سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 فروردین 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 فروردین 1397 نامه نیوز 2 فروردین 1397 نامه نیوز 3 فروردین 1397 نامه نیوز 4 فروردین 1397 نامه نیوز 5 فروردین 1397 نامه نیوز 6 فروردین 1397 نامه نیوز 7 فروردین 1397 نامه نیوز 8 فروردین 1397 نامه نیوز 9 فروردین 1397 نامه نیوز 10 فروردین 1397 نامه نیوز 11 فروردین 1397 نامه نیوز 12 فروردین 1397 نامه نیوز 13 فروردین 1397 نامه نیوز 14 فروردین 1397 نامه نیوز 15 فروردین 1397 نامه نیوز 16 فروردین 1397 نامه نیوز 17 فروردین 1397 نامه نیوز 18 فروردین 1397 نامه نیوز 19 فروردین 1397 نامه نیوز 20 فروردین 1397 نامه نیوز 21 فروردین 1397 نامه نیوز 22 فروردین 1397 نامه نیوز 23 فروردین 1397 نامه نیوز 24 فروردین 1397 نامه نیوز 25 فروردین 1397 نامه نیوز 26 فروردین 1397 نامه نیوز 27 فروردین 1397 نامه نیوز 28 فروردین 1397 نامه نیوز 29 فروردین 1397 نامه نیوز 30 فروردین 1397 نامه نیوز 31 فروردین 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۷:۵۱    
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پدر یا مادر یا قدیمی ترها در هنگام نوشیدن آب به شما بگویند که بنشینید و آب بخورید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۲    
برای بسیاری از پزشکان اکنون این نکته محرز شده که یکی از بهترین راه ها برای سرکوب التهاب نهفته در بدن، استفاده از برخی مواد غذایی است نه دارو.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۷:۱۸    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری 4 زن و مردی خبر داد که مرد 42 ساله ای را در مجتمع مسکونی به قتل رسانده و متواری شده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۷    
عضو شواری شهر تهران گفت: هریک از اعضای شورای شهر یک گزینه را برای معرفی برای جانشنی نجفی در ذهن خود دارد ولی در این مورد هنوز هیچ جلسه هم اندیشی برگزار نشده است و هر نامی که برده می شود در حد گمانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۲:۵۷    
کسی که از افسردگی پنهان رنج می برد اگرچه همواره با هیولای درون خود درگیر است اما این مسأله در ظاهر عیان نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۱:۵۷    
عضو هیأت اجرایی کنگره بهاره چشم پزشکی، استفاده خودسرانه از قطره های چشمی برای رفع آلرژی را همراه با عوارضی همچون بروز آب مروارید، آب سیاه، کاهش دفاع موضعی چشم، و...، دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۱:۱۲    
شکست مأموریت تروریست های اجاره ای برای سرنگون کردن بشار اسد ، رئیس جمهور آمریکا را وارد معرکه کرد، تا او به زعم خودش بتواند این روند خفت بار و تحقیرآمیز برای واشنگتن در سوریه را عوض کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۸    
آمریکایی ها عاشق شیرینی هستند. در این کشور تقریبا 97 درصد زنان و 68 درصد مردان گزارش داده اند که دارای میل شدید به مصرف شکر دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: شرط لازم برای فعالیت ارزی صرافی ها، اخذ مجوز از بانک مرکزی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۲    
اخیراً موسسه Consumer Reports لیستی از 5 تلفن هوشمند برتری که توسط سامسونگ و اپل ساخته نشده اند را منتشر کرده تا به خریداران، گزینه هایی را غیر از محصولات این دو شرکت تولید کننده ی اصلی معرفی کند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۳    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: موشک های رهگیر پاتریوت که آل سعود با قیمت گزاف از آمریکا خریده است نه فقط کارآئی لازم برای مقابله با موشک های انصارالله را ندارند بلکه در مواردی نیز با سقوط به مناطق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۶    
دختر20 ساله بخاطر دعوا با مادرش ازخانه فرار کرد و به دام کثیفی افتاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۱    
استقلال در نقل و انتقالات امسال قصد خرید بازیکنان زیادی را مثل پارسال ندارد. سیاست آنها این است که 3، 4 بازیکن بیشتر نخرند اما مهره های مؤثری بخرند که به کارشان بیاید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۲    
گزارش های سال 2015 میلادی توسط مرکز ملی سلامت ایالات متحده نشان میدهد که حدود 27 درصد از بزرگسالان این کشور، در سنین 20 تا 64 سالگی، پوسیدگی دندان درمان نشده دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۷    
