سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۷:۰۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ساوالان خبر 1 شهریور 1395 - savalankhabar.ir

ساوالان خبر 29 اسفند 1394 ساوالان خبر 31 فروردین 1395 ساوالان خبر 31 اردیبهشت 1395 ساوالان خبر 31 خرداد 1395 ساوالان خبر 31 تیر 1395 ساوالان خبر 31 مرداد 1395 ساوالان خبر 30 مهر 1395 ساوالان خبر 30 آبان 1395 ساوالان خبر 28 آذر 1395 ساوالان خبر 30 دی 1395 ساوالان خبر 30 بهمن 1395 ساوالان خبر 1 اسفند 1395 ساوالان خبر 1 شهریور 1395 ساوالان خبر 2 شهریور 1395 ساوالان خبر 3 شهریور 1395 ساوالان خبر 4 شهریور 1395 ساوالان خبر 6 شهریور 1395 ساوالان خبر 7 شهریور 1395 ساوالان خبر 8 شهریور 1395 ساوالان خبر 9 شهریور 1395 ساوالان خبر 10 شهریور 1395 ساوالان خبر 12 شهریور 1395 ساوالان خبر 13 شهریور 1395 ساوالان خبر 14 شهریور 1395 ساوالان خبر 15 شهریور 1395 ساوالان خبر 16 شهریور 1395 ساوالان خبر 17 شهریور 1395 ساوالان خبر 18 شهریور 1395 ساوالان خبر 19 شهریور 1395 ساوالان خبر 20 شهریور 1395 ساوالان خبر 21 شهریور 1395 ساوالان خبر 22 شهریور 1395 ساوالان خبر 23 شهریور 1395 ساوالان خبر 24 شهریور 1395 ساوالان خبر 25 شهریور 1395 ساوالان خبر 26 شهریور 1395 ساوالان خبر 27 شهریور 1395 ساوالان خبر 28 شهریور 1395 ساوالان خبر 29 شهریور 1395 ساوالان خبر 30 شهریور 1395 
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۹    
عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران گفت: تقاضای ایرانی ها برای سفر به گرجستان در تابستان امسال حدود 300 درصد رشد داشته، به طوریکه برای اقامت مسافران در این کشور با کمبود هتل مواجه شده ایم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۴    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به دستگیری یکی از بزرگترین قاچاقچیان کشور گفت: از این متهم 800 تن مواد کشف شده و پرونده همچنان در دست تحقیق است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۴    
یک نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به اتهام استفاده غیرمجاز از عناوین علمی در شعبه 1057 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حیدری محاکمه شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از بررسی طرح تعطیلی شنبه ها در دولت خبر داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۹    
برخی سینماگران در پی پخش تیزرهای فیلم هایشان از ماهواره به دستور دادستانی "ممنوع الکار" اعلام شدند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۴    
پلیس فتا استان اردبیل در خصوص آسیب ها و تهدیدات بازی جدید گو هشدار می دهد!
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اردبیل از افزایش دو برابری جمعیت گونه در معرض انقراض آهوی مغان در سایت تکثیر آن خبر داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۴    
وصیت نامه دو جوانی که پنج شنبه خود را از درخت حلق آویز کرده بودند در خودروی پراید این افراد کشف شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۴    
اگر به بلندی علاقه مند هستید و دنبال هیجان می گردید اخیرا جدیدترین پل با کف شیشه ای در چین افتتاح شده است که نباید آن را از دست بدهید.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۹    
بیکاری در ایران و یا تمایل به کار در فضایی متفاوت همگی از مواردی اند که به عنوان دلیل مهاجرت بازیگران ایرانی به ترکیه از آن یاد می شود ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل با اشاره به تنوع جغرافیایی و اقلیمی در گستره این استان گفت: توسعه گردشگری روستایی اردبیل اولویت میراث فرهنگی است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۹    
فرماندار خلخال گفت: شهرستان خلخال آماده برگزاری برنامه های هفته دولت است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: احداث کمپ تیم های ملی در این استان یک وعده شعاری است که در دولت قبل مطرح شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۴    
مراسم اختتامیه بازی های المپیک ریو از ساعت 20 به وقت محلی در ورزشگاراه ماراکانا آغاز شد. این مراسم در حالی برگزار شد که کاروان ایران در آن شرکت نکرد اما پرچم کشورمان که از ابتدا برفراز ماراکانا بود ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۹    
مأموران بسیج، هنگام گشت شبانه در حوالی میدان آزادی به خودروی پرایدی با سه سرنشین مرد و یک دختر مشکوک شدند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۴    
ناراحتی مفرط سعید عبدولی و اشک های کیمیا علیزاده در بین عکس های غم انگیز و ناراحت کننده المپیک ریو از دید یو اس ای تودی جای گرفت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۴    
حکم اعدام 36 نفر از محکومان جنایت اسپایکر عراق با حضور خانواده های قربانیان و وزیر دادگستری این کشور اجرا شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۹    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود:هر وقت از کسی یا چیزی عصبانی شدید سوره کافرون را بخوانید. کمک می کند، قوّه می آورد، تمام نعمت ها در آن هست. تمام استغفارها در آن است ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۹    
