جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۰May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 30 آبان 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 2 آبان 1397 نامه نیوز 3 آبان 1397 نامه نیوز 4 آبان 1397 نامه نیوز 5 آبان 1397 نامه نیوز 6 آبان 1397 نامه نیوز 7 آبان 1397 نامه نیوز 8 آبان 1397 نامه نیوز 9 آبان 1397 نامه نیوز 10 آبان 1397 نامه نیوز 11 آبان 1397 نامه نیوز 12 آبان 1397 نامه نیوز 13 آبان 1397 نامه نیوز 14 آبان 1397 نامه نیوز 15 آبان 1397 نامه نیوز 16 آبان 1397 نامه نیوز 17 آبان 1397 نامه نیوز 18 آبان 1397 نامه نیوز 19 آبان 1397 نامه نیوز 20 آبان 1397 نامه نیوز 21 آبان 1397 نامه نیوز 22 آبان 1397 نامه نیوز 23 آبان 1397 نامه نیوز 24 آبان 1397 نامه نیوز 25 آبان 1397 نامه نیوز 26 آبان 1397 نامه نیوز 27 آبان 1397 نامه نیوز 28 آبان 1397 نامه نیوز 29 آبان 1397 نامه نیوز 30 آبان 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۴۷    
هرچقدر هم تمامی اصول تربیتی را برای آموزش فرزندتان به کار بگیرید باز هم گاهی اوقات از فرزندتان رفتاری سر می زند که ممکن است در یک جمع خانوادگی باعث شرمنده شدنتان شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۳۶    
ژولین دوروششوار در کتاب خاطرات سفر ایران سعی دارد با بیان تجربیات خود از دوران حضورش در ایران تصویری از ایران زمان ناصرالدین شاه ارائه دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۱    
حتما شما هم در اطراف تان افرادی را دارید که بسیار محبوب اند به طوری که دوست دارید همیشه با آنها در تماس باشید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۷    
آلمان و فرانسه قرار است میزبانی سازوکار ویژه مالی ایران و اروپا را به صورت مشترک بر عهده بگیرند؛ اقدامی که می تواند تلاش های خصمانه آمریکا علیه برنامه های تجاری و ارزی ایران را خنثی کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۰    
قیمت خرید دلار امروز با کاهش نسبت به روز شنبه در شعب ارزی بانک ها به 11 هزار و 578 تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۰    
وزیر امور خارجه انگلیس گفت: این کشور قصد دارد در ازای پرداخت 400 میلیون پوند بدهی ایران، خواستار آزادی یک محکوم امنیتی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۲:۳۰    
مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی درباره میوه ای با اثرات ضد سرطانی و محافظت کننده کبد و دستگاه گوارش توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی با تأکید بر ضرورت تشکیل بازار آنی ارز در کشور گفت: الان فقط روی معاملات نقد برنامه ریزی می کنیم و بعداً حواله ها هم اضافه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۶    
عربستان در وضعیت ناگواری قرار دارد. چه ترامپ بخواهد چه نخواهد بن سلمان می بایست تاوان بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۱    
انسان دیر زمانی است که در تلاش برای یافتن اکسیر جوانی و راز زندگی طولانی مدت گزینه های مختلفی را مد نظر قرار داده و روش های مختلفی را امتحان کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۷:۴۷    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت زیرمجموعه آن طی اخبار و اطلاعیه هایی اعلام کرده اند که بازگشت کارت سوخت و اجباری شدن استفاده از کارت های شخصی به منزله سهمیه بندی یا تغییر قیمت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۲    
بیشترین اهل جهنم را در مراحل ابتدایی زنان تشکیل می دهند ولی بسیاری از آنان زود پاک شده یا به شفاعت از جهنم نجات یافته و بهشتی می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۰    
روز بیستم آذر ماه زمان برگزاری قرعه کشی است، از میان افرادی که در بازه 28 آبان لغایت 5 آذر 97 ، خریدهای موفق و نهایی از دیجی کالا داشته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران معتقد است: خوراکی های تقلبی قاچاق معمولا توسط واحدهای غیر مجازی که هیچ نظارتی روی آنها نیست، عرضه می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۶    
تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب رهنمای طریق منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۱    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی شوشتر از مصدومیت هشت نفر در یک درگیری طایفه ای خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۱    
رییس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد با تایید ضرب و شتم یک کودک در این شهرستان گفت: حال عمومی این کودک چندان مساعد نیست و از لحاظ روحی و جسمی دچار لطمه های شدیدی شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۲    
اگر از گشنیز فقط به عنوان سبزی معطر استفاده می کنید و نمی دانید که گشنیز با بدن چه می کند توصیه می کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۲    
تولید بیش از اندازه گاز می تواند به واسطه عدم تعادل در جمعیت باکتری هایی که از روده محافظت می کنند، شکل بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۲    
