جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 15 آذر 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 آذر 1395 نامه نیوز 2 آذر 1395 نامه نیوز 3 آذر 1395 نامه نیوز 4 آذر 1395 نامه نیوز 5 آذر 1395 نامه نیوز 6 آذر 1395 نامه نیوز 7 آذر 1395 نامه نیوز 8 آذر 1395 نامه نیوز 9 آذر 1395 نامه نیوز 10 آذر 1395 نامه نیوز 11 آذر 1395 نامه نیوز 12 آذر 1395 نامه نیوز 13 آذر 1395 نامه نیوز 14 آذر 1395 نامه نیوز 15 آذر 1395 نامه نیوز 16 آذر 1395 نامه نیوز 17 آذر 1395 نامه نیوز 18 آذر 1395 نامه نیوز 19 آذر 1395 نامه نیوز 20 آذر 1395 نامه نیوز 21 آذر 1395 نامه نیوز 22 آذر 1395 نامه نیوز 23 آذر 1395 نامه نیوز 24 آذر 1395 نامه نیوز 25 آذر 1395 نامه نیوز 26 آذر 1395 نامه نیوز 27 آذر 1395 نامه نیوز 28 آذر 1395 نامه نیوز 29 آذر 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۲    
سخنگوی کاخ سفید می گوید آمریکایی ها از همان ابتدا با صراحت گفته اند که تمدید 10 ساله تحریم های ایران، بر خلاف توافق هسته ای نیست و اوباما قصد دارد این مصوبه کنگره را امضاء و ابلاغ کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۶    
روسیه و چین پیش نویس قطعنامه ای را که در شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص برقراری آتش بس موقت هفت روزه در حلب به رأی گذاشته شده بود، وتو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۴۰    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری تصویری از اذان و اقامه گفتن رهبر انقلاب در گوش نوزاد شهید بلباسی در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم در تاریخ 95/9/1 را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۲    
وحید ایمانی که پیش از این اجرای برنامه "متن ؛حاشیه" را برعهده داشت توضیحاتی را درباره رفتنش از این برنامه ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۱    
منابع آگاه اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو در دیدار با دونالد ترامپ ، افزودن بندهایی را به توافق هسته ای در رابطه با برنامه موشکی ایران مطرح خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۸    
وزیر دفاع آمریکا هفته آینده در سفر به سرزمین های اشغالی قرار است در مراسم رسمی تحویل 2 جنگنده رادارگریز اف -35 به نیروی هوایی این رژیم شرکت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۸    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از جلسه عصر روز دوشنبه این فراکسیون با وزیر اقتصاد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۶    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمدید تحریم ها در آمریکا گفت: به نظر می رسد تلاش لابی اسراییل و عربستان این است که ترامپ را قبل از هر مناقشه دیگر بین المللی ابتدا با ایران درگیر کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۰    
جیمی کیمل ، کمدین و مجری تلویزیونی اجرای مراسم هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار را بر عهده خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۱    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد مفاد پیش نویس قطعنامه بشردوستانه سازمان ملل در باره حلب با اقدامات آمریکا و روسیه ناسازگار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیچ سلاحی برای تخریب تأسیسات هسته ای فردو کارساز نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۴۳    
آژانس بین المللی انرژی هسته ای در رابطه با احتمال وقوع حمله های تروریستی اتمی در جهان، هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۰    
فرانس 24 در گزارشی با اشاره به تحولات سیاسی اخیر در ایتالیا خبر داد که این کشور در هرج و مرج فرو رفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۱    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تکذیب دریافت میلیون ها دلار کمک از سازمان ملل، از شکایت این معاونت نسبت به مطرح کنندگان این ادعا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۲    
سفیر رژیم صهیونیستی استوارنامه خود را تقدیم رییس جمهوری ترکیه کرده و کار خود را آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه تعدد احزاب فی نفسه مشکلی ندارد، گفت: اگر قرار است احزاب در جایگاه اداره کشور فعالیت کنند، باید حدود 5 یا 6 حزب به صورت قوی داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۲    
نخست وزیر فرانسه از قصد خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۰    
وزیر دارایی آلمان ضمن درخواست از یونان برای ایجاد اصلاحات سختگیرانه در نظام اقتصادی خود گفت که اگر یونان چنین اقدامی انجام ندهد از اتحادیه اروپا بیرون خواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۲    
پادشاه سعودی در ادامه سفرهای منطقه ای خود از امارات وارد دوحه پایتخت قطر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۰    
رئیس شورای شهر تهران گفت: مطرح کردن عنوان املاک نجومی غیرمنصفانه بود و هیچ کدام از اعضای شورای شهر از املاک شهرداری استفاده نکرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۱    
منابع آگاه در تیم انتقالی دونالد ترامپ اعلام کردند که جان بولتون به احتمال زیاد یکی از معاونان وزیر خارجه جدید آمریکا خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۲    
