سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۲۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ساوالان خبر 21 شهریور 1395 - savalankhabar.ir

ساوالان خبر 29 اسفند 1394 ساوالان خبر 31 فروردین 1395 ساوالان خبر 31 اردیبهشت 1395 ساوالان خبر 31 خرداد 1395 ساوالان خبر 31 تیر 1395 ساوالان خبر 31 مرداد 1395 ساوالان خبر 30 مهر 1395 ساوالان خبر 30 آبان 1395 ساوالان خبر 28 آذر 1395 ساوالان خبر 30 دی 1395 ساوالان خبر 30 بهمن 1395 ساوالان خبر 1 اسفند 1395 ساوالان خبر 1 شهریور 1395 ساوالان خبر 2 شهریور 1395 ساوالان خبر 3 شهریور 1395 ساوالان خبر 4 شهریور 1395 ساوالان خبر 6 شهریور 1395 ساوالان خبر 7 شهریور 1395 ساوالان خبر 8 شهریور 1395 ساوالان خبر 9 شهریور 1395 ساوالان خبر 10 شهریور 1395 ساوالان خبر 12 شهریور 1395 ساوالان خبر 13 شهریور 1395 ساوالان خبر 14 شهریور 1395 ساوالان خبر 15 شهریور 1395 ساوالان خبر 16 شهریور 1395 ساوالان خبر 17 شهریور 1395 ساوالان خبر 18 شهریور 1395 ساوالان خبر 19 شهریور 1395 ساوالان خبر 20 شهریور 1395 ساوالان خبر 21 شهریور 1395 ساوالان خبر 22 شهریور 1395 ساوالان خبر 23 شهریور 1395 ساوالان خبر 24 شهریور 1395 ساوالان خبر 25 شهریور 1395 ساوالان خبر 26 شهریور 1395 ساوالان خبر 27 شهریور 1395 ساوالان خبر 28 شهریور 1395 ساوالان خبر 29 شهریور 1395 ساوالان خبر 30 شهریور 1395 
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۴    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه دست دلالان از بازار فروش عسل های تقلبی قطع شود بهتر است وزارت جهاد کشاورزی خرید تضمینی عسل را در اولویت قرار دهد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۹    
معاون سلامت دامپزشکی استان اردبیل گفت: مردم برای اطمینان از سلامت دام خود برای قربان و ذبح شرعی بهتر است با کارشناسان مجرب دامپزشکی مشورت کرده و از راهنمایی های آنها استفاده کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۰    
نماز عید سعید قربان فردا در مصلای امام خمینی اردبیل و به امامت آیت الله سید حسن عاملی برگزار می شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۵    
فرماندار مشگین شهر از برگزاری اولین جشنواره فطیر و پنیر سنتی در این شهرستان خبر داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۰    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از کشف 22 هزار لیتر سوخت قاچاق با پوشش جعلی مواد غذایی در این منطقه خبر داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل شیلات استان اردبیل تاکید کرد که عامل بیماری ماهیان تلف شده در سد یامچی قابل انتقال به انسان نیست.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۵    
یوراسیا نوشت: تحرک های سیاسی در حمایت از گنجاندن نام ظریف در فهرست نامزدهای ریاست جمهوری به سرعت در حال شکل گیری است و او نیز بنا به دلایلی به مهارت های دیپلماتیک خود می بالد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۵    
تحلیلگر اندیشکده امریکن انتپرایز به بیان اینکه ایران هر ماه یک قابلیت پهپادی جدید رو می کند، نوشته است که چنین پیشرفت هایی قطعا بر ناوگان پهپادی کشورهای منطقه اثرگذار خواهد بود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۵    
نمایشگاهی در یکی از خیابان های اصلی شهر تهران برپاست که عکس های آتلیه ای عروس و دامادهای طلاق گرفته را به نمایش عموم مردم گذاشته است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته یک بازی با تیم های آسیای مرکزی تدارک ببینند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۰    
تروریست های داعش در شهر موصل در حالت ترس به سر می برند و برای افزایش امنیت نیروهای خود دستورات جدیدی صادر کرده اند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۰    
تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در رقابت های پارالمپیک ریو مقابل آمریکا موفق به کسب پیروزی شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۰    
ایگور زُتوف عضو کمیته دفاعی دومای روسیه نیز در این باره به روزنامه ایزوستیا اعلام کرد: هر گونه اقدام شامل استقرار مجدد نیروی هوایی روسیه در پایگاه هوایی همدان در راستای مبارزه با تروریسم مطلوب خواهد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
سرکرده گروهک تروریستی منافقین از صدر اعظم آلمان و همچنین مقامات آمریکایی و اروپایی به دلیل کمک به انتقال اعضای این گروهک از عراق به اروپا تمجید کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
متخصص غدد گفت: تعدادی از جوانان به توصیه اطرافیان خود برای حفظ یا ایجاد عضله و بدنسازی، اقدام به تزریق تستوسترون می کنند که باید بدانند این کار می تواند سبب از بین رفتن بیضه ها و قدرت باروری شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
