چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 29 فروردین 1395 - mersadnews.ir

مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۸    
مرصادنیوز: در حالی که عربستان تلاش می کرد تا بندی را که در پیش نویس طرح فریز نفتی مرتبط با ایران است را تغییر دهد، خبرگزاری تاس اعلام کرد این تلاش به نتیجه ای نرسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۷    
مرصادنیوز: نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: فرمانداری استیضاح آقای شعبانی را قانونی اعلام کرد و فردا نشست انتخاب شهردار کرمانشاه برگزار می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۱    
مرصادنیوز: ترکش های دربی هشتاد و دوم ادامه دارد و برخی کاربران به بهانه کری های هنرمندان در شبکه سوم سیما به صفحات شخصی آن ها رفته و الفاظ رکیکی را نثارشان کردم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۶    
مرصادنیوز: مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: فرانشیز اکثر بیماران هموفیلی رایگان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۰    
مرصادنیوز: دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان نسبت به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اورپا مبنی بر ادامه تحریم های حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و تحریم به خاطر مسائل حقوق بشری را یک ادعای ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۷    
مرصادنیوز: فدریکا موگرینی که در صدر هیاتی متشکل از هفت کمیسیونر از اتحادیه اروپا به تهران سفر کرده، در هتل اسپیناس تهران اقامت داشته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۹    
مرصاد نیوز: سایت انتخاب که از سوی دولت به عنوان رسانه پاکیزه نویس برگزیده شده است، اظهارات اخیر سیف درباره بی نتیجه بودن برجام را ایستادگی او در برابر بدعهدی آمریکا توصیف کرد
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۴    
مرصاد نیوز: بعد از ظهر امروز فرمانداری کرمانشاه طی جلسه ای که فرماندار از حضور در آن سر باز زد، عزل شهردار کرمانشاه توسط شورای شهر را تایید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۳    
مرصادنیوز: به مناسبت روز ارتش در 29 فروردین نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور با رژه نظامی در روز ارتش اقتدار دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۵    
مرصادنیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تاکید کرد: امروز آمادگی ارتش و سایر نیروهای مسلح کشور، برای ملت ایران ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۷    
مرصاد نیوز: گزارش وزارت خارجه درباره برجام تاکید دارد که مشکل نگرانی مؤسسات مالی به دلیل ارعاب آمریکا و تحمیل جریمه های سنگین چندین میلیاردی بر بانک ها در طول سالیان گذشته فضای روانی سنگینی برای شروع ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۴    
مرصادنیوز: برهانی با گذاشتن عکسی در درون محوطه جریمه پرسپولیس در اینستاگرام خود، علاوه بر عذرخواهی از طرفداران استقلال به خاطر تلخی باخت اخیر، گفته است که یک پنالتی روی او گرفته نشده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۵    
مرصادنیوز: عادل غلامی در صفحه اینستاگرام خود پس از شکست استقلال در دربی حمایت خود از تیم محبوبش را اعلام کرد که البته با کنایه هایی هم همراه بود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۳    
مرصادنیوز: امام جمعه اسلام آباد غرب در مراسم روز ارتش گفت: هنوز بیشتر از یک ماه از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که یاوه گویانی که قصد تفرفه در امت اسلامی داشتند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۷    
مرصادنیوز: در مناطق سیل زده احتمال آلودگی آب و خطر ابتلا به بیماری های اسهالی وجود دارد وقوع سیل در کشور 10 برابر شده است
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۴    
مرصادنیوز: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران از بسته شدن محور هراز برای روزهای دوشنبه و سه شنبه ( 30 و 31فروردین ماه) به دلیل عملیات راهسازی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۴    
مرصادنیوز: دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: با موافقت رهبر معظم انقلاب، طلاب علاقه مند و واجد شرایط می توانند دوره خدمت سربازی را در آموزش و پرورش بگذرانند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۸    
مرصادنیوز: کاملاً روشن است که در سیاست خارجی آمریکا هیچ درسی از اشتباه های گذشته آموخته نمی شود. این تلاش برای حذف اسد از قدرت همانند همان کاری بود که مدتی نه چندان قبل در عراق کشور همسایه سوریه رخ ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۹    
