چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 27 فروردین 1395 - mersadnews.ir

مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۸    
مرصاد نیوز: مردم شهرستان هرسین از وضعیت نا به سامان خیابانهای این شهر ناراضی هستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۸    
مرصاد نیوز: یکی از مهم ترین دربی های چند سال اخیر از ساعت 17 امروز در استادیوم پر از تماشاگر آزادی برگزار شد و تیم پرسپولیس با درخشش مهدی طارمی با 4 گل استقلال را شکست داد و به صدر جدول راه یافت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۳    
مرصاد نیوز: رئیس بانک مرکزی ایران در سخنرانی خود در شورای روابط خارجی آمریکا بر لزوم انجام تعهدات آمریکا و اتحادیه اروپا براساس توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 تاکید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۳    
مرصاد نیوز: امام جمعه قصرشیرین گفت: یکی از افتخارات نظام ما داشتن ارتشی مقتدر، شکست ناپذیر و ولایتمدار در جهان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۴    
مرصاد نیوز: فرمانده گروه404 نزاجا ارتش را نماد اسلام خواهی، میهن دوستی و مردم سالاری دانست و گفت: در طول انقلاب ارتش در همه صحنه ها در خط مقدم دفاع از کشور و رهبری قرار گرفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۹    
فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کرمانشاه گفت: امروز توانمدیهای نیروهای مسلح یک کالای وارداتی نیست بلکه ماحصل اعتقاد کلیه مردم ایران و کاهش وابستگی و افزایش توانمندی وصرف کردن ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۹    
مرصاد نیوز: سامانه پرفشار بارش زا که از چند روز اخیر فعالیت خو را در شروع کرده بود موجب آب گرفتگی در مناطق مختلف و طغیان رودخانه ها در هرسین شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۹    
مرصادنیوز: تصاویر ارسالی از لرستان برای مرصادنیوز نشان می دهد که مرکز مدیریت بحران در این استان (استانداری) در محاصره سیلاب است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۴    
مرصاد نیوز: بخشدار مرکزی هرسین با اشاره به خسارات نسبی به منازل مسکونی در برخی از روستاهای بخش مرکزی هرسین گفت:تمام راه های مواصلاتی در روستاها بازگشایی شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۴    
مرصاد نیوز : فرمانده تیپ 71پیاده مکانیزه ابوذر با تاکید بر لزوم توانایی بالا و اعتقاد محکم برای نیروهای نظامی گفت: ارتش همیشه قهرمان و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران آماده مقابله با هرنوع تهدیدی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۹    
مرصاد نیوز: جانشین قرارگاه منطقه ای غرب ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها طلایه دار و جلودار بوده و هست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۱۹    
مرصاد نیوز : امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت : نهاد های فرهنگی و هرکسی که در هر مسئولیتی قرار دارد در سال جدید شعار رهبر معظم انقلاب را در راستای اقدام وعمل سرلوحه کار خود قرار دهد و از کنار این ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۴    
مرصاد نیوز: امام جمعه سرپل ذهاب گفت: نیروهای مسلح کشور برای مقابله بادشمنان انقلاب که به دنبال محدودکردن توان دفاعی کشور هستند آمادگی کامل را دارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۹    
مرصادنیوز: بعد از انتشار ویدیویی که حاکی از کمک های مردمی به دختر بچه حادثه فرماندار کرمانشاه در مصاحبه ای هدفمند نجات دخترک حادثه دیده را به کارگران شهرداری نسبت می دهد!
