شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 31 شهریور 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 7 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 8 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 9 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 10 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 11 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 12 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 13 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 14 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 15 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 16 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 17 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 19 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 20 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 21 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 22 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 23 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 24 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 25 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 26 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 27 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 28 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 29 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 30 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۲    
رییس مؤسسه روایت سیره شهدا آمریکا و اسرائیل را یزید زمان دانست و گفت: همانگونه که یزید دیروز در برابر امام حسین(ع) عربده می کشید یزید امروز در سازمان ملل متحد عربده کشیده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد که مقاومت از بصیرت خاصی برخوردار بوده و تنها در برابر خدا تعظیم می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۹    
جبهه العمل اسلامی لبنان از حمایت رییس جمهور این کشور از سلاح مقاومت و مخالفت با اسکان دائمی آوارگان سوری تقدیر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۹    
نائب رییس سابق مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس را در امتداد حرکت عاشورای حسینی دانست و گفت: دفاع مقدس ادامه راه و منطق اباعبدالله الحسین(ع) برای اقامه حق و مبارزه با باطل بود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۶    
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از بدعت و خرافه به عنوان خطر جدی برای هیأت های مذهبی یاد کرد و گفت: هیأت ها باید با محوریت روحانیت به اجرای برنامه های دینی و فرهنگی خود اقدام کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۳    
امام جمعه شهرضا گفت: مسؤولان باید اختلافات خود را کنار بگذارند و برای رضای خدا به مردمی که مشکلات زیادی در زندگی خود دارند، خدمت کنند، مشکلات مردم زیاد است اما با عزم راسخ و اقدام انقلابی قابل حل است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۰    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه عزاداری امام حسین(ع) سبب رشد انسان می شود، گفت: اشک بر مظلومیت امام حسین(ع) همراه با شناخت انسان نسبت به جایگاه ایشان است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۷    
حجت الاسلام اسلامی تبار تکذیب دین، قیامت و توحید را ریشه همه مفاسد دانست و گفت: کسی که قیامت را قبول نداشته باشد هیچ انگیزه ای هم برای پرهیز از گناه نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۷    
جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با اشاره به 42 حمله آل خلیفه به نمادهای عزاداری، این مساله را به معنای انتقام آل خلیفه از شیعیان توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۱    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بقای اسلام بستگی به نهضت سیدالهشدا(ع) دارد، گفت: هیأت های عزاداری باید سیاست های نهضت حسینی(ع) ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۷    
یکی از روحانیان لبنان به تاخیر افتادن انتخابات را فاجعه ای ملی توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۸    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سازمانهای مردم نهاد نشانه بلوغ سیاسی و فکری و اقتصادی مردم است که در جامعه ما به میزان زیادی توسعه یافته است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۵    
مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم امروز پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به سخنان سخیف و احمقانه ترامپ علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۲    
مراسم ختم آیت الله راستی کاشانی از سوی رهبر معظم انقلاب شنبه اول مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۵    
عضو جمعیت الوفاق اسلامی بحرین نسبت به ادعای معاون وزیر خارجه درباره انحلال این جمعیت واکنش نشان داد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۶    
دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن و سوریه به عنوان دوست لبنان یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۸    
عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، امام حسین(ع) را متعلق به همه آزادگان جهان خواند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۲    
نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نسبت به عملیات تروریستی علیه مجالس حسینی هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۶    
در پی اظهارات سخیف و توهین آمیز ترامپ، رییس جمهور آمریکا در صحن عمومی سازمان ملل متحد در قبال نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، نمازگزاران مشهدی پاسخ محکمی به ادعاهای واهی ترامپ دادند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۰    
امام جمعه نجف اشرف خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی اولین حامی همه پرسی استقلال کردستان عراق به شمار می آید.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۱    
رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت از شهادت حضرت اباعبدالله(ع) به عنوان بزرگترین مصیبت تاریخ اسلام پس از ارتحال پیامبر اکرم(ص) یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۲    
سی و چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله سید عبدالله شیرازی با حضور علما، فضلا، طلاب و اقشار مختلف مردم در مشهد مقدس برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۱    
8 طلبه مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر در نخستین روز از ماه محرم الحرام معمم شدند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۵    
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رویش های امروز انقلاب محصول مکتب عاشورا است، گفت: تا روزی که یاد و نام امام حسین(ع) در انقلاب اسلامی زنده باشد ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۶    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان گفت: امروز مردم جهان این عصبانیت آمریکا را به وضوح در اراجیف رییس جمهور این کشور مشاهده کردند و به زودی مرگ آمریکا از این عصبانیت را نیز خواهند دید.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۱    
رییس جمعیت علمای صور لبنان گفت: زمان ترسیم نقشه منطقه از سوی آمریکا به پایان رسیده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۹    
سخنگوی جنبش انصارالله تاکید کرد مذاکرات سیاسی یمن به دلیل دخالت های فرستاده سازمان ملل در امور این کشور با مشکل مواجه شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۹    
امام جمعه برج البراجنه بیروت اسکان دائمی آوارگان سوری در لبنان را خیانت ملی بزرگ توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۶    
یک منبع از دادستانی کل تاجیکستان گفت: زنانی که به اتهام پوشیدن حجاب جریمه شده اند، برای اعاده حقوق می توانند با شکایت به دادستان کل این کشور مراجعه کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۶    
یک پایگاه تحلیلی اعلام کرد: باید برای سران عربستان به وضوح مشخص شود که با حفظ دیدگاهی به ایران با نتایج معکوسی در سیاست داخلی و خارجی مواجه می شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۳    
درشرایطی که بشار اسد به دست برتر در جنگ سوریه تبدیل شده و توازن قدرت به نفع ایران و حزب الله در حرکت است، اسرائیل با اقدامات نظامی در پی عرض اندام است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۳    
با فرارسیدن ماه محرم، رییس جمهور پاکستان با انتشار پیامی، از مردم کشورش خواست تا در این ماه، برای گسترش فرهنگ برادری، تحمل، بردباری و صلح تلاش کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۳    
وزیر امور خارجه سعودی در دیدار با رییس ائتلاف تروریستی سوریه، بر حمایت همه جانبه از این ائتلاف تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۰    
سازمان عفو بین الملل با صدور بیانیه ای تاکید کرد که حملات علیه غیرنظامیان یمن با استفاده از تسلیحات ساخت آمریکا به قتل می رسند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۸    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که مردم باید در همه مسائل زندگی خود باید فقیه عالم پیروی کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۶    
انتصاب حجت الاسلام حسینی پور به عنوان امام جمعه موقت بندرعباس، راهپیمایی مردم بندرعباس در محکومیت اظهارات ترامپ و افزایش 32 درصدی کشف کالای قاچاق از جمله اخبار کوتاه استان هرمزگان است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۳    
امام جمعه بیروت گفت: مجمع عمومی سازمان ملل به منبر جنگ و انتقام و اتهام زنی مبدل شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۳    
اجرای طرح مهر تحصیلی از محل موقوفات استان، برگزاری هزار برنامه توسط حسینیه های شاهد استان در هفته دفاع مقدس، صدور حکم شهرداری اهواز و برگزاری رژه نیروهای مسلح در استان چند خبر کوتاه از خوزستان هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۴    
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با اشاره به اینکه طالب علم بودن، خودسازی و تهذیب نفس و خدمت به جامعه دینی و اسلامی سه رکن تشکیل دهنده هویت اصلی طلبه است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۱    
آیت الله طه محمدی با اشاره به شکست آمریکا در سوریه با نقش آفرینی ایران گفت: خودزنی ترامپ در سازمان ملل ناشی از احساس شکست وی در منطقه است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۸    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد حیدر احمدی بعد از نماز جمعه با حضور پرشور نمازگزاران تشییع و به خاک سپرده شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۵    
امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به اینکه یاوه گویی های ترامپ، دولت آمریکا را در اذهان جهانیان خوار و خفیف کرده است گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۹    
امام جمعه دامغان با از سر ضعف خواندن سخنان رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ملت بزرگ ایران ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۹    
حرم مطهر احمدبن موسی(ع) امروز میزبان خیل عظیم شیرخوارگان حسینی بود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: یاوه گویی های دونالد ترامپ علیه ایران و نظام اسلامی نشان دهنده ضعف و درماندگی دنیای استکبار و در رأس آن آمریکا است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه اراک با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا با قدرت و قاطعانه ایستادگی خواهد کرد، گفت: مبارزه با ظلم و استکبار از اهداف مهم ملت بزرگ، مومن و خداجوی ایران اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه صیدای لبنان تأکید کرد که سخنان رییس جمهور لبنان در سازمان ملل به هیچ نتیجه ای نمی رسد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
آیت الله حیدری با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب درباره تشکیل هیأت اندیشه ورزی در مجلس خبرگان، توجه به مسائل کلان را خواسته معظم له از اعضای خبرگان رهبری بیان کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۶    
