سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۷:۱۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ساوالان خبر 3 شهریور 1395 - savalankhabar.ir

ساوالان خبر 29 اسفند 1394 ساوالان خبر 31 فروردین 1395 ساوالان خبر 31 اردیبهشت 1395 ساوالان خبر 31 خرداد 1395 ساوالان خبر 31 تیر 1395 ساوالان خبر 31 مرداد 1395 ساوالان خبر 30 مهر 1395 ساوالان خبر 30 آبان 1395 ساوالان خبر 28 آذر 1395 ساوالان خبر 30 دی 1395 ساوالان خبر 30 بهمن 1395 ساوالان خبر 1 اسفند 1395 ساوالان خبر 1 شهریور 1395 ساوالان خبر 2 شهریور 1395 ساوالان خبر 3 شهریور 1395 ساوالان خبر 4 شهریور 1395 ساوالان خبر 6 شهریور 1395 ساوالان خبر 7 شهریور 1395 ساوالان خبر 8 شهریور 1395 ساوالان خبر 9 شهریور 1395 ساوالان خبر 10 شهریور 1395 ساوالان خبر 12 شهریور 1395 ساوالان خبر 13 شهریور 1395 ساوالان خبر 14 شهریور 1395 ساوالان خبر 15 شهریور 1395 ساوالان خبر 16 شهریور 1395 ساوالان خبر 17 شهریور 1395 ساوالان خبر 18 شهریور 1395 ساوالان خبر 19 شهریور 1395 ساوالان خبر 20 شهریور 1395 ساوالان خبر 21 شهریور 1395 ساوالان خبر 22 شهریور 1395 ساوالان خبر 23 شهریور 1395 ساوالان خبر 24 شهریور 1395 ساوالان خبر 25 شهریور 1395 ساوالان خبر 26 شهریور 1395 ساوالان خبر 27 شهریور 1395 ساوالان خبر 28 شهریور 1395 ساوالان خبر 29 شهریور 1395 ساوالان خبر 30 شهریور 1395 
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۱    
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سفر دو روزه خود به اردبیل ضمن بازدید ازدفتر سرپرستی خبرگزاری خبر آنلاین، رسما این دفتر را افتتاح نمود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند: افرادی که اشتباهی از دریافت یارانه حذف شده اند، می توانند باردیگر برای دریافت یارانه ثبت نام کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۶    
نمایندگان مجلس در نشست امروز خود، علاوه بر تصمیم پایان دادن به عمر کارت های سوخت، تصمیم مهم دیگری نیز گرفتند که در هیاهوی حذف کارت های سوخت گم شد؛ تصمیمی که قبض های آب را گران تر از قبل می کند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۶    
سلطان پسر خلیفه بن زاید حاکم امارات در نشستی خصوصی اعلام کرده اطلاعاتی در دست دارد که نشان از دست داشتن اطلاعات عربستان و امارات برای کودتا علیه پدرش و خنثی شدن این کودتاست.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۱    
کلیات طرح اصلاح تبصره 10 واحد 17 قانون استخدام معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در جلسه روز چهرشنبه مجلس مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان با 141 رای موافق ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۱    
آزادی منطقه القیاره عراق، به جدایی دو ساله بین یک افسر پلیس با مادرش پایان داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۶    
پلیس فرانسه دیروز در شهر ساحلی نیس بورکینی را از تن زنانی که این نوعش لباس را پوشیده بودند در آورد/ طراح بورکینی می گوید ممنوعیت بورکینی در فرانسه فروش اینترنتی آن را دو برابر کرده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۶    
رسانه های ترکیه با کد فوری از ورود تانکهای ارتش ترکیه به خاک سوریه و پیشروی تا یک کیلومتری عمق خاک سوریه در منطقه جرابلس خبر دادند. گفته می شود 20 دستگاه تانک وارد خاک سوریه شده اند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۱    
مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف کنندگان گفت: مردم از خرید خودروهای بی کیفیتی چون پژو 405 و پراید خودداری کنند زیرا این خودروهای بی کیفیت منغعتی برای آنها ندارند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۱    
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران از مهمترین اولویت و برنامه های پیش رو در استان اردبیل است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده پروژه های نیمه تمام وزارت فرهنگ و ارشاد به بخش خصوصی قوی در کشور واگذار می شود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۷    
می گوید هر روز کارش این است که از اسلامشهر تا رجایی شهر رانندگی کند، بعد پشت دیوار بلند زندان رجایی شهر بایستد و اشک بریزد ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۷    
سازمان زمین لرزه نگاری آمریکا اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی 6٫8 ریشتر میانمار را لرزاند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۷    
پرستو صالحی
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۷    
