سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۱:۵۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ساوالان خبر 24 شهریور 1395 - savalankhabar.ir

ساوالان خبر 29 اسفند 1394 ساوالان خبر 31 فروردین 1395 ساوالان خبر 31 اردیبهشت 1395 ساوالان خبر 31 خرداد 1395 ساوالان خبر 31 تیر 1395 ساوالان خبر 31 مرداد 1395 ساوالان خبر 30 مهر 1395 ساوالان خبر 30 آبان 1395 ساوالان خبر 28 آذر 1395 ساوالان خبر 30 دی 1395 ساوالان خبر 30 بهمن 1395 ساوالان خبر 1 اسفند 1395 ساوالان خبر 1 شهریور 1395 ساوالان خبر 2 شهریور 1395 ساوالان خبر 3 شهریور 1395 ساوالان خبر 4 شهریور 1395 ساوالان خبر 6 شهریور 1395 ساوالان خبر 7 شهریور 1395 ساوالان خبر 8 شهریور 1395 ساوالان خبر 9 شهریور 1395 ساوالان خبر 10 شهریور 1395 ساوالان خبر 12 شهریور 1395 ساوالان خبر 13 شهریور 1395 ساوالان خبر 14 شهریور 1395 ساوالان خبر 15 شهریور 1395 ساوالان خبر 16 شهریور 1395 ساوالان خبر 17 شهریور 1395 ساوالان خبر 18 شهریور 1395 ساوالان خبر 19 شهریور 1395 ساوالان خبر 20 شهریور 1395 ساوالان خبر 21 شهریور 1395 ساوالان خبر 22 شهریور 1395 ساوالان خبر 23 شهریور 1395 ساوالان خبر 24 شهریور 1395 ساوالان خبر 25 شهریور 1395 ساوالان خبر 26 شهریور 1395 ساوالان خبر 27 شهریور 1395 ساوالان خبر 28 شهریور 1395 ساوالان خبر 29 شهریور 1395 ساوالان خبر 30 شهریور 1395 
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۱:۲۲    
مدیران نشریه که علاقمند هستند نشریات آنها در سایت “ساوالان خبر” نمایش داده می شود می توانند نشریه خود را بصورت jpg به نشانی اللکترونیکی این سایت بهآدرسsavalankhabar@yahoo.com ارسال کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۲۱:۱۲    
نشریه آوای روز تیتر اصلی خود را به حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل اختصاص داده و نوشته است این مردتریبون خطرناک انتخابات 96 خواهد بود
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۳    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: انتقال آب دریای خزر به نواحی مرکزی کشور مغایر با شعار تعادل بخشی وزارت نیرو است که در سال های اخیر آن را سر می دهد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۳    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه در پنج ماهه امسال 18 هزار لیتر مشروبات دست ساز داخلی کشف شده است، گفت: در مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی وضعیت به مراتب نگران کننده ای را شاهد هستیم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۸    
این ایستگاه اتوبوس عجیب که در چهارراه ژاندامری اردبیل راه اندازی شده، صندلی های خالی روی بلوک های حریم خیابان است که به شکل عجیب سازمان اتوبوسرانی اردبیل آنها را به کار گرفته تا شهروندان از این ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۳    
تصاویر: خبرگزاری ایرنا، میزان و تسنیم
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۸    
قرار نیست از بتن فقط برای ساختمان پارکینگ یا مصالح دیگر استفاده کرد. در خیلی از ساختمان های مشهور جهان از بتن استفاده شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۸    
میهمانی هر شب دوست یک مرد در خانه وی پایان خوشی نداشت و همسر وی را به دنیای خیانت کشید.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۳    
عروس خانمی در طول عمرش 23 بار در مراسم ازدواج به دامادها بله گفته است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۳    
کشاورز روستایی که با هدف متواری کردن یک گراز از مزرعه اقدام به شلیک گلوله کرده بود در خطای محض مرتکب قتل کارگر نوجوان مشغول به کار در آن زمین شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۳    
وقتی درمورد هدیه ولنتاین صحبت می شود همه افراد تمام تلاش خود را بکار می برند که یک هدیه ویژه برای کسی که دوستش دارند تهیه کنند اما این بار یک اتفاق جالب و خنده دار اتفاق افتاد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۳    
جنان حرب زن فلسطینی که همسر مخفی ملک فهد ، پادشاه پیشین عربستان بوده در چند مصاحبه و یک کتاب اخیراً رازهایی از زندگی درون خاندان آل سعود افشا کرده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۸    
محققان موفق به ابداع راه حل جدیدی شده اند که از این پس می توان در منزل و بدون مراجعه به کلینیک از سلامتی چشم ها با خبر شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۸    
