یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 14 فروردین 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 فروردین 1397 نامه نیوز 2 فروردین 1397 نامه نیوز 3 فروردین 1397 نامه نیوز 4 فروردین 1397 نامه نیوز 5 فروردین 1397 نامه نیوز 6 فروردین 1397 نامه نیوز 7 فروردین 1397 نامه نیوز 8 فروردین 1397 نامه نیوز 9 فروردین 1397 نامه نیوز 10 فروردین 1397 نامه نیوز 11 فروردین 1397 نامه نیوز 12 فروردین 1397 نامه نیوز 13 فروردین 1397 نامه نیوز 14 فروردین 1397 نامه نیوز 15 فروردین 1397 نامه نیوز 16 فروردین 1397 نامه نیوز 17 فروردین 1397 نامه نیوز 18 فروردین 1397 نامه نیوز 19 فروردین 1397 نامه نیوز 20 فروردین 1397 نامه نیوز 21 فروردین 1397 نامه نیوز 22 فروردین 1397 نامه نیوز 23 فروردین 1397 نامه نیوز 24 فروردین 1397 نامه نیوز 25 فروردین 1397 نامه نیوز 26 فروردین 1397 نامه نیوز 27 فروردین 1397 نامه نیوز 28 فروردین 1397 نامه نیوز 29 فروردین 1397 نامه نیوز 30 فروردین 1397 نامه نیوز 31 فروردین 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۱    
اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا با استعفای نجفی به عنوان شهردار تهران مخالفت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۲:۵۷    
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران از پرخوری برخی افراد در ایام نوروز و تصمیم برای کاهش وزن سریع پس از پایان تعطیلات انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۶    
کنسرت محسن شریفیان (آهنگساز و خواننده بوشهری و گروه لیان) که در 11 فروردین در شهر کلمه برگزار شد؛ با حواشی فراوانی در قبل و بعد از برگزاری روبرو شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۸    
بدن شما در روز 75 میلی گرم ویتامین ث باید دریافت کند. شما می توانید به غیر از مرکبات از طریق مصرف 8 ماده غذایی دیگر ویتامین ث مورد نیاز روزانه را تامین کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۷    
پاسخ های آلرژیک معمولا زمانی رخ می دهند که سیستم ایمنی بدن در حال مبارزه با یک محرک یا آلرژن مانند گرده گیاهان و یا اجزای تشکیل دهنده برخی مواد غذایی باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۲    
تاکید و بزرگنمایی بخشی از یک رویداد یا نقل قول در رسانه های خصوصی یا حزبی با توجه به خط مشی های تعیین شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۲    
چندی قبل استقلالی ها خبر کنار گذاشتن 3، 4 بازیکن خود از لیست شفر (برای فصل آینده) را تکذیب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۷    
علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت: شفر را حفظ کنید تا دل هوادار شاد شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۸:۲۷    
بنابر یک مطالعه جدید، ارتباط معنی داری بین خواب آلودگی بیش از حد در طول روز و ویتامین D وجود دارد، و نژاد یک عامل مهم در این رابطه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۸:۱۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان این که پیام رسان تلگرام برای بهره برداری اقتصادی از ایران برنامه ریزی کرده است گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۷    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید اگر عربستان خواهان ماندن آمریکا در سوریه است، باید هزینه آن را بپردازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۱    
در این مطلب در مورد چگونگی رفع انسداد عروق و پیشگیری از تشکیل پلاک با رژیم غذایی سالم شامل فیبر محلول، آنتی اکسیدانها و چربیهای سالم همراه با حفظ سبک زندگی سالم با ورزش می پردازیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۱    
هندوانه مدر ادرار است بنابراین برای افرادی که دچار سنگ کلیه هستند مفید است. مخصوصا افرادی که طبع گرم و خشک داشته و ذاتاً ادرار کمی دارند از هندوانه سود بیشتری می برند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۷:۴۸    
کبد از اعضای اصلی بدن انسان است که وظیفه سم زدایی بدن را بر عهده دارد که از وظایف حیاتی کبد می باشد. کبد در برابر غذا و آب و هوا حساس می باشد بنابراین باید از غذای سالم برای محافظت از کبد استفاده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۷:۳۶    
شاید به نظرتان عجیب بیاید، اما بدن یک ماه پیش از بروز سکته قلبی علائمی بروز می دهد که باید جدی گرفته شوند. اگر بتوانید این علائم را به موقع دریافت کنید از سکته قلبی و عواقب آن در امان خواهید بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۷:۳۶    
آب زنجبیل را با معده خالی بنوشید تا تاثیراتش را بیشتر جذب کنبد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۱    
