چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۲May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 6 بهمن 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 بهمن 1399 نامه نیوز 2 بهمن 1399 نامه نیوز 3 بهمن 1399 نامه نیوز 4 بهمن 1399 نامه نیوز 5 بهمن 1399 نامه نیوز 6 بهمن 1399 نامه نیوز 7 بهمن 1399 نامه نیوز 8 بهمن 1399 نامه نیوز 9 بهمن 1399 نامه نیوز 10 بهمن 1399 نامه نیوز 11 بهمن 1399 نامه نیوز 12 بهمن 1399 نامه نیوز 13 بهمن 1399 نامه نیوز 14 بهمن 1399 نامه نیوز 15 بهمن 1399 نامه نیوز 16 بهمن 1399 نامه نیوز 17 بهمن 1399 نامه نیوز 18 بهمن 1399 نامه نیوز 19 بهمن 1399 نامه نیوز 20 بهمن 1399 نامه نیوز 21 بهمن 1399 نامه نیوز 22 بهمن 1399 نامه نیوز 23 بهمن 1399 نامه نیوز 24 بهمن 1399 نامه نیوز 25 بهمن 1399 نامه نیوز 26 بهمن 1399 نامه نیوز 27 بهمن 1399 نامه نیوز 28 بهمن 1399 نامه نیوز 29 بهمن 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۶    
همه ما در این زمان علائم نسبتا رایج ویروس کرونا از جمله تب، سرفه خشک و درد عضلانی را می شناسیم علائمی که ممکن است مدتی طول بکشد تا برطرف شوند، همچنین احتمال می رود شدت و نوع عفونت شما را نشان دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۳:۵۲    
پسر جوانی که به خاطر عشق به دخترخاله اش، همسر وی را به قتل رسانده بود در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۵    
عکسی که بهرام افشاری با تیپ و استایلی متفاوت در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۰    
آفتاب یزد: مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس، در واکنش به سخنان سخنگوی دولت در مورد عدم فیلتر اینستاگرام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۷:۵۵    
الگوی غذایی سالم و عادات غذایی صحیح باید از سنین کودکی پایه ریزی شود. شکل گیری عادات غذایی از سنین کمتر از 6 سال آغاز می شود و تا سال ها پایدار است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۷:۵۵    
اگر دوست دارید فرزند باهوشی داشته باشید و به دنبال تکنیک های افزایش هوش جنین می گردید، مواردی وجود دارد که با آگاهی از آنها می توانید فرزندی سالم و با هوش به دنیا آورید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۵    
مدیر عملیات های دریایی "باکامالا" در اندونزی گفت که گارد ساحلی این کشور دو نفتکش ایرانی و پانامایی با نام های ام تی هورس MT Horse ایران و ام تی فری MT Frea پاناما را که روز یکشنبه در آب های این کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۱    
سیلی زدن یک نماینده مجلس به مامور اجرای قانون، به معنای سیلی زدن قانون نویس به خود قانون است. اهانت کردن یک معمم به این و آن – نه فقط به مسئولین بلکه به هر یک از شهروندان – آنهم از تریبون فراگیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۲    
بررسی بازار حاکی است از ابتدای هفته جاری با وجود افزایش نسبی قیمت ارز، قیمت ها با شیب ملایم رو به نزول است به طوری که بهای برخی خودرو های مونتاژی در بازار آزاد به زیر قیمت کارخانه افت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۶    
فارس/ سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن ضمن تأکید بر لزوم پایان دادن به جنگ در یمن، تصریح کرد که آمریکا بانی و مادر تروریسم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۱:۰۱    
برخی منابع مطلع می گویند مسئولان صداوسیما تصمیم به اخراج حبیب رحیم پور ازغدی سردبیر و مجری-کارشناس برنامه زاویه شبکه چهار گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۶    
فسردگی در سنین مختلف از کودکی گرفته تا پیری می تواند افراد را درگیر خود کند چراکه افسردگی در کنار اضطراب از جمله رایج ترین واکنش های سطح روان به انواع فشارها و استرس های محیطی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۷    
ویتامین C و ویتامین E ویتامین هایی هستند که در میوه های خانواده مرکبات مثل پرتقال، سبزیجات و غلات کامل وجود دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۵    
فارس/ مسئول ارزیابی واکسن کرونای ایرانی گفت: واکسن سوئدی وارداتی با تکنولوژی Recombinant ساخته شده و مورد تایید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۶    
کاهش وزن برای برخی افراد از اولویت های اصلی است، اما لاغر شدن به طور طبیعی نیز یک چالش بزرگ محسوب می شود. شاید برای حفظ سلامتی و اندام متناسب لازم باشد، وزن اضافه کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۷    
منابع خبری از پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی از جمله اف-35 بر فراز شهرهایی در جنوب لبنان خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۱    
دادگاه عالی آمریکا دادخواستی علیه رئیس جمهور سابق این کشور به اتهام سوء استفاده از قدرت را مختومه اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۵    
کارشناس مبارزه با بیماری های غیر واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بین 30 تا 50 درصد از سرطان ها را می توان با جلوگیری از عوامل خطر و اجرای راهبردهای پیشگیرانه از طریق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۷    
شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از منابعی در وزارت دفاع آمریکا از طرح دولت جدید این کشور برای گفت و گوی مستقیم با تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهوری چین امروز، دوشنبه در افتتاحیه اجلاس اقتصادی داووس نسبت به جنگ سرد جدید هشداز داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۲    
عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: ما از آمریکا هراسی نداریم و ملت ما امروز با پایداری خود، ثبات در برابر رویارویی با تهدیدات و دشمن را مورد تاکید قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۷    
همزمان با غرق شدن اردوگاه های آوارگان در مرز سوریه و ترکیه در گل و لای ناشی از شرایط جوی، سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام در یکی از اردوگاه های این منطقه دیده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۲    
یونان همزمان با سفر فلورنس پارلی وزیر دفاع فرانسه به این کشور در میانه تداوم تنش ها با ترکیه بر سر اختلافات سرزمینی در دریای مدیترانه، قرارداد خرید 18 فروند جنگنده رافائل را امضا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۶    
نیروهای امنیتی نیجریه به تظاهرات کنندگان مخالف محاکمه رهبر جنبش اسلامی نیجریه حمله و آنها را سرکوب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۵    
خانواده دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده عصر امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که جان سالیوان سفیر آمریکا در مسکو به وزارت امور خارجه روسیه احضار شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم از ناوگان نامناسب استفاده می کنند و ما خجالت زده مردم هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۱    
3 تبعه روسیه در شهر استانبول واقع در ترکیه هدف حمله با چاقو قرار گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۲    
یک مقام بلندپایه دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت او قصد دارد با ارایه شیوه نامه های تازه ای، بازار خرید کالاهای آمریکایی را تقویت کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۰    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه قرار من این است که با نمایندگان و رسانه ها تعامل کنم، گفت: الحمدلله رابطه من با رسانه ها که خوب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۱    
دولت آلمان با ادعای همکاری با متحدان خود در شرق آسیا قصد اعزام یک فروند کشتی جنگی به ژاپن و دریای چین جنوبی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۲    
اداره خودمختار کردها در شمال و شرق سوریه اعلام کرد حمله احتمالی ترکیه به این مناطق فاجعه بار خواهد بود و نیروهای کرد به هرگونه حمله ای پاسخ خواهند داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۰    
وزارت امورخارجه روسیه با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به سفر روز سه شنبه (فردا) محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مسکو بر تداوم روند همکاری این کشور با ایران تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۷    
تحقیقات جدید نشان داد که با سرعت گرفتن روند ذوب شدن قطب جنوب و گرینلند ، روند از بین رفتن یخ های کره زمین با سرعت بی سابقه ای پیش می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۷    
حسین بشری معاون اجتماعی پلیس همدان گفت: فردی که در شهرستان ملایر اقدام به یک فقره کودک آزاری کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۵    
محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع بازنشستگان معترض گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری، صد در صد انجام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۰    
خرما سرشار از مواد معدنی، پتاسیم، پروتئین، فیبر، منیزیم، کلسیم، آهن، منگنز و همچنین منبع بسیار خوبی از ویتامین های B1، B2، B3 و B5 است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۰    
فردی که اقدام به یک فقره کودک آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۰    
مطابق قانون کار حداقل عیدی کارگران برای یک سال کار حداقل معادل 60 روز و حداکثر 90 روز است، بر این اساس امسال حداقل عیدی پرداختی به کارگران بین سه میلیون و 820 هزار تومان تا پنج میلیون و 731 هزار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۰    
دستیار ویژه رییس مجلس اخبار منتشره در مورد ملاقات های سفرای روسیه و چین با مقامات مجلس یازدهم را بزرگنمایی شده و هدفمند عنوان و خاطرنشان کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۰    
نایلون انواع مختلفی دارد که یکی از آنها نایلون حبابدار ضربه گیر می باشد که در کارخانه حباب باران عرضه می گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۵    
معاون اول رئیس جمهوری در جدیدترین دستور خود در خصوص "درخواست دستور بازنگری و اصلاح شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد"" به نهاوندیان اعلام کرد" ( هیچ علامت منفی به بورس داده نشود).
