چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 25 فروردین 1395 - mersadnews.ir

مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۹    
مرصادنیوز: سرپرست شهرداری هرسین در خصوص شایعه پیمانکار جدید و شرایط قرارداش گفت: هر پیمانکاری بیاید ملزم به حفظ حقوق کارگران با همان سقف قرار داد است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۴    
مرصادنیوز: رئیس مرکز بهداشت شهرستان صحنه گفت : با حضور ناظرین استانی و شهرستانی آزمون نیازسنجی برنامه های مدیریت مراقبین سلامت خانواده برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۴    
مرصادنیوز: رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه از فعالیت 72 مسجد در 2 شهر 2 بخش 7 دهستان و 104 روستای این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۹    
مرصادنیوز: شهردار صحنه در رابطه با بارندگی های روزهای اخیر گفت : طرح ضربتی رفع آبگرفتگی معابر شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۹    
بارش اخیر باران در شهر صحنه باعث خوشحالی شهروندان و کشاورزان منطقه شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۴    
مرصادنیوز: معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: مراسم دعای کمیل به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۹    
مرصادنیوز: رئیس جمهور، با اشاره به اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است در این نشست برای رفع اختلافات و تقویت وحدت در دنیای اسلام ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۴    
مرصادنیوز: سامانه بارشی فعال در کشور تا سه روز آینده در اغلب مناطق غیر از حاشیه جنوب شرق کشور، سبب بارش باران و رگبار و رعد و برق می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۴    
مرصادنیوز: قیمت سکه و ارز در بازار تهران
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۹    
مرصادنیوز: حمدالله بخشنده از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده و حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۴    
مرصادنیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اعزام چندین تیم امداد و نجات هلال احمر به مناطق مختلف استان برای امدادرسانی به سیل زدگان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۹    
مرصادنیوز: رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک در قاره آسیا با پیروزی بانوی ملی پوش کشورمان ادامه یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۴    
مرصادنیوز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: روند استیضاح شهردار کرمانشاه از سوی شورا طی 3 مرحله انجام گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۴    
مرصاد نیوز: شهرستان کرمانشاه در دومین روز متوالی به دلیل بارش های گسترده باران با مشکلاتی متعددی در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی و معابر عمومی روبرو شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۴    
مرصادنیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی برای رونق و توسعه صنعت توریسم سلامت در استان وارد کار شوند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۹    
مرصادنیوز: با حضور رئیس کل دادگستری استان مراسم تحلیف کارشناسان رسمی دادگستری کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۹    
مرصادنیوز: واقعیت این است که ماجرا در سال 1395 همچنان همان ماجرای سال 58 است. همان طور که دوگانه ی جهل-خیانت نزدیک بود با هدر دادن اف 14ها، کشور را به ضعفی فاجعه آور دچار کند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۴    
مرصاد نیوز: مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: در بعضی مواقع وجود سد می تواند در به وجود آمدن زمین لرزه ها موثر باشد ولی به این شکل که باعث بروز زلزله در شهرستان پاوه شده است صحت ندارد و اصلا ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۴    
مرصادنیوز: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: اعضای سه گروه تروریستی در مرزهای شرقی و شمال غربی کشور دستگیر شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۴    
مرصاد نیوز: با پیگیری شورای اسلامی شهر وشهرداری شهرستان جوانرود و با الحاق چندین هکتاراز اراضی منابع طبیعی ؛ سرانه فضای سبز پارکهای ساراون و سرخیدر جوانرود به بیست و هفت هکتار افزایش پیدا کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۴    
مرصادنیوز: سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به سخنان شهردار تهران مبنی بر پذیرفتن مسئولیت مرکز ترک اعتیاد شفق توسط شهرداری گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۴    
مرصادنیوز: کارشناس توسعه گردشگری یونیدو گفت: تقویت قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری کرمانشاه می تواند این استان را در سطح جهانی معرفی کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۴    
مرصاد نیوز: فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از آماده باش کامل ستاد بحران این شهرستان خبر داد و گفت: در اثر بارشهای چند روز اخیر بیش از90 هکتار از زمینهای کشاورزی حاشیه رودخانه ها دچار خسارت شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۴    
مرصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امام (ره) 29 فروردین حیات و هویت جدیدی به ارتش دادند، گفت: آنهایی که می گویند ما موشک نمی خواهیم، همان هایی هستند که می گفتند ما ارتش نمی خواهیم .
