جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 18 آذر 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 آذر 1395 نامه نیوز 2 آذر 1395 نامه نیوز 3 آذر 1395 نامه نیوز 4 آذر 1395 نامه نیوز 5 آذر 1395 نامه نیوز 6 آذر 1395 نامه نیوز 7 آذر 1395 نامه نیوز 8 آذر 1395 نامه نیوز 9 آذر 1395 نامه نیوز 10 آذر 1395 نامه نیوز 11 آذر 1395 نامه نیوز 12 آذر 1395 نامه نیوز 13 آذر 1395 نامه نیوز 14 آذر 1395 نامه نیوز 15 آذر 1395 نامه نیوز 16 آذر 1395 نامه نیوز 17 آذر 1395 نامه نیوز 18 آذر 1395 نامه نیوز 19 آذر 1395 نامه نیوز 20 آذر 1395 نامه نیوز 21 آذر 1395 نامه نیوز 22 آذر 1395 نامه نیوز 23 آذر 1395 نامه نیوز 24 آذر 1395 نامه نیوز 25 آذر 1395 نامه نیوز 26 آذر 1395 نامه نیوز 27 آذر 1395 نامه نیوز 28 آذر 1395 نامه نیوز 29 آذر 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۱    
سفیر روسیه در کابل با اشاره به وجود برخی تماس ها میان مسکو و گروه طالبان افغانستان اعلام کرد گروه طالبان یک جنبش سیاسی در افغانستان است و حکومت افغانستان اگر صلح و آشتی می خواهد باید به صورت مستقیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۶    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد می توان به طرح های قبل ایراد داشت مشروط به آنکه طرح بهتری جانشین شود ولی نمی توان کشوری را که سالانه یک میلیون مسکن جدید نیاز دارد در خلاء و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۶    
دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری و یوهان اشنایدر آمان رئیس جمهور سوئیس در مورد راهکاری های گسترش همکاری های بانکی و اقتصادی میان دو کشور دیدار و گفتگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۱    
از آنجایی که در آستانه نشست اوپکی ها و غیراوپکی ها بازار به اجرای طرح کاهش تولید نفت مطمئن شد، قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۶    
وزیر امنیت رژیم صهیونیستی طی سخنانی گفت که ایران تهدید درجه نخست به شمار می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۰    
پرییس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی رییس جمهوری ونزوئلا، تداوم مشورت و همکاری های کشورهای اوپک را جهت ثبات بازار و افزایش قیمت نفت ضروری دانست و از ارتقای سطح همکاری های تهران - کاراکاس استقبال و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عشق به پرسپولیس قابل تحسین است و وقتی نمی توانیم هواداران را شاد کنیم ناراحت می شویم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۹    
محسن غرویان معتقد است با توجه به شرایط موجود در کشور کسی بهتر از روحانی برای ریاست جمهوری سال آینده نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۵    
دبیرکل فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری با آیت الله مصباح یزدی گفت و گویی داشته که پایگاه اطلاع رسانی آثار آیت الله مصباح یزدی برای اولین بار این گفت و گو را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۳    
در ادامه اهانت های مسئولان عربی به مسئولان ایرانی، رئیس پارلمان عربی گفت اظهارات مسئولان ایرانی درباره جزایر سه گانه ناشی از جهل آن ها از قوانین بین المللی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۳    
برجام با تمام گشایش هایش وقتی در اواسط دی ماه اجرایی شد یک گزاره بیش از پیش در جامعه رسانه ای و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت و آن هم عدم ارتباط بانکی از سمت بانکهای بزرگ جهانی بود .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۷    
محمد نهاوندیان امروز دیدار مهمی با رئیس جمهوری سوئیس پیرامون موضوع همکاری های دو جانبه، اقتصادی و بانکی داشته است و مواضع رئیس جمهور این کشور در اینکه هیچ مشکل سیاسی برای توسعه همکاری ها نمی بیند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۲    
سرمربی استقلال از آمدگی تیمش برابر تراکتورسازی خبر داد و گفت که آبی ها برای سه امتیاز دیدار با حریف و برنامه دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور برای پیگیری توسعه روابط بانکی ایران با دنیا، عازم سوئیس شد. او در این سفر با بانکداران این کشور دیدار می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۶    
قیمت دلار آمریکا 3 هزار و 910 تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۳    
در روزهای اولیه حمله به داعش در موصل، ایران موفق شد با فشار به عراق طرح نبرد را تغییر دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۳    
