دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 23 مهر 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مهر 1398 می متالز 2 مهر 1398 می متالز 3 مهر 1398 می متالز 4 مهر 1398 می متالز 5 مهر 1398 می متالز 6 مهر 1398 می متالز 7 مهر 1398 می متالز 8 مهر 1398 می متالز 9 مهر 1398 می متالز 10 مهر 1398 می متالز 11 مهر 1398 می متالز 12 مهر 1398 می متالز 13 مهر 1398 می متالز 14 مهر 1398 می متالز 15 مهر 1398 می متالز 16 مهر 1398 می متالز 17 مهر 1398 می متالز 18 مهر 1398 می متالز 19 مهر 1398 می متالز 20 مهر 1398 می متالز 21 مهر 1398 می متالز 22 مهر 1398 می متالز 23 مهر 1398 می متالز 24 مهر 1398 می متالز 25 مهر 1398 می متالز 26 مهر 1398 می متالز 27 مهر 1398 می متالز 28 مهر 1398 می متالز 29 مهر 1398 می متالز 30 مهر 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۲:۲۰    
می متالز - بازار فروکروم پرکربن و کم کربن در هفته منتهی به جمعه 4اکتبر (12مهر) رشد داشت و با کاهش عرضه در بازار نقدی حمایت شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۱    
می متالز - سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 10 هزار تومان کاهش 3 میلیون و 967 هزار تومان و دلار با افت 5 تومانی 11 هزار و 395 تومان فروخته شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۸    
می متالز - بیمه حکمت و سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۵    
می متالز - در معاملات امروز، نماد پارس سویچ (بسویج) با 24 واحد، تولیدی فولاد سپید فراب کویر (کویر) با 22 واحد، بیمه آسیا (آسیا) با 12 واحد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۱:۳۲    
می متالز - کاهش نرخ ارز، افت قیمت آلومینیوم در LME، افزایش تنش های تجاری میان آمریکا و ترکیه، وضعیت نه چندان مناسب تجارت خارجی چین در ماه سپتامبر و.. ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۲    
می متالز - فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت گفت: از سوی ستاد اربعین حسینی صنعت نفت در استان خوزستان 40 دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه مینی بوس برای برگشت زائران از پایانه مرزی چذابه به ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۳    
می متالز - بر اساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، سنگاپور در رتبه نخست رقابت پذیری قرار گرفته است. این کشور علاوه بر حکمرانی بسیار عالی، سطح فساد پایین و بخش عمومی کارآمدی دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۷    
می متالز - نخستین نشست مشترک کارگروه های تخصصی منطقه گل گهر روزگذشته با حضور اعضا هیات مدیره، مدیران عامل و معاونین ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۴    
می متالز - در حالی که قرار بود شورای عالی استاندارد طی هفته جاری در مورد توقف تولید خودروهای قدیمی تصمیم گیری کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۴    
می متالز - روز گذشته در همین صفحه گزارشی با تیتر سرانجام سهام ایران خودرو در بانک پارسیان به چاپ رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۸    
می متالز - طرح فروش 3 محصول ایران خودرو با عرضه اعتباری از ساعت 11 صبح امروز آغاز می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۶    
می متالز - سکه تمام بهار آزادی پس از پنج کاهش متوالی تغییر مسیر داد و دلار نیز پس از دو افت پیاپی، رشد قیمت را تجربه کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۸    
می متالز - بانک ملت درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اطلاعیه شفاف سازی منتشر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۵    
می متالز - سامانه همراه بانک جدید بانک صادرات ایران با نسخه 4/ 1 اندرویدی با چهار قابلیت جدید متناسب با فناوری های روز دنیا در دسترس مشتریان قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۹    
می متالز - رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: سال آینده حداقل 33 هزار میلیارد تومان به عنوان افزایش حقوق بین شاغلان و بازنشسته ها توزیع می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۶    
می متالز - سومین جلسه شورای علمی صنعت بیمه با حضور رئیس پژوهشکده بیمه، معاونان و جمعی از اعضای هیات علمی این پژوهشکده و مدیران بیمه آرمان و نمایندگان علمی شرکت های بیمه با میزبانی بیمه آرمان برگزار ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۰    
می متالز - معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزیر کار از تهیه مدل های جدید عملیاتی برای تسهیل تامین مسکن گروه های مختلف کارگری خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۹    