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۴    
مرصادنیوز: حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان این که در دنیای کنونی استکبار، داعش و بوکوحرام در حال جنایت هستند و هزینه در این راه فراوان است تاکید کرد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۴    
مرصادنیوز: کریستین اشمیت، وزیر تغذیه و کشاورزی آلمان که به تهران سفر کرده بود، از بازار تهران دیدن کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۴    
مرصادنیوز: دولتی ها که می گفتند پرداخت یارانه برای آنها مصیبتی عظما است، ناگهان با نزدیک شدن به ماه های پایانی دوره دولت و انتخابات ریاست جمهوری، حذف یارانه ثروتمندان را ناعادلانه! می خوانند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۴    
مرصادنیوز: بهای رسمی دلار و پوند افزایش و یورو کاهش یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۴    
مرصادنیوز: نمایندگان مجلس مقرر کردند حقوق گروه های مختلف از قبیل اعضای هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات در بودجه امسال افزایش یابد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۴    
مرصادنیوز: مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از امضای تفاهم نامه همکاری با اداره زندان های کرمانشاه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و اشتغال زندانیان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۴    
مرصادنیوز: توافق انجام شده اخیر که شامل برنامه موشک های بالستیک ایران نیز می شود، چیزی است که در توافق های قبلی بین مقامات مطرح نشده بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۴    
مرصادنیوز: معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات 15 میلیونی برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۴    
مرصادنیوز: کارشناس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از کشف و ضبط بیش از 3 تن گوشت غیرمجاز در شهر کرمانشاه طی امسال خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۴    
مرصادنیوز: معاون پارلمانی سازمان مدیریت با بیان اینکه یارانه ماهیانه نقدی باید 20 هزار تومان باشد نه 45 هزار تومان، گفت: یارانه نقدی 33 درصد معترضان برگشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۹    
مرصادنیوز: اقتصاددانان می گویند به دلیل در پیش بودن انتخابات 96، دولتمردان در سال 95 هم یارانه 24 میلیون ایرانی را قطع نکرده و به اقدامات پوپولیستی خود ادامه خواهند داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۹    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت می توانست چند قلم کالای اساسی را در نظر بگیرد و با کارخانه ها در برخی شهرها قرارداد ببندد تا به جای یارانه نقدی به مردم کالا دهد چرا که این عمل باعث ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۹    
مرصادنیوز: افشاگری اخیر یک نماینده مجلس نشان داد که دولت حسن روحانی با پول بیماران ساختمان خریده است و این در حالی صورت گرفته که جان بسیاری از بیماران از جمله خانواده ریسانی به خاطر نبود دارو در خطر ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۹    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک انبار کالاهای فاسد شده و غیربهداشتی قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 166 میلیون ریال خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۴    
مرصاد نیوز:رئیس مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: 27 مدرسه آموزش از راه دور در سطح استان فعال است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۴    
مرصادنیوز: صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود با بررسی شاخص های اقتصادی کشورمان در سال نخست اجرای برجام، رشد 4 درصدی اقتصاد و در عین حال افزایش نرخ بیکاری به 11 ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۹    
مرصادنیوز: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: تا کنون طرح هادی در 36 درصد از روستاهای استان اجرایی شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۴    
مرصادنیوز: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: ساخت 500 واحد مسکونی برای محرومان استان در حال انجام است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۴    
مرصادنیوز: انتخابات پارلمانی سوریه از ساعت 7 چهارشنبه (امروز) با حضور گسترده مردم سوریه آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۴    
مرصادنیوز: "برندینگ" طرح جدید دولت برای واگذاری جایگاه های سوخت به برخی شرکت های بزرگ و معتبر است. طرحی که بر اساس آن شرکت ها بنزین را از انبارها خریداری کرده و مالک سوخت می شوند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۹    
مرصادنیوز: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت نگاه انتخاباتی به پرداخت یارانه ها نداشته باشد و با شعور مردم بازی نکند، چرا که خورشید پشت ابر پنهان نمی ماند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۹    