فرمانده نیروی هوایی آمریکا ضمن بیان این مطلب که روسیه همچنان دشمن شماره آمریکا به حساب می آید، گفت که مواجهه میان دو کشور ادامه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۰    
داعش به تمامی نیروهای خود در شهر تلعفر در غرب موصل که از سوی نیروهای بسیج مردمی محاصره است، فرمان داد که از این شهر فرار نکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت ها و جناح های سیاسی بهتر است به جای رویکرد صرفاً سیاسی و انتخاباتی به دانشجو، به معیشت و دغدغه های شغلی آن ها نیز توجه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۲    
سقوط دومین فروند هواپیمای جنگی روسیه از یگان پروازی ناوهواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف این کشور در 20 روز گذشته تائید شد که از دریای مدیترانه در عملیات سرکوب تروریست های ضدسوری مشارکت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۹    
معاون امور مجلس رئیس جمهوری با بیان اینکه هیچ یک از اعضای دولت از حقوق نامتعارف دفاع نمی کند گفت: تلاش دولت این است که این موضوع به دور از شعار و سیاسی کاری بصورت اصولی و کارشناسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی مطبوعاتی کاخ کرملین اخبار مربوط به ارسال پیام رئیس جمهور روسیه "ولادیمیر پوتین" به همتای ایرانی خود حسن روحانی را تائید نمود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۲    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم از مصوبه امروز این کمیسیون برای افزایش قیمت آب و گاز و حامل های انرژی در سال 96 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۰    
'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری منتخب آمریکا که به خاطر گفت و گوی نامتعارف با مقام های تایوانی با انتقاد پکن رو به رو شده بود، با انتشار پیامی در توییتر، از این کار خود دفاع و از چین انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران از روند کاهشی دمای هوای استان تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: دمای هوای پایتخت در 72 ساعت آینده 7 درجه سردتر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۲    
قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت در برابر 54 دلار و 60 سنت معامله شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۲    
رئیس قوه قضاییه تمدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی کنگره و سنای آمریکا را نقض صریح برجام دانست و با بیان اینکه ایران آماده پاسخ دادن به این بد عهدی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۰    
در اکثر محورهای استان لرستان بارش باران گزارش شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۱    
وکیل شرکت ملی نفت گفت: امیدواریم متهم متنبه شده و کمک کند اموالی را که در اختیار خود و یا ایادی اش قرار دارد، بازگردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۲    
شبکۀ ده رژیم صهیونیستی با انتشار اسنادی دربارۀ مرگ یاسر عرفات، رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین، مدعی شد قاتل عرفات را شناسایی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۰    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه با پیروزی ترامپ نظام آمریکا هیچ تفاوتی نکرده است، گفت: در 4 سال آینده باید منتظر شرایط سخت تری در کشور باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۱    
باید از نکات مثبت برجام استفاده کرد، از نقاط منفی آن درس گرفت، آن را به تاریخ سپرد و از دستمایه قرار دادن آن در منازعات سیاسی داخلی پرهیز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: من هم همانند آقای روحانی معتقد هستم که خدا برجام را آورد و خیلی چیزها به ویژه چهره واقعی آمریکا مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۶    
ظریف و همسرش هنگام بازدید از معبد طلایی سیک ها در امریستا هند
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۰    
سردار نقدی ضمن بازدید از پشت صحنه سریال معمای شاه بر لزوم حمایت و تشویق هنرمندان برای ساخت آثار تاریخی تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۱    
رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی بر این نکته که مدیران باید روحیه نقدپذیری داشته باشند، تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۲    
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در مراسم تقدیر از اتوسرویس کاران برتر استان تهران از آغاز عرضه انبوه "تترا" نخستین روغن موتور با پایه گیاهی با مزایای کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت به بازار خبر داد .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۰    
اولین تماس های ترامپ به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا با سران دیگر کشورها، واکنش های متفاوتی را در آمریکا و جهان به دنبال داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۱    
با توجه به حجم بالای بدهی ابرشرکت های نفت دولتی آمریکای لاتین، افزایش قیمت نفت سود چندانی برای آنها ندارد؛ زیرا به جای این که سود حاصل از آن را برای حفاری های جدید و افزایش تولید سرمایه گذاری کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۹    
ستارگان فوتبال و خیّرین دلسوز در موسسه خیریه بهنام دهش پور حضور پیدا کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۳    
