شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 16 فروردین 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 فروردین 1397 نامه نیوز 2 فروردین 1397 نامه نیوز 3 فروردین 1397 نامه نیوز 4 فروردین 1397 نامه نیوز 5 فروردین 1397 نامه نیوز 6 فروردین 1397 نامه نیوز 7 فروردین 1397 نامه نیوز 8 فروردین 1397 نامه نیوز 9 فروردین 1397 نامه نیوز 10 فروردین 1397 نامه نیوز 11 فروردین 1397 نامه نیوز 12 فروردین 1397 نامه نیوز 13 فروردین 1397 نامه نیوز 14 فروردین 1397 نامه نیوز 15 فروردین 1397 نامه نیوز 16 فروردین 1397 نامه نیوز 17 فروردین 1397 نامه نیوز 18 فروردین 1397 نامه نیوز 19 فروردین 1397 نامه نیوز 20 فروردین 1397 نامه نیوز 21 فروردین 1397 نامه نیوز 22 فروردین 1397 نامه نیوز 23 فروردین 1397 نامه نیوز 24 فروردین 1397 نامه نیوز 25 فروردین 1397 نامه نیوز 26 فروردین 1397 نامه نیوز 27 فروردین 1397 نامه نیوز 28 فروردین 1397 نامه نیوز 29 فروردین 1397 نامه نیوز 30 فروردین 1397 نامه نیوز 31 فروردین 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۳:۵۶    
تحقیق پژوهشگران دانشگاه کلمبیا روی 635 کودک نشان داد که بزرگ شدن دور کمر در سه سالگی احتمال ابتلا به بیماری های کبدی و کبد چرب غیرالکلی را در 8 سالگی افزایش می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۲    
از خواص روغن دنبه در طب سنتی می توان به درمان افسردگی، آرامش اعصاب، ایجاد تناسب اندام، تسکین کمردرد، دردهای سیاتیکی و نرمی و شفافیت پوست اشاره کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۳۸    
تاپ گیر، فهرستی از سریع ترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018 منتشر کرده است که دارای مدل هایی از جیپ، آلفا رومئو، بی ام و و پورشه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۲۳    
یک کارشناس طب سنتی گفت: خوردن دوغ و ماست همراه با غذا به ویژه غذا های گوشتی مانند کباب موجب تولید مواد بیماری زا و بیماری هایی مانند درد های مفصلی و سوء هاضمه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۶    
رئیس جمهور عراق در خصوص میانجیگری عراق بین ایران و آمریکا گفت: در دولت پیشین آمریکا نقش میانجیگر ایفا کرده ایم ولی در دولت کنونی آمریکا چنین کاری انجام ندادیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۱    
مهدی چمران، رئیس شورای شهر چهارم و فعال سیاسی اصولگرا معتقد است اینکه فقط تلگرام فیلتر شود و پیام رسان امن و توانمند داخلی جایگزین آن نباشد کاری از پیش نمی رود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۱۸    
وزارت فرهنگ و رسانه عربستان از افتتاح نخستین سینما در ریاض خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن حافظه FDR هواپیمای سانحه دیده ترکیه ای خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۳    
91 درصد کاربران کانال تلگرامی آیت الله علم الهدی در نظرسنجی مربوط به بعد از فیلتر تلگرام اعلام کردند به پیام رسان های داخلی مهاجرت نمی کنند بلکه از طریق فیلترشکن به ادامه حضور در تلگرام ادامه می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۳    
امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح صبح سه شنبه همراه با یک هیئت عالی رتبه نظامی راهی مسکو شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۷    
تهیه کننده دورهمی جزییات پخش آخرین قسمت از این مجموعه در هفدهمین روز از بهار 97 را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۱    
طی هفته های اخیر محمد بن سلمان نه تنها به سبب اظهارات سیاسی خود بلکه به سب دیدارهای متعددش با مدیران سرشناس سیلیکون ولی به کانون توجهات تبدیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۷:۴۲    
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان قصرشیرین به دست قاچاقچیان سوخت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۱:۰۳    
لو رفتن پسورد می تواند برای همه خطرناک باشد زیرا افراد بسیاری از یک گذرواژه مشترک برای چندین سایت مختلف استفاده می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۱:۰۳    
کم خونی یعنی کاهش تعداد گلبول های قرمز خون و علل متفاوتی دارد، ولی مهم ترین آنها کمبود آهن در بدن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۳    
جمعی از اعضای فراکسیون امید مجلس امروز(5شنبه) به مناسبت سال جدید با دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در اجلاس میان دوره ای وزیران امور خارجه جنبش عدم تعهد به باکو سفر کرده است در نشست کمیته فلسطین این جنبش سخنرانی کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۷    
شبکه سی. ان. ان به نقل از یک منبع آگاه نوشته ترامپ به یکی از پادشاهان عرب گفته در نبود حمایت آمریکا، این رژیم ها دوام نمی آورند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۷    
مرکز ملی فضای مجازی در پاسخ به شبهات فعالیت پیام رسان های داخلی در کشور بیانیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۶    
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار خانگی برابر پیکان با یک گل به برتری رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با برخی مقامات خارجی شرکت کننده در اجلاس جنبش عدم تعهد دیدار و گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مراجعه 237 نفر به بیمارستان در شهرستان سپیدان گفت: هنوز علت اصلی مشخص نیست اما پیش بینی می شود یک ایپدمی فصلی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف سفر خود به استان ایلام را دنبال کردن سیاست های وزارتخانه و اضافه شدن 2 مرکز درمانی تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید ذکر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۲    
