یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 1 مهر 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مهر 1398 می متالز 2 مهر 1398 می متالز 3 مهر 1398 می متالز 4 مهر 1398 می متالز 5 مهر 1398 می متالز 6 مهر 1398 می متالز 7 مهر 1398 می متالز 8 مهر 1398 می متالز 9 مهر 1398 می متالز 10 مهر 1398 می متالز 11 مهر 1398 می متالز 12 مهر 1398 می متالز 13 مهر 1398 می متالز 14 مهر 1398 می متالز 15 مهر 1398 می متالز 16 مهر 1398 می متالز 17 مهر 1398 می متالز 18 مهر 1398 می متالز 19 مهر 1398 می متالز 20 مهر 1398 می متالز 21 مهر 1398 می متالز 22 مهر 1398 می متالز 23 مهر 1398 می متالز 24 مهر 1398 می متالز 25 مهر 1398 می متالز 26 مهر 1398 می متالز 27 مهر 1398 می متالز 28 مهر 1398 می متالز 29 مهر 1398 می متالز 30 مهر 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۸    
می متالز - شرکت سایپا فروش اعتباری سه محصول را از ساعت 10 امروز آغاز می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۶    
می متالز - بانک مرکزی امروز (پنجشنبه 11 مهر 98) قیمت 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 19 ارز افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۷    
می متالز - مدیرعامل پتروشیمی جم اظهار داشت: البته تحریم یک چالش است، اما ما تاکنون بر آن غلبه کرده ایم و به لحاظ تولید و فروش خارجی مشکلی نداشته ایم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۱    
می متالز - مدیرعامل شرکت صرافی بانک تجارت ایران از اعلام آمادگی این شرکت برای عرضه ارز به زائران اربعین حسینی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۷    
می متالز - معاونت بین الملل اتاق ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد انتخابات هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان 24 مهر 1398 در سالن طبقه هشتم ساختمان اتاق ایران برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۶    
می متالز - روز دوم نمایشگاه ایران پلاست با انتعقاد دو قرارداد ما بین سه شرکت پتروشیمی دنبال خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۷    
می متالز - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: 400 قطعه زمین کارگاهی ظرف 3 ماه آینده در شهرک خاوران آماده می شود و این آمادگی وجود دارد که 30 هکتار اولیه به بانوان اختصاص داده شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۸    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی از کسب رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات به واحد های مشکل دار توسط این سازمان خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۷    
می متالز - 9 کشور از مرکز و غرب آسیا بیانیه ای در مورد همکاری و اصلاحات در بخش انرژی امضا کرده اند که نشان دهنده یک قدم جدید در جهت ایجاد یک بازار انرژی در منطقه است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۴    
می متالز - رضا رحمانی: در بررسی موضوع تعرفه صادرات مواد معدنی، تلاش شد هم نیازهای داخلی را ببینیم و هم از خام فروشی جلوگیری کنیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۱    
می متالز - وزیر نفت و منابع معدنی سوریه و هیات بلندپایه فعالان حوزه نفت و انرژی این کشور دیروز وارد عسلویه شدند تا بازدیدی از پایتخت انرژی کشور داشته باشند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۳    
می متالز - کاهش 40 تا 60 درصدی تولید خودرو از سوی شرکت های خارجی و خطر تعطیلی آنها باعث شده تا موقعیت شغلی صدها هزار نفر در پاکستان تهدید شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۲    
می متالز - بانک پارسیان به منظور اجرای برنامه های مسوولیت اجتماعی و فعالیت های نیکوکارانه خود، تعداد 30هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم بضاعت مناطق کمتر برخوردار اهدا کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۹    
می متالز - مدیرعامل بانک اقتصادنوین از تسهیل شرایط تامین مالی بنگاه های اقتصادی و اعطای تسهیلات به آحاد جامعه در این بانک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۴۶    
می متالز - رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت اقتصاد گفت: کسب و کارهای فین تک مزایای متعددی دارند و دولت و وزارت اقتصاد نیز به جمع بندی رسیده اند که این کسب و کارها می توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۴    
می متالز - بسیاری از بانک های مرکزی جهان در مواجهه با شرایط فعلی مجبور شده اند نرخ بهره را بیش از پیش کاهش دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۱    
می متالز - معاون وزارت صنعت اعلام کرد: صادرات مواد معدنی خام به همراه کنسانتره و گندله سنگ آهن از دیروز مشمول عوارض 25 درصدی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۵    
