سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۴:۴۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ساوالان خبر 16 شهریور 1395 - savalankhabar.ir

ساوالان خبر 29 اسفند 1394 ساوالان خبر 31 فروردین 1395 ساوالان خبر 31 اردیبهشت 1395 ساوالان خبر 31 خرداد 1395 ساوالان خبر 31 تیر 1395 ساوالان خبر 31 مرداد 1395 ساوالان خبر 30 مهر 1395 ساوالان خبر 30 آبان 1395 ساوالان خبر 28 آذر 1395 ساوالان خبر 30 دی 1395 ساوالان خبر 30 بهمن 1395 ساوالان خبر 1 اسفند 1395 ساوالان خبر 1 شهریور 1395 ساوالان خبر 2 شهریور 1395 ساوالان خبر 3 شهریور 1395 ساوالان خبر 4 شهریور 1395 ساوالان خبر 6 شهریور 1395 ساوالان خبر 7 شهریور 1395 ساوالان خبر 8 شهریور 1395 ساوالان خبر 9 شهریور 1395 ساوالان خبر 10 شهریور 1395 ساوالان خبر 12 شهریور 1395 ساوالان خبر 13 شهریور 1395 ساوالان خبر 14 شهریور 1395 ساوالان خبر 15 شهریور 1395 ساوالان خبر 16 شهریور 1395 ساوالان خبر 17 شهریور 1395 ساوالان خبر 18 شهریور 1395 ساوالان خبر 19 شهریور 1395 ساوالان خبر 20 شهریور 1395 ساوالان خبر 21 شهریور 1395 ساوالان خبر 22 شهریور 1395 ساوالان خبر 23 شهریور 1395 ساوالان خبر 24 شهریور 1395 ساوالان خبر 25 شهریور 1395 ساوالان خبر 26 شهریور 1395 ساوالان خبر 27 شهریور 1395 ساوالان خبر 28 شهریور 1395 ساوالان خبر 29 شهریور 1395 ساوالان خبر 30 شهریور 1395 
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۳    
دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل نحوه حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورا را در قالب شورای هماهنگی اصلاح طلبان عنوان کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۳    
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل از اجرای طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ومینی بوسرانی اردبیل خبر داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۸    
در شرایطی که شورای شهر اردبیل فصل کاری امسال را با استیضاح شهردار و حاشیه های آن از دست داد، اما با رد استیضاح و بازگشت شهردار، شورا قهر و مخالفت با مصوبات را در پیش گرفته است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۳    
رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: رای هیأت حل اختلاف استان اردبیل بر اساس مصوبه قانونی قابل اعتراض است و در مرجع بالاتر می تواند رد شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل گفت: حجم سفرهای تابستانی به مقصد استان افزایش نیافته و در وضعیت طبیعی قرار دارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۳    
شهردار اردبیل با اشاره به اینکه تذکر دادن،حق قانونی اعضای شورای شهر است، گفت:با رعایت ادب و انصاف و احترام استیضاح قبلی را پذیرفته و به عدم اعتماد شورا به شهرداری گردن نهادم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۸    
فردا: تصاویر زیر ایجاد آلودگی و رها کردن زباله و ضایعات غیر قابل بازگشت در طبیعت را که توسط گردشگران در ساحل دریای خزر شهرستان نور استان مازندران ایجاد شده نشان می دهند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۳    
در سرمای شدید و گزنده صبح که بارش شدید برف کوچه باغ های دماوند را پوشانده بود یک مرد افغان با پریدن از روی دیوار وارد اتاقک سرایداری باغ شد و در هجومی شیطانی یک زن را که در غیاب شوهر با فرزند خردسالش ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۳    
خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک تماس با خواهرم نگرفته است چه برسد که به ملاقاتش بیاید.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۳    
مسؤولان 2 بانکی که برای اعطای تسهیلات و خدمات بانکی عذر آورده بودند اعلام کردند به دستورالعمل بانک مرکزی عمل کرده اند و به نوعی خودتحریمی را تایید کردند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۳    
خانه محسن و زینب در عرب آباد پلاک و سقف و زنگ ندارد آرزوهایشان اسیر باد شده در خانه شان جایی برای بازی های کودکانه علی و زهرا و مروارید نیست در این خانه نداری حرف اول و آخر را می زند .