وزیر خارجه عربستان سعودی گزارش های رسانه ای مبنی بر مقدمه چینی شاهزادگانی در عربستان برای تغییر ولیعهد در پی مساله جمال خاشقجی را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۷    
بعضی افراد به آگاهی بخشیدن به دیگران اهتمام جدی می ورزند اما در پی کسب آگاهی برای خود نیستند؛ سبب شگفتی است که انسان همان عملی را مرتکب می شود که دیگران را از آن نهی می کند و از آن راهنمایی هایی که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۱    
سخنگوی وزارت کشور در خصوص فرآیند صدور حکم شهردار تهران، گفت: استعلامات لازم از وزارت اطلاعات به عمل آمده است اما تا کنون پاسخ استعلام به وزارت کشور ارائه نگردیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۲    
فراکسیون امید به اندازه روحانی در مقابل هجمه ها علیه ظریف ساکت مانده است و بسیاری به این شیوه انتقاد دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۵:۲۱    
تحلیلگر رادیو فردا (وابسته به سازمان سیا) تصریح کرد: برخلاف میل آمریکا و فشارهای تحریمی، نفوذ منطقه ای ایران رو به گسترش نهاده به نحوی که نفوذ امروز ایران با روزگار اقتدار و نفوذ حکومت صفویه در منطقه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۴:۵۷    
دختر نوجوان تبریزی که قصد خودکشی داشت، توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی و با همکاری آتش نشانی و نیروی انتظامی شهرستان تبریز نجات یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۳:۳۰    
یک کاربر فضای مجازی در اینستاگرام تصویری از محمد باقر قالیباف در کنار نوه خود منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۳:۱۲    
دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در خصوص انتشار فتوایی از این مرجع تقلید واکنش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۲:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان به بخشی از ابهامات مربوط به انتخابات سال 88 پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۲:۳۶    
امروز هم همچون روزهای گذشته قیمت سکه، طلا و ارز روند کاهشی خود را به صورت نسبی ادامه داد تا پرونده بازار در آبان ماه با شیب کاهشی بسته شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۲:۱۲    
ما می خواهیم از طریق کارت سوخت جلوی قاچاق را از این طریق بگیریم. از افراد خواسته ایم تا افراد از تاریخ 3 تا 24 آذرماه از طریق سامانه دولت همراه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۱:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها پیرامون دیدار وزرای امور خارجه ایران و انگلیس را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۷    
ارگان حزب کارگزاران می گوید شهردار بازنشسته و کنار گذاشته شده، سرگرم انتصابات حزبی و قومی بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی از ذخایر بالای اسکناس ارزی، کنترل کامل بازار ارز، بازار متشکل ارزی، نقدینگی و تورم، تشکیل کمیته ای برای تدوین بخشنامه بازگشت ارز صادراتی و تغییر نرخ سود بانکی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۷    
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه بزرگترین کلکسیون غنائم پهپادی را از آمریکایی ها و صهیونیست ها داریم، گفت: ما درسطح جهان جزو 4، 5 کشور در حوزه فناوری پهپادی هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۷    
محمد عطریانفر نقطه قوت همفکران خود در جریان اصلاح طلبی را حذف جریان های رادیکالیستی می داند موضوعی که به باور او جریان مقابل نه تنها در آن توفیقی نداشته بلکه دست تندروها را باز گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
در آستانه تعطیلات آمریکا و با توجه به تضعیف دلار و اوراق قرضه در اثر نگرانی در مورد رشد اقتصادی جهانی، قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۲    
طی حکمی از سوی رئیس دفتر رئیس جمهوری محسن مرتضایی فر به عنوان معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور منصوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که این وزارتخانه و سفارت جمهوری اسلامی ایران، پس از اطلاع از بازداشت استاد ایرانی در دانمارک، با تمام توان وارد شده و با پیگیری های انجام شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۱    
گروه سیاست نامه نیوز : دیپلمات کارکشته دولت در هر موضوعی ورود نمی کند اما در بیان حقایق حوزه کاری خود نیز محافظه کاری به خرج نمی دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۱    
6 غذای مغز در وعده صبحانه می تواند عاملی برای "ارتقای وضعیت مغزی" فرد در طول روز باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: رویای تندروهای آمریکا برای نابود کردن ملت ایران هرگز تعبیر نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۱    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در صفحه توئیترش نوشت: دیروز و امروز با مدیران سیاسی و مذاکره کنندگان هسته ای انگلستان و فرانسه دیدارهای خوبی در تهران داشتم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از نهایی شدن میزان افزایش حقوق سال آینده کارکنان دولت و بازنشستگان برای سال آینده تا دو هفته آینده خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