نیروهای امنیتی بحرین امروز نیز از اقامه نماز جمعه در منطقه تحت محاصره الدراز ممانعت کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۳    
رییس جمهور لبنان در یک مصاحبه ضمن تاکید بر اینکه حزب الله لبنان برای آزادسازی سرزمین لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی تاسیس شده، درباره مسائل منطقه و سوریه اظهاراتی را مطرح کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵    
دفتر حضرت آیت الله سیستانی در نجف 2600 سبد غذایی میان آوارگان توزیع کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵    
مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، پس از اقامه نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور در محکومیت اظهارات گستاخانه و ضدایرانی ترامپ در سازمان ملل، راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: از امام حسین(ع) می آموزیم که امروز امر به معروف و نهی از منکر از نگاه ایشان حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران است و بزرگ ترین و پلیدترین منکر عالم ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۲    
حکیم در دیدار با نماینده سازمان ملل متحد در بغداد خواهان حل مشکلات میان اقلیم کردستان و عراق شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
آیت الله صفایی بوشهری گفت: آمریکا بداند در صورتی که بخواهد کوچکترین تعرضی به ایران داشته باشد با پاسخ دندان شکنی از سوی رزمندگان اسلام و مردم ایران مواجه خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۴    
روزنامه اسپانیایی، در گزارشی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تنها رژیمی است که به دلیل منافع خود علیه ایران از استقلال اقلیم کردستان عراق حمایت می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۱    
مفتی بیت المقدس در سخنانی که به مناسبت آغاز سال جدید قمری ایراد کرد، بیان داشت که رژیم صهیونیستی هیچ حقی در مسجد الاقصی ندارد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۱    
با حکم رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام علی اصغر عقیلی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان سامان برای مدت 3 سال منصوب و معرفی شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۱    
رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: مراسم تجمع دانشجویان عاشورایی که هرساله از سوی دانشجویان دانشگاه های استان مرکزی برگزار می شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۱    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسیر نابودی گام بر می دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۸    
نماینده ولی فقیه در لرستان سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران در سازمان ملل را در شأن خودش خواند و گفت: این سخنان بی مغز ترامپ به دلیل شدت ناراحتی او از شکست های پی در پی در منطقه است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۸    
مفتی عربستانی برای توجیه عدم اجازه رانندگی به زنان در این کشور ادعا کرد که زنان به دلیل داشتن عقلی کمتر نسبت به مردان، نباید رانندگی کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۵    
نماینده ولی فقیه در نجف آباد والدین را اصلی ترین عامل تربیت حسینی بیان کرد و گفت: بزرگ ترین تکلیف در هر عصر و زمانی برای والدین ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۵    
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه تهران با بیان اینکه یکی از نکات مورد توجه دشمن در شبکه های اجتماعی و ماهواره ها مساله به فساد کشاندن خانواده ها است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۹    
آیت الله حیدری گفت: حرف هایی که ترامپ علیه ملت ایران در سازمان ملل متحد بر زبان رانده به علت سرخوردگی و شکست در برابر اسلام، ملت ایران و جمهوری اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۹    
امام جمعه کرمان گفت: اگر امر به معروف به طور صحیح اجرا شود حلال همه مشکلات خواهد بود؛ اما بعضی ها امر به معروف را به گونه ای مطرح کردند که سبب دلسردی شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۶    
نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: تمام کسانی که به نحوی متولی برپایی مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) هستند باید ادب و نزاکت اخلاقی و اسلامی را رعایت کرده و از انجام اعمالی که برخلاف شئونات اسلامی است به شدت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۳    
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان با تأکید بر این که روحانیان باید مراقب اعمال و کردار خود در ایام تبلیغ باشند ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۳    
تظاهرات ضد آمریکایی نمازگزاران کرمانشاهی پس از اقامه نماز جمعه با حضور طلاب و روحانیان، فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۰    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، احیای امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین هدف قیام اباعبدالله(ع) بیان کرد و گفت: به یقین حیات نظام اسلامی به امر به معروف و نهی از منکر گره خورده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۷    
عضو هیأت علمی جامعة المصطفی العالمیه با تاکید بر اینکه پدران و مادران بهترین الگو برای پسران و دختران خود هستند، گفت: والدین باید با رعایت فرایض دینی و اخلاقی در تربیت دینی برای کوشا باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۶    
اهوازی ها همراه با سایر هم وطنان سخنان ابلهانه رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۳    
امام جمعه اصفهان با اشاره به اثرات دفاع مقدس، گفت: ما امروز آنچنان در ساخت سلاح پیش رفته ایم که قدرت های استکباری از ما هراس دارند و کینه نظام اسلامی را به دل گرفته اند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۰    
آیت الله علما گفت: سخنان پوچ و مملو از خشم رییس جمهور آمریکا اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی را بر جهانیان آشکار ساخت و حقارت و ضعف آمریکا و رژیم صهیونیستی را در برابر اسلام و انقلاب نمایان کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۷    
