یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 10 آبان 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 آبان 1395 میزان 2 آبان 1395 میزان 3 آبان 1395 میزان 4 آبان 1395 میزان 5 آبان 1395 میزان 6 آبان 1395 میزان 7 آبان 1395 میزان 8 آبان 1395 میزان 9 آبان 1395 میزان 10 آبان 1395 میزان 11 آبان 1395 میزان 12 آبان 1395 میزان 13 آبان 1395 میزان 14 آبان 1395 میزان 15 آبان 1395 میزان 16 آبان 1395 میزان 17 آبان 1395 میزان 18 آبان 1395 میزان 19 آبان 1395 میزان 20 آبان 1395 میزان 21 آبان 1395 میزان 22 آبان 1395 میزان 23 آبان 1395 میزان 24 آبان 1395 میزان 25 آبان 1395 میزان 26 آبان 1395 میزان 27 آبان 1395 میزان 28 آبان 1395 میزان 29 آبان 1395 میزان 30 آبان 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس دستور پادشاه عربستان سعودی، ابراهیم العساف وزیر داریی این کشور برکنار شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- هالیوود در نظر داد با تولید مستند اربعین بزرگ آن را در سطح جهان اکران شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- نصرالله قادری گفت: نویسندگان و نمایشنامه نویسان قرآن بخوانند، زیرا قرآن تمام آنچه را که می خواهد بگوید از طریق داستان بیان می کند و زیباترین شکل داستان گویی را دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از تهیه نقشه قطب فرهنگی گردشگری پایتخت در آینده نزدیک خبرداد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: توجه به نماز باید از مدارس و از دوران دبستان آغاز شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال اودینزه درخانه، برابر تورینو متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: 67 درصد از شهرهای کشور مکان مناسب برای اقامه آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ندارند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- هیئت بازرسی امور وزارت کشور در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها مستقر است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- اتحادیه آژانس های مسافرتی پاکستان اعلام کرد مالیات سنگین عربستان برای حج عمره را نمی پذیرد و خواستار دخالت دولت برای حل این مشکل است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در تماس تلفنی با میشل عون ، تصدی پست ریاست جمهوری لبنان را به وی تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- وب سایت شبکه خبری سی ان ان در گزارشی نوشت که پس از تلاشی طولانی و با وساطت بازیگران بین المللی سرانجام رئیس جمهور ونزوئلا و مخالفان سیاسی اش قبول کردند که برای حل اختلافات خود به پای ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات ،سرپرست مرکز امور نمایندگان ادوار مجلس و رییس کمیته پدافند غیرعامل مجلس شورای اسلامی صبح امروز منصوب شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- افراد مسن بیش از افراد جوان تر دچار بیخوابی بوده و قرص خواب مصرف می کنند که همین مسئله موجب افزایش ریسک سقوط، شکستگی و حتی مرگ می شود اما اکنون روش جدیدی برای این مسئله کشف شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- گمرک ایران از کشف 10 کیلوگرم هروئین و 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان باید متوجه باشند با چه کسی صحبت می کنند ، اخیرا در موردی طرف خود را به عنوان مرکز دولتی پژوهشی معرفی کرده و نماینده نمی دانسته و مطالب را منتقل کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های وابسته به گروهک های تروریستی تصاویری هوایی از عملیات انتحاری یکی از عناصر خود را در مجتمع مسکونی 1070 حلب منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید جعفری، شهید دستغیب، پیروزی، شهید چمران، شهید حکمت شعار، ولیعصر(عج)، اندیشه (فاز 4) ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال، به مدت چهار روز تمرینات تیمش را تعطیل کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اشاره به دستورکار این کمیسیون گفت: 27 صدم درصد از کل عوارض مربوط به قانون مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ورزش همگانی، ورزش بانوان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- شهردار منطقه 12 تهران از همکاری مدیریت شهری با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تبدیل خانه های قدیمی و تاریخی منطقه به هتل، رستوران و کافی شاپ خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- نشست سواد رسانه ای و اقتصاد مقاومتی 10 آبان ماه در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم آشتیان و تفرش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر اعتبارات در زمینه راه و ترابری، آب و حوزه گردشگری