جهانبخش خانجانی عضو حزب کارگزاران،سخنگوی دولت اصلاحات و از متهمان اتفاقات سال 88 درمصاحبه با روزنامه آرمان گفت:باید این تصور را رد کرد که اصلاح طلبان در سال 88 با حاکمیت و نظام زاویه داشتند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۳    
دستیار ویژه مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، با توجه به پیروزی های میدانی در حلب گفت: پیروزی ارتش سوریه علیه تروریست در حلب قطعی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۳    
فرمانده سپاه قدس اعتقاد دارد که مردم ایران، دشمن را به خوبی می شناسند و به همین دلیل در مسیر عزت و سربلندی حرکت کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۳    
کارشناس اقتصاد انرژی گفت: اگر کشورهای اوپک بر تعهد خود مبنی بر کاهش تولید پایدار باشند، اما کشورهای غیراوپکی این کاهش تولید را جبران کنند باز هم بازار به نتیجه نمی رسد و برای اوپکی ها و غیراوپکی ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۳    
ژنرال مایکل فلین گزینه رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی معتقد است دین مبین اسلام، کتاب آسمانی و پیامبر خاتم مانعی برای تجددگرایی و پیشرفت در خاورمیانه هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۰    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعدادی از نهادها و سازمان ها از جمله بانک مرکزی و بنیاد مستضعفان ساخت و سازهایی در اراضی عباس آباد انجام داده اند که با مصوبات شورا مغایرت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۴    
لئوناردو دی کاپریو روز چهارشنبه 17 آذر برای دیدار با رییس جمهور منتخب آمریکا به برج ترامپ رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۱    
نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با حضور محمدرضا باهنر برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۱    
بنا بر اعلام شرکت مدیریت منابع آب کشور ارتفاع کل ریزش های جوی تا روز گذشته 17 آذر ماه، از اول سال آبی جاری بالغ بر 32 میلیمتر گزارش شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۱    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مسیر اعلام نامزد نهایی حزب موتلفه در حال طی شدن است و اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه ها درباره انتخاب کاندیداهای نهایی مبتنی بر واقعیات نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۹    
متن طرح اصلاح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب 95 منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۶    
شبکه های مختلف سیما در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را روانه آنتن می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۷    
کاپیتان استقلال گفت که در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شده است و جلسه ای را با مسئولان این کمیته برگزار کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۸    
جدیدترین آمارهای وزارت ارتباطات گویای آن است که تا پایان شهریور ماه سال جاری در ایران بیش از 150 میلیون و 300 هزار سیم کارت واگذار شده و 78.6 میلیون سیم کارت فعال وجود داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۵    
مجموعه طنز هم سایه ها به کارگردانی مهران غفوریان، پس از یک هفته تاخیر نسبت به زمان رسمی اعلام پخش، از شنبه 20 آذر روی آنتن می رود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۶    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه بنیه علمی حوزه ها باید تقویت شود، گفت: در همه نیازمندی روز بشر و در همه رشته ها باید حوزه های علمیه پاسخگو باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۶    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از وضعیت ترافیک این شب های پایتخت گلایه کرد و از پلیس راهور خواست تا چاره ای برای حل این مشکل بیندیشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن امروز جنگ احزاب و اقتصادی را بر علیه ما به راه انداخته است، گفت: دشمن نمی خواهد ایران تبدیل به قدرت اقتصادی منطقه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۳    
'هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در امور تروریسم' در گزارشی اعلام کرد که با شکست گروههای تروریستی در عراق و سوریه و بازگشت عناصر این گروهها به کشورهایشان، اروپا با تهدید جدی تروریسم مواجه خواهد شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۰    
مجری کهنه کار برنامه نود در نظرسنجی بهترین های جهان شرکت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۴    