در گوشه ای از همین حوالی شهر مشهد در روستای قرقی مردی زندگی می کند که 33 سال است چشمانش رنگ خواب را ندیده اند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۴    
غلامرضا یوسفی فرماندار جدید ورامین تا قبل از این ریاست انتخابات استان تهران را به عهده داشت, در مراسم معارفه خود اعلام کرد “من اهل شیشلیگ و کباب هستم و شفاف هم می گویم که با نان و پنیر نمی توانم کار ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۴    
پانته آ بهرام به عنوان تنها بازیگر زن در نمایش افسون معبد سوخته به ایفای نقش خواهد پرداخت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۹    
بخشی از فیلم ازدواج بسرعت در فضای مجازی پخش می شود. ازدواج مرد 80 ساله با دختر 19 ساله. یکی دو تا عکس هم هست. بینندگان نچ نچ می کنند و ابروها را با تعجب بالا می اندازند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۹    
مامور به مرکز خرید رفته و این جوان 19 ساله به نام لوگان یانگر را دستگیر می کند. زمانی که می خواستند به مرکز پلیس بروند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۹    
روزنامه "واشنگن پست" گزارش داده است که یک جوان 37 ساله امریکایی که ماه گذشته به تجاوز به زنی 100 ساله متهم شده بود، در ایالت کانزاس امریکا محاکمه شد و محکمه ابتدایی وی را مجرم شناخت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۹    
سفارت ژاپن در تهران امروز از بازداشت کوتاه سفیر این کشور خبر داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۹    
در بازی دو رقیب دیرینه، دینامو درسدن و رد بولز لایپزیگ هواداران در اقدامی عجیب و البته زننده سر بریده شده گاو به زمین پرت کردند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۴    
زندگی هایی که قسطی شروع می شوند و ادامه می یابند هر چند امروز در فرهنگ جامعه ایرانی عادی شده اما باید دید که این زندگی ها چقدر می توانند در معرض آسیب قرار گیرند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۹    
معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه به هیچ اردوی مختلط دانشجویی مجوز داده نمی شود، گفت: برگزاری کنسرت در فضای دانشگاه ها ممنوع است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۹    
پرداخت پاداش های اخیر به مدیران شهرداری رشت و دریافت پاداش توسط یک مدیر به اندازه 38 ماه حقوق یک رفتگر در این مجموعه، از جمله مواردی بود که عضو شورای اسلامی این در جلسه شورا، مطرح و به آن انتقاد کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۴    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: بی توجهی به مصرف صبحانه، تبعات جبران ناپذیری چون ریزش مو را به دنبال دارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۴    
کاروان آمریکا، موفق ترین ورزشکاران بازی های المپیک را داشت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۹    
در یک برنامه تلویزیونی، طاهر احمد زاده و منیره رجوی (خواهر مسعود رجوی) و چند تن از افراد کادر نظامی منافقین به تشریح جنایات خود در خرداد ماه و به آشوب کشاندن مناطق مختلف کشور در مهر ماه سال 60 ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش درباره بیمارستان ترک اعتیاد دانش آموزان، عدالت آموزشی در دولت یازدهم، افزایش حقوق معلمان در مناطق دورافتاده و محروم توضیحاتی را ارائه کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۹    
دادگاه حکمیت ورزش (CAS) رای خود درباره شکایت کمیته ملی المپیک ایران از فدراسیون جهانی وزنه برداری درباره قضاوت داوران و هیات ژوری در مسابقه بهداد سلیمی را اعلام کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۴    
المپیک 2016 ریو در حالی به پایان رسید که آمریکا با کسب 46 نشان طلا در مکان نخست ایستاد و انگلیس با یک طلا بیشتر نسبت به چین در جایگاه دوم قرار گرفت و کاروان کشورمان در جایگاه بیست و پنجم به کار خود ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۴    
گلچینی از بهترین تصاویر مسابقات المپیک 2016 ریو را از نظر می گذرانید.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۹    
خرج و هزینه های زندگی در عربستان به شدت افزایش یافته و کسب درآمد نیز بسیار سخت تر شده است
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۹    
سه گونی پول در میان کوهی از زباله محصور شده توسط یک خانواده در بوکان کشف شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۰:۵۱    
مدیران نشریه که علاقمند هستند نشریات آنها در سایت “ساوالان خبر” نمایش داده می شود می توانند نشریه خود را بصورت jpg به نشانی اللکترونیکی این سایت بهآدرسsavalankhabar@yahoo.com ارسال کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۶    
باید منتظر ماند و دید مسئولان امر در خصوص مشکلات این سد چه راهکار هایی را در دستور کار قرار خواهند داد و معلوم نیست روستایی به نام سقزچی در منطقه نمین با چه سرنوشتی در آینده روبرو خواهد شد.