می متالز - مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم سالانه منتهی به شهریور نسبت به مدت مشابه سال به 42.7 درصد رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۲    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: ارزش صادرات محصولات صنعتی، خدماتی و تجاری این استان به سایر کشورها 4 میلیارد دلار و حدود 9 برابر بیش از واردات است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۶    
می متالز - معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به اینکه انتقال آب از دریا برای مصرف شرب کار پسندیده ای نیست و مشکلاتی را برای دریا ایجاد می کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۷    
می متالز - مدیرکل دفتر امور طرح ها و تامین مالی وزارت صمت از اجرای برنامه فعال سازی ظرفیت خالی واحدهای تولیدی و مورد نیاز مردم در راستای مصرف تولیدات داخلی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۸    
می متالز - رئیس قوه قضاییه اقدام دولت درباره شرکت هپکو را ناکافی دانست و گفت: باید در ساختارها و رفتارها، بازنگری و اشکالات را رفع کرد تا شاهد بروز این مسائل نباشیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۵    
می متالز - سخنگوی وزارت خارجه گفت: جلسه کارگروه ویژه اقدام مالی امروز در رم برگزار و احتمالا مباحث ایران نیز مطرح خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۹    
می متالز - ایران خودرو با اشاره به بروز شدن تعهدات معوقه 5 محصول و خانواده پژو 405 در آینده نزدیک، برنامه های مهم برای بازگشت رونق تولید را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۳    
می متالز - وزیر نفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی برای افزایش قیمت حامل های انرژی به وزارت نفت ابلاغ شده است، گفت: هنوز تصمیمی نهایی نشده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۱    
می متالز - سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: برای هر مشمول دارای یک میلیون تومان سهام حدود 175 هزار تومان سود از محل عملکرد سال مالی 1396 واریز شده است که این مقدار در سال 1395 حدود 150 هزار تومان بوده ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۴    
می متالز - مدیرعامل شرکت متناظر اینستکس در ایران، با اشاره به تلاش دوجانبه برای عملیاتی کردن کانال مالی ایران و اروپا و افزوده شدن دو بانک به این سازوکار عنوان کرد که از بخشی از صحبت هایش سوءبرداشت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۳    
می متالز - مدیرعامل پتروشیمی جم اظهار کرد: این شرکت تنوع محصول و بازار را یکی از راهبردهای ارتقای مجتمع می داند و آن را در دستور کار قرار داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰    
می متالز - وزیر نفت در سی ویکمین گردهمایی فرماندهان جنگ جهاد گفت: برای کسی در سن و سال من شاید این آخرین فرصت ها برای جنگ باشد و من اسم این جنگ را آخرین نبرد برای خودم گذاشته ام و می خواهم برای ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰    
می متالز - قیمت سبد نفتی اوپک از 66 دلار و 43 سنت روز دوشنبه (25 شهریورماه) به 65 دلار و 30 سنت در روز جمعه رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۷    
می متالز - رئیس جمهوری با بیان اینکه بزرگنمایی خسارت سعودی آرامکو ازسوی آمریکایی ها نشان دهنده هدف های سلطه گرانه است، گفت: آمریکا به دنبال نفت منطقه شرقی عربستان است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۴    
می متالز - در شرایطی خودروسازان با چالش قیمت گذاری دستوری روبه رو هستند که در بند 90 قانون سیاست های اجرایی اصل 44 قانون اساسی و همچنین برنامه پنج ساله پنجم توسعه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۴    
می متالز - توافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی اتیلن سنگین با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بین شرکت های پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی تبریز امضا شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۴    
می متالز - معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از بررسی اجرای پروژه تبدیل متانول به پروپیلن (PVM) در یکی از استان های غرب کشور خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۱    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از اجرایی شدن طرح پژوهشی سولفید هیدروژن مخزن آسماری میدان مارون با همکاری مراکز پژوهشی داخلی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۸    
می متالز - خودروسازان کشور این روزها همچنان با بحران مالی دست و پنجه نرم می کنند و در این شرایط، سه راهکار برای تامین نقدینگی پیش روی آنها قرار گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۸    
می متالز - معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ضمن تاکید بر اینکه وظیفه تشخیص کیفیت آلاینده های سوخت تنها به عهده این سازمان است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۸    
