سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۵۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای صدای بورس 12 اردیبهشت 1403 - sedayebourse.ir

صدای بورس 25 فروردین 1399 صدای بورس 29 اسفند 1400 صدای بورس 29 اسفند 1401 صدای بورس 29 اسفند 1402 صدای بورس 31 فروردین 1403 صدای بورس 1 اردیبهشت 1403 صدای بورس 2 اردیبهشت 1403 صدای بورس 3 اردیبهشت 1403 صدای بورس 4 اردیبهشت 1403 صدای بورس 5 اردیبهشت 1403 صدای بورس 6 اردیبهشت 1403 صدای بورس 7 اردیبهشت 1403 صدای بورس 8 اردیبهشت 1403 صدای بورس 9 اردیبهشت 1403 صدای بورس 10 اردیبهشت 1403 صدای بورس 11 اردیبهشت 1403 صدای بورس 12 اردیبهشت 1403 صدای بورس 13 اردیبهشت 1403 صدای بورس 14 اردیبهشت 1403 صدای بورس 15 اردیبهشت 1403 صدای بورس 16 اردیبهشت 1403 صدای بورس 17 اردیبهشت 1403 صدای بورس 18 اردیبهشت 1403 صدای بورس 19 اردیبهشت 1403 صدای بورس 20 اردیبهشت 1403 صدای بورس 21 اردیبهشت 1403 صدای بورس 22 اردیبهشت 1403 صدای بورس 23 اردیبهشت 1403 صدای بورس 24 اردیبهشت 1403 صدای بورس 25 اردیبهشت 1403 صدای بورس 26 اردیبهشت 1403 صدای بورس 27 اردیبهشت 1403 صدای بورس 28 اردیبهشت 1403 صدای بورس 29 اردیبهشت 1403 صدای بورس 30 اردیبهشت 1403 صدای بورس 31 اردیبهشت 1403 
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۳    
حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) با انتقاد از مصوبه جدید گفت: متاسفانه رقم افزایش مصوب بسیار ناچیز است و کف حقوق تمام بازنشستگان را به 10 میلیون تومان هم نرسانده اند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۶    
انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در خصوص ادعای برخی از رسانه های خبری مبنی بر بدهی 60 همتی شرکت های پتروشیمی به شرکت ملی گاز ایران بیانه ای را منتشر کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (نتیجه نهایی دعوی علیه شرکت - گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت بنو منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: دلالان در سکوهای آنلاین خرید و فروش مسکن با درج آگهی های جعلی و قیمت سازی کاذب، زمینه افزایش قیمت مسکن را فراهم می کنند؛ بنابراین باید آگهی ها قانونمند شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مجموع قوانین تصویب شده در مجلس یازدهم زمینه مدیریت بازار مسکن را فراهم کرده و با ورود به این بازار پر آشوب، با سوداگری، قاطعانه برخورد خواهد شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح در بیش از سه سال گذشته رسانده است زیرا مصرف کنندگان جواهرات را نقد می کنند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مدت زمان آورده های متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران با رفع مشکل تسهیلات بانکی به بیش از دو ماه افزایش یافت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۶    
بیش از 9 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی حدود 6925 هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، 9.2 درصد و از نظر مبلغ، 15.9 درصد افزایش نشان می دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۸    
بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا در روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 12 الی 16 در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۵    
عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از احتمال ثبات قیمت طلا و سکه در نرخ های کنونی خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۱    
براساس این گزارش روز گذشته یکی از مدیران آزاد راه از افزایش 30درصدی نرخ عوارض خبر داد و گفت: این افزایش آزادراه ها بنا بر قانون و بندی که در آیین نامه وجود داشت انجام شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۴    
رئیس هیات مدیره سندیکای شرکت های تولیدکننده برق گفت: با توجه به حجم بالای نیاز مالی پروژه های نیروگاهی تامین مالی چه در حوزه تجدیدپذیر چه در دیگر حوزه ها تنها از طریق صندوق توسعه ملی انجام می شود و ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۱    
مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در پتروشیمی شهید تندگویان برگزار گردید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۶    
واردات لوازم خانگی پیرو محدودیت های ارزی از سال 1397 ممنوع شد و همچنان ادامه دارد. گرچه رفته رفته حمایت از تولید بهانه تداوم این سیاست محدودکننده شد، اما آنچه در نهایت طی این 6 سال اتفاق افتاد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۶    
برداشت وزارت راه و شهرسازی از منابع صندوق تامین خسارتهای بدنی با مخالفت نمایندگان مجلس منتفی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۳    