می متالز - نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه دولت نمی خواهد تبعات سیاسی حذف یارانه ها را بپذیرد، گفت: طرح حذف دهک ها باید زودتر از این اجرا می شد ولی دولت این کار را به صورت لاک پشتی دنبال می کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۰    
می متالز - معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی تاخیری دو هفته ای در تهیه لایحه مالیات بر عایدی سرمایه داشت،گفت: لایحه مذکور تا پایان مهر یا حداکثر تا نیمه آبان ماه به دولت می رود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۰    
می متالز - حداقل سطح دستمزدها در ونزوئلا 5/ 3 برابر افزایش یافت. فرانسیسکو توبارلا، نماینده مجلس ونزوئلا در حساب توئیتری خود اعلام کرد که حداقل سطح دستمزد ها در این کشور 350 درصد افزایش خواهد یافت تا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۹    
می متالز - از دو سال پیش طرح هایپر مارکت فولاد را ارائه دادیم اما به دلیل عدم حمایت ها مجبور شدیم این پروژه را به تنهایی پیش ببریم و هزینه زیادی هم پرداخت کردیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۰    
می متالز - مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس اعلام کرد: صادرات کالای تولیدی از این منطقه در نیمه نخست امسال حدود 65 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۹    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفرهای استانی خود، شامگاه چهارشنبه به استان بوشهر سفر می کند، تا ضمن افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های صنعتی، مشکلات صنعتگران در شهرک صنعتی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۳    
می متالز - فاز عملیاتی 34 هکتاری شهرک صنعتی بروجن با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۰    
می متالز - معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از چند واحد دانش بنیان و نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و متوسط استان قزوین بازدید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۰:۲۸    
می متالز - معاون اول رئیس جمهور آئین نامه ماده (14) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی را برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاع کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۱    
می متالز - روغن موتور خودرو بهران مدل Super Pishtaz SAE چهار لیتری 20W-50 به قیمت 96 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۱    
می متالز - مدتی است احتمال رکود اقتصادی در جهان، داغ ترین موضوع بازارهای مالی شده، اما تعریف این رکود در گفتار ساده تر از آن چیزی است که در واقعیت رخ می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۸    
می متالز - این روزها آمارهای تکان دهنده ای از میزان خسارت رسیدهای کاغذی دستگاه های کارت خوان در اخبار رسمی و شبکه های اجتماعی دیده و شنیده می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۵    
می متالز - کلانتری، بلامانع بودن اجرای پروژه انتقال آب خزر به فلات مرکزی را به وزارت نیرو اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۸    
می متالز - ارونقی گفت:به منظور اصلاح رویه واردات گوشی تلفن همراه، معافیت 80 دلاری واردات گوشی مسافرتی لغو شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۸    
می متالز - جعفرزاده از تشدید نظارت های سازمان هواپیمایی کشوری و تعلیق و لغو مجوز 4 دفتر خدمات مسافرت هوایی خبرداد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۹    
می متالز - مدیر عامل یک شرکت هواپیمایی داخلی گفت: این 2 خانم هیچ نسبت فامیلی و یا آشناییتی با بنده نداشته و ما در این بخش بر اساس تخصص، توانمندی و تجربه از بانوان استفاده خواهیم کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۶    
می متالز - مدیرعامل پالایشگاه نفت لاوان پیش از این از پایان طرح بهبود فرآیند پالایشگاه نفت لاوان و تولید فرآورده های با کیفیت در این پالایشگاه، مطابق با استاندارد های اروپایی خبر داده بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۳    
می متالز - معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: هر 4 پایانه مرزی مهران، خسروی، چذابه و شلمچه مملو از اتوبوس است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۰    
می متالز - صحرایی گفت: سرمایه گذاران به هیچ وجه دنبال روی شایعات و اخبار فضای مجازی نباشند و براساس آن تصمیم نگیرند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۱    
می متالز - روغنی گفت: اقدامات خوبی درباره هپکو انجام شده است و شاهد اخبار خوبی از این شرکت خواهیم بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۶    
می متالز - آئین افتتاح همزمان آبرسانی به 91 روستای نقاط مختلف استان ایلام با حضور وزیر نیرو صبح امروز در شهرستان دهلران برگزار شد که در اثر ان بیش از 9 هزار خانوار به شبکه آبرسانی متصل شدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۶    