رییس جمهوری روسیه اعلام کرد اجرای قرارداد فروش سیستم دفاع ضد موشکی اس-400 به ترکیه در اولویت قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با امیر قطر مسائل منطقه و مبارزه با تروریسم را بررسی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا می گوید این کشور به زودی در مورد خروج از سوریه تصمیم گیری می کند و اگر سعودی ها خواهان ماندن آمریکا در سوریه هستند، باید هزینه مالی این کار را بپردازند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۳:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در بازی با الدحیل تنبیه شدیم چون از موقعیت هایمان استفاده نکردیم ولی عدالت فوتبال رعایت نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۳:۰۳    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با شکست برابر نماینده عربستان از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در نخستین روز سفر به روسیه برای شرکت در کنفرانس امنیتی مسکو، با سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که قصد دارد تا ساخت دیوار مرزی این کشور با مکزیک، از ارتش برای پیشگیری از ورود مهاجران استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۳    
بخشنامه گمرک درباره ترخیص خودروهای سواری دارای ثبت سفارش معتبر در زمان ورود به اماکن گمرکی، مناطق آزاد و ویژه یا قبض انبار معتبر گمرکی به گمرکات اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۷    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرزندان بزرگان در واقع دسترسی به رانت هایی دارند که باید مراقب باشند که شان پدرانشان را در جامعه حفظ کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۶    
حسن روحانی رییس جمهوری ایران امشب در راس هیاتی برای شرکت در نشست سه جانبه درباره سوریه در ترکیه، با استقبال نورالدین جانیکلی وزیر دفاع ترکیه و سفرای دو کشور وارد آنکارا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۱    
در پی اعزام وابسته نظامی هلند به تهران، سیاستمداران و رسانه های نزدیک به لابی های صهیونیستی دولت این کشور را تحت فشار قرار داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۷    
در پی تصمیم دولت چین برای مقابله به مثل علیه آمریکا و اعمال تعرفه گمرکی برای واردات 128 قلم کالای آمریکایی ارزش دلار در برابر ین ژاپن کاهش یافت و شاخص بورس های آسیایی نیز افت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۱    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار خانگی برابر الدحیل قطر با یک گل شکست خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۱    
یک کانال تلگرامی اخیرا با اشاره به دیدار عضو شورای شهر تهران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش کرد بین این دیدار با استعفای شهردار تهران ارتباط معناداری برقرار کند که توسط یکی از حاضران در آن جلسه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۸    
دانشمندان انگلیسی می گویند: روسی بودن سم مورد استفاده برای ترور اسکریپال قابل اثبات نیست
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۶    
دادگاه شمال طرابلس امروز (سه شنبه) ساعدی قذافی را از تمامی اتهام های مطرح شده علیه وی در پرونده قتل بشیر الریانی، مربی سابق باشگاه الاتحاد لیبی تبرئه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۷    
دادستان ویژه تحقیق درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دامنه تحقیقات خود را به بررسی فعالیت های یک شرکت اماراتی رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۷    
نیروهای یمنی نفت کش ائتلاف سعودی را در دریای سرخ هدف قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۷    
افراد نقاب دار تظاهرات اعتراض آمیز کارکنان راه آهن فرانسه را به خشونت کشیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا علاوه بر تکرار حملات لفظی به رسانه های منتقد خود در این کشور، باراک اوباما را نیز متقلب خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۸    
احمد شیرزاد، فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است تنها اقدامات رئیس جمهور برای رفع حصر کافی نیست و نمایندگان مجلس نیز باید جدی تر به دنبال حل این معضل باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۸    
پس از حمله چهارشنبه گذشته به دو نفر از کارکنان سفارت ایران در آتن پایتخت یونان، پلیس این کشور از دستگیری عامل این حمله خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۷    
بر خلاف ادعای اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج قریب الوقوع نظامیان این کشور از سوریه، آمریکا در حال تأسیس 2 پایگاه در منبج است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۱    
منابع فلسطینی با اشاره به دیدار رئیس اطلاعات مصر با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از نامه مهم السیسی که تحویل محمود عباس شده است، خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۸    
رئیس جمهور گفت: بازسازی سوریه و اصلاح قانون اساسی موضوع مهمی برای آینده است که در فردا درباره آن صحبت می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۶    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: فضاهای مجازی امروز خرابکاری های زیادی به بار می آورند اما همه باید مردم را روشن کنند که این ایراداتی که نسبت به کشور مطرح می شود قسمت خالی لیوان است درحالی که این لیوان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۲۷    
