چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 20 آبان 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 2 آبان 1397 نامه نیوز 3 آبان 1397 نامه نیوز 4 آبان 1397 نامه نیوز 5 آبان 1397 نامه نیوز 6 آبان 1397 نامه نیوز 7 آبان 1397 نامه نیوز 8 آبان 1397 نامه نیوز 9 آبان 1397 نامه نیوز 10 آبان 1397 نامه نیوز 11 آبان 1397 نامه نیوز 12 آبان 1397 نامه نیوز 13 آبان 1397 نامه نیوز 14 آبان 1397 نامه نیوز 15 آبان 1397 نامه نیوز 16 آبان 1397 نامه نیوز 17 آبان 1397 نامه نیوز 18 آبان 1397 نامه نیوز 19 آبان 1397 نامه نیوز 20 آبان 1397 نامه نیوز 21 آبان 1397 نامه نیوز 22 آبان 1397 نامه نیوز 23 آبان 1397 نامه نیوز 24 آبان 1397 نامه نیوز 25 آبان 1397 نامه نیوز 26 آبان 1397 نامه نیوز 27 آبان 1397 نامه نیوز 28 آبان 1397 نامه نیوز 29 آبان 1397 نامه نیوز 30 آبان 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۷    
پس از کش وقوس های فراوان و برگزاری جلسات متعدد و دعوت از کارشناسان و مسئولان مربوطه در نهایت شورای نگهبان نظر خود را پیرامون لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۱    
قند خون بالا و دیابت چیزی نیست که بتوان آن را کم اهمیت دانست و از کنار آن به سادگی عبور کرد. قند خون بالا علائم کمابیش مشهودی دارد از جمله تشنگی شدید، خستگی بیش از اندازه، تغییر وزن و غیره.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۵    
دل توی دلم نبود. هر چقدر که زمان می گذشت التهاب و استرس مان بیشتر می شد. همه اش فکر می کردم می شود یا نه! ذوق سرشاری در وجود همه مان بود. اما کمی کلافه و خسته بودیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
ضرغامی به نقل از حسن عباسی با اشاره به حکمی که در موردش صادر شده است، نوشت که او معتقد بود مجازات 7 ماه حبس برای عنوان اتهامی او بسیار ناچیز است!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان می گوید که این نهاد در انجام وظایف نظر خود را تحمیل نمی کند بلکه نظر قانونی اش را اعلام می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۱    
پلیس دوبی اعلام کرد به زودی استفاده از موتورهای پرنده را برای انجام عملیات گشت زنی آغاز می کند و بدین منظور در حال آموزش نیروهای خود است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۱    
رئیس جمهور گفت: کمک به زلزله زدگان کرمانشاه یک کار ملی بود؛ رسانه ها خدمات را تشریح کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۶    
تا می توانید سیر ترشی بخورید تا از خواص بی نظیر آن بی بهره نمانید. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا از خواص سیر ترشی آگاه شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۷    
گلابی از میوه هایی است که تعداد ماه کمی از سال قادر به تهیه آن هستیم. ولی بسیار پر خاصیت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۰    
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت معتقد است که قیمت خودرو به زودی متعال می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۵    
زیبا عزیزی زنی است که سازمان ملل او را به عنوان چهارمین زن برتر روستایی جهان معرفی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۰    
شورای شهر تهران در حالی برای انتخاب سومین شهردار دست به کار می شود که احزاب اصلاح طلب هرکدام گزینه خود را برای ریاست صندلی بهشت در سر دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۴۵    
یک کارشناس حوزه نفت درباره تاثیر تحریم ها بر بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور نکاتی را بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۳۰    
دانستن، حق بیمار است. بار ها شنیده ایم که بیماران باید تمام اطلاعات مربوط به بیماری شان را بدانند تا بتوانند برای درمان شان تصمیم بگیرند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۱۵    
سردمداران آمریکا مزورانه ادعا می کنند که به سبب اهداف انساندوستانه، بسته تحریمی یکجانبه و ظالمانه شان علیه ایران، شامل اقلام غذایی و دارویی و پزشکی نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۶:۰۰    
سفیر فرانسه در سازمان ملل متحد از تاثیر گذاشتن تحریم های آمریکا بر بخش دارویی ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۵:۵۱    
روزنامه العرب چاپ لندن نوشت: منابع سیاسی در بغداد فاش کردند که دولت قطر به مسئولان عراقی پیشنهاد داده تا از بانکهای دوحه برای دور زدن تحریمهای آمریکا علیه ایران استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۵:۳۰    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد: هفته آینده با حضور وزیر بهداشت، بیمارستان بازسازی شده شهدای سرپل ذهاب به بهره برداری خواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۴:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه، در مورد جرم امنیتی یکی از کارکنان این وزارتخانه که عصر روز یکشنبه (20 آبان) سخنگوی قوه قضائیه در نشست با رسانه ها آن را مطرح کرد، توضیحاتی را ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۴:۱۵    
