شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مهر 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۸    
در دیدار بین معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن و مدیرکل همکاریهای اینچوآن- تهران ، بر اعزام 6 قطار باری از اینچوآن به تهران تا پایان سال جاری میلادی توافقات اولیه صورت گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۳    
دکتر پیروز حناچی*: احداث مال ها یکی از ابزارهای هدایت در شهرسازی است، اما استفاده بی جا از آنها باعث عملکرد منفی شان می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۹    
مدیران جدید شهرداری تهران برای نجات پایتخت از پرتگاه مالی، 4 طرح احیاکننده تعادل بودجه ای را در دستور کار قرار دادند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل راه آهن گفت: راه آهن محور توسعه و اقتصاد مقاومتی است و بایستی تلاش کنیم چرخهای راه آهن را با سرعت، دقت، کیفیت و بهره وری بالا به حرکت درآوریم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۹    
با راه اندازی سایت دوم مخابراتی در آبراه خورموسی و نوسازی تجهیزات مخابراتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، این آبراه طویل و استراتژیک تحت پوشش کامل آنتن دهی شبکه ی تلفن همراه قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۴    
فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: افزایش پرندگان در سطوح پروازی این فرودگاه به علت توسعه فضای سبز در اطراف این فرودگاه بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۰۹    
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک با محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر سهم جابجایی مسافری در کلان شهر تهران از طریق ریل تنها 2 درصد و سهم حمل و نقل جاده ای 98 درصد و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۴    
مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران اعلام کرد: در سال آبی 96-95 نزدیک به 300 میلیمتر بارندگی در استان تهران رخ داد که نسبت به مدت مشابه پارسال 9 درصد رشد کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۹    
طی سه روز آینده در استان های گیلان، مازندران، گلستان، همچنین ارتفاعات شمالی استان های سمنان، خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان شمالی، اردبیل، و شمال آذربایجان شرقی ابرناکی، بارش باران ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۹    
همزمان با حضور سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در فرانسه برای تحویل دو فروند هواپیمای ATR ، در روز چهارم مهرماه سال جاری وی از دفتر "هما" در فرودگاه اورلی پاریس بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بزرگراه ساری- تاکام گفت: این محور بخشی از کریدور شمال- جنوب کشور است که ارتباط استان های مازندران و سمنان را برقرار می کند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۴    
قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه دو عنصر صنعت هوانوردی ایران را به شکل خاصی در منطقه متمایز و بدون رقیب کرده است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۴    
کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با نصب 4 سازه دریایی در استان های گیلان، مازندران و هرمزگان موافقت کرد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۴    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بزرگراه ایرانشهر - خاش در حالی 46 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیمانکار آن 20 میلیارد تومان طلبکار بوده و برای تکمیل این ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۴    
سفیر بلژیک با حضور در دانشگاه صنعت هواپیمایی،گواهینامه بین المللی part147 مبتنی بر قوانین EASA را به ایران تقدیم کرد که به موجب آن این دانشگاه مجاز است نسبت به ارایه آموزش های تخصصی پایه B1 ، B2 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با صدور بخشنامه ای، اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات را برای تمامی معاونت ها و سازمان های وزارت متبوع الزامی ابلاغ و ماموریت مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارتخانه را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۴    
شهردار تهران ظهر امروز دومین بخشنامه خود را در راستای شفاف سازی مالی به شهرداران مناطق 22 گانه ابلاغ کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۹    
رئیس اداره راه و شهرسازی ورزقان آذربایجان شرقی از اتمام عملیات آسفالت ریزی راه روستایی اندریان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: برای ارتقای ایمنی سفرها، محدودیت های ترافیکی برای ناوگان سنگین از امروز در مسیر فاروج- بجنورد و محور بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس اعمال می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با حضور در دانشکده معماری دانشگاه یزد از طرح های دانشجویی برای ساخت مسکن اجتماعی بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۴    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از بررسی پروژه های فعال و نیمه فعال در حوزه های مختلف اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرستان کلاله با حضور فرماندار و هیئت همراه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: 59 درصد از میزان ترددها در محورهای مواصلاتی استان زنجان به آزادراه های زنجان قزوین و زنجان تبریز اختصاص دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از تصویب ایجاد حاشیه فضای سبز در کمربندی شرقی شهر قزوین (شهید چگینی) در کمیسیون ماده 5 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه ترانزیت در بخش سخت افزاری 500 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد. گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بازدید از محور ارومیه - سرو گفت: عملیات اجرایی 15 کیلومتر از طرح ساخت بزرگراه ارومیه-سرو در صورت مناسب بودن شرایط جوی تا پایان امسال تکمیل می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۹    
همزمان با روز جهانی گردشگری، شرکت راه آهن به عنوان دستگاه برتر ملی در حوزه گردشگری انتخاب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت که امسال 919 کیلومتر راه آهن در کشور به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۴    
تو دزدی، نه خودت دزدی! . ماجرای تخلف های سر به فلک کشیده در گردنه حیران نخستین بار در یکی از جلسه های صحن علنی مجلس بالا گرفت و دو نماینده آستارا و اردبیل طرف مقابل را دزد خطاب کردند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۹    
کتاب زنجیره تأمین و جنگ با هدف تشریح نقش سازمان بنادر و دریانوردی کشور در 8 سال جنگ تحمیلی از سوی مرکز بررسی ها و مطالعات راهبردی این سازمان به انتشار رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۴    
بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، دو هواپیمای جدید این شرکت پنجشنبه 6 مهرماه به تهران می آیند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۹    
اقدامات وزارت راه و شهرسازی در 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در نمایشگاهی با عنوان " یاد یاران" در کنار دیگر وزارتخانه ها و سازمان های کشوری در پارک لاله تهران برپا شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۴    
65 کیلومتر از راه های روستایی آماده آسفالت با نگاه مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه های ساخت در مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی آسفالت می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۹    
معاون معماری و شهرسازی در نشست هم اندیشی مسائل شهرسازی کشور، گفت: گفتگو بین دانشگاهیان، حرفه مندان حوزه شهرسازی کشور و نمایندگان سازمان های دولتی وشهرداری ها ضروری است و باید چنین گفتگوهایی ادامه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۴    
مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی چهارشنبه 5 مهرالی سه شنبه 11 مهرماه 96 برای تردد برای موتورسیکلت، سواری و وسایل نقلیه سنگین را اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۹    
نودمین جلسه کمیسیون ایمنی راه ها با حضور اعضا مورخ سوم مهرماه در وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید و ضمن بحث و بررسی پیرامون دستور کار جلسه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۴    
امیرحسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۷:۲۹    
پنجمین کنفرانس جامع مدیریت و مهندسی سیلاب با رویکرد اطلاع رسانی به همت وزارت راه و شهرسازی، موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو و پژوهشکده سوانح طبیعی 22 و 23 آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.