جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۱May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 20 مهر 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مهر 1398 می متالز 2 مهر 1398 می متالز 3 مهر 1398 می متالز 4 مهر 1398 می متالز 5 مهر 1398 می متالز 6 مهر 1398 می متالز 7 مهر 1398 می متالز 8 مهر 1398 می متالز 9 مهر 1398 می متالز 10 مهر 1398 می متالز 11 مهر 1398 می متالز 12 مهر 1398 می متالز 13 مهر 1398 می متالز 14 مهر 1398 می متالز 15 مهر 1398 می متالز 16 مهر 1398 می متالز 17 مهر 1398 می متالز 18 مهر 1398 می متالز 19 مهر 1398 می متالز 20 مهر 1398 می متالز 21 مهر 1398 می متالز 22 مهر 1398 می متالز 23 مهر 1398 می متالز 24 مهر 1398 می متالز 25 مهر 1398 می متالز 26 مهر 1398 می متالز 27 مهر 1398 می متالز 28 مهر 1398 می متالز 29 مهر 1398 می متالز 30 مهر 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۸    
می متالز - افزایش سرمایه "کحافظ" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور خروج از شمول ماده 141 اصلاحی قانون تجارت صورت می گیرد که به تصویب هیات مدیره رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۲:۵۱    
می متالز - کارت های الکترونیک واحدهای نیروگاه شهید رجایی با استفاده از توان متخصصان این شرکت به طور کامل بازسازی و تعمیر می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۳    
می متالز - رئیس اتاق کرمانشاه، تفکیک وزارت صمت را اشتباهی بزرگ تر از تصمیم قبلی عنوان کرد و گفت: دردسر این جدایی از هم اکنون در شهرستان ها شروع شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۴    
می متالز - شرکت سیمان ممتازان کرمان به عنوان تنها واحد نمونه استاندارد استان کرمان در سال 1398 معرفی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۲    
می متالز - شرکت تامین سرمایه نوین در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 1398، به ازای هر سهم خود 313 ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم 255 ریال اعلام شده بود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۸    
می متالز - دبستان دو کلاسه امید تجارت روستای پشته ماژین از توابع استان ایلام با حضور معاون مدیرعامل بانک تجارت و مقامات محلی افتتاح شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۲    
می متالز - تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که قیمت جهانی طلا ظرف روزهای آینده با نوسانات زیادی روبه رو خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۳    
می متالز - لیر ترکیه امروز ارزان شد و با کاهش 1.08 درصدی به 1,937 (یک هزار و نهصد و سی و هفت) تومان رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۶    
می متالز - معاون سازمان تعزیرات با اعلام صدور 10 هزار رأی خودرویی و عدم حل و فصل راحت تفاوت قیمت برخی خودروها از توافق با چند خودروساز برای اجرای تعهدات خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۳    
می متالز - نخستین واحد صنعتی تولید عایق های نانو پلیمر شمال شرق کشور با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شهرک صنعتی اسفراین به بهره برداری رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۰:۳۶    
می متالز - مشاور امور بین الملل وزیر نیرو در نشست با سفیر هلند در تهران، از همکاری های دو کشور در زمینه آب و آبفا و همچنین برق و انرژی استقبال کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۱    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از صنعتگران، کارآفرینان، تجار و فعالان اقتصادی خواست تا در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی قضایی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۰    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کرمانشاه جزو استان های اولویت دار، در صنعت قطعه سازی است و تامین قطعات پرتیراژ ایران خودرو کرمانشاه از قطعه سازان این استان اولویت است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۰    
می متالز - سایت مخابراتی پوشش دهنده خطوط تلفنی و مخابراتی موسوم به BTS در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال راه اندازی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۹    
می متالز - شاخص کل بورس تهران در معاملات دومین روز هفته با جهش 4130 واحدی به کانال 326 هزار و 190 واحدی صعود کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۵    
می متالز - وزیر اقتصاد از واگذاری بخشی از سهام 15 شرکت از طریق صندوق های قابل معامله در بورس خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۸    
می متالز - دیپلمات سابق ایران، مهم ترین اقدام فوری برای کاهش تنش ها را کنار گذاشتن مذاکره ایران و آمریکا و تمرکز برای گفت وگوی مستقیم ایران و عربستان و خاتمه جنگ یمن دانست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۸    