کارشناس مسئول بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت به ابهاماتی درباره بیماری زا و از جمله سرطان زا بودن لامپ های کم مصرف پاسخ داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۸    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در سال های اخیر بارها همه شاهد بودیم که چگونه آمیخته شدن منابر و محافل اباعبدالله الحسین(ع) به سیاست بازی های مبتذل ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۳    
معاون فنی و مهندسی پلیس راهور ناجا، با اشاره به حواشی نقل و انتقال خودرو، گفت: خریدار و فروشنده باید به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۳    
برای خرید خودرو دست دوم، ملاک و هزینه خریداری این خودروها در نظر هر فرد متفاوت بوده و البته تنوع این خودروها با هر قیمتی مناسب تر از خودروهای صفر است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۳    
برخی از سلاح های جنگی از چنان دامنه اثری برخوردار هستند که می توان به آنها نام عوض کننده قاعده بازی یا Game Changer را داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۸    
محمدجواد ظریف با تأکید بر اینکه بیشتر خشونت های اعمال شده با سوء استفاده از نام اسلام ریشه در وهابیت دارد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۸    
حرکت جالب مدال آوران پارالمپیکی + تصاویر
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۸    
معاون فنی مهندسی پلیس راهور به شبهات و ابهامات ایجاد شده درباره سند خودرو توسط رئیس کانون سردفتران پاسخ داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۳    
صفوی با انتقاد از بیکاری خود و دیگر بازیگران پیشکسوت، گفت: تهیه کننده هایی که برای ساخت آثار نمایشی بودجه می گیرند، حاضر به خرج کردن این پول ها نیستند حاضرند سیاهی لشکرها را پیر کنند تا ما نباشیم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۳    
سلفی مهران غفوریان با خواهرش، زهرا غفوریان
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۳    
هم برانکو و هم علیرضا منصوریان می توانند روز جمعه برنامه های ویژه ای برای طرفداران سرخابی ها داشته باشند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۳    
مدیر موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به استفاده جوانان ایرانی از فضای مجازی، گفت: در ایران جوانان دنبال دوست یابی و تعاملات مجازی هستند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۸    
پس از انفجار های اخیر گوشی های نوت 7، شرکت سامسونگ با بحرانی بی سایقه و به دور از ذهن روبرو شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۸    
هافبک ایرانی تیم فوتبال العربی قطر بعد از مشکلات پیش آمده برای این باشگاه، در العربی ماندنی شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۸    
اهمیت هزار تومان در زندگی سی سال پیش ایرانیان چه بود؟ قدرت خرید هزار تومان در بازار ایران چقدر بود؟
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۳    
سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: دریافتی تمام شهرداران، مدیران و کارکنان شهرداری ها تحت هرعنوان و پس از کسورات قانونی و مالیات در سال 95 به طور متوسط در هر ماه ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۳    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در راستای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی، سرعت دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت تا پایان سال به 4 مگابیت بر ثانیه می رسد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۳    
ستاره آرژانتینی بارسلونا با سه گلی که در دیدار برابر سلتیک به ثمر رساند، یک رکورد جدید را در لیگ قهرمانان اروپا به نام خود به ثبت رساند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۸    
چند روز پیش زنی جوان با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی با طرح شکایتی مدعی شد، عکس های خصوصی اش در بی تالک منتشر شده و او را به دردسر انداخته است .
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۸    
شرایط 12 گانه ای که به موجب آنها زن حق طلاق پیدا می کند کدامند؟
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۸    
تروریستهای داعش افرادی را به بهانه جاسوسی به طرز فجیعی اعدام کردند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۸    
مذاکرات با انگلیسی ها برای آزادسازی منابع مالی حاصل از مشارکت در میدان گازی رهوم ادامه دارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۳    
داعشی ها که متوجه شدند بازی استقلال و پرسپولیس برای مردم ایران چقدر مهم است، آن را هدف بعدی شان معرفی کردند. هدفی که البته خیلی زود بی خیالش شدند!
