شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 3 آبان 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 2 آبان 1397 نامه نیوز 3 آبان 1397 نامه نیوز 4 آبان 1397 نامه نیوز 5 آبان 1397 نامه نیوز 6 آبان 1397 نامه نیوز 7 آبان 1397 نامه نیوز 8 آبان 1397 نامه نیوز 9 آبان 1397 نامه نیوز 10 آبان 1397 نامه نیوز 11 آبان 1397 نامه نیوز 12 آبان 1397 نامه نیوز 13 آبان 1397 نامه نیوز 14 آبان 1397 نامه نیوز 15 آبان 1397 نامه نیوز 16 آبان 1397 نامه نیوز 17 آبان 1397 نامه نیوز 18 آبان 1397 نامه نیوز 19 آبان 1397 نامه نیوز 20 آبان 1397 نامه نیوز 21 آبان 1397 نامه نیوز 22 آبان 1397 نامه نیوز 23 آبان 1397 نامه نیوز 24 آبان 1397 نامه نیوز 25 آبان 1397 نامه نیوز 26 آبان 1397 نامه نیوز 27 آبان 1397 نامه نیوز 28 آبان 1397 نامه نیوز 29 آبان 1397 نامه نیوز 30 آبان 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۱    
آسپرین از قرص هایی است که برای منعقد نشدن خون برای افرادی که سابقه ی سکته دارند تجویز می شود. اگر آسپرین با دارویی که در این مقاله معرفی می کنیم مصرف شود موجب مرگ فرد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۷:۲۱    
اخیرا گوشی های هوشمند با حافظه داخلی با ظرفیت بالا طرفداران زیادی را در بین کاربران پیدا کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۰    
محققان یک دستگاه خوانش اطلاعات امواج نوری در هم تنیده ابداع کرده اند که سبب می شود ارتباطات اینترنتی 100 برابر سریع تر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۷    
کارشناسان صنعت خودرو یک صدا از ارزان شدن خودرو خبر می دهند اما همچنان اخبار ضد و نقیضی از کانال های غیر رسمی منتشر می شود و مردم را به خرید خودرو ترغیب می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۸:۲۱    
مرد جنایتکار که به خاطر ارتباط پنهانی با دختر خاله اش شوهر او را کشته و جسدش را به آتش کشیده بود،صبح دیروز از زندان به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت وبه همراه دختر خاله اش پای میز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۷:۲۱    
روزی برای خودش تکنسین ماهری و مهندس استخراج یک معدن سنگ های قیمتی بود اما سر یک لجبازی با خانواده همسرش مسیر باتلاق را در پیش گرفت و با اعتیاد زندگی اش را به سوی پرتگاه کشاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۷:۲۱    
سرهنگ سید کریم موسوی رئیس عملیات پلیس امنیت فاتب در حاشیه چهارمین مرحله طرح برخورد با مزاحمان و اراذل و اوباش پایتخت اظهار کرد: اعضای یک باند 5 نفره که از اراذل سطح یک پایتخت هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۴:۳۰    
تصویری هوایی از مسیر پیاده روی نجف به کربلا
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۲:۴۵    
وزارت امور خارجه روسیه بر غیر قانونی بودن تحریم های آمریکا علیه ایران تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۲:۲۱    
رئیس دیوان بین المللی دادگستری، درباره پرونده اختلافی آمریکا و ایران گفت: دادگاه لازم دانست که عنوان کند آمریکا بخشی هایی از پیمان مودت را نقض کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۴۲    
با جلسه اضطراری که شب گذشته در دفتر رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، مقرر گردید تا 200 میلیارد دینار عراق برای زوار اربعین اختصاص یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۳۶    
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که ایران درخواستی برای انتقال نفت صادراتی خود از طریق روسیه نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۳۶    
دفتر صدراعظم آلمان اعلام کرد که آنگلا مرکل در تماس تلفنی با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان، قتل روزنامه نگار جمال خاشقچی در کنسولگری این کشور را به تندترین لحن ممکن محکوم و ریاض را تهدید به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۶    
وزارت خارجه روسیه از حضور نامشروع نیروهای آمریکایی در جنوب سوریه در نزدیکی روستای التنف انتقاد و این عمل را به منزله اشغال خاک سوریه ارزیابی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۷    
بازپرس پرونده قتل جمال خاشقچی 38 کارمند کنسولگری عربستان در استانبول را در ارتباط با پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد آل سعود بازجویی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۱    
سفیر ایران در عراق، ضمن تبریک به نخست وزیر و اعضای کابینه جدید این کشور ابراز امیدواری کرد که با روی کار آمدن دولت جدید عراق، روابط بغداد و تهران بیش از پیش توسعه و گسترش پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۱    