مجلس شورای اسلامی با حذف بند ح تبصره 14 قانون بودجه 1395 به بحث های مربوط به حذف یا تداوم کارت سوخت پایان داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۲    
براساس شاخص نوآوری جهانی 2016، ایران در میان 128 کشور جهان جایگاه دوم را در تعداد فارغ التحصیلان رشته های علوم و مهندسی دارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۲    
گذر بسیاری از افراد برای اقامت یا کار یا برگزاری جشن ازدواج به هتل ها افتاده است، اما آیا تا به حال تلاش کرده اید که اتاق شماره 420 را در هریک از هتل های جهان برای خود رزور کنید؟ اگر هم بخواهید آیا ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۷    
علیرضا افتخاری بخاطر انتشار عکسی از وی در کنار جناب خان اعتراض کرده و از حضور در یک برنامه خیریه انصراف داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۷    
مردی که با شلیک یک گلوله به زندگی پسرش پایان داده بود پس از 11 سال به قتل او اعتراف کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۷    
این مروارید، در صورت تایید کارشناسان، بزرگ ترین مروارید جهان نام می گیرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۲    
دولت بن علی یلدریم و مشخصا مولود چاووش اوغلو ، وزیر خارجه جدید ترکیه توانسته اند نظر خود را به کرسی بنشانند و ارتش و اردوغان را قانع کنند که به جای دل بستن به گروه های معارض سوری ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۲    
یک کبوتر در تمرین قبل از بازی لس آنجلس گلکسی کشته شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: سد بفراجرد امسال در حدود 10 میلیارد تومان اعتبار دارد و تا اواخر شهریورماه آبگیری شده و به بهره برداری می رسد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۷    
مدیر منطقه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: با همت و تلاش مهندسان و متخصصان بومی بخشی از طولانی ترین پل معلق خاورمیانه شیشه ای شد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۷    
امام جمعه بیله سوار گفت: انتشار می رود برای رفع دغدغه ها و مشکلات مردم دولتمردان و مسئولان دستگاه های اجرایی به شکل اساسی چاره اندیشی کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۷    
مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل گفت: 2 هزار و 332 نفر از تسهیلات ازدواج صندوق کارآفرینی صندوق امید در اردبیل برخوردار شدند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۲    
به همت بسیج دانشجویان دانشگاه های اردبیل و با هدف محرومیت زدایی، 240 نفر از دانشجویان خواهر و برادر با اعزام به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی خدمات ارائه می کنند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: مردم یقین داشته باشند که آمار سرشماری مخفی می ماند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۷    
آتش سوزی جنگل های هشتجین که منجر به از بین رفتن گونه های نادر جنگلی شد، خساراتی را به همراه داشت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۷    
مجری طرح های آبرسانی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با اصلاح خط انتقال آب شهرک کوثر و دادگستری برای همیشه مشکل تامین آب این دو شهرک برطرف شده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۸    
ریش ریش شدن پوست کنار ناخن، لکه های زردی که این جا و آن جا دیده می شود و پینه زیاد باعث می شود پوشیدن صندل های زیبا تقریبا غیرممکن شود ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۳    
شنیده ها حاکیست، امیرحسین مقصودلو - امیر تتلو بازداشت شده است. بازداشت تتلو - دستگیری امیر تتلو - تصاویر بازداشت امیر تتلو
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۸    
فضای پیرامون ما بسیار شگفت انگیزتر از چیزی است که از این پایین می بینیم؛ بخش زیادی از این شگفتی به واسطۀ فاصلۀ بسیار زیاد از چشم ما پنهان می ماند ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳    
همایون شجریان در صفحه شخصی اینستاگرامش، عکسی از خود در کنار دخترش منتشر کرد و نوشت: این قیافه جدید برای خودم هم ناآشناست.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳    
در پی شلیک خمپاره از سوی مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه به شهر کارکامیش ترکیه، دولت آنکارا دستور تخلیه ساکنان شهر را داده است.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳    
نعمان کورتولموش بر ضرورت حضور نظام اسد در مذاکرات صلح سوریه تاکید کرد .