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۸    
هزینه عروسی معمولی یک زوج با وضع مالی متوسط حدود 29 هزار دلار است اما آنجلا یونگ و شوهرش هوانگ زیائومینگ جزو افراد عادی جامعه نیستند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۸    
دزدی جالب یک زاغ از مرد معتاد سوژه رسانه ها شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۳    
مردی استرالیایی ادعا کرده است که یک گرگ تاسمانی منقرض شده را در حیاط پشتی خانه خود دیده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۳    
یک منبع محلی در استان صلاح الدین عراق گفت که یک زن نقابدار با سلاح دارای تهجیزات صدا خفه کن بلای جان عناصر گروه تروریستی داعش شد و دو نفر از آنان را کشت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۳    
در حالی که اجلاس گروه بیست در چین در حال برگزاری است، عکسی از فالگوش ایستادن رئیس جمهور آمریکا منتشر شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۸    
پوشیدن کفش های زیبا، نه تنها اعتماد به نفس فرد را بالا می برد، بلکه در توصیف شخصیت او نیز موثر هستند. خانم ها انواع مختلف کفش از جمله پاشنه بلند، پاشنه تخت، مجلسی، راحتی، ورزشی و ... ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۸    
در تصویر زیر مهران غقوریان را درحالی که سوار ماشین 500 میلیونی اش میشود میبینیم.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۳    
بن نایف در ادامه مدعی شد: ایران به دلیل تلاش برای سیاسی کردن حج و سر دادن شعارهایی مغایر با تعالیم اسلام، نشان داده است که تمایلی به اعزام حجاج ندارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۳    
رئیس جمهور فیلیپین بعد از فحاشی به همتای آمریکایی خود در اعتراض به دخالت آمریکا در امور این کشور، از سخنان خود ابراز پشیمانی کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۸    
بعد از کش و قوس های کمپین "قلیان ها را گلدان کنیم"، اکنون مسئولان از جمع آوری تنباکوها از اول مهرماه خبر دادند که با مخالفت شدید تولیدکنندگان رو به رو شده اند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۸    
تحقیقات نشان می دهد که ماساژ درمانی می تواند با افزایش جریان فشار خون در سطح پوست غذا رسانی به پیاز مو را افزایش دهد و به سلامت موها کمک کند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۳    
صلاحی به لیستی که در مورد واگذاری املاک به افراد خاص مطرح شده بود، اشاره کرد و افزود: اساسا 33 نفر از آنها کذب محض بوده و الباقی از طریق تعاونی خانه دریافت کرده اند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۳    
ارزش تغذیه ای غذاهای دریایی طی دوران رشد جنین در رحم مادر و همچنین اوایل شیرخواری و دوران کودکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۸    
ناتالی دورمر بازیگری که با بازی در نقش ملکه مارجوری در سریال بازی تاج و تخت به چهره ای محبوب تبدیل شده، به جمع بازیگران پروفسور و مرد دیوانه ،نخستین فیلم سینمایی فرهاد صفی نیا اضافه شد. ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۸    
حضور کادیلاک CTS کوپه با رنگ مشکی مات در ایران
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۸    
وزارت حج عربستان هشدار داده است که عدم پیروی از قوانین وضع شده در جریان مناسک حج تبعات قضایی و تنبیهاتی را برای کلیه زائران به همراه دارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۳    
مدتی است شیوه جدیدی از کلاهبرداری های پیامکی مورد استفاده قرار گرفته است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۳    
بر اساس ویدیویی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده است، دوترته که در آستانه سفرش به لائوس در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود، این اظهارات را به زبان انگلیسی مطرح کرد اما در میانه سخنانش ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۴۱    
طی حکمی از سوی محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت کشور، کریم اصغری رضی معاون سابق اداری و مالی بانک تجارت استان اردبیل به عنوان مدیر بانک تجارت استان ایلام منصوب شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ۰۰:۲۲    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از اجرایی شدن دو هزار کیلومتر شبکه خودنگهدار برق در استان اردبیل خبر داد.