نشریه آمریکایی نیویورکر گزارش داد که نخست وزیر لبنان در روزهایی که در عربستان توسط مقامات سعودی بازداشت شده و امکان بازگشت وی به لبنان فراهم نبود، بارها سیلی خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۷    
تلگرام به مقامات روس گفته است از لحاظ فنی قادر به دادن دیتای رمزنگاری شده کاربران به سازمان اطلاعات روسیه / FSB نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۲    
وزیر امور خارجه ایران و رییس جمهوری روسیه دقایقی قبل وارد انکارا شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۳    
یک رییس جمهور ممکن است همیشه خرگوشی در کلاه داشته باشد، اما این شعبده ها تنها زمانی امکان پذیر است که دیپلمات ها (معمولا مشاور امنیت ملی و وزیر امور خارجه ) زمینه ها را برای این شگفتی آماده کرده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۱    
سروش در یک اقدام بسیار غیرحرفه ای از شماره موبایل افراد به عنوان آی دی استفاده می کند و در پاسخ وبسرویس ها، شما می توانید شماره موبایل مدیران کانال ها و اعضای گروه ها رو مشاهده کنید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۲    
شخصیت ها و گروههای فلسطینی ضمن ابراز انزجار شدید از مواضع ولیعهد عربستان در حمایت از تل آویو ؛ آنرا در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی و تعدی بزرگ سعودی ها به حقوق ملت فلسطین دانستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۳    
مالک باشگاه المپیاکوس یونان به دنبال توقف این تیم مقابل تیمی ضعیف تصمیم عجیبی گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۷    
وکیل شخصی دونالد ترامپ از یک قاضی فدرال درخواست کرد که بازیگر فیلم های مستهجنی که گفته است با ترامپ روابط نامشروعی داشته، به سازش در این پرونده وادار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۲    
جانشینی شبکه های داخلی نیز نوعی شوخی محسوب می شود. چون اگر امکان داشت که شبکه های اجتماعی داخل کشور خارج از فضاهای رسمی فعالیت و مردم به آنها اعتماد کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۶    
با نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی عراق، گروه ها و احزاب کرد عراقی نیز با حملات رسانه ای به یکدیگر تنش های سیاسی را در این منطقه وارد مرحله جدیدی کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۳    
درحالی که بیش از یک ماه از صدور حکم جلب سعید مرتضوی می گذرد اما هنوز هیچ خبری از بازداشت او نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۸    
یکی از زنده ماندگان حادثه آتش سوزی قهوه خانه منطقه کیان اهواز، ماجرای آتش سوزی صورت گرفته در این قهوه خانه را توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۲    
وزیر خارجه بحرین مدعی حمایت مالی بانک آینده ایران از تروریسم در پایتخت های عربی از جمله منامه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۳    
در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، احتمال دارد تیم های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر به مصاف هم بروند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۳    
رئیس دفتر رییس دولت های هفتم و هشتم به تشریح دیدار نوروزی امروز خود با رئیس جمهور، معاون اول و سید محمد خاتمی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۲    
نبرد دیپلماتیک بی نظیری در رابطه با مسموم شدن سرگئی اسکریپال (Sergei Skripal) کارمند اسبق اداره کل اطلاعات ستاد کل روسیه و دختر او بین روسیه و غرب آغاز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۶    
به مناسبت آغاز سال نو، جلسه معاونین، مدیران و کارکنان قضایی و اداری با حضور رئیس دیوان عدالت اداری برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۶    
مشاور امنیت ملی چندین دولت جمهوریخواه و دموکرات آمریکا معتقد است اگر ترامپ از توافق هسته ای ایران خارج شود، اروپایی ها به او ملحق نخواهند شد و تهران برنده میدان خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۳    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه در صدر یک هیات سیاسی ساعتی پیش تهران را به مقصد آنکارا ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۷    
رییس جمهور در دیدار با جمعی از مدیران ارشد کشوری، در واکنش به خبرهای مطرح شده درخصوص احتمال فیلتر تلگرام گفت: بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام رسان ها بوده است نه فیلتر و بستن فضای مجازی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۷    
پدیده ای ها با گذر از مشکلات و حواشی مختلفی که در آغاز سال 1397 گریبان شان را گرفت، برای فرار از منطقه سقوط هم قسم شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۱    
پیشکسوت استقلال معتقد است غیبت بازیکنان مهم این تیم، ناهماهنگی هایی در تیم شفر ایجاد کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۱    
در شرایطی که بازار ارز در وضعیت نیمه تعطیل قرار دارد، بار دیگر دلار و یورو با دو نرخ بانکی و آزاد مشاهده می شود که متقاضیان عمدتا برای تهیه این دو ارز به دستفروشان مراجعه می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۱    
"پرنفوذترین بشر روی سیاره زمین کیست؟ رای من به ولادیمیر پوتین است".