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، زنگنه وزیر نفت کشور گفت : نفتکش توقیف شده ایرانی توسط اندونزی حامل نفت بوده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، هنگامی که مجری سی ان بی سی از مدیر شرکت تولیدکننده واکسن های کرونای فایزر می پرسد که آیا خودش واکسن زده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۱    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تریبون ها نه محل طرح و نه محل رفع مسائل اختلافی است بلکه این جلسات خصوصی مسئولان است که محل طرح و رفع مسائل اختلافی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۵    
رسانه های هند از درگیری میان سربازان این کشور و چین در منطقه مرزی این کشور خبر داده اند. گفته می شود این درگیری سه روز پیش در مرز چین با ایالت سیکیم در شمال شرق هند رخ داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، شاخص کل بورس با رشد 1 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و 235 هزار واحد رسید. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیات شکایت نمایندگان مجلس از ظریف، کلانتری و آخوندی را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۰    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوگ برادر نشست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۰    
خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه گفت : اگر طرف های ما در برجام اگر تعهدات خود را ذیل قطعنامه 2231 انجام ندهند ایران نظارت های فرا پادمانی را متوقف خواهد کرد اما به معنای اخراج بازرسان و پایان همکاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۷    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد نمایندگان مجلس برای افزایش 35 تا 40 درصدی میزان حقوق کارگران در سال 1400 گفت: امیدواریم وضعیت افزایش حقوق کارگران در سال 1400 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۵    
وقتی سرباز راهور مانع ورود خودروی نماینده مجلس به خط بی آرتی شد او می گوید: در پاسخ وظیفه شناسیم یک سیلی خوردم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۰    
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات درباره ساز و کار نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۰    
نوسان هوشیاری میناوند و تغییر وضعیت انصاریان
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: منتظر دریافت اطلاعات بیشتری از سوی دولت اندونزی درباره توقیف نفتکش ایرانی هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۰    
حجت السلام علی مصباح یزدی فرزند مرحوم آیت الله مصباح یزدی به ادعای احمد توکلی نسبت به غسال آیت الله مصباح یزدی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۶    
علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس که در پی ممانعت سرباز راهوری برای عبور از خط ویژه به او سیلی زده بود؛ بیانیه ای درباره آنچه رخ داده است؛ منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان این که مردم در انتخابات ریاست جمهوری براساس برچسب اصولگرا و اصلاح طلب ها رای نمی دهند و نگاه آنها به سوابق و برنامه های داوطلبان است، گفت که ظریف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۰    
قیمت خودروهای سایپا مخصوصا تیبا طی روزهای اخیر با افت مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۶    
مذاکره پنهانی با آمریکا تکذیب شد. این ویدئو را ببینید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۰    
احتمال قریب الاوقوع بودن احیای برجام با نگرانی اسرائیل همراه شده؛ رییس موساد قرار است در سفر به آمریکا عدم بازگشت این کشور به برجام را حضوری پیگیری کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۱    
نماینده سبزوار در توییتی به ماجرای سیلی زدنش به مأمور راهور پلیس واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای واقعه 6 بهمن 1360 آمل، گفت: ما در مجلس مصمم هستیم ضمن رفع تبعیض ها از ظرفیت های این استان در برنامه هفتم توسعه استفاده کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۱    
محمد هاشمی گفت : باید شرایط را برای رقابتی شدن انتخابات فراهم کنیم؛ یعنی همه جریان های سیاسی این فرصت را داشته باشند که چهره های شاخص خود را در معرض رأی عمومی بگذارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۱    