معاون رییس جمهور گفت: با توجه به تاثیر مهم صنعت ریلی در توسعه اقتصادی کشور، یکی از اولویت های مهم دولت و راه آهن تکمیل خط آهن غرب کشور از تهران تا سنندج است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۴    
تروریستهای مستقر در شرق شهر 'حلب' که تحت محاصره نیروهای سوریه قرار گرفته اند، در آستانه شکست کامل، خواستار آتش بس پنج روزه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۱    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مو اصلاتی کشور پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۷    
در فاصله 24 ساعت تا بازی با تراکتورسازی شوک بزرگی به اردوی استقلالی ها وارد شد که بازتاب خیلی زیادی هم داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: در روزهای گذشته شاهد شعار زنده باد اصلاحات در روز دانشجو بودیم و این یعنی دشمن به شدت نفوذ پیدا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۱    
در دیدار ظریف با رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی حزب لیبرال دموکرات ژاپن در پارلمان این کشور درباره برجام، آزمایشات هسته ای کره شمالی، اوضاع سوریه و روابط تهران و ریاض گفت وگو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۱    
نایب رئیس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: پرونده شکایت قاضی یاشار سلطانی از محمود صادقی در این هیأت بررسی و اظهارات نماینده تهران درباره قاضی این پرونده در راستای ایفای وظایف نمایندگی دانسته نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۲    
معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای امروز تهران برای گروه های حساس ناسالم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۳    
برنامه ششم توسعه، یک برنامه جامع نگر است | 2 لایحه مکمل دولت در مسیر تصویب مجلس
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۰    
مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران معتقدند اگرچه بازار معاملات خرید و فروش مسکن هم اکنون به فاز پیش رونق وارد شده است اما این به معنای افزایش قیمت ها به صورت ناگهانی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۷    
خودرو جک S5 اتوماتیک 95 میلیون و مزدا3 تیپ 4 صندوق دار،122 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۷    
قرار است، جمعی از نمایندگان مجلس با حضور در قوه قضائیه، با آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس دستگاه قضا دیدار کرده و در مورد نحوه تعامل روابط بین قوای مقننه و قضائیه و مسائل و مشکلات اخیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۴    
رئیس مجلس از عملکرد صندوق کارآفرینی امید در ارائه تسهیلات خرد و حمایت از مشاغل خانگی تقدیر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با تعدادی از ایرانیان مقیم ژاپن تاکید کرد: سفارتخانه ها و کنسولگریهای ایران در خارج از کشور باید مامن ایرانیان مقیم خارج از کشور باشد و آنها فارغ از هرگونه گرایشات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۵    
کارشناس اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: مصرف کنندگان برای اطمینان از سلامت زعفران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی شورای نگهبان می گوید همه اعضای شورای نگهبان می توانند افرادی را برای عضویت در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پیشنهاد دهند ولی در نهایت باید در جلسه رای گیری و افراد انتخاب شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۹    
وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه در ادامه دیدارهای خود در توکیو، با شنیزو آبه نخست وزیر و عالیترین مقام سیاسی و اجرایی کشور ژاپن دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۹    
قائم مقام حزب اعتماد ملی معتقد است که همه اصلاح طلبان بر حمایت از کاندیداتوری حسن روحانی اتفاق نظر دارند و نامزد پوششی تنها برای حوادث غیرمترقبه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۴    
سازمان حمایت 4 سال پیش در گزارشی به بررسی طرح دولت برای حذف صفرها از پول ملی پرداخت و با تشریح 13 مزیت و 6 عیب این طرح اعلام کرد: طرح حذف صفرهای پول ملی بدون بسترسازی اقتصادی تورم را مهار نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۱    
رهبر معظم انقلاب در پیامی به اجلاس سراسری نماز در استان البرز تاکید کردند که نماز، دری گشوده بر روی آحاد ملت است که از آن می توان به هدایت و رحمت خداوند رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۸    