می متالز - پژوهشگر فعال شرکت ملی حفاری ایران در یک پروژه پژوهشی موفق به طراحی و ابداع نسل جدید آسفالت کامپوزیت مهندسی با عنوان EAC شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۵    
می متالز - قرارداد توسعه فناوری پلی اتیلن ترفتالات در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست بین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی شهیدتندگویان امضا شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۲    
می متالز - معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه واگذاری میدان آزادگان جنوبی به شرکت نفت و گاز اروندان در حال اجراست، گفت: پس از واگذاری این میدان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۲    
می متالز - پنج کشور غربی در کنار ترکیه و امارات اعلام کردند از شرکت ملی نفت لیبی حمایت می کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۶    
می متالز - وزیر نفت و منابع معدنی سوریه و هیات بلندپایه فعالان حوزه نفت و انرژی این کشور صبح امروز (یکم مهرماه) وارد عسلویه شدند و قرار است بازدیدی از پایتخت انرژی کشور داشته باشند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۰    
می متالز - اولویت ما در بحث اکتشاف بهره مندی از مشاوران داخلی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۸    
می متالز - تفاهم ساخت پایانه و اسکله تخصصی مواد معدنی با سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفته و جانمایی آن در بندر شهید رجایی توسط شرکت های تخصصی و مشاور انجام شده و فردا بعد از ظهر قرارداد آن امضا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۹    
می متالز - بیش از 20٪ نیروگاه های کشور بالای 35 سال عمر مفید دارند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۰    
می متالز - نشست خبری هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ومعادن با حضور دکتر عزیزالله عصاری مدیرعامل هلدینگ ومعادن و مدیران عامل برخی شرکت های زیرمجموعه برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۵۴    
می متالز - هزینه تولید در معادن بسیار بالاست و به دنبال بحث هوشمندسازی معادن و اصطلاحاً Digital Mining هستیم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های دانشگاهی این خلأ را پر کنیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۴۵    
می متالز - به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران بین المللی، اعتماد نسبت به بازار طلا با توجه به نااطمینانی های زیاد در بازارهای مالی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۴۲    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی با تعیین اعضای کمیته اجرایی عملیات بازار باز در بانک مرکزی، آغاز به کار این کمیته را ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۶    
می متالز - تب مبارزات انتخاباتی در سندیکای بیمه گران ایران فرو نشست و دکترسید محمد کریمی دبیرکل شد. انتخاباتی که 25 شهریور98 برگزارشد و با وجود 9 کاندیدا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
می متالز - مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: میعانات گازی پارس جنوبی از 15 مهر ماه سال جاری در بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۴    
می متالز - مبلغ فروش تجمیعی شرکت در نیمه نخست سال مالی جاری به 607 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش 12 درصدی را نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۸    
می متالز - سهام شرکت پتروشیمی جم حرکت لاک پشتی دارد که شاید یکی از دلایل آن را بتوان در عرضه های شدید حقوقی ها جستجو کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۸    
می متالز - قصه دلار در نیم سال اول سال 98 سراسر با آنچه بر سر این ارز در 6 ماه ابتدایی سال 97 رفت، متفاوت است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۶    
می متالز - بررسی آمار دارایی های خارجی بانک مرکزی طی یک سال اخیر نشان می دهد میزان دارایی های خارجی بانک مرکزی دارای ریتم یکسانی بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۷    
می متالز - در پی اعلام در دستور کار قرار گرفتن توسعه پتروشیمی در سواحل خزر موافقان و مخالفان این طرح دیدگاه های خود را ارائه دادند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۴    
می متالز - معاونت بین الملل اتاق ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد انتخابات هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئیس 23 مهر 1398 در سالن طبقه هشتم ساختمان اتاق ایران برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۱    
می متالز - شکوری، رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است در لایحه قانون جدید تجارت نظر بخش خصوصی لحاظ نشده و این مسئله میزان کارآمدی قانون جدید را با ابهام مواجه کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۱    