یکی از مهم ترین اخبار اقتصادی امروز 12 تایی شدن بانک هایی بود که شامل تحریم های ثانویه نمی شوند و به نظر می رسد آمریکا با این اقدام می خواهد وانمود کند غذا و دارو شامل تحریم نخواهد بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۳:۴۵    
جنگنده های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات هوایی قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۲:۳۰    
15 واحد مسکونی در روستای زلزله زده سراب قادری ذهاب (دهکده امید) از توابع شهرستان سرپل ذهاب که از محل کمک های مردمی احداث شده روز یکشنبه با حضور صادق زیبا کلام و مردم این روستا به بهره برداری رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۳۰    
وزارت دفاع قطر از برگزاری رزمایش هوایی مشترک با حضور یگان هایی از نیروی هوایی این کشور، انگلیس و آمریکا در پایگاه هوایی 'العدید' خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۵۱    
در سالروز زلزله سنگین و تلخ کرمانشاه، جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس بنیاد مسکن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۳۰    
گروه تروریستی حزب ترکستان برای نمایش شیمیایی جدیدی در شمال غرب استان حماه آماده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۱    
محمد بن حمد الرومهی، وزیر نفت عمان در پاسخ به پرسشی درباره ضرورت کاهش تولید نفت گفت: بسیاری از ما در این نقطه نظر سهیم هستیم و این کاهش ممکن است به 500 هزار بشکه یا یک میلیون بشکه در روز بالغ شود اما ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۱    
معاون اول رییس جمهور فردا (دوشنبه) به منظور سفری دو روزه به استان خوزستان، وارد آبادان می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۰    
امامی امین به عنوان جدی ترین گزینه استاندار خراسان جنوبی به هیئت دولت معرفی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۵    
گروهی از هکرها و مجرمان سایبری موفق شدند به بیش از 700 هزار وب سایت و پلت فرم استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده نفوذ یابند و بیت کوین به سرقت ببرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۷    
طبق اعلام هواشناسی امروز برای استانهای بوشهر، نیمه جنوبی فارس، غرب هرمزگان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اینکه مجوز انتقال کمک های مالی قطر به حماس را صادر کرده، دفاع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۶    
وزیر نیرو در نشست با هیات آلمانی تاکید کرد: دولت ایران مصمم است تا سال 2021 میلادی حدود سه هزار مگاوات به ظرفیت تجدیدپذیرها در کشور اضافه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۰    
سیدکمال سیدعلی، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات با بیان اینکه سوئیفت روابط بانکی نیست بلکه یک پیام رسان بین بانکی است ، گفت: کارگزاران بانکی می توانند از این سیستم پیام رسان استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۶    
در صورت تصویب طرح جامع پذیرش و آموزش وکالت، پذیرفته شدگان آزمون وکالت دوره سربازی خود را در واحد معاضدت قضایی محاکم و یا ادارت حقوقی دولتی سپری خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۵    
رییس جمهوری روسیه در رابطه با ازسرگیری مذاکرات با واشنگتن و لغو تصمیم آمریکا مبنی بر خارج شدن از توافق منع موشک های هسته ای میان برد ابراز امیدواری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۰    
معاون وزیر علوم گفت: طی 24 ساعت گذشته از آغاز ثبت نام ارز دانشجویی حدود 300 نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۲    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سالروز شهادت رهبر فقید فلسطین بر ضرورت کنار گذاشتن دودستگی و اختلافات داخلی و تحقق وحدت و آشتی ملی تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
سی مقام ارشد دولت سابق آمریکا در نامه ای خطاب به دونالد ترامپ ضمن پذیرش مسئولیت در آغاز نادرست مداخله آمریکا در جنگ یمن، پایان سریع این مداخله ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: دانش آموزان ایرانی در دوازدهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک (IOAA 2018) با کسب 6 مدال طلا و 4 مدال نقره مقام نخست جهان را کسب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۶    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات بار دیگر بر حمایت کشورش از سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۷    