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۹    
مرصاد نیوز: معاون هماهنگ کننده ارتش غرب در کشور گفت :ما به پشتوانه ملت و قوای مسلح در دنیا حرف اول را میزنیم و مراقب تمام تحرکات دشمن هستیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۴    
مرصادنیوز: پدر شهید می گوید: وقتی فهمیدیم که راه مجاهدین خلق انحرافی است و فرزندمان به انحراف کشیده شده است بلافاصله عکس و مشخصات او را در اختیار مقامات مسئول قرار دادیم که او را بگیرند و اعدام کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۹    
مرصاد نیوز: پیکر مطهر شهید جانباز جواد مرادی فر اروز با حضور مردم در کرمانشاه تشییع شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۹    
مرصاد نیوز: امام جمعه روانسر با اشاره به اینکه استکبار هیچ وقت نمی تواند خللی به عقیده و ایمان این ملت وارد کند، گفت: وحدت و همدلی مانع دستیابی به اهداف شوم دشمنان می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۹    
مرصادنیوز: رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: امروز دشمنان مسلمانان در صدد ایجاد توطئه ای بزرگ هستند که به واسطه آن از یک سو اختلاف و تفرقه را در جهان اسلام گسترش داده و از سویی دیگر گروه های تروریستی مدعی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۹    
مرصادنیوز: روزنامه السفیر لبنان از شکست تلاش های عربستان سعودی برای گنجاندن نام حزب الله لبنان در لیست سیاه در شورای امنیت خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۹    
مرصادنیوز: در هفته گذشته اقبال مخاطبین بیش از فیلم های کمدی به فیلم های اجتماعی در حال اکران بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۴    
مرصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: اقدام و عملی در زمینه اقتصادمقاومتی تاکنون نشده است باید در این باره انقلابی باشیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۴    
مرصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی ایران پنج شنبه در واشنگتن با وزیر خزانه داری آمریکا دیدار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۴    
مرصادنیوز: نمایندگان شرکت های اروپایی در دیدار با مقامات دولت آمریکا از تداوم دشواری های معاملات تجاری با ایران گلایه کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۴    
مرصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین گزارش های منتشر شده مبنی بر احتمال دیدار رئیس جمهوری روسیه و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تکذیب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۹    
مرصاد نیوز: امام جمعه گیلانغرب گفت: هر برنامه و طرحی که مسئولان کشور دنبال می کنند باید بر اساس اتکا به داخل و بدون تصور واهی حمایت خارجی باشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۹    
مرصاد نیوز: قائم مقام وزارت بهداشت با حضور در شهرستان اسلام آباد غرب از نزدیک وضعیت بیماری شایع شده در این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و گفت: بیماری در این شهرستان فروکش کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۹    
مرصاد نیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار نظام و متمایز از تمام ارتش های دنیا است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
مرصاد نیوز :وضعیت نامناسب محور ارتباطی تازه آباد به شیخ صله و عدم توجه مسئولین به این محور ترانزیتی موجب شد مردم روستاهای مرزی اقدام به پرکردن چاله و چوله ها این مسیر کنند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۵    
مرصاد نیوز: فرمانده تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی به تشریح برنامه هفته ارتش در پادگان الله اکبر و شهرستان اسلام آباد غرب پرداخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۰    
مرصاد نیوز: : در پی بارش های شدید چند روز اخیر در کرمانشاه، معابر و خیابان های کرمانشاه دچار آبگرفتگی شده و ترافیک چند ساعته در برخی از خیابان های شهر ایجاد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۵    
مرصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه اشراف خوبی روی گروهک ها داریم، تصریح کرد: راهبرد ما این است که گروهک ها قبل از نزدیک شدن به مرزها باید نابود شوند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۵    
مرصاد نیوز: شور و شوق مردم حلب برای شرکت در انتخابات پارلمانی سوریه سبب شد با وجود شرایط خاص، این شهر روزهای پر تردد و پر جنبش و جوشی از آغاز بحران سوریه سپری کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۰    
مرصاد نیوز: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: تمام شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه سنقر وکلیایی و کرمانشاه فراهم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۱:۳۰    
مرصادنیوز: افتادن یک دانش آموز در کانال آب در خیابان های کرمانشاه او را در معرض خطر جدی قرار داده بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۱:۲۵    
مرصادنیوز: بارندگی های چند روز گذشته حوادث متعددی را در استان کرمانشاه به وجود آورد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۵۵    
مرصادنیوز: ظهر امروز در پی وقوع تیراندازی در حوالی خیابان خیبر شهرستان هرسین دو نفر زخمی شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۵    
مرصادنیوز: آخرین اظهارات مسئولین اسلام آبادغرب حاکی از آن است که آب شرب شهر اسلام آباد غرب آلوده نیست و امکان دارد مسمومیت مردم ناشی از عوامل دیگری باشد.