چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 27 بهمن 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 بهمن 1399 نامه نیوز 2 بهمن 1399 نامه نیوز 3 بهمن 1399 نامه نیوز 4 بهمن 1399 نامه نیوز 5 بهمن 1399 نامه نیوز 6 بهمن 1399 نامه نیوز 7 بهمن 1399 نامه نیوز 8 بهمن 1399 نامه نیوز 9 بهمن 1399 نامه نیوز 10 بهمن 1399 نامه نیوز 11 بهمن 1399 نامه نیوز 12 بهمن 1399 نامه نیوز 13 بهمن 1399 نامه نیوز 14 بهمن 1399 نامه نیوز 15 بهمن 1399 نامه نیوز 16 بهمن 1399 نامه نیوز 17 بهمن 1399 نامه نیوز 18 بهمن 1399 نامه نیوز 19 بهمن 1399 نامه نیوز 20 بهمن 1399 نامه نیوز 21 بهمن 1399 نامه نیوز 22 بهمن 1399 نامه نیوز 23 بهمن 1399 نامه نیوز 24 بهمن 1399 نامه نیوز 25 بهمن 1399 نامه نیوز 26 بهمن 1399 نامه نیوز 27 بهمن 1399 نامه نیوز 28 بهمن 1399 نامه نیوز 29 بهمن 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۲    
در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 45 هزار تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
لایحه بودجه 1400 کل کشور پس از یک رفت و برگشت بین دولت و مجلس، حالا در مسیر بررسی بهارستان نشینان قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۲    
حمایت برخی نمایندگان از نامزد های بالقوه انتخابات ریاست جمهوری 1400 واکنش های متعددی در پی داشته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، 1.4 درصد (165هزار تومان) کاهش یافت. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۵    
به گفته روانشناسان، رنگ قرمز با رنگ های دیگر متفاوت است و احساسات و صفات خاصی را در انسان برمی انگیزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد که بررسی دوباره لوایح گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) مراحل پایانی خود را طی می کند و به احتمال قوی تا پایان سال نتیجه این بررسی اعلام می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۲    
یک سخنگوی سازمان ملل به تصمیم ایران برای محدودسازی بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته ای ایران واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۶    
ظریف تصریح کرد: آقای بورل می تواند جدول زمانی را در مشورت با ایران و آمریکا مشخص کند. کاملا مشخص است که آمریکا باید گام اول را بردارد .
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۶    
نمکی گفت: بر اساس سندی که طراحی شده است، واکسیناسیون گروههای مختلف مرحله به مرحله انجام خواهد شد، تانیمه اول سال آینده با پیوستن تولید داخل به مجموعه واکسن ها، واکسیناسیون 70 درصد کشور انجام خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۷:۵۱    
یک متخصص داخلی گفت: چه کودکان و بزرگسالانی که مبتلا به دیابت نوع یک هستند و چه بزرگسالانی که دیابت نوع دو دارند، مستعد ابتلا به انواع کووید 19 هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۷:۱۵    
هر کسی باد بکارد طوفان درو می کند، توهین به رئیس جمهور را تایید نمی کنیم اما بساط توهین کردن در کشور را جریان اصلاحات گستراند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۷:۰۶    
. در موضوع شورای شهر هم پیشنهادات او آورده خاصی برای این جریان به همراه نداشت و اصلاح طلبان از او راضی نبودند و دیگر جایگاهی در میان این جریان نداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۷:۰۶    
ایسنا/ بنا بر اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم قرار است به زودی گفت وگویی با وزیر خارجه و وزیر جنگ اسراییل درخصوص ایران داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۶:۴۲    
باشگاه خبرنگاران/ این روزها یکی از موضوعاتی که به کرات از زبان مسئولان داخلی و خارجی در ارتباط با پرونده هسته ای ایران شنیده می شود، عبارت "پروتکل الحاقی" است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۶:۰۶    
گروهی از پزشکان انگلیسی طی نامه ای درخواست کردند که علائم سرماخوردگی جزء علائم کووید 19 انگلیسی شناخته شود تا از گسترش هرچه بیشتر این بیماری جلوگیری شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۵:۵۱    
یک کاردرمانگر آسیب های ناشی از نشستن کودک به شکل W را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۵:۲۷    
رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: خروج مرغ زنده کشتار و قطعه بندی شده با هدف تنظیم بازار به خارج از لرستان ممنوع شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۴:۰۰    
منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند؛ ائتلاف سعودی یک کشتی حامل گازوئیل برای یمن را توقیف کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۳:۴۲    
شایعات مربوط به برگزاری جلساتی توسط مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برای افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی در حالی مطرح می شود که پیگیری خبرنگار ایرنا نشان می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۰:۳۶    
ایزد سیف الله پور، سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
ستاره شناسان یک ستاره جوان 120 میلیون ساله و مشابه خورشید کشف کرده اند که سه سیاره دور آن مدار می زنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۵    
تیمی از محققان دانشگاه کمبریج انگلستان، کارآمدی انواع مختلف ماسک صورت را موردمطالعه قرار دادند و دریافتند به منظور حفاظت بهتر در مقابل کووید 19 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
بیش از اندازه خوابیدن، برنامه ی روزانه تان را به هم می ریزد و باعث می شود به موقع نتوانید سر کار و مدرسه و دانشگاه حاضر شوید. علاوه بر این ها زیاد خوابیدن باعث احساس خواب آلودگی و سستی نیز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۷    
علیزاده معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی گفت: اگر زیرساخت ها فراهم نشود ما نمی توانیم مالیاتی اخذ کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۱    
رییس جمهور روسیه و ولیعهد سعودی امروز در تماسی تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
سرویس مخفی آمریکا که مسئولیت حفاظت از مقام های این کشور را برعهده دارد، اعلام کرد که 2 نفر را در نزدیکی کاخ سفید به جرم حمل سلاح بازداشت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۷    
یک روزنامه انگلیسی فاش کرد ولیعهد سعودی تلاش می کند ده ها مخالف و منتقد سعودی را به روش های مختلف ترور کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۱    
نخست وزیر انگلیس گفته یکی از شعارهایی که رئیس جمهور آمریکا برای خودش انتخاب کرده شعار او بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۰    
منابع ترکیه ای گزارش دادند که وزارت خارجه این کشور سفیر آمریکا در آنکارا را به علت اظهار نظرهایی درباره کشته شدن شهروندان ترکیه ای در عراق احضار کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۱    
رابرت مالی به آن دسته از نیروهای سیاسی آمریکا تعلق دارد که جمهوری اسلامی را یک نظام باثبات ارزیابی می کنند و معتقدند که می توان به رابطه ای متعارف با حکومت ایران رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۲    
منابع از فاش شدن اسامی شخصیت هایی خبر دادند که رئیس جمهوری لبنان برای تشکیل دولت جدید به نخست وزیر مکلف پیشنهاد داده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از دولت ژاپن خواست تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ایران را نادیده بگیرد و دارایی های مسدود شده ایران در بانک های ژاپنی را آزاد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۲    
نایب رئیس شورای نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه انتخابات پیشِ رو می تواند در تغییر شرایط فعلی ما را کمک کند؛ نخستین معضل حال حاضر کشور را مشکل مدیریتی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۷    
انگلیس روز دوشنبه مقررات قرنطینه اجباری مسافران ورودی از ده ها کشور پرخطر را به منظور جلوگیری از گسترش موارد تازه ویروس کرونا آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
با توجه به آمار رو به رشد خشونت های مسلحانه در آمریکا، رئیس جمهور این کشور از کنگره درخواست کرد قوانین حمل و نگه داری سلاح را اصلاح کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۶    
پس از تهدیدات واشنگتن، رژیم صهیونیستی از لجاجت دست کشیده و فرودگاه بین المللی خود را به صورت جزئی به روی مسافران اواخر هفته جاری خواهد گشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۷    
وزیر خارجه عمان با اشاره به روابط خوب کشورش با ایران و آمریکا، از آمادگی کشورش برای حل تنش ها در منطقه تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه آمریکا را به حمایت از شبه نظامیان کردی که "نیروهای ترک در عراق را کشته اند"، متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۷    
