شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 6 مهر 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مهر 1398 می متالز 2 مهر 1398 می متالز 3 مهر 1398 می متالز 4 مهر 1398 می متالز 5 مهر 1398 می متالز 6 مهر 1398 می متالز 7 مهر 1398 می متالز 8 مهر 1398 می متالز 9 مهر 1398 می متالز 10 مهر 1398 می متالز 11 مهر 1398 می متالز 12 مهر 1398 می متالز 13 مهر 1398 می متالز 14 مهر 1398 می متالز 15 مهر 1398 می متالز 16 مهر 1398 می متالز 17 مهر 1398 می متالز 18 مهر 1398 می متالز 19 مهر 1398 می متالز 20 مهر 1398 می متالز 21 مهر 1398 می متالز 22 مهر 1398 می متالز 23 مهر 1398 می متالز 24 مهر 1398 می متالز 25 مهر 1398 می متالز 26 مهر 1398 می متالز 27 مهر 1398 می متالز 28 مهر 1398 می متالز 29 مهر 1398 می متالز 30 مهر 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۹    
می متالز - بررسی پرونده مدیران سابق بانک حاضر در بازار پایه فرابورس نشان دهنده نقش پررنگ استفاده از حساب های نیابتی کودکان و نوجوانان در این فساد بزرگ و پولشویی بانک سرمایه است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۴    
می متالز - گزارش امروز قیمت خودرو حاکی از افزایش نسبی قیمت برخی از خودروهای ایران خودرو در بازار است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۰    
می متالز - در هفته منتهی به 19 مهر ماه، 437 هزار و 562 تن انواع کالا به ارزش بیش از 22 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۴    
می متالز - اگر کلمه استارت آپ ویکند را جستجو کنید با ده ها برنامه ای که در این زمینه برگزار می شود، آشنا می شوید، اما اولین بار چگونه این کلمه و برنامه های آن به ادبیات اقتصادی ما اضافه شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۰    
می متالز - نرخ معاملات اوره گرانول شرکت به 20 میلیون و 119 هزار ریال به ازای هر تن رسید که افتی نامحسوس را در مقایسه با هفته قبل را نشان دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۲    
می متالز - فردا در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالای برق شرکت تولید نیروی برق آبادان - نیروگاه آبادان (توبا) برای نخستین بار عرضه خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۹    
می متالز - همزمان با آغاز سال تحصیلی 99-98، بسته های حمایتی نوشت افزار بیمه پارسیان در مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه توزیع شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۶    
می متالز - مدیرعامل بیمه تعاون به همراه معاونان و مدیر استانی این مجموعه از شعبه ساری بازدید و ازمحصولات جدیدی چون بیمه مسوولیت افت قیمت خودرو و بیمه درمان انفرادی که به صورت انحصاری توسط بیمه تعاون ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۳    
می متالز - به گفته معمار نژاد در این طرح، چالش های نظام بانکی در سه حوزه "مالی"، "ساختار" و "قوانین" مورد شناسایی قرار گرفته و متناسب با هر کدام، راهکارهایی برای حل آنها پیشنهاد شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۸    
می متالز - برای خرید جنس با کیفیت از چین به طور دائمی بر فرایند واردات نظارت کنید. از پیشینه شرکت چینی همکار اطمینان حاصل کنید و خوش رفتار و خوش حساب باشید چراکه رعایت نزاکت های بین المللی در مراودات ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۷    
می متالز - شماری از تولیدکنندگان پوشش ساختمانی در اصفهان، مواد اولیه، قوانین، بیمه، مالیات، واردات، نبود حمایت ها و نداشتن کارگران ایرانی را ازجمله مشکلات پیش روی تولید برشمردند و بر ضرورت رفع این ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۲    
می متالز - سه سهم تازه تازه وارد، 7 پتروشیمی و 33 شرکت دیگر گزارش عملکرد شهریور و 6 ماهه سال جاری را با رشد 430 درصدی تا افت 88 درصدی درآمد اعلام کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۹    
می متالز - بیست و ششمین نشست تخصصی مالی اسلامی با موضوع ابعاد فقهی انتشار صکوک بین المللی در نظام مالی ایران در روز سه شنبه نهم مهر ماه توسط انجمن مالی اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۹    
می متالز - در اولین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی و دلار در دو جهت مخالف حرکت کردند. روز شنبه، دلار در حالی به سوی سطح 11 هزار و 450 تومانی گام برداشت که سکه تمام بهار آزادی با فشار کاهشی ها تا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۵    
می متالز - مدیر عامل بورس انرژی ایران گفت: با پایان موفقیت آمیز عرضه اولیه 600 میلیارد تومانی امروز اوراق سلف موازی استاندارد مبتنی بر نفت خام در بازار مشتقه بورس انرژی ایران ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۸    
می متالز - دادستان تهران از حمایت قوه قضاییه از مدیران با شهامت که مسیر تولید را باز می کنند، خبرداد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۵    
می متالز - قائم مقام بانک تجارت از سرمایه گذاری ویژه این بانک برای ارتقای سهم بازار شرکت ایران کیش خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۲    