می متالز - سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: در پی انتقادات به شرکت ملی نفت درباره نوع قیمت گذاری خوراک پالایشگاه ها، نرخ خوراک به قیمت شهریور سال جاری بازگشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۱:۰۰    
می متالز - خرداد سال گذشته برخی از تامین کنندگان ورق وارداتی ایران ازجمله تولیدکنندگان قزاق و روس اعلام کردند که به دلیل اعمال تحریم های امریکا علیه ایران و ترس از تحریم های ثانویه امریکا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۰:۲۶    
می متالز - سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برای سومین ماه متوالی پیش بینی رشد تقاضای نفت را 40 هزار بشکه در روز کاهش داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۵    
می متالز - هم زمان با برگزاری چهل و پنجمین دوره بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی سنگ جهان در ورونای ایتالیا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۲    
می متالز - مدیرکل مبارزه با پولشویی سازمان مالیاتی گفت: بانک مرکزی متعهد است که اطلاعات حساب هایی با گردش مالی بالای 5 میلیارد تومان را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۲    
می متالز - پس از 18 ماه جنگ تجاری، آمریکا و چین به یک توافق تجاری محدود دست یافته اند؛ توافقی که البته هنوز روی کاغذ نیامده و جنبه رسمی پیدا نکرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۸    
می متالز - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که در حال حاضر بستر لازم برای اصلاح قیمت حامل های انرژی فراهم نیست و احتمالا در بودجه سال آینده هم چنین تغییری رخ نمی دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۱    
می متالز - در دنیای کسب و کار پادزهر انگ زدن برندسازی است. در فضای رقابتی هر بنگاهی ناگزیر است برای موفقیت محصولات خود در بازار اعتماد مشتریان را به کیفیت کار خود جلب کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۱    
می متالز - با هدف تامین خوراک صنایع پایین دستی پتروشیمی و افزایش میزان تولید، شرکت های پتروشیمی از سوی وزارت نفت مکلف شدند چنانچه میزان تولید شرکت های پتروشیمی نیاز داخل را تامین نمی کنند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۷    
می متالز - محمود نوریان گفت: طی یک سال آینده آب شیرین از خلیج فارس به استان یزد و مجتمع صنعتی چادرملو برسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۳    
می متالز - کارکنان توانمند و پرتلاش ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه توانستند با اجرای 26 عملیات فلای تاندیش به رکورد ریخته گری 202 ذوب متوالی در ماشین شمارۀ 4 دست یابند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۳    
می متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسۀ ارزیابی شانزدهمین دورۀ جایزۀ ملی کیفیت ایران که از شانزدهم تا هجدهم مهرماه در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۷    
می متالز - سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در امر مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته، به همراه صادق نجفی، مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ دکتر علی اصفهانی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۴    
می متالز - ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به صورت های مالی گمشده بزرگترین بانک دولتی و اوج شفافیت در بازار سرمایه و...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۴    
می متالز - در جریان سفر وزیر صمت به استان کرمانشاه، عملیات اجرایی پنج پروژه صنعتی و معدنی در شهرستان سنقر و کلیایی آغاز شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۴    
می متالز - مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی تربت حیدریه گفت: ریزش آوار معدن کرومیت در روستای گوجی از توابع شهرستان زاوه، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۸    
می متالز - مدیر مجتمع آلومینای ایران گفت: در نیمه نخست امسال، حدود سه هزار تن شمش آلومینیوم در کارخانه آلومینای جاجرم تولید شده است و برای افزایش تولید باید شمار دیگ ها از 20 دیگ عملیات به 70 دیگ ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۵    
می متالز - 6 میلیون و 426 تن مواد معدنی در 6 ماهه نخست امسال از معادن هرمزگان استخراج شد که این میزان در همسنجی با پارسال 21 درصد افزایش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۲    
می متالز - بیش از یک هفته ناآرامی به دلیل اعتراض به تدابیر ریاضتی دولت اکوادور سبب شده جلو تولید 877 هزار و 678 بشکه نفت این کشور گرفته شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۲    