می متالز - قیمت انواع آهن آلات در مبادلات روز گذشته با کاهش همراه بود. در این روز به دلیل جو منفی بازار ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۳    
می متالز - از آلومینیوم به عنوان فولاد قرن 21 نام برده می شود و به اعتقاد کارشناسان، آلومینیوم پس از فولاد، بیشترین تولید و مصرف را در جهان دارد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۰    
می متالز - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) قیمت 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 10 ارز افزایش و 24 ارز کاهش داشت و نرخ 13 ارز نیز بدون تغییر باقی ماند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۷    
می متالز - مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از رشد شاخص های هوانوردی در 9 فرودگاه کم ترافیک کشور خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۴    
می متالز - از 13 مهرماه و شروع پروازهای عتبات عالیات، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " برای انتقال زایران اربعین حسینی، تعداد 108 پرواز رفت وبرگشت به فرودگاه نجف اشرف انجام داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۱    
می متالز - پیش بینی می شود بهار سال 99 پتروشیمی هگمتانه به بهره برداری برسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۱    
می متالز - ماجرای تردد یک گروه خاص از خودروها که با چراغ فلاشر دورنگ روی داشبورد، قابل شناسایی هستند، در خطوط ویژه اتوبوسرانی به یک معما برای شهروندان تبدیل شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۸    
می متالز - معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان گفت: نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری ترکمنستان با حضور وزیر راه و شهرسازی دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس این کمیسیون در عشق ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۸    
می متالز - نماگر حباب سنج مسکن در تهران بعد از ثبت بالاترین عدد در بهار امسال، یک واحد در فصل تابستان کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۵    
می متالز - معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان پیشتاز شرکت های بزرگ کالایی صورت های مالی نیمه نخست سال را روانه کدال کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۵    
می متالز - پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی 28 آبان در تهران برگزار می شود و در این رویداد از مدیران منابع انسانی فعال و حامیان رونق تولید قدردانی خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۵    
می متالز - کاهش صادرات چین در ماه سپتامبر با سرعت بالاتری شتاب گرفت؛ درحالی که واردات نیز برای پنجمین ماه متوالی روندی کاهشی را تجربه کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۹    
می متالز - چین سال هاست به دنبال دگرگونی نقشه اقتصادی جهان است و از این رو پروژه جاده ابریشم 2 یا یک کمربند - یک جاده را کلید زده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۹    
می متالز - چرا صندوق های سرمایه گذاری در بازار سهام کارآ نیستند؟ این پرسشی است که برنامه این هفته شاخص قرار است به آن پاسخ دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۹    
می متالز - رئیس کل سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که نقشه راه تنظیم بازار و نقشه راه توسعه صادرات باید به موازات هم شکل بگیرند که یک ماه آینده این اتفاق خواهد افتاد و علاوه بر نقشه راه صادرات غیرنفتی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۰    
می متالز - نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد و ساز و کارهای حصول اطمینان کمک کنندگان از صحت عملکرد آنها، موضوعی مهم در این حوزه است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۰    
می متالز - بیست و سومین سال روز ملی صادرات که در روز 29 مهر سال جاری برگزار خواهد شد از اهمیت بالایی برخوردار است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۷    
می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به ریزش غافلگیرکننده بازار سرمایه و خروج پول از بانک ادغام شده و...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۷    
می متالز - دستگاه های کم کار در بهبود فضای کسب و کار معرفی شدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۴    
می متالز - مدیر واحد کالای شرکت کارگزاری سرمایه و دانش به بررسی رویدادهای امروز بورس کالای ایران پرداخت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۱    
می متالز - قیمت سبدنفتی اوپک روز دوشنبه (22 مهرماه) در مرز 60 دلار برای هر بشکه قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۱    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز سه شنبه 23 مهرماه، میزبان دادوستد 34 هزار و 847 تن مواد پلیمری بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۸    