می متالز - برنامه مناظره جمعه شب گذشته به بحث و گفت وگو درباره لایحه تجارت اختصاص داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۷    
می متالز - مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی از تامین اعتبار و پرداخت معوقات کارگران هپکو طی هفته جاری خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۵    
می متالز - گروه های خودروسازی سایپا و ایران خودرو دیزل به جمع خودروسازانی پیوسته اند که قیمت محصول هایشان در کارخانه، بیش از بازار است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۴    
می متالز - پیش نویس سند راهبردی صنعت طلا و فلزات گرانبها با حضور نمایندگانی از تشکل های تخصصی، برخی تولیدکنندگان، طراحان و دست اندرکاران زنجیره تولید، مورد بحث و تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۲    
می متالز - اگرچه دولت چین تلاش می کند تا مشکل ظرفیت مازاد صنعت فولاد خود را مهار نماید، با این وجود در مدت 4 سال حدود 700 کارخانه کوچک فولاد به ظرفیت حدود 290 میلیون تن را تعطیل کرده است اما تولید ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۲    
می متالز - موسسه اعتبار سنجی Crisil پیش بینی کرده که رشد صنعت فولاد هند در سال مالی 2020، به میزان 4 درصد افت کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۶    
می متالز - شرکت صنایع ماشین های اداری ایران زمان برگزاری مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 167 درصدی از دو محل را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۱    
می متالز - تایید صلاحیت موسسات آموزشی بیمه و نظارت بر عملکرد آن ها، بر اساس مصوبه هیات عامل بیمه مرکزی، به پژوهشکده بیمه واگذار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۲    
می متالز - معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: امسال 60 هزار میلیارد تومان از املاک و شرکت های بانک ها فروخته و واگذار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۵    
می متالز - وزیر اقتصاد با بیان این که مردمی کردن اقتصاد باید عملیاتی باشد نه ویترینی و شعاری گفت: مردم با پرهیز از انبار خانگی کالا، احتکار بنگاهی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۷    
می متالز - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از جریمه 9 میلیاردی محتکر تیرآهن و میلگرد خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۴    
می متالز - در پی انتشار اخبار تخریب سنگ نگاره های چند هزار ساله در منطقه دیزدر شهرستان طرقبه، معاون میراث فرهنگی استان خراسان رضوی از بررسی دادستانی درخصوص این موضوع خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۴    
می متالز - دریافت حق بیمه حوادث دانش اموزی از طریق سایت school.bime فاقد اعتبار است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۱    
می متالز - پرویزیان: در جهت حمایت از صادرات به بازار عراق، 7 شعبه از یک بانک خصوصی ایرانی از بانک مرکزی عراق مجوز فعالیت در این کشور دریافت کرده است که دو شعبه آن تاسیس شده که سرمایه هر شعبه 50 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۱    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق ضمانت صادرات ایران به منظور بررسی صورت های مالی سال1397 ، با حضور معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
می متالز - آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای گلگون کفن همراه با تشییع پیکر مطهر 2 شهید گمنام در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۹    
می متالز - 148 فقره درخواست تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت شده که از این تعداد تاکنون سه پرونده به مبلغ 11 میلیارد و 200 میلیون تومان در استان قزوین پرداخت گردیده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۰    
می متالز - تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران مین استریت درباره روند قیمت طلا در روزهای آینده اختلاف نظر دارند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۷    
می متالز - دبیر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران در مورد عرضه ضایعات آلومینیومی در بورس کالا گفت: عرضه ضایعات آلومینیومی برای اولین بار است که در کشور انجام می شود و این اقدام می تواند زمینه ساز عرضه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۳    
می متالز - در بازار امروز همچنان شاهد رشد قیمت ها در اکثر گروه ها خواهیم بود. با این حال انتظار داریم که در قیمت های مثبت کامل شاهد افزایش عرضه ها به خصوص در شرکت های بزرگ و شاخص ساز بازار باشیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۵۹    
می متالز - کره جنوبی با هدف تامین اتیلن خود سرمایه گذاری های گسترده یا را در صنعت پتروشیمی خود انجام می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۵۰    
می متالز - شرکت متن در واکنش به خبری تحت عنوان تراژدی بزرگترین میدان نفتی ایران/معطلی 6 ساله تولید که در خبرگزاری مهر منتشر شده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۵۰    
