جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 25 آذر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 آذر 1397 پدال نیوز 2 آذر 1397 پدال نیوز 3 آذر 1397 پدال نیوز 4 آذر 1397 پدال نیوز 5 آذر 1397 پدال نیوز 6 آذر 1397 پدال نیوز 7 آذر 1397 پدال نیوز 8 آذر 1397 پدال نیوز 9 آذر 1397 پدال نیوز 10 آذر 1397 پدال نیوز 11 آذر 1397 پدال نیوز 12 آذر 1397 پدال نیوز 13 آذر 1397 پدال نیوز 14 آذر 1397 پدال نیوز 15 آذر 1397 پدال نیوز 16 آذر 1397 پدال نیوز 17 آذر 1397 پدال نیوز 18 آذر 1397 پدال نیوز 19 آذر 1397 پدال نیوز 20 آذر 1397 پدال نیوز 21 آذر 1397 پدال نیوز 22 آذر 1397 پدال نیوز 23 آذر 1397 پدال نیوز 24 آذر 1397 پدال نیوز 25 آذر 1397 پدال نیوز 26 آذر 1397 پدال نیوز 27 آذر 1397 پدال نیوز 28 آذر 1397 پدال نیوز 29 آذر 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۹    
پدال نیوز- علی امام در یادداشتی به مناسبت روز حمل و نقل نوشت: حمل و نقل عمومی کارآمد، یکی از شاخصه های توسعه پایدار شهری است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۴    
پدال نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا هر 2 شرکت خودروسازی اسامی اعضای هیأت مدیره خود و شرکت های اقماری شان را از فردا در سایت این دو شرکت خودروسازی منتشر کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع قیمت گذاری خودرو در جلسه این کمیسیون از قول مساعد خودروسازان برای تسریع در تحویل خودرو های ثبت نامی خبر داد و گفت که قرار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز: تایر چاپ شده به وسیله چاپگر سه بعدی، تایر غیرمضر برای محیط زیست و کارآمد برای رانندگی های طولانی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز: یکی از فیلم های پر بازدید چند روز اخیر در فضای مجازی، فیلم گرفته شده از پرایدی بود که با سه چرخ در حال سبقت گرفتن در جاده بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۹    
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نمایشگاه بین المللی حمل ونقل از بازارگاه اینترنتی حمل بار رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: طرح جدید پیش فروش خودروهای دنا پلاس توربو، پژو 207، دانگ فنگ اچ سی، هایما اس5 و اس7 ویژه آذرماه 97 از سوی ایران خودرو اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید و قطعی خودروی هایما اس7 توربو را ویژه آذرماه 97 ابلاغ کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: وزیر صمت گفت: برای تعیین قیمت خودرو بر اساس فرمولی، پیش بینی شده خودروها با 5 درصد زیر قیمت بازار عرضه شود و هفته بعد دوباره ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: مرحله دوم فروش فوری محصولات ایران خودرو با قیمت های جدید ویژه آذرماه 97 از فردا دوشنبه آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز: با وجود اینکه امروزه دنیای ابرخودروها از اتومبیل هایی شگفت انگیز با ابعاد، ظرفیت ها و شکل های مختلف پر شده است، بسیاری هنوز تجربه استفاده از یک خودرو فراری را با تمام ابهتش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۸    
پدال نیوز: بهمن موتور بخشنامه جدیدی را در خصوص جایگزین کردن خودروهای هاوال با بسترن بی 30 صادر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۳    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون صنایع کمیته سه جانبه از خودروساز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۳    
پدال نیوز- با توجه به حرکت نزولی که نرخ ارز طی چند روز اخیر در پیش گرفته، انتظار می رود قیمت خودرو متأثر از ارزان شدن دلار روند کاهشی را تجربه کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز: نمایندگان مردم در مجلس اگر تلاش کنند تا قوانین مناسبی را حاکم بر صنعت خودرو کنند بهتر است تا مستقیما به ساماندهی بازار خودرو ورود کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 8 میلیون تومانی قیمت چانگان در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز- نگاهی به روند تولید خودروهای تجاری در 8 ماهه امسال در حالی نشان از کاهش چشمگیر تولید این خودروها دارد که به گفته فعالان این حوزه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز- کرمان موتور پیش فروش متنوع جک S5 با قیمت قطعی و تخفیف ویژه به مناسب شب یلدا را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز- عضو هیئت عامل سازمان راهداری گفت: سازمان راهداری در بخش توزیع لاستیک خودرو های سنگین، فقط از طریق انجمن ها کمک می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام مخالفت این وزارتخانه با افزایش نرخ بنزین، گفت: با افزایش قیمت بنزین مشکلات بخش حمل و نقل حل نخواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز- عالم سفر با خود حکایت و پندهای بسیاری دارد و زمانی محک سفر بر تن آدمی می نشیند که در برخورد با اهل سفر،نخستین آموزه ای که به خوبی جلوه می کند صبوری و بخشش جماعت همیشه مسافر است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز- شاگرد مکانیکی که خودروی گران قیمت یکی از مشتری ها را بی اجازه سوار شده و با آن تصادف کرده بود برای فرار از پرداخت خسارت نقشه عجیبی طراحی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز- ریختن گازوئیل در جاده نوشهر به رویان منجر به تصادفات زنجیره ای شده و عاملین این عمل نیز هنوز شناسایی نشده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز- معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: مهلت بخشودگی 2 برابری جرایم معوقه رانندگی تا پایان آذرماه سال