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۸    
فرماندار شهرستان دنا از انتقال 16 بسته بقایای پیکر جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" به پایین ارتفاعات دنا خبرداد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۲    
رهبر جریان صدر عراق بر اهمیت وجود نظارتی بین المللی بر انتخابات پارلمانی عراق که قرار است 12 مه در سراسر عراق برگزار شود، تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۸    
سرمربی تیم پرسپولیس که محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم دارد، بین شاگردان خود چندان محبوب نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
تیم فوتبال استقلال بدون هافبک های دفاعی خود باید به مصاف الهلال عربستان می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۲    
تیم ملی ایران در نوروز تعطیل نبود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۳    
ستاره ایرانی تیم آلکمار در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ هلند قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۱    
ایسنا نوشت: وزیر دفاع تاکید کرد :ائتلاف به رهبری امریکا در سوریه گزینشی عمل و تروریسم را بر مبنای منافع خود مدیریت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۲    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به رکوردی ویژه در لیگ قهرمانان دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۲    
البته ظاهراً آقای شاهرودی کسالتی داشتند، به خاطر همین مساله هنوز نتوانستم با ایشان ملاقاتی داشته باشم و امروز هم این مساله را پیگیری می کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۳    
عضو ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: موضوع فیلترینگ تلگرام هنوز در کمیته مصادیق محتوای مجرمانه مطرح نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۱    
ری یونگ هو وزیر خارجه کره شمالی طی سفری دوره ای از چین، روسیه و جمهوری آذربایجان دیدن می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۸    
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: لازمه حل مشکلات کشور انسجام داخلی و وفاق ملی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۲    
برادر نخست وزیر منطقه کردستان عراق درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۲    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: آیین نامه طرح ترافیک خبرنگاران در شورا تعیین تکلیف می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
معاون رئیس جمهور روسیه از احتمال تعیین گام های بیشتر برای تثبیت آتش بس در سوریه طی نشست مقامات روسیه، ترکیه و ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 19 هزار تومان افزایش مواجه شد؛ ضمن اینکه نرخ دلار نیز با 30 تومان افزایش به 4878 تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
رییس جمهور در واکنش به مطرح شدن بحث فیلترینگ تلگرام گفت: بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام رسان ها بوده است نه فیلتر و بستن فضای مجازی.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۳    
معاون پارلمانی شهرداری تهران درباره استعفای محمد علی نجفی گفت: فشارهایی که وجود دارد باعث شده است که شهردار تهران استعفا دهد و بیماری در میان نقش چندانی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۳    
پیروزی عبدالفتاح سیسی در انتخابات ریاست جمهوری هفته گذشته مصر هرگز محل تردید نبود اما این رای گیری نتایج شگفت آوری داشت زیرا آرای باطله در جایگاه دوم قرار گرفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۳    
با وجود رشد قیمت دلار در دو بازار رسمی و غیررسمی طی ماههای اخیر، سرعت بالای رشد در دلار بازار آزاد موجب شده تا اختلاف بین دو نرخ بیش از گذشته افزایش یابد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۱    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده است و همه برای موفقیت تیم یکدل هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۱    
سرخپوشان مقابل نسف قارشی در ازبکستان به نتیجه مساوی رسیدند و صعودشان به دور بعدی را قطعی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۱    
وزارت آموزش پرورش معتقد به ثبت نام همه دانش آموزان مهاجرا افغانستانی است اما وزارت کشور میگوید باید هویت آنها مشخص باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۸    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از عملکرد دفاعی پرسپولیس در بازی های اخیرش، گفت: کادرفنی این تیم باید در سیستم تاکتیکی پرسپولیس بازبینی اساسی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۲    
وزیر امور خارجه روسیه گفت، هرچند اقدامات آمریکا در سوریه، مغایر با هدف اعلام شده برای مبارزه با تروریسم بوده، در هر صورت امیدواریم رئیس جمهوری آمریکا به وعده خود برای خارج شدن از سوریه عمل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۹    
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: اولویت های کشور را به نوعی دیگری باید نگریست؛ چون خطرات شدیدی آینده کشور را تهدید می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۵    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از امتناع نجفی در خصوص پس گرفتن استعفایش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۶    
هافبک پرسپولیس بعد از بازی با سایپا در مورد آینده اش حرف های جالبی به زبان آورد که می تواند سرنوشت و آینده اش را تعیین کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال خواستار 200 هزار دلار بیشتر نسبت به سال گذشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
پرسپولیسی ها برای دومین سال پیاپی، اولین بازی سال خود را با شکست پشت سر گذاشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۱    
برای کوچ کردن شکمی که نفخ دارد چه روشی پیشنهاد می کنید؟ در ابن مقاله با ما همراه باشید. با کوچک کردن نفخ بزرگی شکم خود را در 24 ساعت برطرف کنید
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۱    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از امتناع نجفی در خصوص پس گرفتن استعفایش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: برای شهرداری تهران سرپرست انتخاب نکرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۲    
تحقیق جدید نشان می دهد رژیم غذایی فاقد گوشت قرمز می تواند به زنان در کاهش ریسک یک نوع سرطان روده کمک کند.
  • ۱