می متالز - دبیرکل اوپک اعلام کرد این گروه و سایر تولیدکنندگان نفت با وجود نشانه های منفی از رشد تقاضا، متعهد هستند ثبات بازار نفت را فراتر از سال 2020 حفظ کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۸    
می متالز - مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا از امضای فرمان ترامپ برای تحریم مقامات ترکیه، افزایش تعرفه های واردات فولاد ترکیه به 50 درصد و توقف فوری مذاکرات تجاری با این کشور خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۵    
می متالز - کمرنگ شدن امیدها به حصول توافق تجاری بین آمریکا و چین، دلار را به عقب نشینی وا داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۲    
می متالز - استاندارد بانک در جدیدترین تحلیل خود پیش بینی کرده است که رشد تقاضا از سوی سرمایه گذاران خرد موجب خواهد شد تا روند قیمت طلا در سال 2020 نیز صعودی باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۹    
می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: در نیمه نخست امسال 600 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کشور فعال و به چرخه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۶    
می متالز - در نشست مشترک معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۳    
می متالز - نشست بررسی تغییر الگوی آموزشی دانشگاه صنایع و معادن با حضور معاونان آموزشی وزارتخانه های صمت و علوم، تحقیقات وفناوری ومسوولان دانشگاه های آلمانی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۰    
می متالز - شاخص کل بورس تهران امروز یکی از سهمگین ترین افت های خود را در سال جاری تجربه کرد. تقریبا تمام نمادهای بورسی در جریان معاملات امروز در دامنه منفی قیمت معامله شدند و همزمان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۰    
می متالز - عضو هیأت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با بیان اینکه فناوری های نوین پیشران توسعه دانش بنیان هستند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۷    
می متالز - مدیر امور مالی بانک ملت به شفاف سازی در خصوص علل انجام افزایش سرمایه این بانک پرداخته است. چاوشی به علل انجام این افزایش سرمایه به منظور نزدیک شدن به استانداردهای بین المللی اشاره می کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۷    
می متالز - برپایی مجموعاً بیست رویداد نمایشگاهی در کشور عراق با هدف جذب بازارهای صادراتی در این کشور در سال جاری بی سابقه بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۴    
می متالز - صبح امروز جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان سازمان جغرافیای نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران مهمان این سازمان بودند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۴    
می متالز - جلسه هماهنگی جهت راه اندازی نمایشگاه صنعت بومی سایبری 98 در شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۴    
می متالز - حداکثر 10 درصد از ارزش کل دارایی صندوق ها مجاز هستند در بازار پایه حضور داشته باشند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۱    
می متالز - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته با ریزش 1.94 درصدی به زیر کانال 320 هزار واحدی سقوط کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۱    
می متالز - سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت خواستار ارایه طرحی جامع برای متناسب سازی زنجیره صنعت ماشین سازی پلیمری در کشور شد و گفت: ضروری است، با همکاری تشکل های تخصصی ونهادهای ذی ربط ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۸    
می متالز - برخی منابع خبری از نهایی شدن واگذاری سهام ایران خودرو در بانک پارسیان خبر می دهند. به نظر این اقدام در راستای دستور وزیرصنعت برای واگذاری سه مرحله ای سهام خودروسازان صورت گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۸    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال 98 تاکنون بیش از 2هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 21 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۵    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست دولت این است که هیچ تصمیمی را بدون مشورت با بخش خصوص اتخاذ نکند و وزارت صمت نیز بر همین روند کار می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۲    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با بخش خصوصی در 3 حوزه ساخت داخل، تنظیم بازار و صادرات باید به یک فهم مشترک برسیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۶    