سی ان ان نوشت: بر اساس یک مطالعه جدید؛ اگر زندگی پراسترسی دارید، تا قبل از اینکه به پنجاه سالگی برسید ممکن است دچار از دست دادن حافظه و انقباض مغزی شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۵    
به دنبال انتشار شایعات مبنی بر مسدود شدن حساب ایرانی ها در بانک های عمانی، اتاق مشترک ایران و عمان با انتشار اطلاعیه ای ضمن تکذیب این شایعه اعلام کرد هیچ حساب بانکی از ایرانی ها در عمان مسدود نشده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
خیلی وقت بود که الهام چرخنده چندان خبرساز نشده بود و شبکه های اجتماعی و کاربرهایش درباره اش حرف نزده بودند اما دیروز فیلم و عکسی از او در کنار سحر قریشی منتشر شد که در اینستاگرام بازتاب زیادی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۶    
بشار رسن بازیکن پرسپولیس در بصره بخصوص بازیکنی است بسیار محبوب. او که در تیم این شهر بازی می کرده و شنبه آینده تیم شهرش میزبان بازی فینال AFC CUP است، این روزها خودش هم با پرسپولیس به فینال رسیده.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۰    
اردوغان نمی تواند به صورت علنی نشان دهد که از قرار گرفتن مملکت سعودی در شرایطی سخت و آزار دهنده، خوشحال است و با توجه به اینکه نتایج تحقیقات می تواند پیامدهای سیاسی و دیپلماتیک بسیاری برای ترکها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر خارجه جدید عراق خواستار مساعدت دولت عراق برای تسهیل شرایط زائران اربعین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۵    
امروز مراسم تحویل کابینه و پست های وزارتی با حضور عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق و حیدر العبادی، نخست وزیر سابق این کشور برگزار شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۷    
شبکه ی خبری بی بی سی فارسی ضمن بازنشر توییت سفیر کشورمان در لندن که در پاسخ به توئیت وودی جانسون سفیر آمریکا در لندن انجام شده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۶    
جمشید مغازه ای، دبیر انجمن بیسکوئیت، شیرینی و شکلات گفت:در پنج ماه ابتدای امسال، حدود 33 درصد افزایش صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و از نظر وزنی هم شاهد افزایش 29 درصدی بوده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۶    
معاون فنی قرارگاه پدافند سایبری کشور گفت: روزانه میلیون ها حمله سایبری در ایران انجام می شود که با تدابیر اندیشیده شده توسط سازمان پدافند غیرعامل، این حمله ها ناکام می ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۰۵    
سعود القحطانی که به دنبال اذعان ریاض به قتل جمال خاشقچی از سمت مشاوری دیوان سلطنتی برکنار شده بود، از همه مناصب دیگر نیز برکنار شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۰۵    
مقامات سعودی به نیروهای امنیتی ترکیه اجازه ندادند که باغ و چاه آب کنسولگری را بازرسی کنند اما ترکیه ای ها توانستند از آب داخل چاه نمونه برداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۵۶    
رئیس اداره هواشناسی گنبدکاووس در استان گلستان گفت: ▫️دمای هوای این شهر سوم آبان در گرمترین ساعت به 38.5 درجه رسید که در 25 سال گذشته در آبان ماه بی سابقه بوده است. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۵۰    
مشاور امنیت ملی امریکا در دیدار با نخست وزیر ارمنستان در مورد تحریم های ایران و تاثیر مرز مشترک این دو کشور بر این مسئله گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشورت با خود صنعتگران که با تمام وجود درگیر جزئیات حوزه هستند، برای تصمیم گیری یک امر ضروری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۰    
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: شایعات فضای مجازی در خصوص بستن مرز مهران صحت ندارد و زائران در بهترین وضعیت در حال تردد از این مرز هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۰    
سامان قدوس در بخش مهاجمان یکی از 3 نامزد دریافت جایزه سال فوتبال سوئد شده است و با زلاتان ابراهیموویچ (لس آنجلس گالگسی آمریکا) و اولا تویوونن (تولوز) فرانسه رقابت خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۷    
▫️سازمان ملل متحد میانمار را به ادامه برخورد سخت با اقلیت مسلمان روهینگیا متهم کرد. رئیس کمیسیون تحقیق سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد که قتل عام این اقلیت همچنان ادامه دارد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل زیرساخت و امنیت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: آمار و ارقام نشان می دهد در حال حاضر 110 میلیون نفر در کشور زیر پوشش بیمه هستند در حالی که جمعیت کشور حدود 80 میلیون نفر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۶    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد از امروز تا شنبه در کربلا و مسیر پیاده روی زوار باد و گرد و خاک و از جمعه شب احتمال بارش باران و رعد و برق پیش بینی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۷    