پادشاه عربستان سعودی از روز سه شنبه با سفر به امارات متحده عربی نخستین سفر دوره ای به حوزه خلیج فارس از زمان به قدرت رسیدن در 23 ژانویه 2015 را آغاز کرد؛ سفری که اختلافات را نمایان تر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفت پیشروی های گروه تروریستی داعش در ماه های ابتدایی، سرویس های اطلاعاتی آمریکا را غافلگیر کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۵    
یک کارشناس برجسته آمریکایی با برشمردن فهرست بلندبالای ناکامی های عربستان در سال رو به پایان میلادی، نوشته است که وضعیت محمد بن سلمان سرنوشت پادشاهی سعودی را مشخص می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۲    
وزیران خارجه آمریکا و روسیه چهارشنبه شب برای بحث در مورد وضعیت سوریه، با یکدیگر دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۹    
10روز قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس از راننده تبهکار پرایدی شکایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۶    
آخرین خبرها از حزب موتلفه حاکی از این است که از بین تمامی گزینه های بررسی شده اسدالله بادامچیان و مصطفی میرسلیم به عنوان گزینه های نهایی انتخاب شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۳    
سیدمصطفی هاشمی طبا از مدیران پیشین دولتهای دوران دفاع مقدس،سازندگی و اصلاحات،در یادداشتی در روزنامه شرق به حادثه اخیر قطار پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۰    
استقلال - تراکتو رسازی؛ نبرد رستوران داران...! خبر ورزشی با این تیتر، کارتون زیر را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۰    
دو دختر جوان که پس از آشنایی در اینستاگرام با هم دوست شده بودند، زمانی که برای شنا به استخر یک مجتمع مسکونی رفته بودند، جان باختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۷    
آنها با توجه به اینکه فکر می کنند مردم ایران فراموش کرده اند، امروز به گونه ای سخن می گویند که انگار اصلا این افراد در 8 سال گذشته مسئول دولت یا رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای نبوده اند
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۷    
درپی دیدار فومیو کیشیدا و محمد جواد ظریف وزیران امور خارجه ژاپن و ایران درتوکیو ، ژاپن اعلام کرد که کمک ویژه ای برای پیشبرد توافق هسته ای در اختیار تهران قرار خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۴    
اقتصاد کشور نسبت به قبل از تحریمها 160 میلیارد دلار کوچک شده و پول نفت دیگر به بخش مسکن تزریق نمی شود، چرا که باید به دو صندوق بازنشستگی اختصاص یابد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۸:۱۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دیدار وی با محمود عباس تنها در صورت لغو تلاش ها برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح در پاریس محتمل خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۸:۱۶    
محمدجواد حجتی کرمانی در یادداشتی در روزنامه اطلاعات به بیان خاطره ای از آیت الله موسوی اردبیلی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۲    
سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ضمن تشریح جلسه این هیأت درباره شکایت های مربوط به محمود صادقی، نماینده تهران، گفت: در رابطه با نطق دودقیقه ای این نماینده شکایتی از قوه قضائیه به ما نرسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۲    
رئیس جمهور سوریه گفت، بعد از شکست تروریست ها در دمشق و حمص، حلب امید آخر آنها و حامیانشان بود و شکست های اخیر در این شهر بدین معناست که دیگر هیچ برگ برنده ای در دست غربی ها باقی نمانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۷:۳۷    
هرچه به انتخابات آینده ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم وضعیت جبهه اصولگرا مبهم تر و رسیدن به کاندیدای واحد در میان آنها با نا امیدی بیشتری پیگیری می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۷:۲۸    
آیت ا... هاشمی گفت: اقلیتی تندرو هستند که خیال می کنند همه اصلاحات باید بر سر مسائل هنری از جمله موسیقی باشد که مثلا چرا آقای شجریان می خواند. شجریان خوب می خواند و انسان از خوب خواندن خوشش می آید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۷:۲۵    
روزگار سخنرانی های بیهوده و خودگویی های بی پایه باید به پایان رسد؛ مردم از این همه سخن بی عمل به جان آمده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۷:۲۲    
شرق بدنبال انتصای سردار غیب پرور به فرماندهی بسیج، بخشی از کنش ها و واکنشهای سیاسی او را منتشز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۷:۰۷    