مرجع تقلید شیعیان گفت: امیدواریم مشکلات بهداشت و درمان که حرف اول را در کشور می زند با عزم راسخ وزیر بهداشت و سایر مسئولان حل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۲    
مرجع تقلید شیعیان گفت: ثروت مملکت را به دست سفیهان نسپارید زیرا ثروت مملکت عامل پایداری یک ملّت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۷    
یکی از زندانیان حوادث سال 88 به اظهارات خبرنگار واحد مرکزی خبر در برنامه دورهمی واکنش نشان داد و گفت: از بس دروغ شنیدیم شاخ درنیاوردم ولی کل حرفهایی که در مورد آن مصاحبه در زندان گفت، دروغ بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۱    
مرحله جدید خروج اعضای گروه تروریستی 'جیش الاسلام' از شهر دوما در غوطه شرقی ریف دمشق به خاطر اختلاف های داخلی متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۲    
به دنبال بالا گرفتن جنگ تجاری میان چین و آمریکا، پکن امروز پنجشنبه اعلام کرد در سازمان تجارت جهانی از آمریکا شکایت و در چارچوب مکانیز حل و فصل مناقشات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۶    
حکم تماس با بدن نامحرم در مکه و مدینه از 100 تا 400 ضربه شلاق و تحمل 2 تا 6 ماه زندان و بلند کردن کفش در مقابل مرقد مطهر پیامبر اکرم (ص) و قبور خلفا تا بیش از 70 روز حبس، است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۳    
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:مسئولان، نهادها، وزارت خانه ها و شرکت های وابسته به دولت باید همه نیازهای خود را از محصولات داخلی تأمین کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۳    
اعتماد مردم نسبت به پیام رسان های داخلی به علت اینکه راست گویی در کشور به محاق رفته کمرنگ شده است. متأسفانه چه در آمارهای اقتصادی و چه در موارد دیگر دروغگویی زیاد شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۷    
بیماری جرب یا گال آنقدر در شهر مکه مکرمه گسترش یافته که دست کم هزار دانش آموز سعودی و غیرسعودی حاضر در این شهر را آلوده کرده و صدای منتقدان را در آورده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۷    
یک مقام پنتاگون درباره جلسه اخیر شورای امنیت ملی آمریکا به ریاست دونالد ترامپ گفت که در این نشست، اصلا صحبتی درباره تعیین جدول زمانی برای خروج نظامیان آمریکایی از سوریه مطرح نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۸    
علی لاریجانی در اواخر سال 1372 به ریاست صدا و سیما منصوب شد. او در کتاب خاطراتش که به نام هوای تازه منتشر شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۸    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 15 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 685 هزار تومان رسید؛ ضمن اینکه نرخ دلار نیز 5070 تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۶    
دیپلمات های آمریکایی اخراج شده از روسیه در ارتباط با پرونده مسمومیت اسکریپال روسیه را ترک کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۳    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در حکمی عضویت حمیدرضا مومنی مدیرعامل و عضو موظف هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم را تمدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۱    
مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در جستجوی سه ساعته تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی، هفت کوهنورد گمشده در کوه اشک روستای سادیان این شهرستان پیدا شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن تأکید کرد که مصافحه با سفیر عربستان در این کشور تنها بر اساس اصول قرآن کریم و عمل به سنت شریف پیامبر صورت گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۶    
دو مقام آمریکایی به خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کردند که تماس تلفنی رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیررژیم صهیونیستی بخاطر نگرانی های تل آویو در خصوص خارج شدن نیروهای آمریکایی از سوریه به تنش کشیده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۳    
خبرگزاری ریانووستی گزارش داد، وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرده است که از آمریکا می خواهد فورا به تمامی فعالیت های نظامی در شبه جزیره کره پایان بخشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۱    
درپی تیراندازی فرد مسلح در دانشگاه اسکی شهر، 4 نفر کشته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۲    
سرمربی استقلال موضع خود در تمدید قرارداد با این تیم را تا حد زیادی مشخص کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۲    
همشهری نوشت: علی شمخانی، رئیس کمیسیون سیاسی- امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام پیغام داده که اعضای این کمیسیون خواستار لغو حکم تعلیق عضویت عضو زرتشتی شورای شهر یزد از سوی دیوان عدالت اداری هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۶    
مدافع پرسپولیس در تیم منتخب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۶    
