دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 14 آبان 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 2 آبان 1397 نامه نیوز 3 آبان 1397 نامه نیوز 4 آبان 1397 نامه نیوز 5 آبان 1397 نامه نیوز 6 آبان 1397 نامه نیوز 7 آبان 1397 نامه نیوز 8 آبان 1397 نامه نیوز 9 آبان 1397 نامه نیوز 10 آبان 1397 نامه نیوز 11 آبان 1397 نامه نیوز 12 آبان 1397 نامه نیوز 13 آبان 1397 نامه نیوز 14 آبان 1397 نامه نیوز 15 آبان 1397 نامه نیوز 16 آبان 1397 نامه نیوز 17 آبان 1397 نامه نیوز 18 آبان 1397 نامه نیوز 19 آبان 1397 نامه نیوز 20 آبان 1397 نامه نیوز 21 آبان 1397 نامه نیوز 22 آبان 1397 نامه نیوز 23 آبان 1397 نامه نیوز 24 آبان 1397 نامه نیوز 25 آبان 1397 نامه نیوز 26 آبان 1397 نامه نیوز 27 آبان 1397 نامه نیوز 28 آبان 1397 نامه نیوز 29 آبان 1397 نامه نیوز 30 آبان 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
IDC: "سامسونگ با کاهش 13.4 درصدی فروش در دوره اخیر با چالشی بزرگ روبرو شده که باعث می شود بیش از پیش خطر شرکت هایی مانند هواوی را پشت سر خود احساس کند که برای دومین دوره پیاپی با کنار زدن اپل توانسته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۵    
نماینده شازند در مجلس گفت:بهترین زمان است که ایران مبادلات و معاملات خود با دلار را به شدت کاهش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۰    
دو مرد 44 ساله و 34 ساله به اتهام تجاوز به دختران زیر سن قانونی دستگیر و زندانی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۶    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در گفت وگو با روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی ، لازمه گفت وگو با آمریکا را اتخاذ رویکرد جدید از جانب واشنگتن و احترام متقابل دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۰    
مدیر مسؤول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان سخنی از ژرفای دل خطاب به آیت الله شبیری زنجانی نوشت: دور از انتظار نیست که به دلیل کثرت اشتغالات علمی و حوزوی از هویت این جماعت اطلاع دقیقی نداشته باشید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۱    
ژاکلین وایلدنستین زنی است که به دلیل ظاهر عجیبش شهرت زیادی پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۲    
حکم اعدام دو نفر از اخلال گران نظام اقتصادی و شبکه بانکی کشور در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور در فارس صادر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۵    
یک سبزی پرخاصیت به دلیل غنی بودن از موادمعدنی به سم زدایی قوی بدن و زیبایی پوست کمک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۲    
احمدی نژاد در توئیتش به زبان انگلیسی نوشت: تبریک به تیم ردساکس و شهر بوستون برای قهرمانی در لیگ جهانی 2018. دو عکس از بازیکنان رد ساکس که جام را گرفته بودند و شادی می کردند هم ضمیمه توئیت شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۳۰    
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه ای وسایل داخل خودرو و اعتراف آنها به 200 فقره سرقت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۲۱    
نماینده آمریکا در امور ایران ادعا کرد که تهران دیگر نمی تواند تحریم ها را نقض کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۰    
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل رؤسای فدراسیون ها نیز می شود، گفت: راجع به بازنشستگان ورزشی دولت موظف به اجرای مصوبه مجلس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر فدراسیون فوتبال از دولت بودجه می گیرد، باید از قانون عدم به کارگیری بازنشسته ها تبعیت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۱۵    
عباس عراقچی با بیان این که توان و قدرت ما بسیار بالاست و آمریکا به لحاظ سیاسی و اقتصادی رو به زوال است گفت: طرح های متنوع هسته ای را برای کار با اروپا طراحی کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۰۰    
اعضای شورای شهر باید نگاه سیاسی خود را در انتخاب شهردار مکتوم کنند، چرا که شورای شهر و شهردار یک مجموعه اجتماعی و فرهنگی است که باید از فضاسازی های سیاسی و حزبی به دور باشد تا بتواند به امورات شهر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۶:۴۵    
دادگاهی در استانبول ترکیه حکم بازداشت رضا ضراب را به اتهام بازسازی غیرقانونی یک ویلای تاریخی را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۶:۰۰    
علی خدایی می گوید: هنوز دعوتنامه های برگزاری جلسه شورای عالی کار با موضوع ترمیم دستمزد به دست ما نرسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۴۵    