می متالز - مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات، 600 میلیارد ریال فروش محصول داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۹    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود تحریم ها توانستیم در تولید فولاد کشورهایی مثل فرانسه و ایتالیا را پشت سر بگذاریم و در رتبه دهم جهان قرار بگیریم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۶    
می متالز - نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: معدنکاران استان برای به روزرسانی ماشین آلات و ابزار استخراج معدن مشکل مالی دارند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۳    
می متالز - فولاد خراسان برای سومین بار (سالهای 86 ، 91 و 98) موفق شد بر اساس ارزیابی های کیفی به عنوان واحد نمونه تولیدی استانی استاندارد انتخاب شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۰    
می متالز - شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان حداقل 300 نفر در مشاغل اپراتوری، کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون های کتبی (دانشی)، مهارتی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۷    
می متالز - بیش از دو سال است که زمزمه تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه تخصصی در حوزه صنایع و معادن و بازرگانی به گوش می رسد و در این مدت مطالعات کارشناسی درباره این تفکیک صورت گرفته ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۴    
می متالز - محمود جم، سیاستمدار نامدار دوره سلطنت پهلوی اول در 31 فروردین 1316 حسین علا رابه جای صادق وثیقی به ریاست اداره کل تجارت منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۱    
می متالز - این روزها فضای کسب وکار کشور شرایط ویژه ای را پشت سر می گذارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۸    
می متالز - سوم مهرماه امسال جدایی تجارت و صنعت در مجلس رای موافق گرفت. بهارستان نشین ها کلیات طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی را با ثبت 132 رای موافق، 78 رای مخالف و 8 رای ممتنع تصویب کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۵    
می متالز - دلار در بازار امروز تهران، به 11,480 (یازده هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.17 درصدی داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۹    
می متالز - دلار امروز هم روند نزولی قیمت را تجربه کرد و با کاهش 0.04 درصدی به 11,397 (یازده هزار و سیصد و نود و هفت ) تومان رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۶    
می متالز - در 6 ماهه آتی، صنعت بانکداری لیدر بازار خواهد شد ضمن آنکه هلدینگ های سرمایه گذاری چند رشته ای که بخش زیادی از سرمایه گذاری آنها خارج از بورس بوده و در شرایط فعلی مترصد عرضه اولیه زیرمجموعه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۰    
می متالز - کاهش نرخ های محصولات پتروشیمی در پی کاهش اختلاف نرخ ارز آزاد و نیما ادامه دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۰    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز شنبه 20 مهرماه، میزبان دادوستد 21 هزار و 360 تن وکیوم باتوم بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۷    
می متالز - تولید مس کشور شیلی در ماه آگوست به 517 هزار و 902 تن رسید که بیشترین سطح در سال جاری بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۸    
می متالز - در معاملات هفته گذشته بورس کالا شاهد کاهش حجم معاملات و نرخ های فروش آرتوزایلین پتروشیمی نوری بودیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۵    
می متالز - نشست صمیمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی، روح الله خدارحمی در شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)، صبح پنجشنبه مورخ 18 مهر ماه 1398، به همراه هیات همراه طی بازدید از شرکت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۲    
می متالز - دراولین روزهفته معاملات بورس تهران شاهد چشمگیر شاخص سهام در بورس و فرابورس بودیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۹    
می متالز - مدیرعامل بیمه آسیا: ارائه خدمات مطلوب و نظارت مستمر و دقیق، سبب استمرار قرارداد بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور برای پنجمین سال شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۶    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی گفت:باید سعی کنیم بین صادرات و واردات تعادل ایجاد کنیم که در این خصوص نقش فعالان اقتصادی بسیار اثرگذار است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو بیان کرد: با این فرآیند و مسیری که صنعت بیمه در پیش گرفته است افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه در جامعه و رسیدن آن به عدد 7 غیرممکن به نظر می رسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۰    
می متالز - رشد نرخ محصولات پتروشیمی امیرکبیر در بورس کالا متوقف شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۵    