مراسم رونمایی از کتاب واقفان دارالخلافه به قلم بهزاد یعقوبی در مدرسه دارالفنون و یا حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و حجت الاسلام والمسلمین قرایتی و تعدادی از مسئولان رونمایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۲    
همسر رئیس جمهور آمریکا برای آخرین بار کاخ سفید را برای کریسمس تزیین کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۹    
یادگار امام گفت: سبک زندگی باید انسان را شجاع و بی طمع تربیت کند و به گونه ای باشد که انسان در هنگام لزوم، چشم خود را از تهدید و طمع ببندد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۰    
نماینده مردم تهران گفت: برادر لاریجانی گفت کدام قانون و شرع به شما اجازه می دهد اموال مردم را مال مجهول تلقی کنید. برخی ملت را مجهول می دانند. اصلا این سوال او سوال است یا تهمت؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۰    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز با پای آسیب دیده در نشست خبری شرکت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۷    
یک فروند جت نیروی دریایی روسیه در حالی که تلاش می کرد بر روی ناو هواپیمابر "کوزنتسف" در دریای مدیترانه فرود آید، سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۱    
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از آغاز همکاری با ایرباس برای ساخت قطعات هواپیما در آینده نزدیک خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور بر تلاش و پیگیری کمیسیون مشترک دو کشور برای رفع موانع و ارتقای مناسبات دوجانبه در بخش های مختلف به ویژه همکاری های اقتصادی تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۵    
ضیافت شام به میزبانی ظریف و با حضور تجار و خبرنگاران در سفارت ایران در پکن برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: مشهد 2017، صرفا رویدادی ویژه جغرافیای این شهر نیست بلکه فرصتی گرانبها برای دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۹    
در این نشست خبری محمدباقر نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تشریح ابعاد لایحه بودجه 1396 به شرایط موجود در هدفمندی یارانه ها، بازار ارز و حقوق های نجومی اشاره داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۶    
باشگاه استقلال پیگیری ساماندهی هوادارانش برای حضور در ورزشگاه آزادی را در دستور کار خود قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۶    
دادستان تهران گفت: عده ای مطرح کردند که قوه قضائیه در زمینه حقوق های نجومی کم کاری کرده است که باید گفت دادستانی تهران احضار افراد را از هفته گذشته آغاز کرده و روز گذشته نیز یکی از این افراد که به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۳    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با طرح این پرسش که شفاف سازی درباره حساب های قوه قضائیه چه اشکالی دارد؟ گفت: سوال ما این است؛ سود که به وثیقه های سپرده شده در حساب های حقوقی قوه قضائیه تعلق می گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۳    
ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا در مصاحبه جدید خود تخلف مالیاتی رونالدو را بهانه ای برای طعنه زدن به وی قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۸    
غیر از پارک گئون های، رئیس جمهور کره جنوبی، قربانی دیگر رسوایی سیاسی اخیر در این کشور بان کی مون دبیر کل در حال کناره گیری سازمان ملل و بلندپروازی های وی برای ریاست جمهوری کره جنوبی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۸    
سرکنسول ایران در حیدرآباد گفت: نرگس کلباسی هم اکنون با سپردن وثیقه ملکی از بازداشت خارج شده است و باید منتظر دادگاه تجدیدنظر باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۵    
در روز های اخیر، باز هم موضوع نوسان قیمت دلار، به یکی از موضوعات مهم اقتصاد کشور تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۲    
وزیر راه برای رایزنی با نمایندگان استیضاح کننده امروز نشست های جداگانه ای با آنها در دفتر شخصی خود برگزار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۶    
علی طیب نیا اظهار کرد که خود را نماینده دانشگاهیان در دولت می داند و خاطره ای از دوران دانشجویی اش را نقل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۳    
با مصدومیت پادوانی در جریان تمرین آبی ها لیست مصدومان این تیم پیش از دیدار با تراکتورسازی شلوغ تر از گذشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۰    
ملی پوش ایرانی هیرنوین دریافت پیشنهاد از تیم انتهای جدولی ایگلز را خبری سرگرم کننده و خنده آور توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۰    
عکسی قدیمی از رضا کیانیان٬ بازیگر سینما و تلوزیون در ایام طلبگی
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۰    
پزشک تیم تراکتورسازی گفت:درمان سعید آقایی ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۴    
خرید جدید پرسپولیس که قرار بود در جمع بزرگسالان این تیم حضور پیدا کند، در تیم جوانان این تیم حاضر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز دوشنبه خود را پس از جلسه فنی، در سالن بدنسازی با حضور همه بازیکنان آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۱    