مرصادنیوز: رییس شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب گفت: با توجه به آزمایشات انجام شده و بررسی های کارشناسان و بنا به گفته دکتر گویا رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت به احتمال بسیار زیاد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۶    
مرصادنیوز: رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در دیدار رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان اعلام کرد به طور قطع نامزد ریاست مجلس خواهم شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۴    
مرصادنیوز: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل بنا دارد "تندیس صداقت" را به رئیس کل بانک مرکزی ایران تقدیم کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۱    
مرصادنیوز: ابراهیم رزاقی با بیان اینکه بیکاری و رکود اقتصادی موجود در جامعه نتیجه پیاده سازی سیاسیت های تعدیل اقتصادی است گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۵    
مرصادنیوز: معاون سابق بانک مرکزی با انتقاد از اجرای بخش اقتصادی برجام از مذاکره کنندگان اقتصادی برجام خواست در این باره پاسخگو باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۹    
مرصادنیوز: گروهک تروریستی منافقین در آخرین بیانیه خود مدعی شد: حکومت ایران به علت از دست دادن برنامه هسته ای مجبور به دخالت در امور کشورهای منطقه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۰    
مرصادنیوز: رئیس سابق شورای رقابت با بیان اینکه از گوشه و کنار به ویژه از سوی خود دولت عنوان می شد سوئیفت باز شده اما مردم می دیدند انتظاراتشان برآورده نمی شود ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۷    
مرصاد نیوز: در اقدامی تنها مغازه قلیان فروشی شهرستان پاوه به صورت داوطلبانه توسط مال آن تعطیل شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۷    
مرصاد نیوز: همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران, یگانهای نظامی و انتظامی استان کرمانشاه اقتدار و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۷    
مرصادنیوز: رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش 50 درصدی قیمت گوجه فرنگی در بازار خبر داد و گفت: قیمت پرتقال و موز در بازار مصرف بالا رفته است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۴    
مرصادنیوز: مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با استقبال از مصوبه مجلس در خصوص افزایش وام ازدواج گفت: باید راهکارهای عملی پرداخت این وام اندیشیده شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۱    
مرصادنیوز: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: از مهم ترین زیان های فتنه 88 برای کشور این بود که می خواست با شورش خیابانی از انتقال نرم قدرت جلوگیری کند اما سرمایه ما این است که اگر روزی نتیجه به نفع ما ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۵    
مرصادنیوز: وقتی ولی الله سیف، مرجع مورد نظر رئیس جمهور برای بیان نتایج برجام از سه کلمه تقریبا هیچ چیز ، استفاده می کند، تنها دو راه پیش روی دولت قرار می دهد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۲    
مرصادنیوز: مدیر امور عشایری استان کرمانشاه گفت: سیل اخیر 12 میلیارد ریال به حوزه عشایر استان خسارت زده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۳    
مرصادنیوز: بنگاه های تولیدی به دلیل کاهش درآمد و افزایش هزینه های مالی در 3 سال گذشته برای جبران رکود سنگین اقدام به تعدیل نیرو کردند که این افراد ناچار به دریافت مقرری بیمه بیکاری از سازمان تأمین ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
مرصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آنچه ما مصمم به انجام آن هستیم تبدیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دانشگاهی نسل سوم است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۱    
مرصاد نیوز: نیروهای مسلح و یگانهای نمونه ارتش همیشه قهرمان با انجام رژه توان دفاعی ورزمی وآمادگی خودرا برای مقابله باهرنوع تهدیدی به نمایش گذاشتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۱    
مرصادنیوز: نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: از منظر نامه مقام معظم رهبری و قانون مصوب مجلس برجام نقض شده و از روی آب سنگین و تاسیساتی که آقای صالحی مسئولیتش را قبول کرده، با بولدوزر گذشته اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۵    
مرصاد نیوز: امام جمعه سرپل ذهاب گفت: امام جواد علیه السلام در سن کودکی به مقام شامخ امامت رسید و با علم و ادبی که داشت تعجب همگان را برانگیخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۹    