دیروز رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بعد از مذاکرات با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و حسن روحانی رئیس جمهور ایران در آنکارا؛ مجددا بر خروج شبه نظامیان کرد از سراسر مرزهای ترکیه تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۶    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز چهارشنبه به اظهارات اخیر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران پاسخ داد. روحانی در سخنان خود از نقش ایالات متحده و اسرائیل در سوریه انتقاد کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۳    
در تازه ترین رده بندی تیم های ملی بسکتبال، ایران در رده 24 دنیا ایستاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۳    
الدیار نوشت: روسای جمهور ایران و روسیه خواستار حضور بشار اسد در نشست استانبول شده بودند، چرا که تمام جهان، حتی امریکا و عربستان نیز بقای اسد بعنوان رئیس جمهور سوریه را قطعی می دانند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۳    
طی هفته گذشته، طوفانی از رفتارهای خصمانه ترامپ علیه امازون در جریان بود، طوفانی توئیتری که از سیستم مالیات دهی تا درامدهای آمازون را به چالش کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: جا برای اشتباه نداریم و باید امتیاز گرفتن را شروع کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال سایپا به حمایت از سرمربی تیم ملی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۸    
هافبک مصدوم استقلال در تمرین پنجشنبه این تیم حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان گفت: علیرغم اینکه شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم، جوانمردانه بازی می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۲    
20 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به مشهد و بازی با پدیده مشخص شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۶    
سرمربی استقلال تهران گفت: دستمزد بدنساز کادر قبلی از کل کادر من بیشتر بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس میان دوره ای وزیران امور خارجه جنبش عدم تعهد سخنرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۳    
آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با وزیر بهداشت با تاکید بر این که طرح تحول سلامت خدمت بزرگی به مردم بود گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۶    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای نسبت به فعالیت سامانه بارشی در کشور، وقوع رعد و برق، وزش باد شدید، احتمال جاری شدن سیلاب و تردد قایق های تفریحی و شناورهای سبک در برخی مناطق هشدار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۶    
وزیر دفاع مالزی اعلام کرد که یک گروه تروریستی وابسته به داعش در حال طرح ریزی برای تأسیس "خلافت اسلامی" در شرق آسیا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتمین کنفرانس امنیتی مسکو با وزیر دفاع صربستان دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۲    
ایلنا نوشت:فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش گفت: مذاکرات درباره قدرت موشکی به هیچ عنوان معنا و مفهوم ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۱    
نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر نیز همانند ولی عهد عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت و از حق صهیونیست ها در سرزمین اشغالی فلسطین سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۸    
سفر علی ربیعی، وزیر کار به اراک جهت رسیدگی به مشکلات کارگران شرکت آذرآب و هپکو
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۸    
ژاپن نسبت به کشتار اخیر فلسطینیان به دست اشغالگران صهیونیست در جریان راهپیمایی روز جمعه گذشته در نوار مرزی باریکه غزه با اراضی اشغالی 1948 به شدت ابراز نگرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۲    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بر اقدام جمعی جنبش عدم تعهد برای مقابله با این جنایات تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۶    
یک متخصص داخلی در خصوص سردرد میگرنی و دلایل بروز این عارضه در افراد توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
پیشکسوت پرسپولیس اکنون به منتقد شماره یک برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده و نسبت به موضع خود دفاع می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
هفته نامه خط حزب الله، نشریه دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای در جدیدترین شماره خود فروپاشی آل سعود را پیش بینی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
رئال با سه گل یوونتوس را برد تا باز هم لرزه به اندام ایرانی ها بیفتد! رونالدو فوق العاده بود و قیچی برگردانی زد که سوژه کل دنیا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۸    
سازمان ارتباطات روسیه از تلگرام خواسته تا کدهای رمزگذاری حساب های کاربران را فاش کند در غیر اینصورت مسدود خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۸    
علی لاریجانی که از دیروز در حوزه انتخابیه اش قم به سر می برد، با آیات عظام وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و سبحانی دیدار و گفت و گو داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