جاری است و این زمان تمدید نمی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز: بررسی روند قیمت خودروها در بازار نشان می دهد امروز همزمان با ثبات نسبی نرخ ارز، شاهد ثبات قیمت ها در این بازار نیز بوده ایم به طوری که بیشترین افزایش قیمت به پژو 207 اتوماتیک با دو میلیون ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: تازه ترین گزارش دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه نشان از کاهش 25.1 درصدی تولید خودروهای سواری تا پایان آبان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد این در حالیست که تولید خودروهای سواری در آبان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: این وانت جدید و قدرتمند جاده های سخت، در دو مدل و با دو موتور گوناگون وارد بازار فروش شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز: رییس سابق شورای رقابت گفت: و نه خودروساز و نه هیچ سازمان دیگری اجازه قیمت گذاری ندارند و طبق قانون این امر باید توسط شورای رقابت صورت گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۸    
بدون شرح ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: مدنظر قرار دادن نرخ ارز، توجه به امکان تامین مواد اولیه و قطعات و همچنین نگاه ویژه به فاصله بین قیمت خودرو در کارخانه و بازار آزاد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز: الوباتری به عنوان یک استارت آپ، جدید ترین خدمات تخصصی در زمینه باتری خودرو را ارائه کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز- بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از خانوارهای شهری ایرانی به امکانات اولیه زندگی دسترسی دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۸    
پدال نیوز: بازیکن تیم جوانان صنعت نفت آبادان در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۸    
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی گفت: مقرر شد لاستیک و مواد اولیه تولید آن در زمره کالای اساسی قرار گیرد و ارز 4200 تومانی به آن اختصاص یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز- شهردار لندن، برنامه طرح سازگاری شهرها با تغییر 1.5 درجه ای دمای هوا را در دستور کار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز- مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش از مصدومیت یک نفر بر اثر تصادف زنجیره ای هشت خودرو در جاده اهواز – شوش خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۹    
پدال نیوز: فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی را در مورد پیشنهاد شورای هماهنگی ترافیک شهرهای کشور درباره ابطال معاینه فنی خودروهای تصادفی ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۹    
پدال نیوز- معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران گفت: در راستای سهولت افراد برای دریافت مرسوله های پستی سرویس توزیع ویژه یا توزیع بعد از ظهر راه اندازی شده که متقاضیان کارت سوخت می توانند با ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۴    
پدال نیوز: این خودرو در سال 2019 وارد خط تولید شده و با خودروهایی مانند فورد اج و نیسان مورانو به رقابت خواهد پرداخت. هوندا پاسپورت و شورلت بلیزر نیز از خودروهای تازه وارد این حوزه به شمار می آیند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۴    
پدال نیوز:مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت نام جا مانده اند، به مدت یک هفته تا شنبه یکم دی ماه تمدید شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۹    
پدال نیوز: شرکت ایران خودرو فروش وپیش فروش آذر ماه برخی محصولات خود را از روز دوشنبه 26 آذر آغاز می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۴    
پدال نیوز: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: مدنظر قرار دادن نرخ ارز، توجه به امکان تامین مواد اولیه و قطعات و همچنین نگاه ویژه به فاصله بین قیمت خودرو در کارخانه و بازار آزاد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۴    
پدال نیوز: دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، آزادسازی قیمت قطعات را پیش زمینه اصلاح نرخ ها در این صنعت معرفی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۴    
سیستم تعلیق سفارشی در این اتومبیل باعث می شود تا راننده خودرواش را در هر ارتفاعی براند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز- دو داستان در مورد لوگو و علامت تجاری ب. ام؛ و نقل می شود که هرکدام روایت خود را از خانه های آبی و سفید این لوگو بیان می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز: رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با اشاره به منحصر فرد بودن کد VIN در هر اتومبیل استعلام خلافی از طریق کد VIN باید به مردم آموزش داده شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- تسلا قصد دارد واحدهای ذخیره انرژی برای پروژه های کلان بسازد. این واحدها به اندازه یک محفظه هستند و می توانند 2673 کیلووات ساعت برق را ذخیره کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد پورسید آقایی برای حذف طرح زوج و فرد گفت: هنوز پلیس راهور با آقای پورسید آقایی به توافق نرسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۹    
پدال نیوز- اعضای شورای شهر تهران با یک فوریت مجوز انتشار سه هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران را تصویب کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۹    
پدال نیوز- سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی در مصلای امام خمینی تهران آغاز به کار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۴    