مرصادنیوز: باید به نوعی ارزشیابی روی آورد که احتمال اعمال نظر شخصی در ارزشیابی را پایین آورد. نوعی ارزشیابی که ضمن توجه و استفاده از نتایج ارزشیابی های به عمل آمده توسط معلمان ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۳    
مرصاد نیوز : بارش تگرگ شدید در بیست و هفتمین روز بهار روستای کوچکینه سنقروکلیایی را سفیدپوش کرد و به علت بارش شدید تگرگ خسارتهایی به محصولات کشاورزی این منطقه وارد شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۳    
مرصادنیوز: در حالی این روز ها سرطان ریه حاصل از مصرف سیگار مرگبار ترین سرطان شایع و پیشقراول مرگ در کشور شناخته شده که بیش از 10 میلیون سیگاری در ایران حضور دارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۴    
مرصادنیوز: رئیس اتاق بازرگانی ایران هشدار داد، معضلات اقتصادی مانند بیکاری، رکود و بدهی های دولت به بخش خصوصی می تواند امنیت کشور را خدشه دار کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۴    
مرصاد نیوز: کاریکاتوریست های بسیجی در راستای تحقق شعار سال، با موضوع اقتصاد مقاومتی دست به قلم شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
مرصادنیوز: دانشجویان بورسیه امروز در نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی از قصد خروج یکی از عوامل اصلی فتنه علیه دانشجویان بورسیه خبر دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۵    
مرصاد نیوز: مراسم رژه روز ارتش در شهرستان اسلام آباد غرب با حضور یگان های پیاده،موتوری و خودرویی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۲    
مرصادنیوز: وزیراطلاعات گفت: یک عنصر تروریست که ماموریت عملیات انفجاری داشت با اشراف عملیاتی سربازان گمنام امام زمان در غرب کشور بازداشت شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۶    
مرصادنیوز: در شماره امروز روزنامه خبر ورزشی مصاحبه ای از رامین رضائیان روی جلد رفته است که در آن بازیکن پرسپولیس به تنها کمبود سرخ ها اشاره کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۳    
مرصادنیوز: صبح امروز 17 کشور عمده تولیدکننده نفت برای توافق بر سر محدود کردن میزان عرضه نفت در بازار جهانی در دوحه قطر دور هم جمع شدند، ایران غایب بزرگ این نشست نفتی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۰    
مرصادنیوز: یتیم خانه ایران با پرداختن به سوژه فراموش شده(قحطی)، نگاه های کنجکاو و شیفته حقیقت را در ایران و جهان معطوف خود خواهد ساخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
مرصاد نیوز: امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر لزوم بصیرت و هوشیاری نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن گفت: ارتش بازوی توانمند ولایت و نیروی گوش به فرمان رهبری است .
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۴    
مرصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز را نیز با حرکت نزولی آغاز کرد و در نخستین ساعت معاملات 525 واحد کاهش را به ثبت رساند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
مرصاد نیوز: اسامی نفرات دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی کشتی گراپلینگ بانوان کشور اعلام شد که در این میان نام سه ورزشکار و یک مربی کرمانشاهی به چشم می خورد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته قریب به یک هزار تخته فرش توسط مددجویان استان بافته شده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۲    
مرصاد نیوز: مدیر عامل اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه گفت: به زودی فاز نخست کارت بلیط در کرمانشاه به بهره برداری می رسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۶    
مرصادنیوز: رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی هرچه زودتر به وضعیت پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۳    
مرصادنیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 گفت: قیمت بنزین در سال 95 افزایش پیدا نمی کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۳    
مرصادنیوز: سفیر سابق ایران در استرالیا گفت: فعلا کار دولت توجیه اقدام آمریکایی ها شده است که این اقدام مناسبی نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۰    
مرصاد نیوز: مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: دوره آزمایشی رعایت پیش سرد در کستارگاه صنعتی بیستون با موفقیت انجام شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۰    
مرصادنیوز: رئیس مجلس خبرگان رهبری از ارائه گزارش کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان، خدمت رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: نگرانی عجیبی از آینده نظام و انقلاب داشتم که رهبری گفتند امام فرمودند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۴    