تحریم هایی با قدمت 20 سال، امروز گریبانگیر برجام یک ساله شده است. حدود یک هفته است که در خبرهای هر روز در رسانه های ایران و جهان از تمدید ده سال تحریم های ایسا علیه ایران گفته می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۷:۰۴    
راه واقعی و عملی حل مشکل ترافیک و به تبع آن آلودگی هوای تهران نه اجرای طرح زوج و فرد است و نه گسترش اتوبان ها و بزرگراه ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۶:۳۱    
دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت میزبان مستند "میان این روزها ایستاده ام"، آخرین ساخته فرهاد درودگر است که گفته می شود، روایتی متفاوت از آزادگان را به تصویر کشیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۶:۰۴    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دریاها در معرض تهدید جدی پلاستیک ها و میکروپلاستیک ها قرار دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۵:۳۱    
روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" ضمن اعتراف به پیروزی های بزرگ بشار اسد و نیروهای سوریه علیه تروریست ها، از نزدیکی زمان آزادی کامل شهر حلب خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۵:۰۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تمدید تحریم ها علیه ایران گفت: امروز باید نشان دهیم که تحریم هیچ اثری بر این ملت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بیانیه پایانی سی و هفتمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در منامه، جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک را بخش جدایی ناپذیر خاک ایران دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۴:۰۱    
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد با بیان اینکه ظرفیت این فرودگاه برای پذیرش پرواز و مسافر بیش از این نیست، گفت: با افتتاح باند 29 راست، حجم نشست و برخاست هواپیماها میان دو باند تقسیم می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۳:۳۱    
عضو فراکسیون امید در مجلس می گوید: ما متوجه انتقاداتی که درباره سکون آقای عارف می شود هستیم اما بیشتر باید بر اساس عملگرایی قضاوت کنیم و در پس زمینه این عملگرایی اراده قوی و مدیریت شده ای وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۳:۰۱    
نماینده مردم تهران با بیان اینکه برائت خودم را از بوق بی بی سی اعلام می کنم، گفت: مسئول اول گسترش ماهواره و رادیو استعمار بی بی سی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۲:۳۱    
در تفسیر امام حسن عسکری علیه السلام حدیثی وارد شده است که آن را ابویعقوب یوسف بن یزیاد و علی بن سیار روایت کرده اند، این دو بزرگوار می گویند:
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۲:۰۷    
صحبت از مشکلی است که نورالهی پیدا کرد و از پرسپولیس جدا شد و همان مشکل را برای عالیشاه هم قائل شده اند در حالی که عملا مشکلی در میان نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۲:۰۱    
قائم مقام بانک مرکزی مصوبه اخیر هیأت دولت درباره تغییر واحد پول از ریال به تومان را، در راستای احترام به عرف جامعه عنوان و اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۱:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ظرفیت های علمی و انسانی جمهوری اسلامی ایران در حوزه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: با استفاده از این ظرفیت ها می توانیم در حوزه های مختلف در جهان اثرگذار باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۱:۱۶    
تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار خانگی برابر دورتموند به تساوی رسید تا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۰:۳۴    
آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی بر لزوم توسعه فرهنگی در زمینه رفع آسیب های مرتبط با فرهنگ حقوق حقیقی بشر تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۰:۳۱    
سخنگوی کاخ سفید ضمن تاکید بر اعمال فشار بر مسکو در خصوص بحران سوریه، روسیه را به نقض حقوق بشر در سوریه متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۰:۲۸    
نخست وزیر انگلیس که امروز در نشست شورای همکاری خلیج فارس اظهارات تندی را علیه ایران مطرح کرد، بار دیگر در مصاحبه با العربیه عربستان مواضعش علیه ایران را تکرار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۰:۱۶    
جلسه هیات نظارت بر برجام به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، با تاکید بر لزوم اتحاد کشورهای جهان در جلوگیری از افراطی گری و خشونت، گفت: اگر امروز کشورهای جهان متحد با هم جلوی افراطی گری و خشونت نایستند ...