می متالز - شاخص بورس تهران در اولین روز از فصل پائیز 9367 واحد معادل 3.1 درصد رشد کرد و به رقم بی سابقه 311 هزار و 483 واحد رسید ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۴۸    
می متالز - غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران پس از پذیرش استعفای علیرضا اشرف، طی حکمی محمدرضا رمضانی را به عنوان دبیر کل اتاق ایران منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۴۵    
می متالز - کسب رکورد جدید تولید روزانه تختال در شرکت فولاد هرمزگان
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۴۲    
می متالز - یحیی کمالی پور، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می گوید: بررسی قانون تجارت کار جمعی است و کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس آمادگی داد از نظرات همه صاحب نظران بهره بگیرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۹    
می متالز - طبق اعلام سازمان بنادر، فردا قرارداد 5 هزار میلیارد تومانی سازمان بنادر با بخش خصوصی برای ایجاد بزرگ ترین ترمینال مکانیزه مواد معدنی کشور امضا می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۶    
می متالز - وزیر نفت هند، امروز اعلام کرد که اگر تنش های ژئوپولیتیک بیش از این تشدید نشوند، قیمت نفت کاهش خواهد یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۶    
می متالز - به اعتقاد عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، لایحه اصلاح قانون فعلی تجارت پر از ایراد و ابهام و پیچیدگی است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۳    
می متالز - جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. مقوله اشتغال یکی از مسائل مورد بررسی در این نشست بود که بر لزوم توجه به آن تأکید شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۳    
می متالز - به رغم عرضه فولاد خراسان در بورس کالا، اما نرخ آهن در بازار همچنان از ثبات برخوردار بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۰    
می متالز - امروزه به نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی، اصلی ترین ریسک کسب و کارهای حوزه سنگ آهن و فولاد در دنیا، ناپایداری قیمتی به دلیل جنگ تجاری و تعرفه ای آمریکا و چین است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۰    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حکمی محسن مظلوم فارسی باف را به عنوان مدیر پژوهش و فناوری منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۴    
می متالز - بعد از فراز و نشیب و بالا و پایین کردن دستورالعمل ها و ابلاغیه ها، کم وزیاد کردن عوارض و بلند شدن صدای انتقادها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۴    
می متالز - پیش بینی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) از نرخ رشد اقتصادی جهان، جهش کم سابقه قیمت نفت در بازارهای جهانی و تعدیل مجدد نرخ بهره پایه در آمریکا جزو مهم ترین اعداد تجاری و اقتصادی این ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۴    
می متالز - در نشست اخیر شورای روسای اتاق های سراسر کشور اعتراض اتاق ایران به روند تصویب قانون تجارت و بی توجهی به دیدگاه های بخش خصوصی مطرح شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۴    
می متالز - به این دو خودرو به دلیل نامشان بسیار علاقه دارم چرا که مرا به یاد دره شیلر می اندازد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۰    
می متالز - دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی صنعت برتر و پر مزیت کشور بوده و برگزاری نمایشگاه های بین المللی برای این صنعت می تواند فرصتی برای نشان دادن توانمندی های ایران ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۰    
می متالز - مدیر واحد کالا و انرژی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش به بررسی روند معاملات امروز تالار صنعتی و معدنی و پتروشیمی بورس کالای ایران پرداخت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۰    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز دوشنبه اول مهر ماه، شاهد دادوستد 10 کیلوگرم شمش طلا بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۷    
می متالز - یکی از موضوعاتی که همواره علت برخی اختلاف نظرها در حوزه سازمان های نظام مهندسی بوده عدم شناخت کافی از جایگاه آنها در کشور است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۷    
می متالز - 100 تن ضایعات فلزی فرآوری شده روغنی، مخصوص کوره ذوب به منظور تولید اولیه قطعات و محصولات فولادی و قابل مصرف کلیه کارخانجات ریخته گری و فولادی سازی فردا در بورس کالای ایران عرضه می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۸    
می متالز - مازاد عرضه های محصولات پترویی باعث شده که باردیگر صادرات در دستور کار قرار بگیرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۳    