پراید این روز ها با بازار خودرو سر ناسازگاری گذاشته و قیمت آن رو به افزایش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۶    
دانشجویان دانشکده علوم اداری و اقتصادی فردوسی مشهد در اقدامی هماهنگ سخنرانی عباس آخوندی را تحریم کرده و باعث شدند صندلی های سالن محل سخنرانی خالی بماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۶    
بیانیه سرشار از علامت تعجب رییس جمهور آمریکا در حمایت از عربستان بازتاب گسترده ای در سراسر جهان داشته، اما یکی از جالب ترین تحلیل ها به روزنامه نیویورک تایمز تعلق دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۱    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می گوید: با اینکه وزیر امورخارجه برای پاسخگویی درباره موضوع پولشویی به کمیسیون آمد، ولی سؤال کننده جلسه کمیسیون را ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
اخیرا برخی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری دیدار داشتند. این دیدار به درخواست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
استاندار خوزستان با بیان اینکه متهمان اصلی پرونده تجاوز به "پسران شوشتری" دستگیر شده اند، گفت: دو نفر هستند که این در رابطه شناسایی و دستگیر شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۲    
دفتر ایت الله مکارم شیرازی درباره یک فتوا توضیحی منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
حسن روحانی، رییس جمهور اعلام کرد مرحله دوم سود سهام عدالت به مقدار هر نفر 175 هزار تومان در هفته اول آذرماه پرداخت می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۶    
این سفر در حقیقت در راستای تثبیت این وضعیت بود. عراق می خواهد به دیگران این پیام را بدهد که در وضعیت جدید فرصت بازیهای سیاسی و تنش را ندارد و تلاش می کند به دوره ثبات هر چه زودتر وارد شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۷    
قیمت دلار تزریقی صرافی های دولتی امروز 12650 تومان اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه تا ساعت 24 امشب همه بازنشستگان ریاست جمهوری کنار می روند: گفت: ما برای هیچ بازنشسته ای در ریاست جمهوری اجازه فعالیت نگرفته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور گفت: ما جامعه ای انقلابی هستیم و در کشور بزرگی مثل ایران در کنار هم هستیم چرا باید بین ما اختلاف باشد و با صدای بلند و لحن توهین آمیز با هم حرف بزنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
رحمانی فضلی، وزیر کشور دربیان چرایی انتصاب عیسی فرهادی برای فرمانداری تهران گفته بود که من بسیار تحت فشار بودم که او را عوض کنم، زیرا فرهادی در زمان دولت دهم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
شجاع پوریان، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خبر داد: سازمان بازرسی کل کشور به حکم افشانی برای پیرانی ایراد گرفته و اعلام کرده که خلاف قانون است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۷    
ولیعهد عربستان برای فیصله دادن پرونده خاشقجی به اردوغان پیامی ارسال کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز بسته پیشنهادی قیمت خودرو را که اوایل هفته جاری در جلسه شورای مشورتی این وزارتخانه به تصویب رسید، به هیات دولت می برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه تحریم های تازه خزانه داری آمریکا علیه چند شرکت و فرد خارجی و ایرانی از جمله معاون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بهانه های واهی اظهار را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۰    
امروز انتخاب دو نماینده از بین نمایندگان داوطلب به عنوان عضو ناظر در کمیسیون احزاب در دستور کار پارلمان قرار داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به انتشار اظهار نظری منتسب به خود واکنش نشان داده و آنرا تکذیب و کذب محض خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۲    
نایب رییس مجلس از احتمال استیضاح وزیر کشور در صورت عدم صدور حکم حناچی به عنوان شهردار تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه توصیه هایم درمورد لزوم حمایت از دولت و جریانات سیاسی دلیلی بر این نیست که دندان رقابت را کنده ایم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۵    
در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن درقبال کشورمان سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تحریم های جدید این کشور علیه چند فرد و نهاد ایرانی را بخشی از سیاست آمریکا برای فشار حداکثری بر ایران توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۲    
دنیای اقتصاد در جدول زیر، قیمت روز خودروهای وارداتی به کشور را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: کارگروه مشورتی، دولت، مجلس و شورای نگهبان برای تعامل و رفع ابهام های لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم تشکیل شده اما چون همه اعضا مکلف شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۷    