پاکسازی کبد آنقدر مهم است که حتی اگر هنوز دچار مشکل نشده اید هم باید برای پیشگیری از آن، پاکسازی و دفع سموم از کبد را در برنامه خود بگنجانید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۷    
اگر در هنگام خرید یک پاکت یک کیلویی به نظرتان صد کیلو است و حمل آن شما را به دشواری مواجه کرده است، اگر کلیدهایتان را از داخل یخچال پیدا می کنید و یا اگر همیشه اضطراب دارید و افسرده هستید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۱    
کانال 10 تلویزیونی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گزارش داد که ناوهای جنگی روسی بندر طرطوس در سواحل سوریه را ترک کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۸    
ولیعهد عربستان سعودی در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته خود در پاریس درباره این موضوع که چرا همسرش او را در سفرهای خارجی همراهی نمی کند، توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در فرافکنی جدید خود اعلام کرد که آمریکا به شدت نگران حضور و مداخله ایران در سوریه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۸:۱۷    
مشاور ولیعهد ابوظبی با انتشار عکس لبخند ظریف نوشت: بعد از امروز دیگر لبخند نخواهی زد!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۷:۵۶    
کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به خواص بسیار گوجه سبز توصیه کرد: افراد مصرف این میوه خوراکی را در سبد غذایی خود داشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۷:۴۱    
محمد جواد حق شناس، عضو شورای شهر تهران که در جلسه روز سه شنبه شورا به اظهارات دادستان کل کشور درباره استعفای نجفی اعتراض کرده می گوید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۷:۴۱    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطراتش از جعل یک سند برای بدنام کردن روحانیت پرده برداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۷:۳۲    
کیهان در ستون اخبار ویژه خود با انتشار بخشی از سخنان سیدمحمد خاتمی رئیس جمهوری دوره اصلاحات، او را مجددا مورد حمله قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۷:۲۶    
نوزاد دختری در یکی از روستاهای دورافتاده کامبوج متولد شده که تنها با نیمی از جمجمه زنده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۶:۱۸    
مرد خشمگین در جنونی هولناک همسر سابق، خواهر زن و دختر او را به رگبار گلوله بست و سپس با شلیکی به زندگی خود پایان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۵:۵۶    
حسب اطلاع از اینکه یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با مراجعه به یک قهوه خانه در محله نواب با ایجاد درگیری و اقدامات شرورانه موجب اخلال در نظم و امنیت محل شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۵:۴۷    
مأمور گشت موتوری پلیس در یکی از خیابان های جنوب تهران با شلیک گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۴:۵۶    
مدیر آژانس بین المللی انرژی گفت، با توجه به کاهش تولید اوپک و روسیه و در حالی که تولید نفت از میادین سالخورده همچنان ادامه دارد، عرضه جهانی نفت همچنان مایه نگرانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۳:۲۷    
قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی در سال جاری دوباره 2 هزار تومان گران شده و به قیمت هر کیلوگرم 47 هزار تومان تا 48 هزار تومان در شهر تهران رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۲:۲۸    
در سال های اخیر میزان دخل و خرج بسیاری از مردم با هم نمی خواند و بعضا برای مهیا کردن یک زندگی کاملا معمولی اما بدون دغدغه ی اقتصادی باید دست به دامن وام ها یا مساعده های مالی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۱:۴۳    
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با محمد الرومحی وزیر نفت عمان گفت که تا پایان ماه ژوئن (9 تیر ) توافق برای احداث خط انتقال گاز ایران به سلطان نشین عمان نهایی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۱:۲۸    
هواداران و اعضای داعش طی دو سال اخیر، پس از آنکه منطقه خاورمیانه را با استفاده از تسلیحات اهدایی غربی و عربی به خاک و خون کشیدند، به کشورهای خود بازگشته و آنجا را نیز بی نصیب نگذاشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۰:۴۶    