پدال نیوز: قفل شدگی بازار خودرو محصول شرایطی ست که در آن تورم با رکود گسترده، عجین شده است؛ شرایطی که می توان آن را بیماری ایرانی اقتصاد و محصول کاهش شدید قدرت خرید قاطبه ی مردم -حدود 50 میلیون نفر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۹    
پدال نیوز: رویای تحقق خودروهای هوشمند هر روز یک گام به واقعیت نزدیک تر می شود و براساس پیش بینی ها این خودروها تا سال 2022 میلادی بسیاری از خیابان های دنیا را در تسخیرخود قرار می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۴    
پدال نیوز: یکی از افسانه ای ترین خودرو های مسابقه ای پورشه که با بهره مندی از موتور 12 سیلندر توربوشارژ خود 1200 اسب بخار قدرت تولید می کرد (قابلیت ارتقا تا 1500 اسب بخار) ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز- آیا خودرو صرفاً یک آهن پاره شیک است که با اجی مجی ناگهان ظاهر می شود و همه دوست دارند یکی از بهترین هایش را داشته باشند و پایشان را روی پدال گاز فشار دهند طوری که انگار سرشان بیرون از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۴    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی پایتخت گفت: به مأموران راهور اعلام کرده ایم که نباید کمین کنند؛ باید مردم چراغ گردان پلیس را ببینند و خودشان قوانین و مقررات را رعایت کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- شرکت خودروساز ژاپنی قصد دارد در آغازین روزهای سال نوی میلادی از اولین شاسی بلند تمام برقی خود رونمایی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز- معاون امور صنایع وزارت صنعت با اشاره به بسته حمایتی و ساماندهی بازار خودرو و قطعه سازی گفت: محتویات این بسته به خودروسازان کمک می کند تا تعهدات خود را در مقابل مردم انجام دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: حرکت دنده عقب پژو پارس در بزرگراه یاسینی منجر به حادثه فوتی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ دلخراش کودک 6 ساله ای خبر داد که بر اثر سهل انگاری پدر حین موتورسواری جان باخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: صنعت خودرو یکی از صنایع استراتژیک اقتصاد کشور است که در شرایط تحریم با چالش جدی مواجه شده و در این شرایط حمایت دولت وسیاست گذاری درست می توان حیات این صنعت را تضمین کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز- اکیپ واحد سیار تست کنار جاده ایی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به همراه پلیس از ابتدای مهر ماه نسبت به کنترل وضعیت آلایندگی 2130 دستگاه خودروی سنگین در سطح شهر اقدام نموده که معاینه فنی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز- عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: مدنظر قرار دادن نرخ ارز، توجه به امکان تامین مواد اولیه و قطعات و همچنین نگاه ویژه به فاصله بین قیمت خودرو در کارخانه و بازار آزاد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز- رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس، از درخواست نمایندگان برای بازگشت به طرح اولیه ساماندهی بازار خودرو خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز- رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تازمانی که پرونده های مربوط به اموال قاچاق و متروکه در مرجع رسیدگی کننده تعیین تکلیف نشود، کالاها به صورت امانت در اختیار ما قرار خواهند داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به اندازه بیش از 30 تا 40 درصد مالیات قابل وصول در کشور، فرار مالیاتی وجود دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز- چند روز پیش بود که وزیر صنعت از حاشیه 5 درصد (قیمت خودرو 5 درصد کمتر از حاشیه بازار) قیمت خودرو اطلاع رسانی کرد و لابه لای صحبت هایش تأکید کرد که خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان مشمول ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز- مرکز پژوهشهای مجلس عملکرد یارانه های نقدی و سناریوهای اصلاح قیمت بنزین را در قالب دو گزارش بررسی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز: اجرای طرح فروش خودروهای داخلی با فرمول پنج درصد کمتر از حاشیه بازار اگر چه مشمول خودروهای بالای 45میلیون تومان شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۴۴    
پدال نیوز: چین در تازه ترین اقدام اعلام کرده است که به طور موقت تعرفه ها بر واردات خودروهای ساخته شده در آمریکا را کاهش می دهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۴۴    
پدال نیوز : در روزهایی که افت تولید خودرو به دلیل کمبود قطعات داخلی و خارجی شدت گرفته، قطعه سازان می گویند طی یک ماه و نیم گذشته موفق به انجام تراکنش ارزی نشده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۳۹    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی تویوتا موتور طی دو مرحله 143 هزار خودروی شاسی بلند تاکوما، تویوتا لندکروز و لکسوس ال ایکس 570 را فراخوان داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۳۹    
پدال نیوز: گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که هیات مدیره نیسان هنوز نتوانسته اند در مورد گزینه جایگزین کارلوس گوسن، رئیس پیشین این شرکت به توافق برسند......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۲۹    
پدال نیوز: هوای سرد همیشه چالش های بسیاری را در رانندگی ایجاد می کند و هنگامی که زمستان فرا می رسد، دانستن اینکه خودروی شما چقدر برای این شرایط آب و هوایی آماده است، اهمیت زیادی دارد.