مرصادنیوز: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کاهش قیمت اینترنت را از پایان اردیبهشت ماه عملیاتی می کند که با اجرای این طرح، اینترنت بیش از 15 درصد برای کاربران، ارزان خواهد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۹    
مرصادنیوز: خودروی حامل شاه عربستان در مسیر رسیدن به کاخ ریاست جمهوری ترکیه در آنکارا به طرز عجیبی اسکورت شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۴    
مرصاد نیوز: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: از هجدهم تا بیست و چهارم اردیبشهت ماه، جشنواره " یک هفته قرآنی" در کرمانشاه اجرا می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۴    
مرصاد نیوز: مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستانهای غربی استان کرمانشاه گفت: ترویج و توسعه فرهنگ حسنه وقف و گرایش افراد خیر به سمت این فرهنگ حسنه می تواند در فقر زدایی اجتماعی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۴    
مرصادنیوز: تجمع دانشجویان با عنوان مطالبه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ساعت 16 امروز مقابل وزارت اقتصاد و دارائی برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۴    
مرصادنیوز: امروز نرخ رسمی دلار با 4 ریال افزایش 3028.5 تومان درج شد و نرخ رسمی 25 ارز دیگر هم رشد کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۴    
مرصادنیوز: رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد کشتی ایران در المپیک سردار جنگجو می خواهد، نه سرباز جنگی.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۴    
مرصادنیوز: یادداشت موهن روزنامه آفتاب یزد علیه کارگردان فقید کشورمان نشان داد که این رونامه قصد ندارد در سال جدید نیز مشی خود را تغییر دهد و بی اخلاقی را کماکان سرمشق خود قرار داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۹    
مرصادنیوز: سایت استانداری کرمانشاه تیتری از سخنان معاون سیاسی استاندار کرمانشاه منتشر کرده که در مسیر توئیت "خیانت" آمیزی است که رفسنجانی هم آن را تکذیب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۹    
مرصادنیوز: صدها پایگاه نظامی و ده ها هزار یگان نظامی متمرکز در سیاره ی زمین را به مستعمره ایالات متحده تبدیل کرده است به عبارتی دیگر هیچ کشوری در طول تاریخ به اقدامی مشابه دست نزده و دولت آمریکا از ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۹    
مرصادنیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در مصوبه امروز مجلس هیچ اعداد و ارقامی وجود ندارد و اعلام آن از سوی برخی رسانه ها اشتباه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۴    
مرصاد نیوز: فرماندار شهرستان سرپل زهاب باتاکید برلزوم استفاده از پتانسیلهای مرزی جهت رفع مشکلات اقتصادی گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۴    
مرصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه" اگر آمریکایی ها در برجام بدعهدی کنند و برجام را نقض کنند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۹    
مرصادنیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهردار جدید کرمانشاه باید اقدامات عمرانی را در مدیریت شهری برجسته و مورد توجه قرار دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۹    
مرصادنیوز: در حالی که طی سال گذشته مسئولان دولت یازدهم پرداخت یارانه نقدی را با عبارات "مصیبت عظما" و عذاب الیم" مورد تفقد قرار داده و بر حذف یارانه ثروتمندان تاکید می کردند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۴    
مرصاد نیوز: رییس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: 4 ورزشکار کرمانشاهی در دو بخش بانوان و آقایان ، با قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی ایران راهی مسابقات کبدی جوانان آسیا در ارومیه شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۴    
مرصادنیوز: علی رغم تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای اقتصاد مقاومتی در دستگاه های دولتی و اجرای قانون حداکثر استفاده از تولید داخل ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۴    
مرصادنیوز: مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با بارش 21 میلیمتر باران در استان طی 24 ساعت گذشته میزان بارش ها در سال زراعی جاری به 642 میلیمتر رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مرصاد نیوز: اولین نشست امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان کنگاور به منظور تبیین برنامه های سال نود و پنچ در سالن جلسات فرمانداری کنگاور برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مرصادنیوز: دشواری های دریافت وام ازدواج و دوندگی های بسیار برای دریافت سه میلیون تومان برای هر یک از زوجین از یکسو و اندک بودن تسهیلات مورد اشاره از سوی دیگر از مشکلات و پیچیدگی هایی به شمار می رود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مرصادنیوز: علما و روحانیون اهل سنت سیستان و بلوجستان در واکنش برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم توسط سپاه پاسداران در منطقه جنوب شرق کشور عنوان کردند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان صحنه، گفت: باید با انجام کارهای اجتماعی و فرهنگی زمینه وقوع جرم را از بین برد و از بسیاری از آسیب ها پیشگیری کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