در بحبوحه گزارش ها درباره تحرکات دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای اقدام نظامی در سوریه نمایندگان مجلس سنا می گویند انجام این اقدام نیازمند کسب مجوز کنگره است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۳:۱۸    
شبکه العربیه عربستان سعودی مدعی شد، رئیس جمهوری آمریکا تا لحظاتی دیگر درباره حمله به سوریه تصمیم گیری خواهد کرد ولی زمان اجرای این حمله معلوم نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۶    
رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هنوز گزینه ای برای تصدی گری شهرداری تهران مدنظر نیست گفت: جلسه هم اندیشی برای انتخاب شهردار و گزینه ها از یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این رژیم تهدیدها را در نطفه خفه می کند ، گفت ایران نباید اراده تل آویو را بیازماید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۶    
یگان موشک ارتش یمن اعلام کرد که مقر نظامیان سعودی در جنوب عربستان را به موشک زالزال 2 هدف قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۸    
سرپرست تیم پرسپولیس به شایعات درباره محرومیت 5 ساله توسط کمیته اخلاق واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۶    
رئیس جمهور روسیه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را از هر گونه اقدام بی ثبات کننده در سوریه برحذر داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه دوست دارند مقابل تیم قهرمان بجنگند و برنده شوند و البته هر تیمی حق دارد در چند بازی شکست بخورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۳    
یکی از نمایندگان ارشد مجلس روسیه می گوید نظامیان این کشور به رغم تنش آلود شدن روابط دو کشور بر سر سوریه، کماکان با سطوح عالیه ارتش آمریکا در تماس هستند و مسائل مرتبط با سوریه را با هم هماهنگ می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم آباد گفت: براثر انفجار در منطقه دره گرم خرم آباد 2 نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۷    
دو بازیکن مصدوم پرسپولیس به احتمال زیاد دیدار با السد قطر را از دست داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است پرسپولیس مقابل این تیم با تمام قوا و انگیزه بالا بازی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به خبر محرومیت 5 ساله یکی از مسئولان فوتبال واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۲    
هیئت دولت در جلسه امروز خود، نرخ ارز به طور یکسان برای همه مصارف ارزی از تاریخ 22 فروردین بر اساس هر دلار معادل 4200 تومان را تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۱    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خانگی برابر پارس جنوبی جم با تساوی یک بر یک متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی ارتش یمن با هشدار به رژیم سعودی درباره پیامدهای ادامه تجاوزات خود به این کشور تاکید کرد نیروهای ارتش یمن پاسخ هر تجاوز سعودی ها را متقابلا خواهند داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما می خواهیم به قله برسیم و راه سختی پیش رو داریم اما در میانه راه هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۸    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با شرکت کنندگان در نشست وحدت امت اسلامی در دمشق، سلاح اساسی دشمن ایجاد تفرقه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۸    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که وضعیت جهان نگران کننده است اما ما به بهبود آن و ثبات اوضاع امیدواریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۶    
نخست وزیر ترکیه در واکنش به تهدید روسیه توسط ترامپ در سوریه گفت: روسیه و آمریکا دعوای خیابانی در سوریه را متوقف کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۳    
در نشست امروز تعیین دستمزد 97، با توافق نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، دستمزد سایر سطوح مزدی تعیین و پرونده دستمزد 97 بسته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۷    
منابع خبری از وقوع سه انفجار در شهر ریاض خبر دادند و اعلام کردند که این انفجارها ناشی از حملات موشکی یمن بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۳    
جواد رمضی با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست فدراسیون کارگری منصوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۶    
مدیران پرسپولیس و تراکتورسازی برای ترخیص بازیکن پرسپولیس، هماهنگی های لازم را انجام دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز با تساوی یک بر یک متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