محمدصادق کوشکی گفت : عده ای در حالی نظارت استصوابی را دلیل رفتار غلط نماینده مجلس در قبال سرباز وظیفه می دانند که اتفاقاً اگر اعضای شورای نگهبان در تعیین صلاحیت ها به درستی نظارت استصوابی را لحاظ می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۵    
روابط جو بایدن با عربستان سعودی همیشه خوب بوده است. با این حال، دونالد ترامپ چنان رابطه ای را با آل سعود آغاز کرد که بعید است هیچ رئیس جمهور دیگری بتواند آن را ادامه دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۰    
شرق: مخالفان پیوستن ایران به لوایح FATF که تاکنون جز اطمینان نداشتن به دنیا دلیل قانع کننده دیگری برای مخالفت خود بیان نکرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۵    
آیا امروز بورس مثبت می شود یا دوباره روند منفی در پیش می گیرد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۱    
آفتاب یزد: درحالی که علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار مدعی است که به صورت سرباز پلیس راهور سیلی نزده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۰    
هاشمی طبا گفت: من نمی توانم روی این پیش بینی که جهانگیری موفق می شود، خیلی تاکید کنم. ضمن اینکه بعید است که مورد اجماع اصلاح طلبان قرار بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۰    
حسین انصاری راد گفت: این احتمال به شدت بالاست که آقای خاتمی در نهایت راضی به حمایت از جهانگیری شود البته این منوط به نظر اکثریت نیروهای سیاسی اصلاح طلبان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۰    
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه عمل آقای جهانگیری با حرفش از زمین تا آسمان تفاوت داشت، یادآور شد: امروز کشور به وضعیت بد اقتصادی دچار شده که برخلاف تصویری است آقای روحانی و جهانگیری سال 96 ارائه می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۱    
علی ربیعی سخنگوی دولت در رشته توئیتی درباره احضار آذری جهرمی به قوه قضاییه تاکید کرد که مواضع، تصمیمات و اقدامات وزیر ارتباطات موضع دولت و رئیس جمهوری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۰    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: این سازمان در موضوع مقابله با فرار مالیاتی برای برچیدن کارت های بازرگانی، حساب اجاره ای و شرکت های صوری با عزم جدی ورود کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۵:۲۱    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با امانوئل مکرون بر تعهد خود برای تقویت روابط ترانس آتلانتیک از طریق ناتو و مشارکت ایالات متحده با اتحادیه اروپا تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۵:۰۶    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه بازگشت آمریکا به برجام مهم نیست، اجرای تعهدات در قالب قطعنامه 2231 مهم تر است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۴:۳۰    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داد که داروهای افسردگی کمکی به تسکین درد کمر یا آرتروز نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۴:۰۰    
اگر بخواهند مرمت تاق کسری به صورت قطعی انجام شود، باید شرایط مهیا شده و آن ها رسما از ما دعوت کنند تا بلافاصله یک تفاهم نامه رسمی امضا شده و پژوهشگران و مرمت گران برای کار به آن منطقه بروند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۳:۳۱    
سخنگوی دولت با انتشار یادداشتی در پایگاه اطلاع رسانی دولت به احضار وزیر ارتباطات به دادستانی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۳:۰۰    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز مجدد پروازهای ایران با مقاصد مختلف عراق از جمله نجف و بغداد خبر داد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۲:۵۱    
بر اساس ارزیابی های صورت گرفته مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای کشور اگر محدودیت های تردد اعمال نشود روند افزایشی سفرهای جاده ای تا پایان سال ادامه داشته و در نوروز سال آینده 46 درصد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۲:۴۰    
بازار ارز ایران هدف اصلی کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ بود، اما حالا با رفتن ترامپ شرابط عوض شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۲:۱۰    
استادیار زیست شناسی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در پاسخ به این سوال که این سویه های جدید کروناویروس تا چه میزان می توانند خطرناک باشند؟ گفت ...