بانک های ایران در سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان جریمه دیرکرد در قالب وجه التزام تاخیر تادیه دین دریافت کرده اند. جریمه ای که بنا برفتوای اکثر مراجع حرام است ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف بیش از حد فراورده های گوشتی و پرچرب می تواند زمینه بروز مشکل بی خوابی را فراهم کند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
آرمین زارعی معروف به آرمین 2afm در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبر از احضارش به دادگاه ویژه فرهنگ و رسانه داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
متخصص غدد با اشاره به اینکه استفاده از امواج لیزری و کفش های مخصوص برای بلندی قد کاملاً غیر علمی و بدون تأثیر است، گفت: در کودکان می توان با استفاده از هورمون HGH جهت بلندشدن قد آنها استفاده کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
نیروی انتظامی درباره حواشی پیش آمده درباره اجرای طرح امنیت اجتماعی در شیراز توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که تمامی افرادی که در این طرح دستگیر شدند، مجرم بودند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵    
موجود عجیبی داخل یک کنسرو لوبیا در انگلیس پیدا شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵    
بر اثر وزش تندباد شدید در شهربازی رفسنجان، یکی از وسایل بادی آن دچار واژگونی و مصدومیت شش کودک شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵    
یکی از بزرگ ترین سگ های دنیا برای صاحبش هفته ای 200 دلار خرج دارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۰    
به کمک دو ماسک طبیعی، سیاهی حفره های دندانی شما بدون مراجعه به دندانپزشک ازبین رفته و مثل روز اولش سفید شده همچنین از پوسیدگی آن ها نیز جلوگیری می شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۰    
انتشار عکسی از یک دوقلوی 11 روزه در شبکه های اجتماعی احساسات کاربران را در سراسر جهان برانگیخت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۲۴    
یکی از اهالی روستا گفت: به نماینده سابق مشگین شهر گفتم این راه را درست کند وگرنه مجبور خواهم شد از اموال خودم بفروشم و راه روستا را از این وضع دربیاورم؛ اما متأسفانه کسی توجهی نداشته است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۱۹    
این مدرسه که به همت خیر نام آشنا فتح اللهی افتتاح شد، دارای 18 کلاس درس است که با سرمایه گذاری یک میلیارد تومان احداث، تجهیز و تکمیل شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۰۹    
امام جمعه خلخال با انتقاد از طولانی شدن زمان انتخاب شهردار خلخال گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر باید پاسخگوی آرا و اعتماد مردم این شهر باشند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۰۴    
شجاع ترین زن جهان بدون هیچ واهمه ای در ارتفاع 914 متری دو تپه پیاده روی کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۰۴    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران مستقر در ژنو که ساعت ها منتظر جلسه طولانی بین او و جان کری همتای آمریکایی بودند، به عنوان " پاداش انتظار طولانی شان " ودکای روسی فرستاد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۵۹    
معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا قیمت فروش پراید و تیبا در کشورهای عراق و آذربایجان را اعلام کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۴۴    
آنجلینا جولی بازیگر هالیوود و سفیر حسن نیت سازمان ملل از اردوگاه آوارگان سوری در اردن بازدید کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۴۰    
هیچ کس از سن دقیق او مطلع نیست، ولی گمان می رود که هفتاد و چند سال داشته باشد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۳۵    
ریاض بر این باور است که رشد اقتصادی ایران مساوی است با قدرت گرفتن بیشتر حزب الله در لبنان، بشار اسد در سوریه و حوثی ها در یمن. عربستان از تشکیل مربع مخالفان خود به شدت وحشت دارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۳۵    
نخست وزیر نروژ هم با انتشار این تصویر در صفحه فیسبوک خود در صدد آزمودن واکنش مدیران این شبکه اجتماعی پر مخاطب جهانی برآمد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۳۰    
رییس سازمان زندان ها گفت: 100 هزار نفر به طور مستقیم به واسطه جرائم مواد مخدر در زندان ها هستند و برای ایجاد هفت اردوگاه نگهداری مجرمین مواد مخدر مصوبه شورای عالی امنیت ملی به 700 میلیارد تومان ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۲۰    
ساوالان خبر :بر اثر سقوط یک خودرو پژو به دره در روستای ماجولان شهر کلور خلخال 2 نفر جان باخته و سه نفر نیز مصدوم شدند. ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۱:۱۵    
فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با تلاش و پیگیری های مداوم و در سایه آموزش های مناسب برای مرزبانان توانست رتبه سوم کشوری را در تامین امنیت مرزبانی به دست آورد.