رییس کل بانک مرکزی ضمن قابل پیش بینی خواندن تحریم های جدید آمریکا، بر آمادگی این بانک برای شرایط فراتر از این تحریم ها تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۱۵    
هرگز کودکتان را به هوا پرتاب نکنید تا با او بازی کنید این کار آسیب های غیر قابل بازگشتی به مغز کودک وارد می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۰۰    
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: استفاده از رنگ و انواع ادویه در جوجه کباب های باز فروشگاه ها، منجر به افزایش آلرژی و مسمومیت های غذایی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۴۵    
هورمون رشد در متابولیسم پروتئین، کربوهیدرات و لیپید ها دخالت دارد و هدف نهایی آن افزایش بیوسنتر پروتئین ها در سلول است تا بدین وسیله، سبب رشد ابعادی و تعدادی سلولها شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۱۵    
وقتی در سانحه ای، بدن انسان شروع به خون ریزی می کند، زمان و سرعت عمل افراد حاضر در صحنه به معنای زندگی فرد مصدوم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۳:۴۵    
سازمان غذا و دارو با ارسال نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی دستور جمع آوری یک دارو را ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۴۶    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، اطمینان ندارد که در جریان سفرش به پاریس با همتای روس خود دیدار داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۱۶    
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۱۶    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد از بررسی نامه ایران علیه اعاده تحریم های یکجانبه آمریکا ضد مردم ایران خبر داد و گفت: نظر دبیرکل درباره برجام تغییری نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۰۱    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه عربستان از سلاح های آمریکایی در جنگ علیه یمن سوء استفاده کرده است را بیانگر محکومیت آشکار واشنگتن و مسئولیت این کشور در قبال تمامی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۰:۵۵    
آموزش و پرورش لرستان، اعلام کرد: فردا سه شنبه مدارس نوبت صبح شهرستان پلدختر به دلیل بارش شدید باران تعطیل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۰:۳۶    
معاون قوانین مجلس شورای اسلامی گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس امروز در نامه ای به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت که به دلیل آنکه ایرادات مجمع تشخیص مصلحت به CFT خارج از مهلت 20 روزه به مجلس ارسال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۰:۳۶    
سازمان باستان شناسی هند از مسلمانان خواست برگزاری نماز جماعت در تاج محل را به غیر از روزهای جمعه متوقف کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۰:۳۶    
دولت ترامپ که میلیون ها دلار برای تیم های مطالعاتی و عملیاتی خود علیه ایران هزینه کرده، در اقدامی عجیب نفتکش غرق شده ایرانی سانچی را در فهرست تحریم های جدید واشنگتن گنجانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۵    
معاون قوانین مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در نامه ای به دبیر شورای نگهبان نوشت ایرادات مجمع تشخیص به مصوبه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم چون خارج از مهلت 20 روزه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۲    
بیمه مرکزی به منظور حمایت ازحقوق بیمه گذاران با توجه به نوسانات اخیر قیمت خودرو، بر پیشنهاد خود مبنی بر افزایش سرمایه مورد بیمه آنها در بیمه بدنه، تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۲    
نام ده ها بانک که شامل شمار زیادی از بانک های فعال درایران می شود، در فهرست وزارت خزانه داری آمریکا برای تحریم دیده می شود. بانک های ملی، سپه، تجارت، ملت و کشاورزی از جمله بانک های تحریم شده هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۶    
شبکه خبر نوشت: شورای نگهبان پس از بررسی مصوبه مجلس درباره الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم یا CFT، بالغ بر 22 مغایرت با شرع و قانونی اساسی در این لایحه را مشخص کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۶    
به جای اینکه من منتظر بودم{برای مواضعم} آقا به من تشر بزنند یک پیغام به من رسید و یک پیغام برای آن هایی که علیه من حرف زدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۶    
باشگاه خبرنگاران نوشت: خطیب نماز جمعه توضیحاتی را درباره ایراداتی که به اظهاراتش در خطبه نماز جمعه هفته گذشته وارد شد، ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۰    