نجات یک خانواده از مرگ حتمی. ماموریتی فداکارانه آن هم نه به دستور مافوق. داوطلب و بی درنگ وقتی دید که سرنشین های یک خودرو در چند قدمی مرگ هستند، به کمکشان رفت تا زندگی آنها را نجات دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
سایت گل بازیکنان تیم هفته لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرده و یک ایرانی را در این لیست قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۷    
علی پروین یک روزی سرمربی پرسپولیس بود و بارها با این باشگاه جام و قهرمانی می آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۲    
5 بازیکن پرسپولیس که در اردوهای اخیر به تیم ملی دعوت شده اند، این روزها از روحیه مناسبی برخوردار نیستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۶    
قائدی همچنان درگیر اتفاقات رخ داده در بامداد نهم بهمن سال گذشته است؛ حادثه ای که این بازیکن را تا مرز از دست دادن زندگی اش پیش برد ولی با اقدامات به موقع پزشکان بیمارستانی در بوشهر نجات پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۶    
قرارداد برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس و استقلال رو به پایان است و این دو باشگاه برای تمدید قرارداد می بایست با این بازیکنان وارد مذاکره شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
ستاره ایرانی الخور از دعوت نشدن به تیم ملی ایران احساس ناکامی و ناراحتی دارد. او تاکید کرد که از لیگ قطر و چند باشگاه دیگر پیشنهاد دارد و به زودی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
استقلال با روحیه ای عالی پای به این دیدار می گذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
سرپرست تیم فوتبال استقلال به تشریح ماجرای درگیری بازیکن پیشین استقلال با مهدی رحمتی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
روزنامه الشرق از نگرانی سرمربی پرتغالی السد قبل از دیدار برابر پرسپولیس سخن به میان آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
با افزایش ذخایر نفت آمریکا و کاهش تنش ها میان چین و آمریکا و همچنین کاهش تولید اوپک در ماه مارس به کمترین میزان 11 ماه گذشته، قیمت نفت امروز به 68.31 دلار در هر بشکه رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۸    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: امروز مردم دنیا به حرف های نامربوط و توخالی ترامپ عادت دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۳    
سدان های بزرگ و نیمه لوکس آسیایی یک دوره در کانون توجه خریداران خودروهای وارداتی بودند. البته هنوز هم این خودروها طرفداران خاص خود را دارند، اما با حذف چند گزینه از بازار ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتی توهین آمیز، به اظهارات رئیس جمهور ایران درباره دخالت صهیونیست ها در بحران سوریه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۸    
دادگاه عالی برزیل اوایل امروز (پنجشنبه) درخواست لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور سابق این کشور برای آزاد بودن در زمان رسیدگی به درخواست تجدیدنظرش در رابطه با حکم اختلاس و فساد را رد کرد که این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۲    
شبکه های مختلف تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته نیمه فروردین ماه سال جدید 16 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن تدارک دیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۶    
کاربران ایرانی به طور خودجوش برای دانلود و نصب پیان رسان تم تم به عنوان جایگزین احتمالی تلگرام اقدام کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۶    
به گزارش نامه نیوز ، دوم مهر سال 91 و به دنبال کشف جسد زن جوان در انباری خانه، شوهرش به اتهام ارتکاب جنایت دستگیر شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۳    
افتخاری: شفر را دو فصل دیگر می خواهیم اما 500 هزار دلار بیشتر نداریم! این اظهار نظر سوژه کارتون امروز خبر ورزشی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۱    
یکی از روزهای دی ماه سال گذشته، زنی با ارائه شکایتی به پلیس مدعی شده بود که مرد جوانی به زور وارد خانه اش شده و به او تجاوز کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۱    
همسر بیل گیتس درمجموعه توئیت هایی درباره تحولات جهانی به این نکته اشاره کرده است که سریع ترین کاهش نرخ باروری در تاریخ مربوط به زنان ایران است .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۱    
حتما به کرات شنیده اید که قبل و بعد غذا باید نمک خورد، اما خوردن نمک قبل و بعد از غذا فواید شگفت انگیزی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۱    
فارین پالیسی در مقاله ای به قلم استفان والت از اساتید مشهور روابط بین الملل دانشگاه هاروارد به بررسی استدلال هایی که جنگ ایران و آمریکا را تشویق می کنند پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۳    
رییس پلیس راه البرز گفت که اکنون در جاده کرج -چالوس محدوده دیزین تا کندوان بارش خفیف برف گزارش شده که باعث لغزندگی این محور شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۷    
نمایندگان پارلمان انگلیس هشدار دادند که کره شمالی به زودی به موشک هایی با قابلیت رسیدن به خاک بریتانیا دست پیدا خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۷    
دولت چین برای نخستین بار سندی را به طور علنی منتشر کرده است که نحوه اجرای تحریم های شورای امنیت علیه کره شمالی را نشان می دهد.
  • ۱