معاون اول قوه قضاییه گفت: من در کمتر پرونده ای بوده است که گفته باشم رسیدگی آن به مصلحت نیست، در مورد پرونده احمدی نژاد نیز این را گفتم که در تاخیر برخورد با شخص ایشان -نه اطرافیان-حکمتی وجود دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی برابر پارس جنوبی مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
رییس فدراسیون بین المللی فوتبال، دومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
وزارت دفاع آمریکا پس از توئیت های ترامپ درباره شلیک موشک های آمریکا و هشدار به روسیه اعلام کرد که درباره عملیات های احتمالی آتی اظهار نظری نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۱    
مشاور رهبری در امور بین الملل که به سوریه سفر کرده است گفت: ایران و سوریه هیچ وقت مانند امروز قوی نبوده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۷    
در شرایطی که رئیس جمهور آمریکا از احتمال حمله به سوریه سخن گفته، فرمانده ارشد سابق روس هشدار داده است که جهان فاصله بسیار اندکی تا آغاز یک جنگ بزرگ در پیش دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۱    
رهبر جریان صدر عراق اظهارات ترامپ درباره حمله موشکی به سوریه را تحریک آمیز خواند و اعلام کرد که چنین اظهاراتی منطقه را به پرتگاه می کشاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۱    
علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل روز سه شنبه رژیم صهیونیستی را مستقیما خطاب قرار داد و گفت که آنها مرتکب جرم شده اند و این جرم بی پاسخ نخواهد ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۶    
عضو شورای شهر در اظهارنظری کنایه آمیز گفت:بدون حضور دادستان، 60 مورد از املاک نجومی را به بیت المال برگرداندیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۶    
یک کارشناس روابط بین الملل با بیان اینکه تولید و قاچاق سلاح های شیمیایی به صورت گسترده تر و آسانتر از سلاح های هسته ای صورت می گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کمبود بیمارستان مشکل اصلی درمانی حاشیه شهر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: روابط ما با روسیه از هر زمان دیگری بدتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۰    
ولی الله سیف که روز گذشته با فریاد استعفا-استعفا نمایندگان روبرو شده بود؛ گفت که بنا به درخواست نمایندگان، استعفا نمی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۰    
علی اکبر ولایتی عصر امروز از غوطه شرقی سوریه بازدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۰    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات به خطای راهبردی جهان عرب درباره سوریه اشاره کرد و راهکار حل بحران سوریه را سیاسی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۰    
رئیس پارلمان لبنان گفت: جنگ اگر خدای ناکرده ضد سوریه رخ دهد هزینه های آن از جیب اعراب و منابع آنها پرداخت خواهد شد و نتایج آن حتما مخرب و ویران کننده آینده آنها و ثبات کشورهایشان خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به هشدار مسکو، خطاب به روسیه گفت که موشک ها راهی سوریه خواهند شد و روسیه باید آماده باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۶    
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در واکنش به تهدید روسیه توسط ترامپ هشدار داد: سیاست خارجی توئیتری خطرناک است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۲    
وزارت خارجه روسیه در پاسخ به پیام توئیتری رئیس جمهوری آمریکا درباره حمله به سوریه تأکید کرد، موشک های هوشمند آمریکا بهتر است تروریست ها را هدف بگیرد نه دولت قانونی سوریه را .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۲    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در باره احتمال حمله آمریکا به سوریه گفت که رژیم اسد باید مطلقا و مطلقا از راس حکومت این کنار زده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۳    
نیویورکر در مطلبی به قلم رابین رایت نوشت: بر اساس گزارش ها، حملات شیمیایی در سوریه بیش از 40 نفر کشته بر جای گذاشته و صدها تن دیگر که شامل کودکان تازه متولد شده هم بود مجروح شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۷    
