سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۱:۲۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای صدای بورس 2 اردیبهشت 1403 - sedayebourse.ir

صدای بورس 25 فروردین 1399 صدای بورس 29 اسفند 1400 صدای بورس 29 اسفند 1401 صدای بورس 29 اسفند 1402 صدای بورس 31 فروردین 1403 صدای بورس 1 اردیبهشت 1403 صدای بورس 2 اردیبهشت 1403 صدای بورس 3 اردیبهشت 1403 صدای بورس 4 اردیبهشت 1403 صدای بورس 5 اردیبهشت 1403 صدای بورس 6 اردیبهشت 1403 صدای بورس 7 اردیبهشت 1403 صدای بورس 8 اردیبهشت 1403 صدای بورس 9 اردیبهشت 1403 صدای بورس 10 اردیبهشت 1403 صدای بورس 11 اردیبهشت 1403 صدای بورس 12 اردیبهشت 1403 صدای بورس 13 اردیبهشت 1403 صدای بورس 14 اردیبهشت 1403 صدای بورس 15 اردیبهشت 1403 صدای بورس 16 اردیبهشت 1403 صدای بورس 17 اردیبهشت 1403 صدای بورس 18 اردیبهشت 1403 صدای بورس 19 اردیبهشت 1403 صدای بورس 20 اردیبهشت 1403 صدای بورس 21 اردیبهشت 1403 صدای بورس 22 اردیبهشت 1403 صدای بورس 23 اردیبهشت 1403 صدای بورس 24 اردیبهشت 1403 صدای بورس 25 اردیبهشت 1403 صدای بورس 26 اردیبهشت 1403 صدای بورس 27 اردیبهشت 1403 صدای بورس 28 اردیبهشت 1403 صدای بورس 29 اردیبهشت 1403 صدای بورس 30 اردیبهشت 1403 صدای بورس 31 اردیبهشت 1403 
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 118 تومان رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۸    
نتایج ارزیابی برترین کارگزاری ها در سال 2024 از سوی فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی (FEAS) اعلام شد و کارگزاری مفید با کسب مقام نخست، نشان طلای بازارهای سهام را دریافت کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۹    
نماینده مردم آباده، بوانات ، خرمبید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی اقدامات بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری و کاهش تصدی گری را گامی بلند در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
سازمان هواپیمایی کشوری در واکنش به حواشی اظهارات رئیس این سازمان درباره خرید جت شخصی اطلاعیه ای صادر کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
صندوق سرمایه گذاری طلای تابان تمدن( با نماد تابش) با 16.3 درصد بازدهی، بهترین عملکرد را نسبت به سایر صندوق های طلای بورسی در دوره معاملاتی فروردین ماه 1403 به ثبت رساند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۶    
دماسنج اصلی تالار شیشه ای در پایان معاملات دومین روز هفته جاری، با رشد 1.18 درصدی در سطح دو میلیون و 312 هزار و 818 واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد 1 ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۹    
سخنگوی صنعت برق گفت: به صورت میانگین 50 درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۴    
مصوبه هیات وزیران مبنی برواگذاری پتروشیمی شازند به پالایشگاه تهران از سوی رییس مجلس شورای اسلامی ابطال شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
اطلاعات و صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 1402/09/30 (حسابرسی شده) خدمات جامع آوای ارتباطات نوین خاورمیانه بررسی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی صنعت برق گفت: 80 درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل قرار دارند که این عده از مشترکان اگر از کولر آبی استفاده کنند ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۰    
گزارش فعالیت ماهانه دوره 1 ماهه منتهی به 1403/01/31 ومهان منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۴    
ایجاد ثبات و کاهش قابل توجه قیمت دلار در بازار تهران بعد از حمله موشکی به اسرائیل و تحولات بعدی نشانه موفقیت بانک مرکزی ایران در کنترل هیجانات سیاسی بازار و بازگشت اعتماد به فعالان اقتصادی است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۸    
معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر این که مبارزه با شبکه های پولشویی نیازمند ایجاد شبکه های منسجم بین دستگاهی است ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل دفتر پایش طرح های مسکن از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از 438 هزار متقاضی توسط بانک ها خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۳    
قیمت خودرو امروز، یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 افت وخیز ناچیزی را تجربه می کند. در این میان یکی از خودروهای داخلی بازار 55 میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۴    
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، انتخاب روز پنجشنبه به عنوان دومین روز تعطیلی هفته را اقدامی بازدارنده توصیف کرد و گفت: این انتخاب موجب اختلال در روند تولید و تجارت می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۴    
رئیس اتاق یاسوج، انتخاب روز پنجشنبه به عنوان دومین روز تعطیل هفته را برای بخش های مختلف از جمله فعالیت های اقتصادی، آموزشی، علمی و تحقیقاتی کشور، آسیب زا ارزیابی کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۶    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: کشورهای روسیه، گرجستان، قزاقستان،استرالیا، اروگوئه، نیوزلند، از جمله کشورهایی هستند که واردات دام و گوشت قرمز از آنها مشکلی ندارد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۱    