مرصاد نیوز: سامانه بارشی مستقر در جو منطقه موجب بارش 10 سانتی متری تگرگ در مسیر روانسر به کرمانشاه شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فداکاری معلم ایثارگر سیستان و بلوچستانی پیشنهاد داد تا خیابانی در تهران به نامش نامگذاری شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
مرصادنیوز: روزنامه کیهان ستون گفت و شنود امروز خود را به موضوع هشدار روزنامه شرق به دولت اختصاص داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
مرصادنیوز: رئیس مجلس با اشاره به دعوت از یک نماینده مخالف مصوبات دیروز مجلس به برنامه گفت وگوی ویژه خبری گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۹    
مرصادنیوز: روزنامه پرسپولیس در شماره امروز خود پاسخ تیتر روزنامه استقلال را داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۹    
مرصادنیوز: یک شرکت آلمانی در دوچرخه خود از دو چرخ، دو پدال و دسته فرمانی که در دوچرخه های معمولی دیده می شود با اندازه متفاوتی استفاده کرده و قسمت عقب آن را بصورت مثلثی شکل مهندسی کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۴    
مرصادنیوز: شورجه گفت: ما نه تنها در نمایش روحانی در دوران معاصر و تاثیرگذاری آنها بر انقلاب اسلامی در حوزه تصویر موفق نبودیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۴    
مرصادنیوز: انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ایالات متحده در همه جنبه های آن آشکار کننده فساد و تباهی دموکراسی در عصر زوال و انحطاط امپریالیسم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۴    
مرصادنیوز: روز دوم رزمایش بزرگ امنیتی پیامبر اعظم (ص) صبح امروز در منطقه عمومی میرجاوه در جنوب شرق کشور آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۹    
مرصاد نیوز: در پی بارش باران که از روز گذشته در شهرستان سرپلذهاب آغاز شده باعث آبگرفتگی معابر و خیابان های این شهر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۹    
مرصاد نیوز : امروز 3 بار زلزله شهرستان ثلاث باباجانی از توابع استان کرمانشاه را لرزاند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۹    
مرصادنیوز: نایب رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت:باید شاخص های عملیاتی هر مجموعه در حوزه اقتصاد مقاومتی استخراج شود و سپس به صورت مستمر نسبت واگذاری ها، سرمایه گذاری ها و صرفه جویی ها گزارش ارائه شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۴    
مرصاد نیوز: حوالی عصر امروز بر اثر صاعقه در روستای پشتنگ شایگان از توابع دهستان دولت آباد یک زن 37 ساله فوت شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۴    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه قانون هدفمندی یارانه ها بسیار بد اجرا شد، گفت: برای اصلاح آن ناگزیریم گام های مهمی را برداریم تا به نتیجه برسیم ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۴    
مرصادنیوز: آیت الله موسوی نژاد از علمای مشهدمقدس و موسس حوزه علمیه مشهد دارفانی را وداع گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۴    
مرصادنیوز: بر اساس آمارهای بانک مرکزی، در فاصله 30 ماهه ابتدای مردادماه 1392 تا پایان دی ماه 1394 ، مجموع هزینه های جاری دولت یازدهم 368 هزار میلیارد تومان بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۹    
مرصادنیوز: ضربه سر سرخیو راموس در دقیقه 65 توپ را به سمت دروازه وولفسبورگ هدایت کرد اما داور دیدار به عبور توپ از خط دروازه معتقد نبود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۹    
مرصادنیوز: سرمربی استقلال نه می تواند از تجربه جابر انصاری در تقابل هایش برابر پرسپولیس چشم پوشی کند و نه از ریتم مناسبی که عادل شیحی به تیمش می دهد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۹    
مرصادنیوز: پاری سن ژرمن شب گذشته با شکست مقابل منچسترسیتی یک بار دیگر از رسیدن به نیمه نهایی بازماند تا همچنان حسرت لمس جام لیگ قهرمانان بر دل ابراهیموویچ بماند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۲۴    
مرصادنیوز: متئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا و هیأت همراه، عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۲۴    
مرصادنیوز: رسول اکرم صلی الله علیه و اله: قرآن را روشن و شمرده بخوان و آن را مانند تخم علف، مپاش و همچون شعر به شتاب و بریده و بریده مخوان.