روسای جمهور آمریکا و روسیه در اقدامی از پیش اعلام نشده در پاریس با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۷    
سفر رییس جمهور به دلیل پیش بینی های هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی در هفته جاری، در آینده نزدیک برگزار خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۷    
جلوگیری از فعالیت دفاتر اسنپ حتی قبل از شروع بکار خود در استان مازندران ادامه دارد و بعد از بابل، حالا نوبت به دفتر آمل رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۵    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در ارتباط با به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی اصفهان 14 نفر در اقصی نقاط کشور دستگیر شدند که از این تعداد 5 نفر مهاجم و دو نفر متهم اصلی بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۲    
معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه تصمیم گیری در حوزه تقسیمات کشوری باید کاملاً کارشناسی شده، دقیق و موشکافانه باشد گفت: اعتقاد ما بر این است که تقسیمات کشوری باعث آرامش سیاسی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۰    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در دیدار اخضر ابراهیمی با اشاره به پیچیده شدن مسئله افغانستان گفت: آمریکا بعد از 17 سال حضور در افغانستان بر مشکلات امنیتی این کشور افزوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۲    
معاون وزیر دفاع انگلیس خبر داد ارتش این کشور طرح هایی را برای حمایت در صورت خروج این کشور از اتحادیه اروپا بدون حصول توافق، در نظر دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۲    
امروزه از پزشکی هسته ای در تشخیص و درمان بسیاری از انواع سرطان، بیماری های مربوط به قلب، معده و روده و همچنین اختلالات عصبی استفاده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: پس از رأی گیری، شهردار تهران در 22 آبان معرفی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۷    
زیگمار گابریل وزیر خارجه سابق آلمان و هیأت همراه که به تهران سفر کرده اند، با حضور در محل وزارت امور خارجه با محمدجواد ظریف دیدار و گفت وگو کردند.سفیر آلمان در تهران نیز در این دیدار حضور داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۷    
با آرای اعضای شورای شهر پایتخت دو گزینه نهایی برای شهرداری تهران انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۷    
قد بلند بودن خصیصه ای است که تقریبا همه افراد به دنبال تحقق آن هستند. اما همه ما میدانیم که صفحات رشد بعد از سنین 25 سال بسته می شوند و باید در سن طلایی رشد قد به فکر بلند شدن قدتان باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۶    
چهار دزد حرفه ای معروف به سگ، ذقی، سوپر و دشمن که به ساختمان های نیمه کاره، منازل و اموال داخل خودروها در مشهد دستبرد می زدند با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش گسترده نیروهای کلانتری سپاد مشهد دستگیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۶    
علی عسگری رئیس صدا و سیما در مورد اینکه می گویند صدا و سیما افت کرده است گفت که در حال حاضر صدا و سیما بالای 80 درصد از مخاطبان را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که فضای مجازی 20 درصد از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۶    
رای گیری شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران روز سه شنبه بین دو گزینه نهایی ؛ آقایان آخوندی و حناچی انجام خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۱    
نایب رئیس شورای شهر دوم و سوم گفت: بدون شک با تشکیل پارلمان شهری و استقرار مدیریت یکپارچه در شهرها بسیاری از مشکلات حل خواهد شد چرا که در مدیریت یکپارچه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی و ابزارهای ارتباطی جدید به دنبال شبهه افکنی در بین مردم به وِیژه جوانان هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۱    
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: مخالفت شورای نگهبان با لایحه سی اف تی و اعلام مغایرت آن با شرع و قانون اساسی متضمن حفظ منافع ملی و مسدود کردن راه های نفوذ است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۱    
شهردار پیشین تهران می گوید: شهردار تهران فقط شهردار پایتخت نیست بلکه شهردار یک کشور است که همگان باید روی آن اجماع داشته باشند و فردی که این مسئولیت را برعهده گیرد باید پای کار باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۱    