بازار سرمایه در دومین روز هفته، توانست رشد خوبی را رقم بزند و شاخص کل و هم وزن یک بازدهی بسیار خوبی را به ثبت برسانند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۵    
معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: پرونده 350 هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می شود و پیشنهاد افزایش تسهیلات مسکن روستایی را هم ارائه داده ایم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۶    
دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برنج ایران گفت: قیمت برنج ایرانی که سال 1401 تا مرز 150 هزار تومان افزایش یافته بود، در سال 1402 به 80 هزار تومان کاهش یافت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۳    
بخشی از نوسانات اخیر در بازار طلا در کشور متاثر از بازار جهانی طلا بوده و اونس جهانی باعث افزایش قیمت طلا می شود ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: عوامل زیادی دست در دست هم داد که روز گذشته و بعد از گذشته دو هفته، بازار سرمایه یک جهش خوب را تجربه کرد؛ این در حالی است که فروکش کردن تنش های منطقه ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
گزارش چگونگی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت وسرمایه منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۷    
اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای دوره 6 ماهه منتهی به 1402/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت ثتران منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۶    
اینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از از وضعیت نامناسب افزایش قیمت ارز در کشور انتقاد کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۵    
عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس به سه مانع مهم مشارکت مردم در جهش تولید اشاره می کند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۳    
در نظام مالیاتی تجربه شده در جهان، استراتژی برتر و معقول که نتایج بسیار خوبی هم به همراه داشته فشار بر بخش غیر شفاف در جهت افزایش شفافیت با ایجاد مشوق مورد نظر بوده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
بعد از پایان معاملات امروز پنج نماد معاملات مشکوک داشتند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
در یک دیدگاه کلی سواد مالی توانایی درک مفاهیم مالی و استفاده از دانش شخصی برای تصمیم گیری های آگاهانه در مورد مدیریت ثروت است و آنچه که محرز است به دلایل مختلفی متاسفانه به این مقوله کمتر پرداخت شده ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
نرخ دلار در بازار غیررسمی در کمتر از 48 ساعت گذاشته عقبگرد دوکاناله داشته و با تداوم آرامش احتمال ریزش بیشتر نیز وجود دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۳    
رییس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: در حال حاضر قیمت یک گواهی اسقاط 35 میلیون تومان است اما سازمان حمایت اختیار دارد که این قیمت را تغییر دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: به دنبال اصلاح نظام مالیاتی طی سال های اخیر در حال حاضر حدود 50 درصد مالیات ها توسط یک درصد افراد پردرآمد پرداخت می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۱    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (شرکت در مزایده - گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت شگویا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: تا زمانیکه مردم با سوداگری بتوانند ثروت بیکرانی برای خود ایجاد کنند، قطعا تولید جایگاهی نخواهد داشت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۰    
در تامین مالی جمعی سرمایه گذاران با تامین مبلغ مورد نیاز برای اجرای یک طرح به یک شرکت در تحقق اهداف آن طرح کمک می کنند؛ بنابراین به ازای مشارکت در اجرای یک طرح سود دریافت می کنند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۱    
طوبی دهقانی، مدیر امور ناشران بورس تهران گفت: با هدف افزایش سطح آگاهی ناشران با یکی از مهم ترین بخش های حاکمیت شرکتی مطلوب ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۵    
دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور از عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی از 20 روز دیگر خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
طبق اعلام بانک مرکزی، براساس اصلاحیه دستورالعمل ناظر بر گواهی اعتبار مولد (گام) و ضوابط کنترل و مدیریت اوراق گام امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی توسط متقاضی دوم و بعد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۶    
در 8 سال دولت های یازدهم و دوازدهم، درآمد خالص ملی سرانه افت فاحشی داشته که در 2 سال نخست دولت سیزدهم بخشی از آن جبران شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
روز گذشته خبر اعطای مجوز خرید جت شخصی در رسانه ها خبر ساز شد؛ این مساله در حالی مطرح است که با توجه به قیمت بلیت هواپیما هم اکنون قشر مرفه جامعه از هواپیما استفاده می کنند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک ها پنج شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی شوند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