اختصاص داده شده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری العربیه به نقل از سخنگوی گروه طالبان افغانستان مدعی شد: این گروه با ایران ارتباط دارد این در حالی است که پیش از این طالبان به صورت رسمی از ارتباط خود با سایر کشورها از ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: با کشف پنج محموله قاچاق کالا شامل 872 هزار و 200 نخ سیگار و مقادیر قابل توجهی کفش و پوشاک خارجی توسط ماموران فرماندهی انتظامی استان کردستان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- جلسه رسیدگی به وضعیت زندانیان تحت قرار اراک با حضور مسئول دفتر دادستان و قضات شعب در محل زندان مرکزی تشکیل شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیمیتریس سیلوریس رئیس مجلس قبرس که در رأس هیأتی پارلمانی به تهران سفر کرده است عصر امروز با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری با همکاری موسسۀ یونس امره نشست پژوهشی مقتل حسینی در ادبیات ترکی، فارسی و عربی را برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- خواب شبانه شما چقدر است؟ حتما شنیده اید که می گویند یک فرد سالم باید روزانه 7 الی 8 ساعت بخوابد تا هم ذهنی خلاق داشته باشد و هم بدنی شاداب و سرزنده اما واقعیت این است که اغلب اوقات ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان گفت: با هدف تامین نقدینگی طرح های در دست اجرا، اسناد خزانه اسلامی به استناد بند ز تبصره 5 قانون بودجه سال 1395 واگذار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- پاییز کم باران تأثیر خود را در ورودی سدها گذاشته و در پایان هفته پنجم سال آبی، حجم ورودی به سدهای کشور پس از مدت ها سیر نزولی گرفته و منفی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- پرونده سرمربی خونه به خونه مازندران به دلیل اظهار نظرهای مرتبط با داوری به کمیته اخلاق ارسال شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- صندوق ذخیره فرهنگیان روز دوشنبه اطلاعیه شماره یک (1) خود را با عنوان : از شایعه تا واقعیت مطالب مطرح شده علیه این صندوق منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که توکیو تحریم های خود را علیه مسکو به خاطر الحاق شبه جزیره کریمه به خاک روسیه همچنان حفظ می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- شرکت انتقال گاز ایران بر اساس برنامه های تعریف شده تا پایان امسال بیش از 209 میلیارد مترمکعب گاز را در سطح کشور منتقل می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم عراق روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای عراقی به فاصله 800 متری از مرکز شهر موصل رسیده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) از لشکر فاطمیون روز چهارشنبه 12 آبان در قم تشییع می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- صادرات گاز ایران به ترکیه با اعلام رفع مشکل فنی از سوی شرکت بوتاش ترکیه از سرگرفته شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سلیمانی فت: باتوجه به خروج زندان ها از محدوده و حریم شهرهای استان، مکان پیشنهادی زندان بندرعباس به مساحت 49 هکتار واقع در منطقه چوچ این شهرستان در نشست کارگروه تخصصی امور زیربنایی و ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- منابعی در سازمان اطلاعات انگلستان از آماده شدن روسیه برای حمله گسترده به شهر حلب سوریه در هفته جاری خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پیاده روی یکی از ساده ترین و در عین حال مفیدترین فعالیت هاست که علاوه بر فواید عمومی همچون تناسب اندام، می تواند به تقویت استخوان ها کمک شایان کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۲    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ارزش بازار بدهی کشور در حال حاضر 35 هزار میلیارد تومان است که نسبت به ارزش بازار بدهی ساری کشورهای خارجی کمتر بوده و همچنین نسبت به بازار سهام ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- گزارش مرکز آمار ایران نشان می دهد در بهار امسال تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده نسبت به فصل قبل حدود 0.9 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 19.7 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست انتظامی شهرستان "قائم شهر"، از شناسایی و دستگیری زوج سارق منزل با 32 فقره سرقت و کشف نیم کیلو طلا و جواهرات سرقتی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- به منظور ارائه خدمت رسانی مناسب و مطلوب به شهروندان، ساعات کار تعدادی از میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل منطقه آزاد کیش گفت: بدیهی است برخورداری مناطق آزاد از ابزار قانونی توسعه یافته ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- اولین انسان در حدود 10 هزار سال پیش در هند سکونت گزید و حدودا 3 هزار سال بعد نیز به مناطق جنوب شرقی آسیا پای نهاد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو دیدنی، برترین پاس کاری های فصل 2017-2016 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- "عبدالله عبدالله" رئیس اجرائیه در دیدار با نمایندگان معلولین افغانستان گفت: شما برای دفاع از ارزش ها و تمامیت ارضی افغانستان قربانی شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- خواننده قطعه ماه و ماهی در افتتاحیه دهمین سوگواره هنر عاشورایی که روز سه شنبه 11 آبان برگزار می شود، قطعاتی از آلبوم خاتون را برای حاضران می خواند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- در شرایطی که جلسه انتخاب رئیس جمهور لبنان با تنش های زیادی در جریان بود، یکی از نمایندگان رأی خود را با نام مریام کلینیک، خواننده لبنانی، به صندوق انداخت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- شرکت تولید البسه "جوما" اسپانسر باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- یک مقام نظامی عراق اعلام کرد که نیروهای ویژه ارتش این کشور از جبهه شرقی به 3 کیلومتری شهر موصل نزدیک شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه کردستان از اجرای طرح شهید شوشتری در بیجار و سروآباد خبر داد و گفت: این طرح در 39 روستای و 33 روستای سرو آباد برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به تیمم افتخار می کنم. بازیکنانم توان فوتبالی خود را نشان دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: دولت می بایست به سمت خروج از تعیین قیمت ها پیش رود و با آزادسازی قیمت ها با عزم جدی دولتمردان به اجرا درآورد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت:در بازی برابر استقلال حق ما شکست نبود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- نشست رسانه ای دهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی با حضور مرتضی گودرزی(دبیاج) و محمد زرویی نصرآباد، یک شنبه 9 آبان ماه در حوزه هنری برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- خسروی وفا گفت: با اقداماتی از جمله تعیین شعب ویژه در محاکم و دادسراها جهت اجرای ماده 12 دستورالعمل ریاست قوه قضائیه در گام اولی توانسته ایم 14 ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: روی تمام دقایق بازی برنامه داشتیم و گلی که خوردیم روی یک اشتباه فردی بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- حمله شیمیایی تروریست ها به حلب و ناو آمریکایی کارنی پیش از موعد دریای سیاه را ترک کرد مهمترین عناوین روزنامه های روسیه در دوشنبه دهم آبان ماه در است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۲    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: استقلال همیشه استقلال است و باید این برد را به آنها تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال استقلال نسبت به جدایی اش از استقلال و رفتنش به لیگ چین واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان گفت که تیمش برای پیروزی مقابل استقلال در وقت قانونی بازی، به میدان رفته بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر بازیکنی روی نیمکت باشد ناراحت است، ولی من همیشه تلاشم را کردم که بهترین بازی را انجام دهم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اطلاعات داخلی آلمان گفت که شکست تروریست های داعش در موصل احتمال حملات تروریستی را در سراسر اروپا افزایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۹    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: 3 روز قبل بازی سنگینی مقابل فولاد انجام داده بودیم و به نظرم بازیکنان تیم خسته بودند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۹    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم به دلیل بازی هفته گذشته برابر فولاد مقابل مس خسته بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- در فصل سرد سال میزان تقاضا برای خرید بخاری افزایش می یابد و بررسی ها در بازار نشان از آن دارد که خرید یک بخاری کوچک از 200 هزار تا 500 هزار تومان هزینه به همراه دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفته دوم لیگ برتر بسکتبال با شکست شیمیدر و نیروی زمینی و پیروزی دانشگاه آزاد به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۳    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما وقتی به زمین می آیند، به سکو ها نگاه می کنند و روحیه می گیرند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۳    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: امروز مس کرمان هر چه در چنته داشت در زمین گذاشت و همین که بازی را بردیم جای خوشحالی دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۳    