نمازگزاران تبریز امروز پس از آیین عبادی سیاسی جمعه در خیابان های منتهی به مصلای اعظم امام خمینی(ره) تظاهرات ضدآمریکایی برپا کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۱    
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از مقتدر ترین نظام ها درجهان انقلاب اسلامی است که این اقتدار مرهون سیاست های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۸    
نمازگزاران تهرانی پس از نماز جمعه در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ایران به راهپیمایی پرداختند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۹    
حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان این که مدیران کشور باید پشتیبان فرهنگ اسلام باشند، گفت: جمهوری اسلامی در آینده نیازمند مدیرانی است که خودباخته و مروج فرهنگ غرب نبوده و از تشرهای دشمن ترسی نداشته ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این که اظهارات ضدبرجامی ترامپ در سازمان ملل را کارشناسان غربی نیز قبول نمی کنند، گفت: یاوه گویی ترامپ دور از عقلانیت و اخلاق بود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۷    
امام جمعه قم خطاب به سران استکبار، گفت: اشتباه نکنید، ملت ایران تحت دستور رهبری در برابر مواضع جاهلانه و هیأت حاکمه ظالم در دنیا خواهند ایستاد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۷    
نمازگزاران شهرری پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی سخنان سخیف و شرم آور رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۴    
حجت الاسلام شکوری گفت: از نظر فقه شیعه و فرهنگ اهل بیت(ع) امر به معروف و نهی از منکر مراحلی دارد که تذکر لسانی یکی از این مراحل است و ضرورت دارد با عزم ملی، تذکر لسانی را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
خطیب نماز جمعه تهران شکست ایدئولوژیک را مهم ترین عامل عصبانیت دولت های آمریکایی از ایران اسلامی عنوان و سخنان اخیر ترامپ علیه مردم ایران را برگ ننگین جدیدی برای رژیم فاسد ایالات متحده دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: ما امروز در دهه چهارم انقلاب مادرانی را داریم که شهید حججی ها را تربیت می کنند ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۵    
تحلیلگر رسانه روس ضمن اشاره به پاسخ متناسب رییس جمهور ایران به گزافه گویی های آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روحانی با سخنان خود بدگویی های ترامپ و نتانیاهو را خنثی کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۲    
یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در گفت وگو با روزنامه ای فرامنطقه ای تأکید کرد: سلاح مقاومت ضمانتی در مقابله با تعرض های رژیم صهیونیستی بوده و به هیچ وجه قابل چانه زنی نیست.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۹    
نخست وزیر پاکستان طی سخنرانی خود در سازمان ملل مشکلات فراوان مسلمانان فلسطین و کشمیر را مطرح کرده و خواستار اقدام جدی اعضا برای حل آن شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۰    
حجت الاسلام حسناتی با اشاره به گزافه گویی های رییس جمهور آمریکا، گفت: امروز واجب است که حسینیان با تمام ابزارهای روز و آگاهی به سیاست های دنیا با هوشیاری و بصیرت در برابر جبهه یزیدیان ایستادگی کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۴    
امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه سخنان ترامپ نشان از ضعف آمریکا است، گفت: درماندگی و ضعف امروز آمریکا به سبب پیروزی ایران و مقاومت در عراق، سوریه و لبنان است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۱    
نماینده ولی فقیه در لرستان هفته دفاع مقدس را تجلی ارزش های اسلامی خواند و گفت: ایام محرم و هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام فرصتی مناسب در جهت تبیین ارزشها در جامعه است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۸    
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه تاریخ گواه جنایت کاری آمریکا است، گفت: هیچ جایی در جهان از خوی جنایتکار آمریکا در امان نبوده است و باید بدانیم هیچ گاه آمریکا قابل اعتماد نیست.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۲    
امام جمعه موقت ساری با محکوم کردن سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، این سخنان را نشان دهنده فرهنگ قرون وسطایی دولتمردان آمریکایی دانست و گفت: سخنان ترامپ زشت، ابلهانه و جاهلانه بود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با اشاره به نقش محرم در تربیت فرزندان گفت: اگر فرزندان از کودکی در فضای محرم رشد کنند به یقین شخصیت حسینی در وجودشان نقش می بندد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹    
امام جمعه ایلام سخنرانی وقیحانه و به دور از ادب رییس جمهور آمریکا را نتیجه امتیازدهی در برجام دانست و گفت: کسانی که مذاکره با کدخدا را بزرگ ترین افتخار برای خود می دانستند ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶    
در نخستین روز هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر رژه نیروهای مسلح استان قم شامل نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۰    
امام جمعه موقت تهران با بیان این که ماه محرم کلاس درس های حسینی و عاشورایی است، گفت: امام حسین(ع) با وجود زن و بچه هایش که امکانات و شرایط زندگی خوب می خواستند ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۱    
وزیر خارجه عربستان بار دیگر اتهاماتی بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۱    
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) هرمزگان با اشاره به برگزاری همایش شیرخواران حسینی در 28 شهر و شهرستان استان هرمزگان ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۱    
حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح ایران گفت: اگر گلوله ای از پایگاه های آمریکا یا رژیم صهیونیستی به کشورمان شلیک شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: اگر فرهنگ حاکم بر دوران دفاع مقدس حفظ شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.
  • ۱