سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۳۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ساوالان خبر 25 شهریور 1395 - savalankhabar.ir

ساوالان خبر 29 اسفند 1394 ساوالان خبر 31 فروردین 1395 ساوالان خبر 31 اردیبهشت 1395 ساوالان خبر 31 خرداد 1395 ساوالان خبر 31 تیر 1395 ساوالان خبر 31 مرداد 1395 ساوالان خبر 30 مهر 1395 ساوالان خبر 30 آبان 1395 ساوالان خبر 28 آذر 1395 ساوالان خبر 30 دی 1395 ساوالان خبر 30 بهمن 1395 ساوالان خبر 1 اسفند 1395 ساوالان خبر 1 شهریور 1395 ساوالان خبر 2 شهریور 1395 ساوالان خبر 3 شهریور 1395 ساوالان خبر 4 شهریور 1395 ساوالان خبر 6 شهریور 1395 ساوالان خبر 7 شهریور 1395 ساوالان خبر 8 شهریور 1395 ساوالان خبر 9 شهریور 1395 ساوالان خبر 10 شهریور 1395 ساوالان خبر 12 شهریور 1395 ساوالان خبر 13 شهریور 1395 ساوالان خبر 14 شهریور 1395 ساوالان خبر 15 شهریور 1395 ساوالان خبر 16 شهریور 1395 ساوالان خبر 17 شهریور 1395 ساوالان خبر 18 شهریور 1395 ساوالان خبر 19 شهریور 1395 ساوالان خبر 20 شهریور 1395 ساوالان خبر 21 شهریور 1395 ساوالان خبر 22 شهریور 1395 ساوالان خبر 23 شهریور 1395 ساوالان خبر 24 شهریور 1395 ساوالان خبر 25 شهریور 1395 ساوالان خبر 26 شهریور 1395 ساوالان خبر 27 شهریور 1395 ساوالان خبر 28 شهریور 1395 ساوالان خبر 29 شهریور 1395 ساوالان خبر 30 شهریور 1395 
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۳:۵۶    
رویا نونهالی در جشن خانه سینما از دستمال سر جای روسری استفاده کرده بود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۲    
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه سالانه شاهد تولد 30 هزار نوزاد معلول در کشور هستیم، افزود: تلاش بر این است تا با اجباری کردن مشاوره ها این تولدها به حداقل برسد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۲    
معاون اداری و مالی شهرداری اردبیل گفت: برای تکمیل و راه اندازی موزه شهر اردبیل در عمارت بلدیه به بیش از 150 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۷    
به دنبال قهرمانی عبدالله حیدری در پارالمپیک ریو، فرماندار شهرستان خلخال قول مساعد برای احداث یک باب منزل مسکونی مناسب در روستای تیل را برای این قهرمان داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۵۲    
به همت اتحادیه نانوایان شهرستان مشگین شهر و در حاشیه جشنواره ملی فطیر در مشگین شهر، کار پخت بزرگترین فطیر جهان در مشگین شهر آغاز شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۷    
شهردار مشگین شهر در نشست خبری پرده از بسیاری از واقعیت ها برداشت از اخراج 3 نفر از کارکنان شهرداری تا بکارگیری 12 نفر پلیس ساختمان در قسمت رفتگری .....