همزمان با ادامه تاخت وتاز جهانی کووید-19 و اوج گیری آمار کشته شدگان و افراد بستری در بیمارستان ها در چند کشور جهان، شناخت پزشکان و محققان از این ویروس در حال افزایش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۲    
یک منبع مطلع در سوریه اعلام کرد، نیروهای آمریکایی تجهیزات لجستیکی را از طریق گذرگاه مرزی "سیمالکا" با عراق به منطقه "عین دیوار" در حومه المالکیه- واقع در منتهی الیه شمال شرق سوریه و در مثلث مرزی میان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
نیروهای مسلح یمن مورد حمایت انصارالله یمن از حمله ای هوایی به دو فرودگاه در عربستان و تعلیق دو ساعته فعالیت این فرودگاه ها در پی حملات خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
نخست وزیر تونس امروز طی حکمی برای ترمیم کابینه، پنج وزیر را برکنار و جایگزین های آنها را معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 8 میلیون و 423 هزار و 510 تومان رسید. بدین ترتیب ارزش 60 درصد سهام عدالت برای فروش حدود 5 میلیون و 54 هزار تومان می باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۶    
به قاضی دادگستری پیشوا حمله شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : در بیست و سومین دوره معرفی شرکت های برتر ایران که روز یکشنبه 26 بهمن ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۱    
یک منبع اروپایی تاکید کرد که با فرا رسیدن 21 فوریه، بازگرداندن امور به شرایط بهتر، تقریبا غیر ممکن می شود، چرا که بحث بازرسی از تاسیسات هسته ای ایران، خط قرمز روسیه و چین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۵    
دستیار ویژه و مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه دولت آقای روحانی به غرب و آمریکا به صورت ویژه بوده و این موضوع در بیان واژه ها و سخنان رئیس جمهور کاملاً مشخص است تاجایی آقای روحانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۰    
رهبر بازداشت شده میانمار در روزهای آتی دادگاهی شده و به اتهامات علیه خود پاسخ خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۷    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، نمکی تاکید کرد: اگر پروتکل های بهداشتی سختگیرانه رعایت نشود اسفند سختی خواهیم داشت. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۰    
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری، گفت: با شناختی که از مصطفی کواکبیان دارم، بعید نیست این دوره نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۵    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: تا چند روز آینده وضعیت قیمت مرغ به حالت اول برمی گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
وزیر بهداشت گفت: مردم قزوین در دوره کرونا نشان دادند که فهیم هستند و در این مدت رتبه اول را کسب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 142 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 750 هزار تومان و قیمت دلار 25 هزار و 600 تومان است
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۶    
شناسایی هفت مورد ابتلا به کرونای انگلیسی، تنها در یک استان!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
وزارت خارجه به ادعای دستگیری یک ایرانی در ترکیه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه : همکاری ایران با آژانس ادامه خواهد داشت تمامی اقدامات ایران برگشت پذیر هستند به شرطیکه طرف های مقابل به تعهدات خودشان عمل بکنند
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز 7306 واحد افت کرد. شاخص هم وزن اما با رشد 123 واحدی همراه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۱    
در این مقاله قصد داریم به مزایای مصرف دانه های کنجد و فرآورده های آن برای کاهش کلسترول خون، پوکی استخوان و ناتوانی جنسی در مردان بپردازیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۵    
جم بازی های موبایلی نقش بسیار پررنگ و ویژه ای در ارتقای سطح بازیکنان و هیجان و لذت بازی دارند به همین دلیل سایت های فروشگاهی متعددی در زمینه فروش جم بازی ها فعالیت دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۶    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، همسر ترامپ پیام روز ولنتاین خود را با ارسال عشق و قدرت به کودکان بیمار هدیه کرد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۱    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب هیچگاه به نیت طرف های مقابل در مذاکرات برجام خوشبین نبودند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، کی تی مک فارلند معاون سابق مشاور امنیت ملی آمریکا گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۵    