می متالز - یک ماه از عدم معامله PVC و سود کاستیک پتروشیمی آبادان در بورس کالا گذشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۱    
می متالز - در روزی که حجم معاملات از دو هزار و 707 میلیارد تومان عبور کرد، برای نخستین بار آمار مربوط به حجم های مشکوک و شامل 15 شرکت منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۸    
می متالز - بازار سهام بعد از نزول هفته گذشته، امروز در نتیجه اثر چند عامل با برگشت تمام عیار به مدار صعودی روبرو و قادر به ثبت دومین جهش بیش از 9 هزار واحدی شاخص شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۵    
می متالز - معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس ضمن اشاره به بررسی وضعیت عرضه اولیه شرکت ها در نیمه نخست سال از درخواست سه شرکت فرابورسی برای انتقال به بورس تهران خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۶    
می متالز - داده های آماری جدید نشان داده است صادرات آلمان در ماه آگوست بیش از انتظار کاهش یافته است. این داده ها احتمال این که افت بخش تولید بزرگترین اقتصاد اروپا را به رکود بکشاند را تقویت کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۰    
می متالز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش 9010 واحدی به کار خود پایان داد و عدد 322 هزار و 59 واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز به رقم 93 هزار و 61 واحد رسید ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۰    
می متالز - بانک مرکزی چین روز جمعه 30 میلیارد یوآن (4.24 میلیارد دلار) را از سیستم مالی این کشور خارج کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۷    
می متالز - مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران اعلام کرد که عایق رطوبتی یک شرکت در بازار اصلی این بورس پذیرش شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۴    
می متالز - موسسه سرمایه گذاری تی دی اس در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس طلا تا 12 ماه آینده با رشد چشمگیری روبرو خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۱    
می متالز - تاتا استیل رشد تولید فولاد خام خود را طی سه ماهه سوم 2019 میلادی، 4.6 درصد به ثبت رساند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۱    
می متالز - گزارش هفتگی بازارهای فولاد منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۵    
می متالز - آمار ارائه شده از سوی خودروسازان به بورس نشان می دهد اگرچه ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو رفتاری متفاوت از یکدیگر را در تولید ماهانه شان نشان داده اند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۲    
می متالز - موضوع خروج خودروهایی که روی پلت فرم های قدیمی تولید می شوند و امکان پاس کردن استانداردهای 85 گانه را ندارند طی هفته جاری در جلسه شورای عالی استاندارد، مطرح و بررسی خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۹    
می متالز - شرکت خودروسازی بی ام و امیدوار است تا سال آینده فروش خودروهای لوکس خود را نسبت به سال 2018 دوبرابر افزایش دهد تا بلکه از این راه بتواند حاشیه سود خود را که به خاطر سرمایه گذاری بر فناوری ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۹    
می متالز - شرکت خودروسازی مزدا در استرالیا بیش از 35 هزار دستگاه خود را فراخوان می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۶    
می متالز - گزارش داد که فروش شرکت جنرال موتورز در چین از ماه جولای تا سپتامبر 5/ 17درصد کاهش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۳    
می متالز - پژوهش بازار خودرو 301 با حضور فعالان خودرو، مشتریان و مدیران صنعت درسالن همایش ساپکو برگزارشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۷    
می متالز - صنعت فولاد انگلیس که در سال جاری تا مرز ورشکستگی پیش رفته و به تازگی روند احیای خود را آغاز کرده بار دیگر گرفتار مشکلی قدیمی یعنی قیمت برق شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۴    
می متالز - غلامرضا ملاطاهری گفت: در این سامانه ایمیدرو با ارایه دسترسی به شرکت های معدن و صنایع معدنی، نیازها و اولویت های پژوهشی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۸    
می متالز - عضو مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای گذشته توسط عده ای از مردم استان همجوار محل تامین آب استان چهارمحال و بختیاری تخریب شده است و معتقدم که این کار یک بی قانونی مطلق است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۸    
می متالز - در آخرین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی و دلار کاهش قیمت را تجربه کردند و بازدهی هفتگی هر دو منفی شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۵    