مرصادنیوز: نشریه پراودا چاپ مسکو با تأکید بر نقش حزب الله در دفاع از لبنان، نوشته است که در صورت تضعیف این گروه، داعش بعد از شکست در سوریه به سوی لبنان خواهد رفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۸    
مرصاد نیوز: در پایان مسابقات کبدی جوانان آسیا ، تیم نماینده کشورمان با حضور ورزشکاران کرمانشاهی در دو بخش دختران و پسران به ترتیب مقام اول و دوم آسیا را از آن خود کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۵    
مرصاد نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری آیین نکوداشت استان جعفر کازرونی ، نویسنده برجسته کرمانشاهی به پاس سال ها فعالیت و تلاش در عرصه فرهنگ و ادب ایران اسلامی خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۹    
مرصادنیوز: بازنشستگان صنعت فولاد کشور در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات حقوقی خود مقابل مجلس شوای اسلامی تجمع کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۶    
مرصاد نیوز: امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسئولان حوزوی نسبت به حفظ مواضع و مکتب بنیانگذار انقلاب در حوزه ها اهتمام ویژه داشته باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز: مراسم روز ارتش در کرمانشاه با رژه نیروهای مسلح برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۰    
مرصاد نیوز: به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی آیین رژه نیروهای مسلح در سرپل ذهاب آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۷    
مرصادنیوز: در حالی که اظهارات سیف مبنی بر عدم حصول نتایج مورد نظر ایران از برجام تیتر مشترک رسانه های دنیا بود، رسانه های زنجیره ای این موضوع را در بایکوت خبری قرار دادند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۸    
مرصادنیوز: سامانه دفاع هوایی اس 300 برای اولین بار در جریان رژه روز ارتش در جوار مرقد امام(ره) به نمایش درآمد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۵    
مرصادنیوز: یک هوادار لیورپول در صحنه گل آخر بازی با دورتموند، گوشی همراه خود را گم کرد. او وقتی گوشی را از ماموران ورزشگاه تحویل گرفت، دید که یک سلفی با آن از سوی ممدو ساخو گرفته شده است.!
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۲    
به گزارش مرصاد به نقل از مشرق، مسعود روشن پژوه مجری مسابقه محله در بیمارستان بستری است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۹    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون حقوقی –قضایی مجلس گفت: در بحث یارانه ها، کارشناسان دولت و مجلس طی مذاکراتی با هم به توافق رسیده بودند اما سخنگوی دولت یا ریاست سازمان برنامه ریزی در صحن علنی مجلس ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۶    
مرصادنیوز: رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: اعترافات سیف در آمریکا اثبات واقیعت هایی بود که مقام معظم رهبری در خصوص برجام و پسا برجام پیش از این مطرح کرده بودند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۰    
مرصادنیوز: وقتی سخنگوی دستگاه قضا خبر از احضار معاون زنان رئیس جمهور به دادسرا داد، خبرنگار دانا برای پیگیری این موضوع به سراغ مولاوردی رفت ولی وی اجازه طرح سوال را هم به خبرنگار دانا نداد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۴    
مرصادنیوز: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:برجام می توانست عقب ماندگی های روابط ایران و کشورهای پیشرفته را جبران کند، اما بدعهدی های بعضی از طرف های مذاکره، انجام تعهدات را با کندی مواجه کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۶    
مرصادنیوز: کمیته عالی انتخابات سوریه با اعلام نتایج دومین انتخابات پارلمانی و اسامی منتخبان، میزان شرکت کنندگان را 57.56 درصد اعلام کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۳    
مرصادنیوز: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه عارف کارآمد است، گفت: اصلاح طلبان دلیلی برای مخالفت با ریاست عارف بر مجلس دهم ندارند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۰    
مرصادنیوز: دبیرکل شورای اسلامی کار گفت: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی قول مساعد برای افزایش حق مسکن کارگران از 20 هزار تومان به 40 هزار تومان را داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
مرصاد نیوز: رئیس کل بانک مرکزی در جریان سفر به آمریکا تصمیم گرفت به عدم لغو تحریم های بانکی اعتراف کند. سیف پیش از این بارها بر لغو تحریم های بانکی و عمل کردن طرف های غربی به تعهداتشان اصرار داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