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: در جنگ اقتصادی پنجه در پنجه گرگان قرار دادیم این غربی ها اینقدر فشار می آورند که اف ای تی اف را قبول کنید چون به بن بست رسیدید اما به ناگاه هزار استاد بسیجی نامه می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۱    
سی ان ان اعلام کرد: پلیس در حال بررسی یک بسته پستی مشکوک به آدرس رابرت دنیرو است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۱    
رئیس مرکز خدمات حقوق بین الملل ریاست جمهوری با اشاره به مصادره دو میلیارد دلاری اموال ایران توسط آمریکا گفت: بسیار خوش بین هستیم که در صلاحیت، رای دیوان بین المللی لاهه را خواهیم گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۵    
سرکنسول ایران در کربلا، از روند کند توزیع ارز در بین زائران در کربلا ابراز نظر نارضایتی کرد و گفت: این روند باعث ایجاد مشکلاتی برای تعدادی از زائران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۲    
امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: ▫️در تصادف پژو آردی با تریلی در کیلومتر 55 جاده ترانزیت زنجان-میانه 2 نفر جان باختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۰    
پیش بین وکیل علی دایی در پرونده مربوط به کمک های مردمی زلزله زدگان به گفت: ▫️با مذاکراتی که با مسئولان محترم قضایی داشتیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۶    
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، جریمه ای سنگین برای غول شبکه های اجتماعی جهان تعیین شد. این بالاترین نرخ جریمه ای است که دفتر کمیساریای اطلاعات انگلستان تا کنون تعیین کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل امور تشریح و بررسی صحنه جرم سازمان پزشکی قانونی با اعلام نرخ مومیایی جسد در سال 97 گفت: تاثیر مواد به کار رفته در جسد مومیایی شده بعد از دفن بتدریج از بین می رود و جسد تجزیه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۱    
مرجع تقلید شیعه گفت: خلیج فارس از گذشته با همین نام مطرح بوده است و باید از این نام حراست شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۵    
دو روز پس از آنکه ترکیه فاش کرد که قتل 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار مخالف سعودی با طراحی قبلی انجام شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۲    
و نیروی بسیجی شهرستان سروآباد از سوی گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۲    
یک روزنامه لبنانی اعترافات هشت داعشی را که طی عملیاتی امنیتی و سری توسط آمریکا به بیروت تحویل داده شدند، منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۲    
در حالی که بلیت پروازهای اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای رفت و برگشت حداکثر 2.2 میلیون تومان اعلام شده، برخی آژانس ها و ایرلاین ها تا 30 درصد بیشتر این بلیت ها را می فروشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۰    
در شبی که بارسلونا بدون ستاره آرژانتینی اش اینتر را شکست داد، پاریسی ها از شکست خانگی مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی گریختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۷    
هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با سه دیدار در شهرهای اصفهان، قائمشهر و مسجد سلیمان آغاز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۲    
در پنجمین روز هفته، دومین افت متوالی دلار به ثبت رسید و سکه تمام بهار آزادی نیز از کانال 4 میلیون و 300 هزار تومان پایین رفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۷    
تحقیقی جدید نشان می دهد 90 درصد اپلیکیشن های رایگان در پلی استور گوگل اطلاعات کاربران را جمع آوری و با شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت به اشتراک می گذارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۲    
کاچی گیاهی با طبیعت گرم و مفید برای تقویت قوای جنسی، خونسازی و درمان درد های قاعدگی می باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۶    
مطابق جدیدترین آمار رسمی قیمت مسکن در تهران طی مهرماه امسال نسبت به شهریور 97 بالغ بر 6.3 درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد شدید در تهران طی امروز، از وزش تندباد لحظه ای در پایتخت طی فردا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۱    
مجتهد افشاگر اخبار پشت پرده دربار سعودی جزئیاتی از وضعیت خانواده جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی در داخل و خارج از عربستان را برملا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۵    