می متالز - مدیرعامل بانک کارآفرین در دیدار با روسای شعب این بانک در سراسر کشور بر ضرورت تنوع بخشی به سبد پرتفوی تسهیلات تاکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۲    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی ادعا کرد، بدون تلف کردن ذخایر ارزی نوسانات بازار فردوسی مدیریت شده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۲    
می متالز - عضو هیات رئیسه مجلس ضمن تاکید بر ضرورت برخورد با آسیب زنندگان به نفت کش ایرانی "سابیتی" در دریای سرخ ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۵    
می متالز - در گزارش های گذشته به این نکته اشاره کردیم که تغییرات حجم معاملات پلیمرها نشانه هایی از رونق و رکود در صنایع پایین دستی این صنایع را نشان می دهد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
می متالز - افت بی سابقه تولدها و کاهش نرخ باروری به زیر سطح جایگزینی، یک پرسش اقتصادی مبنی بر سهم جهش قیمت مسکن و فشار اجاره بها در معادلات جمعیتی به وجود آورده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۶    
می متالز - بازار معاملات خرید و فروش مسکن در مصرفی ترین مناطق شهر تهران در حال حاضر با تنوع قابل قبولی از فایل های فروش آپارتمان مواجه شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۰    
می متالز - مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور مناقصه پردازان بین الملل داتیس از گردآوری اطلاعات تخصصی مربوط به توانمندی های صادراتی خدمات فنی و مهندسی و محصولات وابسته جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۳    
می متالز - رشد تعدیل شده فصلی تجارت بین المللی کالایی در اقتصادهای گروه 20 (G20) طی سه ماهه دوم سال 2019 همچنان ضعیف باقی مانده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۳    
می متالز - بررسی ساختار صنعت مس کشور و چالش هایی که این صنعت در مسیر توسعه با آن دست به گریبان است، محوریت یکی از میزگرد های تخصصی دومین همایش چشم انداز صنایع غیرآهنی ایران و فناوری های وابسته بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۶    
می متالز - روسای اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور در نشست شورای روسای اتاق های سراسر کشور در ارومیه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۰    
می متالز - وزیر صنعت با اشاره به آمار افزایش تولید محصولات چند صنعت بورسی طی نیمه نخست سال گفت: توسعه بخش معدن یکی از مهمترین برنامه های این وزارتخانه در سال جاری است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۰    
می متالز - روز پنج شنبه مقامات تجاری آمریکا و چین نخستین روز مذاکرات تجاری خود را پس از وقفه ای دو ماهه بدون نتیجه قطعی به پایان رساندند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۰    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش سقف معافیت های مالیاتی موجب رانت و عدم شفافیت می شود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۷    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید دلار در زمان آقای روحانی از 3 هزار تومان به 18 هزار تومان رسید که بیانگر رشد قابل توجهی است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۷    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر گفت: 6 ماهه اول امسال به رغم مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان در تولید محصول نهایی مس 18 درصد نسبت به 6 ماهه نخست سال قبل ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۷    
می متالز - مدیرعامل سرمایه گذاری مدبران اقتصاد با پیش بینی شرایط کلی بازار سهام در نیمه دوم سال و چند توصیه به سرمایه گذاران جدید، صنایع مورد قبول سرمایه گذاران ریسک گریز را معرفی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۳    
می متالز - امروزه استفاده از ظرفیت معدنی خراسان جنوبی گرفتار برخی موانع بوده که منابع طبیعی رفع آن ها را نیازمند به روز رسانی نقشه پوشش گیاهی می داند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۶    
می متالز - بانک جهانی با بررسی ریسک ها و چالش ها، چشم انداز اقتصادی ایران را بر مبنای فروش و صادرات 500 هزار بشکه نفت در سال 2020 پیش بینی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۳    
می متالز - جلسه گروه ویژه اقدام مالی فردا با احتمال تمدید دوباره فرصت چهار ماهه ایران برگزار می شود اما آیین نامه داخلی مجمع تشخیص مصحلت، اجازه چنین فرصتی نمی دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۷    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه فعالیت بانک مسکن به هیچ وجه در بازار ساخت و ساز مشهود نیست ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۳    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش یا کاهش قیمت مسکن تابع عرضه و تقاضا است، یعنی به هر میزانی که مسکن مورد نیاز بازار تأمین شود، قیمت در مسیر تعادل حرکت خواهد کرد ...
  • ۱