جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 23 آبان 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 آبان 1395 میزان 2 آبان 1395 میزان 3 آبان 1395 میزان 4 آبان 1395 میزان 5 آبان 1395 میزان 6 آبان 1395 میزان 7 آبان 1395 میزان 8 آبان 1395 میزان 9 آبان 1395 میزان 10 آبان 1395 میزان 11 آبان 1395 میزان 12 آبان 1395 میزان 13 آبان 1395 میزان 14 آبان 1395 میزان 15 آبان 1395 میزان 16 آبان 1395 میزان 17 آبان 1395 میزان 18 آبان 1395 میزان 19 آبان 1395 میزان 20 آبان 1395 میزان 21 آبان 1395 میزان 22 آبان 1395 میزان 23 آبان 1395 میزان 24 آبان 1395 میزان 25 آبان 1395 میزان 26 آبان 1395 میزان 27 آبان 1395 میزان 28 آبان 1395 میزان 29 آبان 1395 میزان 30 آبان 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روز یکشنبه و در ادامه سفر خود به استان خوزستان ضمن حضور در یادمان شهدای شلمچه و افتتاح پایانه مرزی شلمچه، زائران حضرت ابااعبدالله الحسین (ع) را بدرقه کرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر از استقرار 25 دستگاه خودپرداز بانک شهر در عراق خبر داد و گفت: تمامی زیر ساخت های لازم برای زائران حسینی در کربلای معلا و نجف اشرف فراهم شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری زبان هنر را کارآمدترین زبان جهان امروز دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- هیأت دولت در جلسه امروز خود لایحه مجوز برداشت 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری را تصویب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم منتخب کشتی آزاد ایران به مقام سوم رقابت های بین المللی کشتی جام الروسا رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- استاندار گلستان گفت: دولت برای تقویت ساخت و ساز مسکن اهتمام ویژه ای دارد چرا که یکی از راه های خروج از رکود را بهبود فضای ساخت و ساز می داند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که تا آغاز به کار ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا حدود 2 ماه زمان باقی مانده است، رسانه های پاکستانی به نقل از طالبان اعلام کرده اند که تا دو یا سه ماه آینده ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استعفا داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- رسول نامی گفت: آموزش والدین در کنار آموزش کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع سالم سازی جامعه باید از خانواده آغاز شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین در بازدید میدانی از فعالیت ها در کربلا گفت: آب لوله کشی کربلا و نجف توسط وزارت بهداشت ایران کلر زنی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- ایران و بلغارستان با هدف تسهیل تجارت و توسعه ترانزیت توافق نامه همکاری های گمرکی امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، در کمیسیون متبوعش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از طرح آزادراه تهران – شمال بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- ارزش معامله های انجام شده در این هفته بیش از 280 میلیارد ریال و حجم معامله ها 789 هزار و 56 مگاوات ساعت بوده که 285 هزار و 656 مگاوات ساعت آن مربوط به نمادهای هفتگی است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت عربستان گفت: طرح تثبیت عرضه نفت خام ضروری است و باید اعضای اوپک توافق مربوط به آن را نهایی کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: بر اساس مواد مصوب در کمیسیون تلفیق تدوین فهرست رسمی داروهای ایران توسط سازمان غذا و دارو امکان پذیر است از این رو تجویز داروهای خارج از فهرست یاد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دیدارهای مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا با پیروزی تیم های هلند، مجارستان و سوئیس پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاخ سفید از کنگره درخواست کرده تا طرح واشنگتن برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه و مبارزه با تروریسم در افغانستان بودجه 11.6 میلیارد دلاری را تصویب کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه ناجا با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای مدیریت سفر زائران اربعین در برگشت گفت: تردد در مرز مهران دو برابر سایر مرزها است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط پارلمانی ایران و روسیه بسیار خوب و صمیمانه است ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: گرفتگی بینی، تب خفیف، ترشحات بینی، سنگینی صورت و چشم از علائم سینوزیت حاد است و کسانی که سینوزیت دارند در حالاتی مثل رکوع و سجده سردرد جلوی صورت آن ها ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به وضعیت پروژه احداث سیلوی گندم گرمسار ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در بیانیه بسیج رسانه خراسان شمالی به مناسبت شهادت محسن خزائی در حلب، بر تداوم رسالت آگاهی بخشی خبرنگاران متعهد تاکید شده است
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تمامی قالب ها و اشکال خود بخش مهمی از تاریخ این سرزمین است که می تواند در کنار آثار گرانبهای گذشتگان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- با هدف حفاظت از منابع آبی و جلوگیری از تصرف حریم و بستر رودخانه های کشور سند مالکیت برای آنها صادر می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- تروریست های داعش مدعی شدند که به نیروهای کُرد سوریه در شهرک صنعتی شهر حلب حمله کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه و شهرسازی از درخواست راه آهن آذربایجان برای سرمایه گذاری در ایستگاه آستارا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- تروریست های مسلح نیروهای ارتش سوریه را در نزدیکی فرودگاه حلب با تسلیحات شیمیایی هدف قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابزار رضایت از شرایط اردوی امارات گفت: به نظرم بی انصافی