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۸    
هیلاری کلینتون با حضور در برنامه "جیمی کیمل" به شایعات درباره وضعیت سلامتی اش واکنش نشان داد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۴    
بازیگر مشهور که با شکایت دختری جوان راهی دادگاه شده بود، هر چند از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شد اما دادگاه اورا به خاطر ارتکاب عمل منافی عفت به تحمل شلاق و ممنوع الکاری محکوم کرد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۹    
ملی پوش وزنه برداری از یک راز بزرگ پرده برداشت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۹    
تخم مرغ یکی از مغذی ترین مواد غذایی جهان به حساب می آید و مصرف آن به طور روزانه خواص درمانی زیادی از جمله کاهش وزن دارد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۴    
وزیر کشور گفت: وزارت کشور رسماً از دی ماه وارد کار انتخابات می شود و ستادهای انتخابات را تشکیل می دهد.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۴    
این دختر ایزدی که به عنوان برده در دست داعشی ها چرخیده است سال گذشته طی سخنانی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در باره برده داری داعش و ظلم و ستم آنان به زنان و کودکان ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۹    
بدون شک اگر روسیه سه سال پیش از این با قانع کردن بشار اسد برای کنار گذاشتن زرادخانه سلاح های شیمیایی خود مانع از حمله نظامی آمریکا به سوریه نمی شد پیامدها بسیار ویران کننده تر بود.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۴    
در جدیدترین مصوبه گروه خودروسازی سایپا، قیمت 3 محصول این شرکت خودروساز تغییر کرد و قیمت تیبا SX با افزایش 756 هزار تومانی ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۴    
روز یکشنبه اعلام شد که جنگنده ها و هواپیماهای روس که به منظور حمله به اهداف تروریستی در سوریه در ایران حضور داشتند خاک کشور ما را ترک کرده اند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۹    
المپیک 2016 دهان همه ما را گس کرد، این بار با قهوه های تلخ ریو و ناکامی های مسلسل وار و زهرماری اش.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۵۰    
شاگردان علی دایی موفق شدند تیم فوتبال پارس آباد را با نتیجه ای پرگل شکست دهند.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۴۵    
شاگردان عبدالصمد مرفاوی از روز شنبه سی ام مرداد ماه در سرعین اردبیل اردوی خود را آغاز کردند و تا روز جمعه پنجم شهریور نیز در این منطقه تمرین می کنند تا از تعطیلی لیگ برتر برای افزایش میزان آمادگی خود ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۴۰    
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: آنچه که شورای شهر اردبیل در باره استیضاح و انتخاب شهردار این شهر انجام داد به هیج وجه بر اساس تامین منافع شهروندان نبوده و بیشتر به نطر می آید که ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۳۵    
چند وقتی است اخبار زادگاه عزیزم را دنبال می کنم از طریق سایت های محلی که الحق و الانصاف زحمت خوبی در معرفی شهر و شهرستان و این گوشه از آذربایجان عزیز می کشند و قابل تقدیر است هرچند هنوز متاسفانه در ...
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۲۵    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد گفت: تصادف خونین 2 دستگاه خودرو پراید با یک خودروی پژو 405 در محور شهرستان پارس آباد 3 کشته و 5 زخمی برجای گذاشت.
ساوالان خبر   ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۱:۲۰    
ناتوانی راننده یک دستگاه خودروی وانت بار در کنترل آن باعث سرنگونی خودرو به دره ای شد و خودرو مذکور بر روی پشت بام منزل مسکونی که در عمق دره قرار داشت فرود آمد.