علم الهدی امام جمعه مشهد، در خصوص فعالیت صفحه پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای در توئیتر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۵    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی عضو فراکسیون ولایی خواستار بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه CFT در صحن مجلس بدون بررسی در کمیسیون امنیت ملی از رئیس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
وزیر کشور گفت: انتظارات و توقعات از صدا و سیما بالا است که توقعاتی بحق است؛ چراکه صدا و سیما جامعیت و فراگیری بالایی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
زاکانی با ترسیم ویژگی های مکتب امام، معتقد است موسوی، خاتمی، هاشمی، احمدی نژاد، روحانی و سیّدحسن خمینی در مقابل مکتب امام تعریف می شوند و علی لاریجانی نیز در ویژگی های مربوط به مکتب امام، لنگ می زند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۳    
طیبه سیاوشی، نماینده تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای حضور بانوان در بازی های لیگ گرفته شده است یا خیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۲    
وزیر امور خارجه امارات با تکرار ادعای پیشین خود از آمریکا خواست که تحریم های بیشتری علیه ایران اعمال کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۸    
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: رهبران نادان ملت ها را به ذلت خواهند کشاند از این رو به طور حتم ملت آمریکا نیز به واسطه داشتن رئیس جمهوری نادان رو به افول خواهد رفت و در برابر قدرت کشورمان و محور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۸    
یک روزنامه بحرینی مدعی شد که وزیر خارجه قطر به مسئولان عراقی پیشنهاد داده است که برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران از بانک های دوحه استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۵    
شرکت سایپا در بخشنامه ای قابل تأمل به نمایندگی ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر90 ثبت نام کرده اند، می توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبت نامی خود تحویل بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۷    
خبرنگاران در فضای مجازی از کشته شدن 7 غیرنظامی افغان در حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در شرق افغانستان خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۰    
نامزد تصدی پست ریاست شهرداری تهران گفت: تعدادی از اعضای شورای شهر من را نامزد کردند؛ از همه دوستان سپاسگذارم. در این مدت با هیچ یک از اعضای شورای شهر برای تصدی تماس نگرفتم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۰    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: کمیته مدیریت مصرف سوخت درخصوص افزایش قیمت بنزین تصمیمی نگرفته و در حدی که مردم بنزین نیاز داشته باشند بدون اینکه بخواهیم مبلغ بیشتر از جیب آنها برداریم به هر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۳    
دیابت را تقریبا همه می شناسند و می دانند همه چیز زیر سر انسولین و قند است. اما دیابت بارداری موضوعی است که شاید بیشتر برای بانوان باردار آشنا باشد تا عامه مردم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۸    
فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت از خودسوزی جوانی 20 ساله خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۶    
وزیر سابق مسکن و شهرسازی و نامزد تصدی پست ریاست شهرداری تهران گفت: رویکرد من به شهرداری تهران ایجاد حکومت و حکمرانی محلی با شهرداری مستقل اما پاسخگو به شهروندان و دولت مرکزی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۶    
با وجود ادامه بررسی و تلاش برای رسیدن به اجماع نظری کاربردی برای مباحث مربوط به نحوه مدیریت بهینه تر توزیع بنزین در کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۲    
رئیس بخش تحقیقات روزنامه صباح ترکیه تأکید کرد که فایل های صوتی موجود در دست مقام های ترکیه با انعکاس آخرین لحظات زندگی روزنامه نگار مقتول سعودی نشان می دهد که وی با قرار دادن یک کیسه بر سرش به قتل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای به درخواست خود آمریکایی ها آغاز شد، گفت: ترامپ ناگهان زیر میز توافق زد و تصور کرد با این برخورد می تواند ایران را بهم بریزد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۰    
رئیس شورای شهر گفت: شهروندان تهرانی، به حق از مدیریت شهری انتظار دارند با توجه به فرصتهای صرف شده به دلیل تغییر مکرر در شهرداری تهران که خارج از اراده و تمایل شورای اسلامی شهر تهران بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از طرح جدید نمایندگان درباره مواد مخدر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۷    