باند 4 نفره ای که از مطب خانم دکتر دستگاه ار بین برنده چین و چروک را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۰    
وزیر مستعفی راه و شهرسازی با حمله به سیاست های دولت در حوزه اقتصاد به ظن خود نبود نظریه راهبردی را دلایل نابسامانی بازارهای اقتصادی عنوان و پیش بینی کرد ساختار اقتصاد کشور مانند یک دومینو یکی پس از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۱    
مسافرنمای 22 ساله ای که با همدستی یک دختر جوان، رانندگان خودروهای مسافرکش را در مشهد و شهرهای دیگر کشور بیهوش می کرد تا به اموال آن ها دستبرد بزند در حالی به قتل راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۲    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از برخورد اتوبوس زائرین حسینی در خرم آباد با تریلی خبر داد و گفت: 20 مسافر در اثر این حادثه مصدوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی گفته است در حوزه دیپلماسی و امنیتی فعالیت ها مدوام ادامه دارد تا مکانی که مرزبانان ما در گروگان هستند پیدا شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۱    
وزارت خارجه آمریکا در اقدامی که حاکی از ناامیدی از تسلیم شدن ایران است، در حساب رسمی توئیتر خود به تقلید از نمایش های مضحک نتانیاهو شمارش معکوس برای دور دوم تحریم های ایران را آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۵    
محققان پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران در فاز نیمه صنعتی به فناوری ساخت نانو کیت هایی دست یافتند که به گفته آنها با استفاده از آن می توان با چند قطره خون نوزادان در کمتر از 10 دقیقه بیماری زردی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۲    
یک نشریه آلمانی نوشت که اقدامات خاندان سعودی و شخص ولی عهد علاوه بر اینکه از ابعاد مختلف مخرب است، فاجعه بار و به نوعی مضحک تلقی می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۶    
با افت بیش از انتظار ذخایر بنزین و گازوییل آمریکا، که نشان از افزایش فصلی تقاضای پالایشگاهی این کشور دارد، قیمت های نفت جهش کرد و به چند روز نتایج ضعیف خود پایان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۶    
انتخاب حزبی و جناحی اعضای شورای شهر تهران برای شهرداری اثرات منفی را در شهر داشته است و این گونه که پیش می رود هر 6 ماه یک شهردار برای تهران انتخاب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۰    
تازه ترین آمار رسمی از وضعیت بازار مسکن شهر تهران در مهرماه حاکی از آن است که رکود تورمی در این ماه نیز ادامه یافت و علیرغم کاهش 48 درصدی معاملات، قیمت با 45 درصد رشد همراه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۵    
نخستین نکته اینکه هم اکنون در سال 2018 میلادی قرار داریم و حدود دو سال از حضور ترامپ در کاخ سفید سپری شده است. ب
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۲    
اگرچه دوستان ناباب در انحراف دختر نوجوانم بی تاثیر نبوده اند اما اشتباهات زیاد من در مسیر تربیت او عامل اصلی سقوط دخترم به دره فلاکت و بدبختی بود چرا که در تنگناهای زندگی از او غافل شدم به طوری که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به برخی ابهامات درباره هیات عالی نظارت گفت: کار این هیات بررسی عدم مغایرت با نتایج حاصل از بند اول اصل 110 است که تحدید مجلس محسوب نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۰    
عادل عبدالمهدی با کسب رای اعتماد پارلمان عراق، بطور رسمی نخست وزیر قانونی این کشور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۱    
احساس خستگی مدام در طول روز به دلایل مختلف و رعایت نکردن بعضی نکات ایجاد می شود که اگر این حس مدام با ما باشد مانع از انجام کار در ما می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۵    
نماینده منتقد دولت روحانی و نزدیک به جبهه پایداری گفت: اگر شورای شهر تهران رویکرد تخصصی را دنبال کند، نگاه سیاسی نداشته باشد، حتما آقای آخوندی را به عنوان شهردار جدید انتخاب می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۱    
نخست وزیر انگلیس درباره سرنوشت روزنامه نگار منتقد عربستان به پادشاه این کشور گفته است روایت ریاض از ناپدید شدن خاشقجی اعتبار ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۳۰    
نماینده ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مشروعیت و امنیت ایران را برگرفته از صدا و رای مردم دانست و گفت: در تلاش ایرانیان برای حفظ و ارتقای حقوق بشر، هیچ جایی برای بازیگران بیگانه نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۳:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشست خبری تصریح کرد این کشور باوجود تحریم های یکجانبه آمریکا به خرید نفت از ایران ادامه خواهد داد.