می متالز - سهم شرکت هایی که در گزارش های بعدی، فروش خوبی داشته و نسبت P/E پایینی دارند و ضمنا بتای پرریسکی هم ندارند، برای نگهداری و سرمایه گذاری کم ریسک تر خواهند بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۷    
می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به آغوش غم خودروسازان از کیک فرانسوی که پخته نشد تا دستمزد مشاوره فقط 1.5 میلیارد تومان.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۹    
می متالز - علی ربیعی، گفت: افرادی که مدیریت هپکو را برعهده گرفتند، نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند، خصوصی سازی صورت گرفته در هپکو خصوصی سازی ناسالمی نبود اما مالکان نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۶    
می متالز - در شش ماه اول امسال 63 میلیون و 762 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۳    
می متالز - آیین معارفه رئیس جدید فرودگاه رامسر با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۳    
می متالز - زیرساخت های الکتریکال در نیروگاه برق اضطراری و همچنین لندساید فرودگاه مهرآباد پس از نیم قرن نوسازی و بهسازی می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۴    
می متالز - عضو مجمع نمایندگان تهران تردد خودروهای پلاک شهرستان را در ترافیک پایتخت دانست و گفت: مهاجرت بی رویه یکی از دلایل کمبود وسایل حمل و نقل عمومی و ترافیک پایتخت است بنابراین می طلبد برای ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۱    
می متالز - تابلوی معاملات مسکن شهرها، قرمز رنگ شد. اطلاعات به دست آمده از نبض خرید و فروش آپارتمان در کشور نشان می دهد طی 5 ماه اول امسال حجم معاملات در همه شهرها (بدون احتساب تهران) 39 درصد نسبت به ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۸    
می متالز - بنزین و گازوئیلی که در استان تهران توزیع می شود باید استاندارهای محیط زیستی داشته باشد اما در برخی جاها انحراف هایی دیده شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۹    
می متالز - آمریکا و هند تلاش می کنند مذاکرات خود پیرامون یک توافق تجارت آزاد محدود را جلو برند. در صورت دستیابی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۶    
می متالز - درمیانه هفته معاملات بورس تهران شاهد کاهش نسبی شاخص سهام در بورس و فرابورس بودیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۳    
می متالز - یک کارشناس صنعت بیمه معتقد است که باید با ظرفیت سازی های جدید مانند ارائه قبولی اتکایی به بعضی از شرکت های بیمه توان ریسک پذیری را بالا برد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۰    
می متالز - اولین پاسخ و واکنش رسمی از سوی بهارستان نشینان، به انتقادهای فعالان بخش خصوصی درخصوص چگونگی و شیوه بررسی لایحه اصلاح قانون تجارت اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۰    
می متالز - بازده سهام شرکت بیمه آسیا در پایان تابستان امسال به 64.14 درصد و در نیمه نخست سال جاری به 151 درصد رسیده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۸    
می متالز - مرکز آمار اعلام کرد: متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی در بهار 98 نسبت به بهار 97 رشد 82.2 درصدی داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
می متالز - دومین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع غیرآهنی ایران و فناوری های وابسته، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده (9 و 10 مهر ماه) در مرکز همایش های صدا و سیما به ابتکار شرکت ملی صنایع مس ایران ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: شرط موفقیت طرح حذف چهار صفر از پول ملی کنترل تورم و جلوگیری از رشد آن در سال های بعد از اجرای این طرح و همچنین اجرای اصلاحات اقتصادی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۹    
می متالز - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر مزایای حذف اسناد کاغذی و برخط شدن رسیدگی به پرونده های الکترونیک ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۹    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دریافت مالیات بر ارزش افزوده از شرکت های بیمه، بدون شک می تواند بخشی از ماموریت های بیمه را سخت کند که باید از این مساله پرهیز شود و در جهت حذف این ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۶    
می متالز - مشکلات و معضلات صندوق تامین اجتماعی چگونه به چالش تبدیل شدند؟ کارشناسان و فعالان بخش خصوصی در ششمین نشست کمیسیون بهبود محیط کسب وکار و رفع موانع تولید ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۷    
می متالز - شرکت صنایع سیمان گیلان سبز در راستای مسوولیت های اجتماعی، به مناسبت اول مهر و مانند سال های گذشته نسبت به اهدای اقلام تحصیلی به دانش آموزان مناطق روستایی بالادستی شهرستان سیاهکل اقدام کرد
  • ۱