درحالی یکی از نماینده های سابق مجلس ادعا کرده ایران نفت خودش را به حراج گذاشته است که حتی رسانه های غربی نیز به کاهش رقم تخفیف و در نتیجه افزایش درآمدهای نفتی ایران اذعان کرده اند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۷    
سازمان امور مالیاتی از شناسایی فرار مالیاتی 860 میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون کلیه دستگاه های اجرایی موظف به بستن حساب های فرعی ارزی و ریالی در بانک های خصوصی و دولتی و افتتاح حساب نزد بانک مرکزی هستند که طبق آخرین گزارش ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۹    
به دنبال برگزاری برنامه ای با موضوع "بررسی ابهامات ثبت موجودی طلافروشان در سامانه جامع تجارت و صدور صورت حساب الکترونیکی" ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۶    
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه در گروه های کالایی خاص، به ویژه کالاهای نهایی، باید ریال را به رسمیت بشناسیم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۳    
بررسی بازار موبایل نشان می دهد برخی از اقلام موبایل های دکمه ای موجود در بازار، نسبت به قیمت تمام شده با احتساب سود واردکننده و عوارض گمرکی، اختلاف قیمت قابل توجهی دارند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۳    
آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت رایان هم افزا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
افشای اطلاعات بااهمیت - (پذیرش تعهدات جدید - گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت تفارس منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
بررسی ها از بازار نشانگر این است که تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز نسبت به خرید بیشتر است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۲    
مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت پردیس مشخص شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
با پیگیری های رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا، برگ تخصیص ده هزار میلیارد ریال بابت تسویه بخشی از مطالبات اراضی علی آباد صادر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۰    
نشست فعالان جهادی و مردمی عرصه آبادانی و پیشرفت به همت دفتر مردمی سازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و با حضور مدیران 50 گروه جهادی و مردمی در محل معاونت علمی ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
معاون اشتغال وزارت کار خبر داد: برنامه ویژه امسال این است که بتوانیم کد ملی بیکاران را شناسایی کنیم و سپس آنها را طبقه بندی و به دستگاهی که متولی به کارگماری آنهاست معرفی کنیم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۶    
یک کارشناس اقتصادی درباره القای افزایش نرخ رشد نقدینگی و تحلیل های غلط درباره آن گفت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، نرخ رشد نقدینگی به سرعت کاهشی شد، بگونه ای که این نرخ از 42 ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: میزان سرقت از خطوط لوله نفت ایران در سال 1402 نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
رایزن بازرگانی ایران در چین با بیان اینکه چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی است، گفت: چینی ها به دنبال کالاهای باکیفیت هستند و توجه به این موضوع موجب رونق صادرات به این کشور می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که در رابطه با بیمه کارگران ما افزایش لازم را انجام داده ایم ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ کمبودی در هیچ بخش بازار میوه و تره بار وجود ندارد. گرانی های جاری ناشی از کمبود کالا نیست، بلکه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه های مسوول است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
وزیر اقتصاد امارات ضمن استقبال از سرمایه گذاری در ایران گفت: کشور امارات در بین شرکای تجاری خود بعد از چین بالاترین میزان روابط تجاری را با ایران دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای با اشاره به تصویب و اجرایی شدن ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو و افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
برات الکترونیکی سبب می شود که تجارت نقد به مدت دار تبدیل شود؛ به نحوی که این رویه به نفع اقتصاد کشور است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
نظرسنجی رویترز از 43 اقتصاددان و تحلیلگر نشان می دهد متوسط قیمت نفت خام برنت در سال جاری میلادی برابر با 84دلار و 62 سنت در هر بشکه خواهد بود، یعنی بالاتر از پیش بینی ماه گذشته.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۹    
در روز پایانی نمایشگاه ایران اکسپو 2024، پیام باقری، نایب رئیس اتاق ایران در بازدید از نمایشگاه، مشارکت در برگزاری نمایشگاه با هدف تقویت تجارت بین المللی و بهبود محیط کسب وکار را از مأموریت های اتاق ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل بانک صادرات همزمان با امضای الحاقیه تفاهم نامه با این صندوق گفت:تمایل داریم بانک صادرات ایران بانک اصلی حامی دانش بنیان ها باشیم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