خبرگزاری میزان- رضا آزاد، بازیگر و کارگردان، گفت: در اولین روز از اجرای نمایش مسافران کوفه در شهر بندرعباس میزبان بیش از هفتصد تماشاگر بودیم و ارتباط خوبی نیز بین اثر و مخاطب ایجاد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۸    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اقدامات خوبی برای وصول مطالبات از باشگاه ها انجام شده است که به زودی اجرایی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تا پایان بازی مچ پایم را می زدند و به همین دلیل من در پایان بازی کمی عصبانی شده بودم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- زمان برگزاری تمرین فردا (سه شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران طرح های فرهنگی با موضوع 13 آبان در سطح شهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- ایران و استرالیا همکاری های خود را در بخش فناوری، صنایع و تجارت محصولات کشاورزی گسترش می دهند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: کاوه رضایی یک بازیکن حرفه ای است و ما را ترک نمی کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی های جام حذفی همیشه سخت است و استقلال هم از این قضیه مستثنی نیست و سختی جام حذفی را تحمل کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- گرافن، یک ماده جادویی بسیار قوی و سبک است که در سال های اخیر به لطف همین ویژگی های عجیبش، باعث نوآوری های زیادی در زمینه تکنولوژی شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش از اسکورت بیش از 10 هزار کشتی تجاری در راستای حراست از چرخه اقتصادی کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از زندان چابهار بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرکز حمایت از رسانه های آزاد افغانستان (نی) اعلام کرد که در 10 ماه سال جاری میلادی 377 خبرنگار افغان با خشونت روبرو شده اند که این میزان برابر با خشونت های ثبت شده در 8 سال گذشته بوده ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- متن کامل سومین گزارش وزارت خارجه درباره روند اجرای برجام منشتر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیته امور خارجه مجلس روسیه گفت که مقام های واشنگتن از طرح فدرالیزه شدن سوریه دفاع می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال نشست رسیدگی به دیون باشگاه ها و انجام مصاحبه های نامتعارف برخی از مسئولان و اعضای تیم ها برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۸    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص متخلفان لیگ برتر و لیگ دسته اول اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- وحید رضایی پس از پیروزی مقابل قشقایی گفت: از ابتدا هم به جام حذفی در حد دیدارهای تدارکاتی نگاه می کردیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در پی درگذشت ناصر جعفری هنرمند و پیش کسوت تئاتر استان اردبیل، پیام تسلیتی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر نفت از سوق دادن شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران به سمت فعالیت در قالب اکتشاف و تولید (E&P) خبر داد و گفت: به تدریج با واگذاری فعالیت های بخش تصدی گری به شرکت های فرعی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و سومین نمایشگاه بورس,بانک, بیمه و سازمان خصوصی سازی در جزیره کیش از 10 لغایت13 آبان ماه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- افزایش تلفات نیروهای امنیتی افغانستان، حمله هوایی عربستان زندانی در یمن، تلاش برخی کشورها برای قدرتمند ساختن داعش علیه روسیه در افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران گفت: نیروهای شهرداری تهران در روزهای 10 و 20 آبان ماه و طی دو مرحله عازم شهرهای کربلا و نجف می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- متخصص غدد بایدها و نبایدهای تزریق واکسن آنفلوآنزا در بیماران دیابتی را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم ما تحمل ظلم و سازش با دشمنان خدا را ندارند، گفت: ملت ایران همیشه و همه جا در مقابل دشمنان و متجاوزان به اسلام و انقلاب خواهد ایستاد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۶    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین استان گفت: کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی به عنوان پشتیبان ایستگاه های صلواتی در مسیر تردد زوار انجام وظیفه خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: یک مقدار به بازیکنانم به خاطر نتایجی که گرفته ایم و استرسی که در تیم هست، حق می دهم.