جمعی از اساتید حوزه علیمه قم در بیانیه ای ضمن حمایت از مرجعیت و آیت الله یزدی، تأکید کردند: از حوزویان انتظار می رود با حکمت و دوراندیشی در جهت تقویت مرجعیت و ارکان حوزه گام بردارند و نقشه بدخواهان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۱    
نتیجه انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا می تواند تغییرات اساسی برای حمایت آمریکا از عربستان به ویژه در زمینه تسلیحات و همچنین جنگ در یمن در پی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۱    
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که جنگنده های ائتلاف تحت امر آمریکا در حمله خود به منطقه الشعفة در حومه دیر الزور سوریه دست کم جان سه کودک را گرفته و این جنگنده ها همچنین منطقه هجین را با بمب های فسفر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۰    
سوئیفت اعلام کرده دسترسی برخی از بانک های ایرانی به این سامانه پیام رسان بانکی را معلق کرده است. به نوشته رویترز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۶    
وزیر خارجه امریکا مدعی شد که تا کنون حدود 20 کشور واردات نفت خود از ایران را به صفر رسانده اند. پمپئو همچنین اسامی کشور هایی که فعلا از تحریم های نفتی علیه ایران معاف شده اند را اعلام کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۶    
رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ایران با انتقاد از نحوه عملکرد صداوسیما در خصوص پوشش اخبار دستاوردهای دولت، می گوید : صداوسیما باید رسانه ملی باشد و همه جناح ها و گروه های سیاسی را در بربگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۷    
رییس شورای شهر تهران در خصوص اینکه در دستورجلسه فردا انتخابات 5 گزینه شهرداری نیامده است، گفت: فردا این رای گیری در صحن انجام می شود و در حال اصلاح دستور جلسه فردای صحن شورا هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۱    
مایک پومپئو و استیو منوچین، وزیران خارجه و خزانه داری آمریکا، روز دوشنبه 14 آبان جزئیات بازگشت تحریم های ایالات متحده علیه ایران را اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۱    
پدر شیشه ای در اقدامی هولناک دست به آتش افروزی فرزندش زد و پس از مرگ پسر 39 ساله اش پا به فرار گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۶    
رسانه های سعودی از حمله مجدد جنگنده های آمریکا به شهرک هجین در حومه دیرالزور سوریه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۰    
خودسری، غرور و لجبازی هایم در دوران نوجوانی مرا تبدیل به دختری سر به هوا کرده بود به طوری که به حرف هیچ کس گوش نمی کردم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۰    
شاید شما هم تعجب کرده باشید اما باید بگوییم همه تصوراتتان در باره جگر مرغ اشتباه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۱    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با ابراز امیدواری از نهایی شدن توافقنامه امنیتی ایران و روسیه تا چند ماه آینده گفت: نباید اجازه دهیم که تروریست ها بار دیگر در منطقه منسجم شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۲    
فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری یک کنسرت ویژه برای بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۶    
دولت در قالب ضوابط تدوین بودجه سال آینده پیش بینی کرده که پاداش پایان خدمت کارکنان حداکثر تا 7 برابر حقوق و مزایای موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۱    
اتحادیه اروپا، فرانسه، آلمان و بریتانیا در بیانیه ای مشترک از تصمیم آمریکا مبنی بر اعمال تحریم های جدید علیه ایران اظهار تاسف کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه هیئت حاکمه آمریکا باید در جهت اصلاح فهم خود گام بردارد و رئیس جمهور این کشور فریب دروغ گویی های مشاورین خود را نخورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۶    
در آستانه انتخاب شهردار جدید و خروج محمد علی افشانی از شهرداری تهران، این سوال پیش آمده که این بار گزینه های اصلی شهرداری تهران چه افرادی هستند و مورد حمایت کدام فراکسیون قرار گرفته اند؟ گزارش زیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۶    
دبیر هیئت داوران جشنواره استارتاپی چهارمین دور نمایشگاه تراکنش ایران گفت: طبیعتا کسب و کارهای بزرگی که فضای کارهای بزرگ تر را درک کرده اند در خلق ارزش به کسب و کارهای کوچک کمک می کنند و خود نیز منتفع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۳    
الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه که به دستور وی برای ارایه گزارش از نشست چهارجانبه استانبول به تهران سفر کرده است پیش از ظهر امروز دوشنبه با علی شمخانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی کمیسیون شوراها گفت: با پس گرفتن امضای استیضاح وزیر کشور دیگر استیضاح منتفی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۵    
یافته های پژوهشی جدید نشان می دهد غذایی خوشمزه می تواند جزئی از یک رژیم سالم باشد و منجر به اضافه وزن هم نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر مجلس ایرادات شورای نگهبان را نپذیرفت، لایحه CFT به مجمع ارجاع و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۵    
اتحادیه اروپا و انگلیس از اینکه آمریکا بار دیگر تحریم های معلق شده براساس برجام را علیه ایران اعمال کرد، شدیداً ابراز تأسف کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۰    
کار نکردن موس کامپیوتر یک موضوع متداول است. بسیاری از افرادی که با کامپیوتر کار می کنند حداقل یکبار با مشکل از کار افتادن موس کامپیوتر خود رو به رو شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۱    
مگر آقایانی که امیرانتظام تعبیر مجرمانه خون آشام را در مورد آن ها به کار می برد جرمشان جز آن بود که از اسناد به دست آمده از سفارت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۲    
شنیده شده محسن هاشمی، آخوندی، سیدکامل تقوی نژاد، جهانگرد، حناچی جزو 5 کاندید اصلی انتخابات شهرداری تهران خواهند بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۶    
نشست خبری سخنگوی جامعه روحانیت مبارز عصر امروز در دفتر این جامعه برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۷    
برای این که جمهوریت سامان بگیرد، باید جلوی تخریب و سیاه نمایی همدیگر را بگیریم. نباید همدیگر را سیاه کنیم
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۱    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مناظرات انتخابات ریاست جمهوری گفت: گاهی به شوخی می گویم اگر شورای نگهبان کوتاه بیاید دور آینده حتماً یک شومن رییس جمهور می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در خصوص سازوکار ویژه مالی اروپا برای حفظ برجام گفت: این موضوع به خوبی پیش می رود، ما در تماس دائم با اتحادیه اروپا و 1+4 هستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۵    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام اقدامات از فروش قراضه تا برگزاری مناقصه و مزایده و به طور کلی هر فعل و انفعالی که انجام می شود باید شفاف به مردم اعلام و در سایت ثبت شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۶    
نجات الله ابراهیمیان نسبت به اعلام نظر شورای نگهبان درباره CFT همزمان با آغاز دور جدیدتحریم های ایران از سوی آمریکا واکنش نشان داد. او می گوید: داستان CFT تمام شده نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۶    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 12 هزار و 323 تومان و یورو را 14 هزار و 30 تومان از مردم می خرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۵    
وزیر امور خارجه با بیان این که آمریکا می خواست فروش نفت ایران را به صفر برساند، گفت: آمریکایی ها مجبور شدند از ادعاهایشان عقب نشینی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۵    
امروز محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه برای پاسخ به سه سوال نمایندگان در مجلس حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۶    
حجت الاسلام سید محمود علوی گفت: پدافند غیر عامل باید از ظرفیت های موجود استفاده کند و به ظرفیت های جدید فکر نکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۰    
آیت الله اراکی با بیان اینکه آیت الله یزدی برای مقابله با سواستفاده از آیت الله شبیری به ایشان نامه نوشتند روایتی از واکنش این مرجع تقلید به نامه رئیس جامعه مدرسین را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۵    
مرد 30 ساله ای روز گذشته همسر و دختر یک و نیم ساله اش را به طرز وحشتناکی در مشهد با 80 ضربه چاقو در حالی به قتل رساند که پس از کج شدن تیغه چاقوی آشپزخانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۰    
دادستان بجنورد از اعلام حکم قطعی برای کارمند متخلف بانک رفاه بجنورد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۰    
شرق در یادداشتی به قلم سعید حجاریان نوشت:دوست گرامی، آقای عباس عبدی در یادداشتی با عنوان خرافه یا بیماری؟ (روزنامه اعتماد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۷    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوال های 6 نماینده در جلسه علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره افزایش تعرفه های پزشکی در بخش خصوصی گفت: تعرفه ها مشخص است و تاکنون هم تغییری نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۱    