عربستان احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته افزایش می دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه دوره 12 ماهه منتهی به 1402/09/30 شرکت کفپارس منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان، رؤسای جدید مرکز آمار ایران ، امور سلامت و رفاه اجتماعی و امور تازه تأسیس مشاوران و پیمانکاران را منصوب کرد و گفت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۴    
محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس بیان کرد: در مجلس به دنبال این هستیم تا تمام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار بتوانند حداقل هر سه سال یکبار تجدید ارزیابی شوند که این محرک ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
لغو آگهی (اطلاعیه) دعوت به مجمع عمومی(اصلاحیه) شرکت سدور منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۸    
مشاهدات حاکی از آن است که قیمت تخم مرغ در هفته های اخیر نوسانی نداشته است و این کالای پروتئینی پرمصرف روزهای آرامی را در بازار سپری می کند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از 546 شهر بسته های تشویقی شهرسازانه را در بافت های فرسوده اجرا می کنند ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۲    
در حالی خرداد ماه امسال قرار است بخش دیگری از سود سهام عدالت واریز شود که مدتی قبل خبرها حاکی از عدم واریز سود شرکت های بورسی به سازمان هدفمندی یارانه ها بود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
بعد از پایان معاملات امروز دو نماد معاملات مشکوک داشتند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۱    
لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی (28500 تومانی) برای سال جاری شامل 8 گروه کالایی اعلام شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۱    
از مهم ترین تصمیمات صاحبان کسب وکارها، تامین مالی و تخصیص بهینه وجوه است. این تصمیمات تاثیر مستقیمی بر ارزش کسب وکارها و حداکثر شدن ثروت سهامداران دارد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۸    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 54 سنت معادل 0.61 درصد کاهش به 87 دلار و 86 سنت رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر ما افزایش نرخ سود به 30 درصد کاملاً اشتباه است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۲    
گزارش عملکرد مقایسه ای فروردین 1402 و 1403 شرکت مجتمع فولاد خراسان منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۶    
گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به 1403/01/31(اصلاحیه) شرکت لابسا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۵    
کارشناس مشتقه کالایی با اشاره به عوامل موثر بر قیمت زعفران آخرین جزییات قیمت طلای سرخ و معاملات آن در بورس را تشریح کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۹    
مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: ایران برای سومین بار عضو هیات رئیسه گروه سپرده گذاری مرکزی آسیا - اقیانوسیه (ACG) شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۶    
یک اقتصاددان توسعه روابط بانکی با عربستان را از مهمترین دستاوردهای رئیس کل بانک مرکزی به این کشور دانست.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۳    
حریری گفت: با فروکش کردن حوادث نظامی در منطقه نوسانات ارزی بطور کامل خنثی شده و دلار در حال حرکت به سمت قیمت های قبلی است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۷    
گزارش صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت هلد نوین منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۹    
داروسازی دانا با افزایش 25 درصدی در فروش و 21 درصدی در تولید با عملکردی درخشان در سال 1402 نسبت به سال 1401 روز 13 اردیبهشت 1403 با حضور سهام داران مجمع عمومی خود را برگزار خواهد کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۳    
احیای پرشتاب دشت مغان-سوییس کم نظیر ایران- با ورود شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل به توسعه ارزش کشاورزی و تبدیل آن به هاب لجستیکی، این استان و سهم "ثتوسا" را توامان ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۷    
گزارش صورت های مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1402/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت غپینو منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (پذیرش تعهدات جدید - گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/06/31 شرکت تماوند منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۸    