می متالز - با وجود کاهش قیمت مواد خام برای تولید فولاد، قیمت فولاد در معاملات اخیر بازارهای جهانی به گونه ای بوده که حکایت از کاهش حاشیه امن برای تولید کنندگان فولاد داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۶    
می متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: صادرکنندگان استان خراسان جنوبی برای ثبت نام در بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان برگزیده استان تنها 3 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۳    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ارتباط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان رابط فعالان حوزه اقتصاد با وزارت صمت باید تنگاتنگ باشد و این ارتباط منجر به تصمیمات مشترک شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۳    
می متالز - انجمن جهانی فولاد پیش بینی خود در مورد وضعیت تقاضا برای فولاد در سال 2020 را منتشر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۳    
می متالز - رییس اتاق ایران با تقدیر از تعامل خوب وزارت صمت با بخش خصوصی گفت: با قوانین و مقررات عادی نمی توان شرایط تحریمی که مانند شرایط جنگی است را اداره کرد و برخی از قوانین و مقرراتی که با شرایط ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۰    
می متالز - همزمان با ریزش روند معاملات سهام و افت معناداری شاخص بورس، اکنون اما باید دید دلیل اصلی اینکه بازار در چنین وضعیتی قرار گرفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۷    
می متالز - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از حمله به نفتکش های ایرانی ضمانت فشار حداکثری و توقف صادرات نفت است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۴    
می متالز - بازار آپارتمان های اکنون از دید کارشناسان رمق چندانی ندارد و این در حالی است که تنها 2 دلیل مهم برای آن مطرح شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۱    
می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در کنار جنگل ها بسیاری از منابع طبیعی کشور قربانی افکار اقتصادی و غیر کارشناسی بشر شده اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۵    
می متالز - نماینده مردم کهنوج در مجلس گفت: ضروری است سیاست حذف امتیاز بومی گزینی در آزمون های استخدامی در مناطق محروم و کمتر توسعه اعمال نشود و یا استخدام قطعی منوط به حداقل 10 سال اقامت و کار در این ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۵    
می متالز - تلاش برای کاهش تنش در خاورمیانه درحالی ادامه دارد که ژاپنی ها می خواهند دوباره به تهران سفر کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۲    
می متالز - نماینده مردم سمنان در مجلس با تاکید بر اینکه پروژه انتقال آب خزر حاصل 10 سال مطالعه است خواستار پرهیز از اظهار نظرهای شخصی و احساسی در مورد این پروژه شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۴    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با یادآوری افزایش فساد اداری در سال های اخیر، گفت: دولت ضمن استفاده از نظر کارشناسان باید در تهیه لایحه مدیریت تعارض منافع به کاهش بروکراسی اداری و ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۱    
می متالز - بیش از 464 میلیون دلار صادرات در نیمه نخست سالجاری از این استان انجام شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال51 درصد رشد داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۱    
می متالز - انتشار آمار 6 ماه نخست سال جاری در حوزه حمل و نقل عمومی کالا و مسافر در جاده های خراسان رضوی نشانگر استفاده بهتر از ظرفیت این ناوگان و بهره وری در این حوزه است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۸    
می متالز - نماینده مردم سبزوار در مجلس، گفت: در خواست دارم در مناطقی که مسیر عبور و مرور زائران در ایام اربعین حسینی(ع) است سهمیه بندی 20 لیتری بنزین متوقف و بعد از این ایام در مورد آن تصمیم گیری شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۸    
می متالز - به منظور تامین امنیت مسافران، پلیس تخصصی راه آهن در خط ریلی همدان مستقر شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۲    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برای حذف سلطه دلار، بایستی کشورها از واحدهای پولی خود برای انجام معاملات و مراودات اقتصادی استفاده کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۲    
می متالز - 35 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات بهسازی راه های 25 روستا در استان اصفهان امسال از محل اعتبارات ارزش افزوده اختصاص یافته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۹    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه رشد حقوق گمرکی واردات گوشی همراه مسافری به 26 درصد، موجب گرانی مجدد موبایل می شود،گفت: فروشندگان موبایل از کاهش درآمد ناشی از گرانی ...
  • ۱