رییسی رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه آمادگی داریم درب زندان های خود را باز کنیم تا مدعیان حقوق بشر، هر زندانی را که در ایران می خواهند، ببینند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۶    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: در هفته اول اسفند مطابق بررسی های فنی قطعا ایران اگر تا آن روز تعهدات طرف های مقابل انجام نپذیرفته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۰    
جواب تست کرونای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال1356، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی سخن خواهند گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۵    
محمدجواد آذری جهرمی از زمانی که احتمال کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده، بیش از پیش موردحمله جریان مخالف دولت قرار می گیرد و حالا برای دومین بار در مظان اتهام قرار گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت فعلی 20 میلیارد دلار برای دولت آینده قرض بر جای گذاشته است و این مبلغ از صندوق توسعه ارزی برداشته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
نهاد انتخاباتی جدید اصلاح طلبان پس از کش و قوس های حدوداً دو ماهه، روز گذشته با حضور 46 عضو حقیقی و حقوقی آن در حسینیه جماران آغاز بکار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
پلیس صدور مجوز تردد نمایندگان در خط ویژه را تکذیب کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۰    
روستای فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در قزوین قرنطینه شد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۶    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، شاخص کل بورس تهران در این لحظه در ارتفاع یک میلیون و 259هزار واحد قرار گرفته است. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۵    
معاون درمان ستاد ملی کرونا گفت: نگران شب عید هستیم، هرچه محدودیت بگذاریم، مردم رعایت نکنند فایده ای ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۵    
طول انتظار برای خرید مسکن در تهران با نرخ فعلی پس انداز به 109 سال رسید
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۱    
کریمی اصفهانی، از بازاریان قدیم تهران روایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۵    
احمد حکیمی پور گفت: برخی این روزها نظرشان این است که اصلاح طلبان آستین ها را بالا بزنند و با توضیح و تشریح شرایط مردم را به رأی دادن ترغیب کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۰    
معاون سیاسی وزارت کشور، تضعیف نهاد ریاست جمهوری را منجر به کاهش مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: ستاد تامین استان اصفهان در حال شناسایی عوامل توهین کننده به رییس جمهوری در راهپیمایی 22 بهمن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۰    
نخست وزیر انگلیس در گفت و گویی به هم فکری و همکاری کشورش با آمریکا درباره مسائل مختلفی از جمله ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۵    
در پایان معاملات دیروز بازار سهام، شاخص کل با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. اما امروز بازار چگونه پیش می رود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۶    
جوان آنلاین: مجلس نمایندگان ایالات متحده روز 13 ژانویه (24 دی) طرح دومین استیضاح دونالد ترامپ را به اتهام تحریک به شورش تصویب کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۶    
آرمان ملی: یکی از نمایندگان مجلس در صحبت هایی بر این باور بود که برجام سندی است که جز با رفع تحریم ها باقی نخواهد ماند و همان گونه که دوره بزن و برو تمام شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
حدود 4 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 زمان باقی است و البته هنوز فضای سیاسی کشور کمتر شباهتی به حال و هوای انتخاباتی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
گر قرار شود تأثیر دولت روحانی را بر اردوگاه اصولگرایی تحلیل کنیم، یکی از خروجی هایش، خروج علی لاریجانی از رسته اصولگرایان بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۵    
رئوفیان در نقد جمع آوری امضا از سوی نمایندگان مجلس برای دعوت از دو چهره اصولگرا برای کاندیداتوری گفت: این رفتار ها عوام گرایانه و این رویکرد ها منبعث از رویکرد های دعوت به خود است ...