معاملات الگوریتمی فرآیندی است که در آن با بهره گیری از الگوریتم ها، می توان پارامترهای سفارش از قبیل نماد معاملاتی، حجم، مبلغ و زمان را تعیین و آن را به سامانه معاملاتی ارسال کرد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۳    
روسای گمرک ایران و عراق با هدف تسهیل و توسعه تجارت صبح امروز در تهران دیدار و گفت و گو کردند که مهمترین محورهای این مذاکره ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
به نظر می رسد در روزهای جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۴    
ایران به لیست کشورهایی که مشتریان بانک ازبربانک روسیه می توانند در اپلیکیشن این بانک به آن ها پول انتقال دهند، اضافه شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۱    
تمام ارکان نظام باید به دنبال تداوم سیاست ثبات ارزی باشند؛ چرا که راهکار علاج اقتصاد بیمار ایران این مقوله بسیار مهم است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۸    
قانون بیمه کارگران ساختمانی در هفته کارگر از سوی رییس جمهور ابلاغ شد تا روزنه ای برای تحقق آرزوی دیرینه کارگران ساختمانی که سال ها در انتظار بیمه لحظه شماری می کردند، گشوده شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۸    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح فرایند اجرای طبقه بندی مشاغل در کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی گفت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۸    
یک تحلیلگر مسائل پولی و ارزی با تاکید براینکه کاهش نرخ ارز ادامه خواهد داشت، گفت: عامل اصلی افزایش نرخ ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
به تازگی در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 را اصلاح کردند اما این موضوع چه تاثیری بر بورس دارد؟
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۷    
نشست خبری معاون نظارت بر بورس ها وناشران، مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و مدیران عامل بورس تهران و فرابورس با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و در این جلسه، رضا عیوضلو ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
لطیفی با بیان اینکه در التهابات سیاسی و بین المللی اخیر نهادهای امنیتی و بانک مرکزی مصمم هستند تا تدابیری بیاندیشند که نرخ گذاری کانال های تلگرامی بر قیمت کالاها اثر گذار نباشد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۸    
عضو شورای ملی زعفران گفت: سالانه 20 تا 30تن زعفران به شکل قانونی به افغانستان صادر می شود. وزارت فلاحت این کشور هم اجازه رسمی داده زعفران ایرانی به نام تولید افغانستان به هندوستان صادر شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
کرادفاندینگ در تمام کشورهای جهان فعالند؛ در ایران هم چند سال اخیر این ابزار توسعه بسیار خوبی پیدا کرده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون، حدود 5 میلیون متقاضی ورود به این طرح، به عنوان جمعیت فاقد مسکن ملکی، شناسایی شده اند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
قائم مقام اسبق وزارت صمت با اعلام اینکه تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی سابقه بود، گفت: عملکرد یکساله مدیریت جدید بانک مرکزی قابل تحسین است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۹    
اداره آمار ترکیه اعلام کرد صادرات این کشور به ایران در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 16 درصدی به بیش از 800 میلیون دلار رسیده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۰    
روند بازار خودرو در چهارمین روز هفته، از ادامه کاهش قیمت ها حکایت دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه کارگران امنیت شغلی است گفت:در قراردادهای موقت انواع و اقسام سوء استفاده ها از کارگر صورت می گیرد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۲۴    
معاون پژوهش فنی و حرفه ای گفت:پشتیبانی از حقوق کارگران می تواند به بهبود شرایط کاری، افزایش رضایت شغلی و تقویت روابط کارگر-کارفرما و رونق تولید و رشد اقتصادی منجر شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۱۸    
رئیس انجمن ملی سیب زمینی گفت: امروز قیمت هر کیلو سیب زمینی سر زمین 8 تا 10 هزار تومان است اما همین سیب زمینی با قیمت بیش تری به دست مصرف کننده می رسد و این یعنی نظارت صحیحی از تولید تا توزیع وجود ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۱۵    
به دنبال هوشمند شدن بسیاری از خدمات طی 2 سال گذشته، الکترونیکی شدن مجوز کسب و کار و فعالیت های اقتصادی هم مورد تاکید قرار گرفته و تعداد مجوزهای کاغذی که تا اردیبهشت جاری به شناسه یکتا تبدیل شده ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۹    
در حالی ابرپروژه اومااویا در هفته اول اردیبهشت ماه با حضور رییس دولت سیزدهم و رییس جمهور سریلانکا افتتاح شد که این پروژه یک بار دیگر هم در دولت روحانی با حضور سفیر وقت ایران در سریلانکا افتتاح شده ...