می متالز - شرکت نفت و گاز پارس در پی انتشار یادداشتی در روزنامه جهان صنعت با تیتر ابهامات یک قرارداد توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۴۷    
می متالز - آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که اگر اقتصاد جهانی ضعیف شود، ممکن است برآورد این نهاد از رشد تقاضای نفت در سال های 2019 و 2020 میلادی باز هم کاهش یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۴۴    
می متالز - رئیس پژوهشگاه صنعت نفت بر نیازمندی مجتمع های پالایشگاهی به واحد بازیابی گوگرد تاکید کرد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۹    
می متالز - آیا دولتمردانی که برای جبران کسری بودجه های خود، اغلب به دریافت وام از بانک مرکزی یا بانک ها توسل می جویند و به بهای افزایش بی رویه نقدینگی و تورمی که به دنبال می آورد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۹    
می متالز - دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه فروش بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق آژانس های مجاز و سایت شرکت های هواپیمایی امکان پذیر است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۹    
می متالز - وزیر نفت در پیامی روز ملی آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت و تاکید کرد: همه شرکت ها و تاسیسات صنعت نفت در شرایطی که تحریم ها صنعت نفت را نشانه گرفته است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۳    
می متالز - مقامات شهر برلین می خواهند 6 هزار واحد مسکونی که پیش تر دولتی بودند را به قیمت یک میلیارد یورو مجددا به مالکیت دولت درآورند تا از این طریق قیمت اجاره بها را در این شهر کاهش دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۳    
می متالز - آیا عمان می تواند مقر و پایگاه جدید صادرات مجدد ایران باشد؟ ارزیابی فعالان اقتصادی حکایت از آن دارد که پایگاه جدیدی در منطقه برای تجارت در حال شکل گیری است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۷    
می متالز - استاندار لرستان از تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان به ویژه در ایام وقوع سیلاب، قدردانی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۷    
می متالز - برنامه جدید واگذاری دارایی ها و اموال مازاد در قالب سهام و مسکن چند شرکت بورسی اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۴    
می متالز - دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) اعلام کرد که واکنش سریع عربستان برای مهار نوسان در قیمت نفت کلیدی بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۴    
می متالز - گویا دولت تصمیم خود را برای کمک به خودروسازان بخش خصوصی کشور گرفته است؛ این موضوع از حضور وزیر صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۱    
می متالز - عملکرد شهریورماه دو خودروساز بزرگ کشور منتشر شد. ایران خودرو در شهریور کمتر از 22 هزار خودرو تولید کرده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۱    
می متالز - آتش سوزی در دو نفتکش در یکی از بنادر کره جنوبی سبب شد 9 نفر آسیب ببینند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۱    
می متالز - بازوی پژوهشی مجلس، در یک گزارش با نظرسنجی از پژوهشگران مرتبط با نظام آماری و دستگاه های اجرایی تولید کننده آمار ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۵    
می متالز - بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه متنوع فرآورده های پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۵    
می متالز - مدیرعامل پتروشیمی جم اعلام کرد: پتروشیمی جم پتانسیل این را دارد که هم در توسعه محصول، توسعه بازار، تنوع سازی و هم در بازار نقش بازیگر اصلی صنعت پتروشیمی را بازی کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۵    
می متالز - قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت دیروز (جمعه، پنجم مهرماه) به 61 دلار و 91 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 55 دلار و 91 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۲    
می متالز - حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، سیاست های کلی نظام قانون گذاری را ابلاغ کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۲    
می متالز - شاخص کل بورس تهران در معاملات نخستین روز هفته با رشد بیش از 5600 واحدی به کانال 320 هزار واحد وارد شد. شاخص کل هم وزن نیز امروز رشد حدود 2.6 درصدی را به ثبت رساند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۹    
می متالز - مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر 2243 دستگاه تردد شمار و 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری تردد، ترافیک و آخرین وضعیت جاده ها را رصد می کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۹    
می متالز - هفته گذشته با فشار بر قیمت کالاهای پایه در بازارهای جهانی پیگیری شد. در این میان نفت همچنان تحت تاثیر کاهش سرعت رشد اقتصادی دنیا و انتظار برای افت محسوس تقاضا بیشترین نزول قیمتی را تجربه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۹    