رئیس مجلس گفت که موعد مقرر در ارسال نظر شورای نگهبان درباره CFT رعایت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۱    
رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت با اعلام رمز یا خاتم الانبیا(ص) در بخش های وسیعی از شمال مرکز و غرب کشور آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۵    
پرونده قتل ملیکا- دختر 5 ساله فلاورجانی - که به سبب ناتوانی پدرش در پرداخت هزینه مواد مخدر از سوی فروشنده مواد ربوده و بعد از چند روز بر اثر شکنجه جان باخته بود صبح یکشنبه - بیستم آبان - در شعبه اول ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۵    
بحث استقلال حوزه های علمیه، پس از نامه نگاری آیت ا... یزدی خطاب به آیت ا...العظمی شبیری زنجانی، دوباره در میان روحانیون و فضای رسانه ای کشور به جریان افتاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۶    
لایحه جنجالی CFT یک بار دیگر به مجلس بازگشت و نمایندگان مردم در حالی باید سرگرم رفع ایرادات شورای نگهبان باشند که دولت برای الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم کمتر از سه ماه فرصت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دو نشانه اصلی ابتلا به تومور گوش را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۰    
نشست رئیس جمهور با معاونین و مدیران وزارت اقتصاد و دارایی در حال برگزاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۷    
یک نشریه آلمانی نوشت که آمریکا از روز دوشنبه دور جدیدی از تحریم ها را علیه ایران اجرایی می کند و این در حالی است که شرکای این کشور و واشنگتن هم از تبعات آن بی بهره نخواهند ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۷    
آث میلان هفته یازدهم را با کسب پیروزی با گلزنی دقیقه 97 رومانیولی پشت سر گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۷    
پرسپولیس هفته آینده در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، میزبان کاشیما آنتلرز ژاپن است و می تواند جدا از درآمدهای دیگری که از صعود به این مرحله به دست آورده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۷    
رئال بتیس در دیداری خانگی مقابل سلتاویگو به تساوی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۱    
طرح جیره بندی موبایل یا هرنفر یک موبایل مدتی است که توسط چند مغازه دار در بازار چارسو و علاء الدین راه افتاده است اما نتایج این طرح به جای آنکه مرهمی بر زخم های این آشفته بازار باشد به بالارفتن مجدد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۵    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار با اشاره به استخراج مشاغل متاثر از دوران تحریم گفت: الزامات و راهکارهای عملیاتی بهبود فضای کسب و کار هر فعالیت اقتصادی در دوران تحریم، تدوین شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۵    
متخصص ارتوپدی توصیه هایی برای بیماران مبتلا به پای دیابتیک ارائه کرد و گفت: پای دیابتیک یکی از دلایل اصلی مراجعات به متخصص ارتوپدی و جراح پا و مچ پا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۵    
مون پلیه با برتری قاطع مقابل مارسی مکان دوم را گرفت و به شگفتی سازی در این فصل تداوم بخشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۶    
یک روزنامه معتبر هندی با اشاره به تلاش های هند برای کاستن از عواقب اقتصادی تحریم های نفتی آمریکا بر کشورهای جهان به دلیل خرید نفت از ایران نوشت هند در پی نهایی سازیِ طرحی است که به این کشور اجازه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۶    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان "بیشتر ادعاهای موجود جنگ روانی است و ما هم این را می دانیم"، گفت: سوئیفت همچنان به قوت خود باقی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۷    
درسال های گذشته و به دلیل عقب افتادن تولید مسکن از میزان تقاضا درجامعه، مشکلات فراوانی در بخ به وجود آمده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۱    
تحلیل غالب در شورای شهر آن بود که تغییر شهرداران بر فرایند تحقق ماموریت های مدیریت شهری خلل ایجاد می کند چون تا شهردار جدید بیاید و انتصابات مدنظرش را انجام دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۵    
هرچند هجمه بسیار زیادی در مورد اعمال تحریمهای امریکا علیه ایران شکل گرفت ولی امریکا برخی اتفاقها را نتوانست جامه عمل بپوشاند.
  • ۱