وکیل مدافع آرش کیخسروی می گوید با وجود تبدیل قرار بازداشت موقت موکلش به وثیقه، او همچنان در بازداشت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۷    
رای الیوم نوشت: پس از آنکه ایالات متحده به افغانستان اجازه داد واردات نفت ایران را ادامه داده و عراق به دلیل واردات برق ایران از هر گونه تحریمی معاف شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۵    
وزیر کشور در نامه ای به محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار امهال وام های کشاورزان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۲    
آکنه، التهاب پوستی رایجی است که به علت های مختلف مثل تعریق، تغییرات هورمونی و یا عدم رعایت نکات رخ می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۲    
حسین اسلامی تاکید کرد: سیگنال برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران در شرایط امروز کشور و یک هفته پس از اعمال دور جدید تحریم ها کاملا روشن است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۶    
بسیاری از کارمندان شعب بانکی به بهانه نبود اعتبارات کافی از ارایه وام به متقاضیان طفره می روند، اما برخی بانکها مردم را تشویق می کنند تا با سپرده گذاری، 80 تا 90درصد سپرده خود را وام بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۰    
لیست اسامی اعضای هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه شستا از جمله تاپیکو که هفته قبل منتشر شد، از حضور ژن خوب و پیرمرد 82 ساله تا مدیران چند شغله و نماینده مجلس در راس این شرکت ها حکایت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۵    
وزیران امورخارجه آمریکا و فرانسه ضمن دیدار با یکدیگر درباره موضوعات مختلف، ازجمله ایران، کره شمالی، بحران سوریه و تقویت ناتو رایزنی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا موضع سفت وسختی علیه ایران، چین و کره شمالی اتخاذ کرده است. اخیرا هر یک از این سه کشور به فشارهای آمریکا واکنش نشان داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
سعیدحجاریان در روزنامه ایران نوشت: اخیراً در پی ورود هیأت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام* به امر نظارت بر سیاست های کلی نظام، بحث هایی میان صاحبنظران درگرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
مدیر مبارزه با پولشویی و تطبیق بانک خاورمیانه جزئیات خروج چهار بانک و موسسه مالی ایرانی از فهرست تحریم های ثانویه آمریکا را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: بولتون به دنبال ایجاد جنگ روانی است.او به آن دسته از سیاست مداران آمریکایی تعلق دارد که با تحریم عراق و کره شمالی در دهه 1990 باعث مرگ بیش از 2 میلیون کودک و بیمار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین که در تاریخ 14 آبان 97 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در قزوین منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس چگونگی بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم(CFT) در مجلس را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
رسول کشت پور که از اعضای شورای برای حضور در دور دوم انتخاب شهردار 14 رای گرفته بود؛ قبل از ارائه برنامه هایش انصراف داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
ایراداتی که شورای نگهبان به لایحه CFT گرفته، اصلاً قابل رفع نیست زیرا قانون داخلی نیست و مجلس فقط می تواند قوانین داخلی را اصلاح کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
یک مد جدید بین کاربران دنیای تکنولوژی رواج پیدا کرده است. بر اساس این مد، زوج های جوان روابط خود را به یک سطح جدید ارتقا می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
در شرایطی که گردشگران غربی تحت تاثیر تهدیدها و تحریم های آمریکا برای سفر به ایران تردید دارند و سفرهایشان را به تعویق انداخته اند و یا کنسل کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
آنا اسکیمانی عضو تازه وارد و ایرانی تبار مجلس ایالتی آمریکا از مبارزه مردم ایران برای حقوقشان الهام می گیرم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۱    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر روحانی تمایلی به قدرت نداشت در این اوضاع و احوال اقتصادی باید استعفا می داد اما چون مانده و ادامه می دهد نشانه آن است که باز هم به حضور در عرصه ریاست جمهوری فکر می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۰    
نانسی پلوسی عضو ارشد دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که انتصاب متیو ویتاکر به عنوان کفیل وزارت دادگستری به زیان قانون اساسی این کشور است.
  • ۱