می متالز - یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان از حمایت این کشور از طرح حسن روحانی رییس جمهوری ایران با عنوان "ابتکار صلح هرمز" برای ایجاد امنیت در آبهای خلیج فارس خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۶    
می متالز - تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در شهریور ماه سال 98، به 2.8 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 15.3 و 73 درصد کاهش را نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۶    
می متالز - عمده شرکت های سیمانی عملکرد شهریور را طی روزهای اخیر منتشر کرده اند. نکته قابل توجه از صنعت سیمان جهش قابل توجه و صف نشینی مداوم سهام این صنعت طی هفته های اخیر است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۶    
می متالز - سایپا از تولید 38 هزار دستگاه انواع محصولات و بیش از 200 هزار خودرو طی شهریور ماه و نیمه نخست سال جاری خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۶    
می متالز - رئیس سازمان خصوصی سازی از پرداخت وام 50 میلیارد تومانی برای حل مشکلات کارگران هپکو خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۰    
می متالز - آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد در مردادماه امسال 7.3 میلیون فقره چک به ارزش 86.6 هزار میلیارد تومان مبادله شده است که از نظر تعداد 13.9 درصد و از نظر ارزش 6.1 درصد کاهش یافته است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۷    
می متالز - منابع آگاه می گویند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا می خواهد شرکت های چینی را از فهرست بازارهای سهام آمریکا خارج کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۴    
می متالز - حیدر مستخدمین حسینی، رئیس اسبق وزیر اقتصاد می گوید: در شرایطی که رشد اقتصادی منفی است و کشور تحت شدیدترین تحریم های بین المللی قرار دارد، تغییر قانون تجارت منطقی نیست و مجلس باید صبر کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۴    
می متالز - بانک مرکزی رتبه بندی بانک ها را آغاز کرده اما خبرها حاکی از این است که فعلاً قرار نیست فهرست بانک های خوب و بد اطلاع رسانی شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۲۲    
می متالز - غلام نبی فیضی چکاب، وکیل پایه یک دادگستری، می گوید: لایحه ای که در مجلس مطرح شده از نظر حقوقی معلوم نیست لایحه دولت است یا طرح تقدیمی مجلس ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۹    
می متالز - شرکت مهندسی و توسعه نفت درباره خبر تجمع کارکنان شرکت لوله سازی ماهشهر به دلیل ترخیص نشدن 10 هزار تن ورق لوله ترش توضیحاتی ارائه کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۹    
می متالز - شورای تجاری اتحادیه اقتصادی اوراسیا و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (ICCIMA) در حاشیه نشست نشست هفته اوراسیا با هدف افزایش همکاری بین جامعه تجاری کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۶    
می متالز - معاون حقوقی رئیس جمهور، بر اساس مصوبه شورای گفت وگو و بنابر درخواست شرکت های دانش بنیان، طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور تبدیل انواع شرکت های تجاری به یکدیگر را مجاز اعلام کرد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۶    
می متالز - سازمان امور مالیاتی اجازه یافت اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم را با رعایت طبقه بندی به مرکز آمار ارائه دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۰    
می متالز - حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق ایران در یادداشتی برای پایگاه خبری اتاق ایران به مقایسه شرایط تصویب قانون کار دهه 60 با نحوه تصویب قانون تجارت پرداخت و عدم مشورت با ذینفعان در فرایند تصویب ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۷    
می متالز - علی رغم وجود توان داخلی کافی برای تولید شیرآلات کنترلی و مشروط شدن استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای استفاده حداکثری از توان داخلی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۴    
می متالز - مدیر عامل شرکت زغال سنگ پروده طبس از استخراج 1.2 میلیون تن زغال سنگ خام در طبس خبر داد و گفت: این شرکت پیشگام معدنکاری مکانیزه کشور و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ ایران در 5 سال متوالی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۱    
می متالز - در ادامه گزارش های پیشین به بررسی عملکرد شهریورماه شرکت ها پرداخته شده است. شرکت های موجود در جدول این گزارش عمدتا عملکرد مناسبی نسبت به دوره های پیشین در بخش فروش داشته اند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۵    
می متالز - گزارش پیش رو با اشاره به تحریم 6 شرکت نفت چین از سوی امریکا، تبعات تحریم نفتکش های چینی در این برهه از زمان را مورد واکاوی قرار داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۲    