است که کسی بخواهد از این اردو ایراد بگیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور با بیان اینکه مکاتب و ایسم ها امروز به نهایت خود رسیده اند بر لزوم ارائه راهبرد و راهکارهای قرآنی برای انسان تشنه معارف قرآنی تأکید ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- لازنو کوور ، رئیس مجلس مجارستان که برای دیداری رسمی به ایران سفر کرده است، عصر امروز (یکشنبه) با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون منابع انسانی دادگستری استان از برگزاری کارگاه آموزشی فن استنباط از قوانین و مقررات در دادگستری مرکز استان اصفهان خبرداد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سابق امنیت ملی افغانستان اعلام کرد: پاکستان نیروی ضربت طالبان متشکل از 3 هزار جنگجو در واحدهای 25 نفری را با نام گروه سرخ به وجود آورده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- در دیدار روز یکشنبه هشام الدین حسین وزیر دفاع مالزی با محمد بن سلمان وزیر دفاع و جانشین ولیعهد عربستان، همکاری دفاعی دو کشور مورد بحث قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با ارسال بخشنامه ای به دانشگاه ها پرداخت وام ویژه دکتری به دانشجویان بورسیه جایابی نشده را ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- متخصص قلب و عروق با تاکید بر اهمیت قلب از منظر پزشکی ایرانی، به تشریح نکاتی کلیدی برای حفظ تندرستی قلب پرداخت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، لگد کشنده گاو قربانی را مشاهده می کنید که به مسلخ قربانگاه می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه ها از خرید دستگاه های جدید برای تجهیز و بروز رسانی 54 فرودگاه کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- پیش فروش بن کارت الکترونیکی خرید کتاب برای نمایشگاه های کتاب دراستان های فارس، بوشهر، سمنان و خراسان شمالی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر اینکه اربعین انقلاب دیگری است، گفت: اتصال جاده ها به مرز در شلمچه و چذابه کار بسیار بزرگی است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از شلیک به مواضع نیروهای انصارلله یمن ردر کوه های العلیب خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- همراه اول در هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، بالاترین نشان این جایزه را از آن خود کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- هفته ششم لیگ برتر والیبال با پیروزی خانگی سایپا به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه انسانیت انسان در پرتو تعلیم قرآن شکل می گیرد، کرامت اکتسابی انسان را نیز حاصل ارتباط با کریمان و قرآن و اهل بیت (ع) برشمرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- محمد یاری از آزادی یک مددجو پس از ده سال تحمل کیفر از زندان نهاوند خبرداد و گفت: این مددجو باکمک ستاددیه و رضایت اولیای دم از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- داروی ضدالتهاب موسوم به "سلکوکسیب" با نام تجاری Celebrex که در درمان آرتریت تجویز می شود می تواند به روند درمان افسردگی نیز کمک کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته مبارزه با حوادث افغانستان اعلام کرد: مین های جاسازی شده در این کشور هر ماه بطور متوسط 142 نفر قربانی می گیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- شورای گسترش حوزه های علمیه موافقت اصولی خود را برای فعالیت 4 مدرسه علمیه جدید برای خواهران اعلام و مجوز موقت فعالیت دو ساله را به 4 مدرسه اعطا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه اخیرا در پاکسازی اطراف حلب بقایای موشک هایی را کشف کردند که ساخت آمریکاست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- گوشت کوب برقی چند کاربرد چون مخلوط کردن مواد، انواع سوپ، خرد کردن میوه و سبزیجات و هم زدن سفیده تخم مرغ یا خامه را انجام می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیر سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از حضور هزار و 300 دانشجوی قرآنی در 2 بخش حضوری و غیرحضوری سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت و برگزاری یادواره علامه ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- هفته دهم لیگ برتر فوتسال با ادامه روند پیروزی های گیتی پسند و برد دبیری به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از مرز چزابه گفت: مرز چزابه وضعیت مطلوبی در پذیرش زائران اربعین حسینی(ع) دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- هفته ششم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم های پیکان، عمران ساری و متین ورامین پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از استقرار 55 تیم امدادی و 130 آمبولانس در مهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- استاد دانشگاه لویولا شیکاگو گفت: درمان بیمار مبتلا به سرطان نباید فقط توسط یک پزشک انجام شود بلکه برای درمان این بیماران باید یک گروه از متخصصین با تبادل نظر با یکدیگر ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اطمینان داد که دولت از سهم های اصلی مخابراتی حاضر در بورس حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت : برجام یک توافق چند جانبه است که در عرصه بین المللی ، نزد سازمان ملل و اتحادیه اروپا اعتبار دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بهمراه جمعی از مسئولین بلند پایه سیاسی استان در بازدید از قسمتهای مختلف زندان احمد آباد آبادان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت نفت قطر روز شنبه اعلام کرد که شرکت اوشن ال. ان. جی (شرکت زیر مجموعه شرکت قطری) با شرکت نفتی سلسی که مقر آن در برزیل است، قرارداد صادرات گاز طبیعی مایع (ال ان جی) امضا کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت محسن خزائی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حلب سوریه را تبریک و تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- وبگاه راشا تودی در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ گفته است حقوق و مزایای ریاست جمهوری را قبول نمی کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع ترکیه از تعلیق و برکناری 291 افسر نظامی و کارمند نیروی دریایی این کشور به دلیل مشارکت در کودتای اخیر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو از اجرای طرح آب رسانی به 7 شهر و 50 روستای دشت آزادگان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- جلد دوم مجموعه کتاب های تاریخ ادبیات ایران به همت جمعی از نویسندگان توسط انتشارات سمت منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سازمان ملی قیمت گذاری دارویی هند قیمت 43 قلم داروی ضروری که برای درمان بیماری های دیابت، سرطان،آسم، بیماری های قلبی و عروقی، اختلالات روانی و نارسایی کلیه کاربرد دارد ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال کاله مازندران موفق شد پارسه تهران را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- منابع انسانی دبیرستان های فرهنگ شهر تهران بر افزایش شوق یاددهی – یادگیری متمرکز می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص دندانپزشکی کودکان، دندان های شیری را راهنمای رویش دندان های دائمی دانست و گفت: باید تا حد امکان از حذف زود هنگام دندان های شیری در کودکان پیشگیری کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال پرسپولیس و تیم انگلیسی های دوبی با برتری پر گل سرخپوشان خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون حراست وزارت کشور بر لزوم توجه حراست ها به برنامه های پیشگیرانه با رویکرد آگاه سازی تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم بانک سرمایه در هفته ششم لیگ برتر والیبال مقابل خاتم اردکان به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از 16 تا19 آذر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد. .
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در گفت و گوهای دیپلماتیک با همتایان عراقی، تمهیدات لازم جهت سهولت در روان سازی تردد زائران در آن سوی مرز انجام شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، صحنه هایی از عزاداری زائران اربعین حسینی در بین الحرمین را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم های واترپلوی هنگ کنک، سنگاپور و قزاقستان به همراه ایران در گروه اول مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفتند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پدیده موفق شد در دیداری تدارکاتی مقابل تیم منتخب نیشابور به پیروزی برسد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری میزان- از روز 25 آبان ماه ، سریال رادیویی انتظار به کارگردانی رضا عمرانی به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : 16 هزار واحد صنعتی و تولیدی تاکنون تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری میزان- انگشتر تنگی که موجب تورم انگشت دست مرد مسنی شده بود با تلاش آتش نشانان رهاسازی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مهد کودک، پیش دبستانی و مدارس تهران تعطیل است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: با اتحاد و ائتلاف نیروهای مختلف سیاسی در عراق و اتخاذ سیاست های منسجم در مقابله با مشکلات مختلف از جمله مسائل اقتصادی و تکیه بر تولیدات داخلی در این کشور ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان در نشست مشورتی که ریاست جمهوری افغانستان پیرامون چگونگی برگزاری انتخابات پارلمانی برگزار شد از احتمال مداخله خارجی ها در این انتخابات ابراز نگرانی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری گفت: امید است روزی به تولید 600 هزار بشکه و حتی یک میلیون بشکه نفت در مناطق یادآوران، آزادگان و یاران غرب کارون در خوزستان برسیم که امری شدنی است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد:دولت این کشور 168 افسر و همچنین 123 درجه دار نیروی دریایی را به اتهام ارتباط با کودتای شکست خورده از کار اخراج کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- جشنواره ملی معماری اسلامی و جایزه معماری اسلامی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مطالعه جدید محققان نشان داده است که قدرت ژنتیک حتی در عادات خواب ما هم نقش دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در آخرین دیدار از هفته سیزدهم لیگ آزادگان در خانه مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سایپا با نتیجه ای پرگل توانست مقابل پرسپولیس ب به برتری برسد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم کوراش جوانان ایران با کسب 6 مدال بر سکوی نایب قهرمانی جهان تکیه زد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- نمایش میدانی النجم الثاقب برای سومین سال متوالی در مسیر پیاده روی اربعین اجرا می شود. افتتاحیه این نمایش با حضور رئیس عتبه امیرالمؤمنین(ع) همراه بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سپیدرود با پیروزی در دیدار هفته سیزدهم لیگ فوتبال آزادگان، صدر جدول را پس گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- کمیته اضطرار آلودگی هوا به ریاست استاندار تهران تا ساعاتی دیگر برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر نفت با اشاره به مطالعات انجام گرفته توسط شرکت شل برای اجرای طرح های GTL در ایران، گفت: احتمال مشارکت ایران و شل در زمینه ساخت و توسعه صنایع GTL در دوران پسا برجام وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته امداد با ابلاغ بخشنامه ای، ضمن تاکید بر پرهیز از موازی کاری خیریه ها با مراکز نیکوکاری، هرگونه فعالیت مراکز نیکوکاری در محدوده فعالیت موسسات خیریه را ممنوع اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در اردوی این تیم در امارات دچار مصدومیت شده بود، مشکلی برای همراهی تیمش در این اردو ندارد.