سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۵۲Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای صدای بورس 11 اردیبهشت 1403 - sedayebourse.ir

صدای بورس 25 فروردین 1399 صدای بورس 29 اسفند 1400 صدای بورس 29 اسفند 1401 صدای بورس 29 اسفند 1402 صدای بورس 31 فروردین 1403 صدای بورس 1 اردیبهشت 1403 صدای بورس 2 اردیبهشت 1403 صدای بورس 3 اردیبهشت 1403 صدای بورس 4 اردیبهشت 1403 صدای بورس 5 اردیبهشت 1403 صدای بورس 6 اردیبهشت 1403 صدای بورس 7 اردیبهشت 1403 صدای بورس 8 اردیبهشت 1403 صدای بورس 9 اردیبهشت 1403 صدای بورس 10 اردیبهشت 1403 صدای بورس 11 اردیبهشت 1403 صدای بورس 12 اردیبهشت 1403 صدای بورس 13 اردیبهشت 1403 صدای بورس 14 اردیبهشت 1403 صدای بورس 15 اردیبهشت 1403 صدای بورس 16 اردیبهشت 1403 صدای بورس 17 اردیبهشت 1403 صدای بورس 18 اردیبهشت 1403 صدای بورس 19 اردیبهشت 1403 صدای بورس 20 اردیبهشت 1403 صدای بورس 21 اردیبهشت 1403 صدای بورس 22 اردیبهشت 1403 صدای بورس 23 اردیبهشت 1403 صدای بورس 24 اردیبهشت 1403 صدای بورس 25 اردیبهشت 1403 صدای بورس 26 اردیبهشت 1403 صدای بورس 27 اردیبهشت 1403 صدای بورس 28 اردیبهشت 1403 صدای بورس 29 اردیبهشت 1403 صدای بورس 30 اردیبهشت 1403 صدای بورس 31 اردیبهشت 1403 
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۴    
در آگهی های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز سیزدهم اردیبهشت 840 میلیون تومان به فروش می رسد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
اعتبارسنجی، فرآیندی است که با بررسی رفتار گذشته به تفکیک افراد خوش حساب و کم ریسک از افراد بدحساب و پر ریسک، می پردازد. این فرآیند با هدف ایجاد شفافیت و کاهش ریسک در ارائه خدمات مالی انجام می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۶    
بعد از پیگیری در خصوص حجم بالای تخصیص ارز به مونتاژکاران و عدم کاهش التهابات بازار خودرو، وزیر صمت تیم کارشناسی را به جهت بررسی فرایندهای مذکور تعیین کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۴    
سازمان اداری و استخدامی به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد که دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۴    
عرضه خودروهای وارداتی از روز یکشنبه 16 اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۱    
وزیر صمت بیان کرد: آیین نامه خودروهای کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی توانم انجام دهم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۱۲    
براساس آمار بانک مرکزی تا کنون، 46/23 درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش از 57 درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۸    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس در مورد جزئیات لغو الزام بازارگردانی توسط برخی ناشران در بازارهای بورس و فرابورس می گوید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۸    
مدیرعامل شرکت بورس تهران از برنامه سازمان بورس برای تدوین معیارهای بازارگردانی خبر می دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
رئیس سازمان مالیات گفت: در راستای تشویق های مالیاتی اصناف و کسبه، تقسیط بلندمدت تر برای کسبه و فعالین اقتصادی که از تبصره ماده 100 استفاده می کنند در نظر گرفته شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۰    
سیاست الزام ناشران به بازار گردانی بار دیگر تغییر کرد این سیاست که در مهر 1399 به تصویب رسیده بود چند روز گذشته لغو شد و درباره چرایی تصمیم جدید امروز نشستی با حضورمدیران سازمان بورس و اوراق بهادار و ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۲    
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: با پیگیری بانک مرکزی، ارز حج امسال از محل منابع مسدودشده ارزی ایران پرداخت و منتقل شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۹    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بیش از 70 درصد اطلاعات اسناد تک برگ ارائه شده از سوی سازمان ثبت اسناد در سامانه وارد شده است و ایضاً با اتصال سامانه خودنویس ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۳    
نکته اینجاست که صدور احکام جدید بازنشستگان چندان طول نمی کشد؛ صدور احکام به صورت الکترونیک و آنی انجام می شود؛ یعنی فرمول جدید را که به نرم افزار بدهند، خیلی سریع در چشم به هم زدنی ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۷    
سود صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی به 30/5 درصد موثر سالانه افزایش یافت. صندوق لبخند فارابی(ETF) با دارایی تحت مدیریت بیش از 4 هزار و 200 میلیارد تومان یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین گزینه های سرمایه ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۸    
از اول فروردین ماه تا دهم اردیبهشت ماه 1403، 4 میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
نمایندگان مجلس با تصویب جدول مربوط به منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره 8 قانون بودجه) لایحه بودجه 1403 کل کشور موافقت کردند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
موضوع اجرای سامانه جامع تجارت در روزهای اخیر همانند سال گذشته اعتراض و تعطیلی واحدهای صنفی در بازارهای بزرگ دادوستد طلا در شهرهایی نظیر تهران و تبریز را به همراه داشته است ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان از کاهش قیمت پیاز در روزهای آتی در بازار خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