می متالز - نخستین هفته مهر ماه با صعود هفت درصدی شاخص کل بورس تهران به پایان رسید تا این نماگر رکورد تازه ای را در تاریخ خود به ثبت برساند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۹    
می متالز - رئیس کل سازمان امور مالیاتی از معاون اقتصادی بانک مرکزی خواست تا این بانک اطلاعات قیمت روز سکه و ارز در سال 97 اعم از خرید و فروش را در اختیار سازمان امور مالیاتی برای رسیدگی به پرونده های ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۹    
می متالز - بعد از مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مبنی بر واگذاری سهام خودروسازان، وزارت صمت دست به کار شد و مراحل سه گانه ای برای خصوصی سازی دو شرکت ایران خودرو و سایپا ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۶    
می متالز - با ورود به مهرماه، بازیگران بازار سرمایه منتظر دریافت گزارش های عملکرد ماه شهریور و نیز صورت های مالی 6 ماهه شرکت ها هستند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۰    
می متالز - امروز دومین روز از دومین مرحله تامین مالی بزرگ دولت از طریق عرضه اولیه 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام در بازار مشتقه بورس انرژی است که از روز چهارشنبه هفته ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۷    
می متالز - مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به جزئیات 40 طرح جدید پتروشیمی که مجوزشان صادر شده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۲    
می متالز - در معاملات امروز نماد های فولاد ، اخابر و ومعادن به ترتیب با 743، 265 و 243 واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد های شبندر ، شپنا و شیراز به ترتیب با 110 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۶    
می متالز - مدیرعامل نیروگاه برق ری با اشاره به اینکه روزانه 2.5 ساعت از مصرف برق تهران توسط این نیروگاه تامین می شود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۰    
می متالز - مدیر عامل بورس انرژی ایران گفت: با پایان موفقیت آمیز عرضه اولیه 600 میلیارد تومانی امروز اوراق سلف موازی استاندارد مبتنی بر نفت خام در بازار مشتقه بورس انرژی ایران ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۸    
می متالز - ساعت پنج ونیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به عقبه انتخابات اوایل دهه 80 با چاشنی بورس و البته انبار سومی که از جهیزیه دختر وزیر لو رفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۵    
می متالز - در گستره کم آب ایران زمین، مردمان از دیرباز و به ناچار برای دسترسی به آب مورد نیاز خود در کوهپایه ها مأوا گرفته اند و زیسته اند و در گذر زمان جوامع و ابنیه خود را توسعه داده اند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۲    
می متالز - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سبیاست خارجی مجلس گفت: ایران متناسب و متناظر با رفتار اروپایی ها برخورد خواهد کرد و این کار را هم با صبر و مقاومت فعال انجام می دهیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۶    
می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: لایحه تجارت یکی از لوایحی است که در ادوار مختلف مجلس مورد بررسی قرار گرفته ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۶    
می متالز - معاون تولید نیروگاه برق ری با بیان اینکه هزینه تمام شده برق در کشور توسط نیروگاه ها بالاست، اما فروش آن به مردم پائین است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۰    
می متالز - سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: متاسفانه تصویب لایحه تجارت با هجمه رسانه ای گسترده ای مواجه شد و برخی در صدد تخریب مجلس برآمدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۷    
می متالز - سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از تغییر برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع یارانه های پنهان و آشکار خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۱    
می متالز - عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، از پیگیری گزارش پلیس در مورد بی توجهی شهرداری نسبت به رفع نقاط حادثه خیز و دارای گره های ترافیکی شهر توسط نمایندگان تهران خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۵    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:نشست های متعددی در سال های اخیر با حضور مدیران اتاق های بازرگانی و معاونان رئیس جمهور برای بررسی لایحه تجارت برگزار شد و تمام اصلاحات در این جلسات اعمال شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۲    
می متالز - در اولین روز هفته معاملات بورس تهران شاهد رشد اندک شاخص سهام در بورس و فرابورس بودیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۹    
می متالز - براساس بررسی های انجام شده در خصوص گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به شهریور ماه سال 98 شرکت بیمه آسیا، بیشترین خسارت پرداختی این شرکت مربوط به بیمه نامه ثالث بوده است.