اندیشکده واشنگتن نوشت: در سالهای پیش از وقوع انقلاب، سیاست آمریکا در بدترین حالت شکست اطلاعاتی در تاریخ این کشور قرار داشت؛ چرا که اطلاعات لازم در مورد حوادث داخلی ایران را در اختیار نداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۱    
ستاره شناسان پرتغالی پس از سال ها تحقیق دریافتند که نه تنها خورشید عضوی از یک خانواده ستاره ای بزرگ بوده بلکه دارای یک برادر دوقلو نیز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۶    
مخبر کمیسیون امور خارجی پارلمان اردن با تأکید بر اینکه جنگ علیه سوریه یک توطئه صهیونیستی-آمریکایی بود، سوریه را پیروز جنگ دانست و این مسئله را به ملت این کشور تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
روزنامه اصلاح طلب قانون در واکنش به گفتگوی دیروز حضرتی به نقد اظهارات وی درباره انتخابات 1400 و کاندیداتوری عارف و جهانگیری پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان از جمله گروه های کارگران ساختمانی، قالی بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان و رانندگان بین شهری و درون شهری، زنبورداران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
نخست وزیر عراق در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه این کشور به موضع گیری شفاف و صریحی در قبال تحریم های خصمانه و یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۶    
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: تصور می کنیم باید برای انتخابات مجلس به ائتلاف برسیم؛ چرا که به وحدت و اتحاد نیاز داریم، اما اگر دوستان در این زمینه چندان همراهی نکنند، ناچاریم مستقل عمل کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تحریم های یک جانبه آمریکا در حوزه های مختلفی چون دارو، غذا و.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
گروهی از محققان پسث از بررسی تکه چوب های سنگ شده در کوه تخت سلیمان در شمال ایران معتقدند این چوب ها متعلق به کشتی حضرت نوح (ع) است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید دروازه بان ملی پوش پرسپولیس ابتدا در بین گزینه های بهترین بازیکن قاره قرار داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران همچنان در شورای عالی سیاستگذاری حضور خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت امروز بسیج باور دارد که می تواند در هر عرصه ای وارد شود و در حل معضلات کشور قوی و محکم به سایر دستگاه ها کمک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اختصاص هرچه سریع تر بسته های حمایتی به مشمولان گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۷    
برای اینکه از بسیاری از بیماری ها در امان باشید لازم است قلم گاو مصرف کنید. قلم گاو درمان بسیاری از بیماری ها می باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۲    
دو نهاد بین المللی حقوق بشر عربستان را متهم به شکنجه و آزار جنسی فعالان حقوق بشر زندانی شده توسط حاکمان سعودی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۶    
بلکه کاملا وابسته به سیاست های مشتریان نفت ایران است که آنها هم خواستار نفت ایران حتی با وجود تحریم هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۶    
قهرمان جام جهانی موفق شد در دیدار مقابل اروگوئه به پیروزی برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تشکیل اتاق مدیریت ضدتحریم در وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۱    
این نمایندگان گفتند که نتانیاهو نگاه مثبتی نسبت به دیدارش با پوتین داشت و روس ها نمی توانند ایران را به تنها از سوریه خارج کند و در این کار به کمک سایر قدرت های جهان نیاز دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۶    
نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: یکی از مشکلات ما این است که نه کارخانه و نه شرکتی برای این کار داریم و نه اصولا افرادی که حضور دارند آنچنان از نظر مالی توانمند هستند که بتوانند هزینه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۵    
تحقیقات ثابت کرده است که شما می توانید عشق را کنترل کنید
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۰    
در بعضی ها اضطراب روی همه زندگی شان اثر می گذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۵۱    
خساست یک مشکل روان شناختی است و ریشه در ناامنی درونی افراد دارد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۴:۵۱    
'عادل عبدالمهدی' نخست وزیر عراق گفت: حضور نیروهای نظامی که مخالف یکی از کشورهای همسایه باشد در خاک عراق را نمی پذیریم و آن را فاقد مشروعیت می دانیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۰    
محققان آمریکایی به تازگی موفق به کشف راز نظافت گربه ها توسط زبانشان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۱:۵۷    
زمان جدید برگزاری مجمع عادی باشگاه پرسپولیس مشخص شد و قرار است این مجمع در تاریخ 10 آذرماه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۱:۵۱    
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام 4 مسابقه آغاز می شود و در تبریز تیم سپاهان اصفهان که در رده دوم قرار دارد مقابل ماشین سازی قرار می گیرد.