مرصادنیوز: جنگنده های عربستان سعودی با نقض آتش بس منطقه نهم واقع در شمال شرق صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۵    
مرصادنیوز: دولت عربستان تهدید کرد اگر کنگره آمریکا هرگونه مسئولیتی بابت حملات 11 سپتامبر را متوجه این کشور کند، صدها میلیارد دلار دارایی خود را از آمریکا خارج خواهد کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۲    
مرصادنیوز: "فدریکا موگرینی"، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد شنبه به تهران سفر کرد و با مقامات ایرانی درباره روابط دوجانبه ایران و اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۹    
مرصادنیوز: در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس نهم تصویب شد که بنزین با دو نرخ پایه و تمام شده عرضه شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۶    
مرصاد نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مدافع نظام، قانون و منافع ملت و مصالح ملی است، گفت: آنکه میگوید ما قدرت سخت نیاز نداریم ساده لوح است و آنکه میگوید قدرت نرم نیاز نداریم کوته بین است
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۰    
مرصادنیوز: همزمان با 29 فروردین، روز ارتش، جنگنده های نیروی هوایی ارتش بر فراز مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی رژه رفتند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۴    
مرصاد نیوز : دانش آموزان دبیرستان بقیه الله شهرستان سنقروکلیایی در مسابقه استانی پدافند غیر عامل تحت عنوان جنگ نرم وامنیت ملی حائز رتبه برتر استانی شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۴    
مرصادنیوز: صحبت های آقا که تمام می شود، رئیس مرکز آمار اجازه می گیرد تا فرم سرشماری مربوط به حضرت آیت الله خامنه ای را پر کند ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۱    
مرصادنیوز: مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: از 9 سد در دست ساخت استان، 2 سد به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۸    
مرصادنیوز: سرمربی صبا با انتشار تصویر زیر نوشت: زیباترین دربی دهه اخیر باعث خوشحالی من و هواداران عزیز پرسپولیس شد. امیدوارم روند موفقیت های این تیم ادامه داشته باشد ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۵    
مرصادنیوز: سناتور کاتن گفت، سیاست اوباما در قبال ایران و انعقاد توافق هسته ای، شکست خورده بوده و کنگره با اقداماتی از جمله تمدید قانون تحریم های ایران ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۲    
مرصادنیوز: برجام نه فقط هیچ دستاوردی نداشته است، بلکه خسارت های فراوان و در بسیاری از موارد، غیر قابل جبران نیز به دنبال داشته است که به نمونه هایی از آن اشاره ای گذرا - اما مستند- خواهیم داشت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۹    
مرصادنیوز: یک روان پزشک گفت: اغلب بیش فعالان به خاطر رفتار پرخطری که دارند، دچار زخم ها وشکستگی های متعددی می شوند و والدین مطمئن باشند که دارو برای کودک آنان اعتیاد آور نیست.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۰    
مرصادنیوز: مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جوار مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۱    
مرصاد نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مدافع نظام، قانون و منافع ملت و مصالح ملی است، گفت: آنکه میگوید ما قدرت سخت نیاز نداریم ساده لوح است و آنکه میگوید قدرت نرم نیاز نداریم کوته بین است
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۹    
مرصاد نیوز: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود گفت: حامی خیر و نیکوکار جوانرودی نزدیک به 20 میلیون ریال کمک جنسی به ایتام شهرستان جوانرود کمک کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۰    
بخش چمچمال نام دهستان و دشتی خوش آب و هوا و حاصل خیز در شهرستان صحنه که با داشتن طبیعت زیبا همیشه مورد توجه گردشگران بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت: یکی از عوامل بسیار مهم در تامین سلامت روحی و جسمی افراد جامعه، توجه جدی به اصل زیر بنایی امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی آن است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۱    
مرصاد نیوز: تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی جاده مسیر بانی لوان جوانرود که در پی بارندگیهای سنگین اخیر با ریزش کوه و مسدود شدن این مسیر همراه بود ادامه دارد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۳    
مرصاد نیوز: اولین نشست شورای فرهنگ عمومی قصرشیرین در سال جدید با حضور مسئولین تمام ادارات در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
  • ۱