رئیس هیات مدیره سبدگردان گندم با اشاره به غیرقانونی بودن مرکز مبادله ارز و طلا، گفت: نمی توان گفت مرکزمبادله ارز و طلا ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۷    
تازه ترین نتایج پایش بخشنامه های حوزه تجارت خارجی نشان می دهد تعداد بخشنامه های صادره 53 درصد در سال 1402 کاهش داشته است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
فعالیت نخستین سامانه تحت وب شرکت سپرده گذاری مرکزی متوقف شد تا بیش از 40 هزار کاربر این سامانه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه منتقل شوند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۱    
منابع پالایشگاهی و بازرگانی به پلاتس گفتند تقاضای چین برای نفت ایران، با تحریم های جدید آمریکا که به تلافی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی وضع می شوند، بعید است آهسته شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
در هفته های اخیر شاهد بودیم اونس جهانی رکوردهای جدید قیمتی را کسب کرد و موجب شد قیمت طلای داخلی به تبعیت از نرخ اونس افزایش یابد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۶    
یک کارشناس اقتصادی گفت: باید تلاش شود نرخ مالیات بر تولید کاهش یابد و از طرفی مالیات بر فعالیت های غیرمولد و رقیب تولید افزایش پیدا کند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۳    
مسعود خوانساری، رییس سابق اتاق بازرگانی تهران، اقتصاد دولتی را معضلی بر سر راه تحقق شعار سال 1403 دانست و بیان داشت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۳    
در مجمع عمومی فوق العاده شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، افزایش سرمایه حکشتی از محل سود انباشته به تصویب رسید که در نهایت سرمایه شرکت به 8250میلیارد تومان افزایش یافت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
دولت سیزدهم برای کنترل و بازگرداندن نرخ رشد تورم تولیدکننده و مصرف کننده به میانگین بلندمدت چند برنامه راهبردی را در دستور کار قرار داد که مهم ترین آن سیاست هایی تثبیت اقتصادی و کنترل مقداری ترازنامه ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
افشای اطلاعات بااهمیت (شرکت در مزایده - گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت پارس منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
دویچه بانک انتظار دارد قیمت بیت کوین پس از رویداد هاوینگ بالا باقی بماند اما جی پی مورگان مخالف صعود بیت کوین است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - افزایش برآورد بهای تمام شده پروژه مرکز شهر اندیشه- گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/06/31 شرکت ثتران منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
معاون ارزی اسبق بانک مرکزی گفت: عملیات مقتدرانه نظامی ایران در وعده صادق باعث شد شاهد تاثیر آنچنانی بر افزایش نرخ ارز نباشیم و حتی روند قیمتی نیز برخلاف فضاسازی ها و پیش بینی ها نزولی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه( گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۷    
از ابتدای سال 1402 تا اکنون اتفاقات بسیاری بر بازار سرمایه کشور سایه افکنده است. در حالی که در فروردین ماه سال گذشته شاهد رشد چشم گیر بازار سهام بوده و ورود نزدیک به 9 همت نقدینگی را به بورس شاهد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
12 ماه گذشته بازار سرمایه نوسانات زیادی را تجریه کرده و عمده این نوسانات ناشی از ریسک هایی بوده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
جزئیات مربوط به واگذاری بلوک 17 درصدی سهام مدیریتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۴    
معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به تاکسی های فاقد بیمه شخص ثالث خبر داد و گفت: وانت بارهای فاقد بیمه نیز شناسایی شده و در مرحله اجرا قرار گرفت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
سازمان بورس طی نامه ای به مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خواستار توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام استقلال و برنامه های آتی احتمالی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۱    
دلار در اولین روز هفته در فضایی آرام معامله شد و آن طور که گزارش ها نشان می دهد، بازار ارز در حالتی عادی و تقاضای محدود قرار داشت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۱    
نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: وقتی نتوانیم به درستی صادرات زعفران داشته باشیم و بازارها را تامین کنیم، قاچاقچیان بازار را تامین می کنند ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۱    
در آخرین روز کاری سال قبل قرارداد توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان به عنوان بزرگ ترین پروژه سرمایه گذاری در دولت سیزدهم به ارزش حدود 11.5 میلیارد دلار امضا شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۱    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با تاکید بر لزوم نصب کنتور هوشمند چاه های کشاورزی گفت: در صورتی مدیریت برق چاه های کشاورزی در مرکز دیسپیچینگ وزارت نیرو عادلانه است که همه کشاورزان ملزم به نصب ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۶    
تورم نقطه به نقطه شاخص بهای تولیدکننده به روند نزولی خود از ابتدای سال 1402 ادامه داد و با کاهش 16.2 واحد درصدی، از 40.7 درصد در فروردین ماه 1402 به 24.5 درصد در اسفندماه 1402 رسید.