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر اینکه آقای مکارم ملکی بلاوجه از شهرداری نگرفته است، گفت: زمانی که ایشان در شهرداری بوده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری با خبرنگاران، ادعاها درباره مواضع منطقه ای ایران را تکرار کرد و گفت: ما شدیدا درباره حضور ایران در سوریه نگرانی داریم .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه اتفاقات بازار ارز به شدت مسائل اقتصادی کشور را تحت الشعاع قرار داده است، گفت: ما نمی توانیم نسبت به زندگی80 میلیون ایرانی بی تفاوت باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۲    
گرچه موضوع مذاکره سپاهان با محسن مسلمان ابتدا تکذیب شد اما در ادامه هم خود این بازیکن و هم مسئولان تیم اصفهانی مسئله را تأیید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۶    
صدراعظم آلمان از اینکه در زمینه تحولات سوریه در شورای امنیت اتفاق نظر وجود ندارد ابراز تاسف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۶    
ترامپ در توئیتی نوشت: روسیه گفته هر موشکی را که به سمت سوریه شلیک شود ساقط می کند. پس آماده باش روسیه، چون موشک های زیبا، جدید و هوشمند ما دارد می آید
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
رئیس پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با توصیه به تل آویو جهت آماده شدن برای پاسخ ایران به حملات علیه سوریه، هشدار داد در صورت بالاگرفتن تنش ها، این رژیم به حمایت آمریکا نیاز پیدا خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۳    
وزیر ساخت وساز رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدات درباره حمله به سوریه، گفت: زمان ترور بشار اسد فرا رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۱    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه به اظهارات ضدایرانی ولیعهد و وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سفر به فرانسه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
نماینده مردم شاهین شهر گفت: پنجشنبه گذشته در سعدآباد جلسه ای برگزار شده و برای شورای شهر تهران خط و نشان کشیده اند که چه کسی شهردار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
فاکس نیوز مدعی شده است تا ساعتی دیگر این حمله انجام خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۶    
این مقام دفتر رییس جمهور ادامه داد: همانطور که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز امروز اعلام کردند، دولت تصمیمی در خصوص فیلترینگ پیام رسانهای اجتماعی و از جمله تلگرام نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۶    
بازار امروز آرامتر از دیروز بود.روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد، اما به دلیل تحولات اونس جهانی قیمت طلا امروز افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۶    
منابع نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شدند که بشار اسد با اسکورت یک کاروان نظامی روسیه صبح امروز کاخ ریاست جمهوری در دمشق را ترک کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۳    
در اوایل روز دوشنبه، خبرگزاری های دولتی کشور سوریه گزارش دادند که حملات موشکی علیه پایگاه هوایی در مرکز سوریه انجام شده است که احتمالا این اقدام یک تجاوز امریکایی بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه اتفاقات بازار ارز به شدت مسائل اقتصادی کشور را تحت الشعاع قرار داده است گفت: ما نمی توانیم نسبت به زندگی 80 میلیون ایرانی بی تفاوت باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
وزیر خارجه استرالیا حمایت کشورش را از حمله احتمالی آمریکا به سوریه اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۱    
رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت در خصوص مدیریت بازار ارز، سیاست اخیر ارزی دولت را گامی مهم برای کاهش نگرانی مردم، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۲    
السد قطر در بهترین حالت خود به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس در آزادی خواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۶    
دادستان عمومی و انقلاب تبریز آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اخیر به یک دختر در این شهر را تشریح کرد و گفت: پرونده تکمیل شده و معد تصمیم گیری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آخرین جزئیات رسیدگی به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران از سوی این سازمان توضیحاتی را ارائه کرد.