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۷    
یازدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در شهرستان نیر با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در منطقه گردشگری بولاغلار نیر آغاز شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۲    
نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت پرورش زنبور عسل در استان اردبیل برای بیش از 5 هزار نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می کند و سالانه بیش از 6 هزار تن ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۷    
احسان علیخانی پس از تماشای گفت وگوی ابوالفضل پورعرب با فریدون جیرانی درباره گلایه های بازیگر دست های آلوده اظهارنظر کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۷    
رویا نونهالی در جشن خانه سینما از دستمال سر جای روسری استفاده کرده بود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۲    
مارهای غول پیکر یک شهر گردشگری را تسخیر کردند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۲    
یک حاج خانم مصری، هنگام رمی جمرات، تصمیم گرفت به جای شیطان، همسرش را لعنت کند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۲    
پسر جوان چندین سال است که با یک غاز دوست است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۷    
محمدرضا زائری از چهره های فرهنگی و روحانیون مشهور تهران، در یادداشتی عملکرد هفته نامه یالثارات را مورد انتقاد شدید قرار داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۷    
مشکلی در کشور در زمینه موسیقی وجود ندارد و فقط در شهر مشهد شاهد موردی بودیم که با کوتاه آمدن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد حرمت امام رضا (ع) در آن شهر حفظ شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۷    
نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه در مردادماه امسال، هفت تن و 252 کیلوگرم زعفران از کشور صادر شده است، گفت: قیمت این محصول طی 12 روز اخیر، حدود 10 درصد ارزان شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۷    
در اغلب موارد نیش زدن زنبور باعث تورم، درد و ایجاد کهیر و قرمزی در محل نیش زدگی و یا یک واکنش آلرژی مرگبار در افراد می شود که حتی ممکن است به سکته مغزی ختم شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۲    
بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، شصت وهفتمین مرحله از واریز یارانه های نقدی ساعت 24 امروز 25 شهریورماه انجام خواهد شد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۲    
مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: سقوط در استخر قیر یک واحد تولیدی در کیلومتر 17 جاده کلات کارگر 35 ساله را به شدت مجروح و راهی بیمارستان کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۲    
نماینده دائم سعودی در سازمان ملل در نامه ای خطاب به شورای امنیت، ایران را به قاچاق سلاح برای نیروهای یمنی متهم کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۷    
مسئولان کاروان پارالمپیک ایران مجبور شدند گاف عجیبشان را با چسب بپوشانند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۷    
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سرقت از آرایشگاه های زنانه و کشف 40 فقره سرقت و دستگیری 12 مالخر در استان خبر داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۲    
تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران با برتری پرگل مقابل برزیل به فینال بازی های پارالمپیک راه یافت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۲    
این خودروها مملو از تجهیزاتی هستند که به آن ها اجازه می دهد خود را هدایت کنند. با این حال یک مهندس از شرکت اوبر در صندلی راننده حضور داشته و در صورت بروز مشکل، کنترل اوضاع را در دست خواهد گرفت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۲    
طوفان دوپینگ در دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری، به سود ایران شد. با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش روی نمونه 4 نفر اول این وزن در المپیک لندن، نماینده ایران که روی سکوی پنجم ایستاده بود به مدال طلا رسید.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۲    
با سلطان قلبها عاشق سینما شدم... برای فیلم عروس 30 هزار تومان قرارداد بستیم... مرگ ما را هم در اخبار سراسری تلویزیون اعلام کردند.. ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۷    
از پیاز به عنوان یک داروی ضدعفونی کننده استفاده می شود. مالیدن آب پیاز به صورت از ایجاد لکه ها جلوگیری می کند و از مخلوط آب پیاز و عسل می توان به عنوان یک کرم ضد چروک استفاده کرد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۸    
عامل یکی از جنایت های جنجالی امسال، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان در جریان رسیدگی به پرونده، صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدحسین خازنی محاکمه شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۸    
برانکو ایوانکوویچ ترسی از دربی 83 ندارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۳    
دانشمندان دانشگاه کرنل آمریکا با بررسی دو سوم زبان های جهان دریافتند که احتمالا همه انسان ها به یک زبان جهانی صحبت می کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۳    
قهرمان وزنه برداری فوق سنگین پارالمپیک ریو گفت: از اینکه به قولم عمل کردم بسیار خوشحالم و از بابت احساس غرور می کنم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۸    
دولت آمریکا از هر گونه پرداخت نقدی به ایران منع می شود، حمله لفظی امیر مکه به ایران، وزیر صهیونیستی مدعی گسترش نفوذ ایران در سوریه شد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۸    
افزایش طول عمر رازی است که تمام جنبه های آن آشکار نشده است و بر مبنای تحقیقات مختلف فقط جنبه هایی از آن در دسترس محققان قرار گرفته است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۳    
ستاد تبلیغاتی نامزد هیلاری کلینتون، حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اطلاعات جدیدی درباره وضعیت سلامت جسمانی وی منتشر کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۳    
سیدمجتبی هاشمی ثمره، مشاور عالی احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری تفسیری جدید از شخصیت احمدی نژاد ارائه داد!
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۳    
تنها در پنج ماهه نخست سال جاری نزدیک به هفت هزار دستگاه خودرو تولید کشور ژاپن وارد کشور شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۰:۳۶    
کارآفرین اردبیلی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ها، صنعت گردشگری تا سال 2020 به پرسودترین و مهم ترین صنعت جهان تبدیل می شود ...