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۳    
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال حساب دربی را جدا از دیگر بازی ها دانست و تأکید کرد، تیم پیشین او در این بازی همچون شیر زخمی خواهد بود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۳    
عذرخواهی جنجالی و پر ابهام سعید مرتضوی در خصوص فاجعه کهریزک، باعث شده سلمان طاهری این کارتون را برای تداوم این رفتار در روزنامه شهروند منتشر کند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 5 هزار و 200 دانش آموز در استان اردبیل نیازمند یاری و کمک خیران و افراد نیکوکار در روز جشن عاطفه ها هستند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۳    
عامل خوشه صنعتی مصنوعات پلاستیکی استان اردبیل گفت: بزرگترین دغدغه و مشکل تولیدکنندگان مصنوعات پلاستیکی استان اردبیل تهیه و تأمین مواد اولیه مورد نیاز این محصولات است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۳    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه بیش از 102 هزار پرونده به مراجع قضایی اردبیل وارد شده تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۳    
فرماندار مشگین شهر گفت: در جشنواره فطیر و پنیر محلی شاهد پخت بزرگ ترین فطیر در این شهرستان خواهیم بود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۸    
رئیس هیئت ورزش های رزمی استان اردبیل گفت: رزمی کاران این استان در طول سال گذشته و سه ماهه امسال با حضور در رقابت های بین المللی توانستند 24 مدال مختلف کسب کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۱:۴۸    
نایب رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: به منظور تسهیل صدور ویزا و رفت و آمد تجار استان اردبیل به کشور جمهوری آذر ضرورت دارد که دفتر نمانیدگی و نسولگری این کشور در شهرهای ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۱:۴۳    
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ازدواج های فامیلی مهم ترین عامل معلولیت در این استان است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۱:۳۳    
این رسانه دولتی پیش تر دراین باره رفتاری جانبدارانه داشت اما اکنون با چرخش معناداری بدنبال زنده کردن مجدد این سوژه است!
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۱:۳۳    
نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان محصول استراتژیک سیب زمینی با مشکلات فروش مواجه هستند که نیاز است هر چه سریع تر این دغدغه ها و ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۱:۲۳    
رئیس شورای مشترک روابط ایران و آذربایجان گفت: خواهرخواندگی اردبیل و شهر گنجه در آذربایجان پیشنهاد شده که امیدواریم مراحل انجام این کار را به سرعت شاهد باشیم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۱:۰۸    
رییس هجدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق به افزایش چاقی در کشور اشاره کرد و گفت:حداقل 25 میلیون نفر در کشور چاق داریم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۱:۰۸    
بی تردید بازی روز 15 مهرماه سال 1362 را که استقلال در آن 1-0 برنده شد،مهم ترین بازی تاریخ دربی است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۱:۰۳    
با افزایش فشار مخالفان مدیریت قلب اینترنت به جامعه جهانی از سوی سیاسیون آمریکایی، کمپانی هایی مانند گوگل، فیس بوک و توئیتر از ضرورت انتقال آیکان به جامعه جهانی سخن گفتند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۰:۵۹    
مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگاران در تالار خاقانی تبریز با اشاره به مطالب و گفت و گوهای قبلی خود در خصوص معاهده FATF اظهار داشت ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۰:۵۴    
یکی از منابع نزدیک به وزارت خارجه سوریه اعلام کرد در صورت انجام عملیات نظامی جنگنده های ترکیه در آسمان سوریه، دمشق با این اقدام مقابله خواهد کرد و به آن واکنش نشان خواهد داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۰:۵۴    
درست مانند بدن شما که برای سالم ماندن به یک رژیم غذایی متعادل با مواد مغذی مناسب نیاز دارد، موهای شما نیز نیازمند یک رژیم غذایی درست هستند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۰:۴۴    
عروس داماد تهرانی به جای کارت عروسی به مهمانان نهال مهر دادن. نهال مهر کاکتوسی است که زنان کارتن خواب پرورش میدهند...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۰:۴۴    
دختر جوان به علت سرعت بالا و عدم تسلط در کنترل خودروی گران قیمت خود حادثه آفرید.