سرپرست تیم نفت تهران با بیان وضعیت این تیم در این فصل رقابت های لیگ برتر، درباره مشکلات مالی این باشگاه گفت: اگر شرکت نفت به تعهداتش عمل کند و تیم را بطور کامل به شرکت بهنام پیشرو واگذار کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۱    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین تیمش دچار مصدومیت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۵    
هیات سازمان ملل مستقر در عراق در واکنش به اعتراض ارتش این کشور به مبالغه آمیز بودن آمار تلفات نظامی، اعلام کرد که از این پس آمار مربوطه را گزارش نخواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۵    
ذواکیفلی حسن رئیس مجلس مشورتی خلق اندونزی صبح دوشنبه پانزدهم آذر با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۹    
نایب رئیس مجلس ششم گفت: با درایت و تدبیری که در نظام می بینیم هر گونه نقض برجام یک چالش بزرگ برای آمریکا خواهد بود و دیپلمات های ما توان منزوی کردن آمریکا را دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۶    
فیلمی نوستالژی از اخبارگویی مهران مدیری و رضا عطاران را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۷    
خبرگزاری رویترز در گزارشی با اشاره به تمدید قانون تحریم های ایران در کنگره آمریکا نوشت: این اقدام کنگره ضربه ای به مهندسی حسن روحانی برای بهبود روابط با غرب بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس شورای مشورتی اندونزی دقایقی قبل دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۲    
تصاویری جالب از دکوراسیون مترو تبدیل شده به یک جنگل سبز در استان هانگژو چین را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۹    
طالبان افغانستان روز جمعه یک دانشجوی دانشگاه پلی تکنیک کابل را در روستای سواکا در 60 کیلومتری پایتخت در ملاء عام به دار آویختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۳    
مدیر عامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) در صورت تحقق منابع مالی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۳    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: کشورش معتقد است می تواند با دولت دونالد ترامپ در آمریکا همکاری داشته باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۰    
نماینده ویژه پوتین در امورخاورمیانه برای گفتگو در خصوص آخرین تحولات سوریه و خاورمیانه با جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه وارد تهران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بحران های منطقه باعث ناپایداری امنیت برخی کشورها شده و تنها به نفع رژیم صهیونیستی است و باید از راه سیاسی و گفت وگو حل و فصل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۱    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در پکن حضور دارد با چان گائولی معاون نخست وزیر چین دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۸    
در تمرین امروز استقلال مدافع برزیلی این تیم مصدوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۵    
سرمربی کروات پرسپولیس که در دیدار برابر ماشین سازی، با نیمکت نشین کردن علی علیپور، ولادیمیر پریمیوف را به ترکیب اصلی راه داده بود، از این تغییر هم رضایت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۲    
قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 120 هزار تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۹    
بخشی از شگفت زدگی ها به خاطر اهمیت و بزرگی و تاثیر گذاری شبکه های اجتماعی است. این تکنولوژی عمیقا و جدا حیرت آور است...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۹    
دولت اسکاتلند قانون جدیدی را اجرا می کند که براساس آن کشیدن سیگار در خودرو به هنگام حضور کودکان ممنوع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۶    
در غیاب ستاره های سرخابی، دو بازیکن از تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز عنوان موثرترین و باارزش ترین بازیکنان لیگ شانزدهم را به دوش دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۳    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: خوشحالیم که آقای رئیس جمهور در مجلس اعلام کرد تمدید تحریم ها نقض برجام است امیدواریم پاسخ درست و درمانی به نقض تحریم ها توسط آمریکا داده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۷    
تمرین استقلال امروز در غیاب یک بازیکن و یک مربی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۷    
سخنرانی یک پژوهشگر زنان در دانشگاه کاشان لغو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۲    
نخست وزیر انگلیس خواستار آغاز جدایی کشورش از اتحادیه اروپاست اما 11 تن از قضات دیوان عالی مقابل او ایستاده اند. دولت ترزا می امروز (دوشنبه) خواستار بازنگری در حکم جنجالی این دیوان می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با پای آسیب دیده در جمع خبرنگاران حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۰    
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان عصر امروز به وقت محلی با ژان گائولی، معاون نخست وزیر چین دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۰    
در گزارش زیر تصاویری زیبا از مناظر طبیعی روسیه را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت:تمام راهکارهای بردن پرسپولیس را طی هفته تمرین کردیم و می دانیم که نباید به تیم حریف فرصت بدهیم.