افشای اطلاعات بااهمیت (شرکت در مناقصه - گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت خفولا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۷    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (سایر اطلاعات بااهمیت - افزایش ظرفیت خدمات اقامتی از 225 اتاق به 229 اتاق- گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/09/30 شرکت گکوثر منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: هر اقدامی که بتواند تصدی گری دولت را به طور مستقیم و غیر مستقیم در اقتصاد کاهش داده و سهم بخش خصوصی و مردم را افزایش دهد قابل تقدیر است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۹    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (سایر اطلاعات بااهمیت - دریافت مجوز عرضه عمومی شرکت بیمه زندگی ایساتیس- گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت ویسا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۳    
یک کارشناس اقتصادی ضمن اشاره به عوامل اثرگذار بر نوسانات اخیر نرخ ارز گفت: این نوسانات مقطعی بود و به دلیل نبود متقاضی واقعی در بازار، نرخ ارز سیر نزولی پیدا کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۰    
پوریا خاوری، مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: در سال 1402 با برگزاری 241 مجمع الکترونیک با سامانه دیما شاهد افزایش سه برابری تعداد برگزاری این مجامع در بازار سرمایه بودیم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
ذبیح الله اعظمی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه حضور دولت در اقتصاد مهم ترین مانع مشارکت مردم در جهش تولید است ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه در شهریورماه سال جاری خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۵    
گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به 1403/01/31 شرکت وهیرکانیا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
وزیر نفت از بهره برداری 79 پروژه نیمه تمام به ارزش 16 میلیارد دلار خبر داد و گفت: 50 پروژه جدید در راستای ارزش افزوده به ارزش 25 میلیارد دلار را نیز در دستور کار قرار داریم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
شرکت پخش رازی وابسته به هلدینگ شفادارو، در چهارماهه ابتدایی سال مالی خود، ضمن افزایش 35 درصدی سود خالص خود نسبت به مدت مشابه سال قبل ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (نتایج شرکت در مناقصه - گروه الف) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت ودی منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۲    
با توجه به پیگیری های انجام شده در خصوص توافق ارائه تسهیلات 2 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در حوزه مسکن که مقرر بود با واسطه بانک مسکن انجام شود ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۰    
گزارش عملکرد مالی و صورت سود و زیان فوکا در یک تحلیل بنیادی بررسی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۰    
رتبه بندی اعتباری نقش مهمی در ارزیابی اعتبار شرکت ها ایفا می کند و بر توانایی آن برای استقراض، تضمین شرایط اعتباری آتی مطلوب و حفظ اعتماد سرمایه گذاران تأثیر می گذارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۰    
بر اساس بودجه در سال 1403 بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم 23 درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
از ابتدای امسال تا 10 اردیبهشت ماه 1403 جمعا 5.638 همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
هادی حق شناس، کارشناس اقتصاد کلان اظهار داشت: یکی از الزامات تحقق شعار سال 1403، اجرای قانون اعلام دستورالعمل ها، حداقل یک ماه پیش از اجرا و ثبت آن ها در سامانه ملی قوانین و مقررات در زمان مقتضی است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل صندوق ملی مسکن با اشاره به وجود چاله های بزرگ در برخی پروژه های مسکن مهر، گفت: از محل منابع صندوق ملی مسکن تاکنون 9700 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح تخصیص یافته است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۹    
صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/09/30 (حسابرسی شده) (شرکت پارس ارتباطات) منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
وبسایت های معتبر جهانی در زمینه قیمت مواد غذایی و محصولات کشاورزی سیگنال هایی مخابره می کنند
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
کارشناس بازار سرمایه چند نکته و خبر مهم در خصوص بند س تبصره 6 را تشریح کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
برات الکترونیک در یک زنجیره استفاده می شود؛ بنابراین فقط شخص حقیقی یا حقوقی ابتدای زنجیره نیاز به اعتبارسنجی و وثیقه گذاری دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
درحالی طلافروشان مدعی هستند، ثبت سرمایه آنها در سامانه جامع تجارت برای این صنف به چالش تبدیل شده که سازمان امور مالیاتی می گوید ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۶    
نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس ایران با نماد "سپرده" درج شد تا انتظار 5 ساله سهامداران به پایان برسد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
عرضه اولیه در بازار سرمایه یا IPO بیشتر جهت تامین مالی شرکت ها مدنظر بوده و به عبارتی از ابزارهای بازار اولیه در بورس است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۵    
معاون بانک مرکزی گفت: اتفاقات خوبی در خصوص گشایش هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشورها که سال ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
به صدر می نشینند، قدر می بینند، زیباترین تعابیر عالم بر سرشان می بارد وفروتنانه ترین سپاس ها به پایشان می ریزد. یک روز رویایی برای فراغت از غم قانون بر زمین مانده و حقی که ادا نمی شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۷    
بیست و دومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
با وجود کاهش 40 درصدی واردات برنج در یک سال گذشته، با مدیریت بازار توسط دولت، قیمت برنج ایرانی 9 درصد پایین آمده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
کارشناس بازارهای مالی گفت: در معاملات چند روز پیش شاهد بودیم که حجم زیادی از نقدینگی وارد بازار سرمایه شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تشکیل کمیسیون تعاونی های صادرات محور خبرداد و هدف گذاری ایجاد اشتغال در سال 1403 را بیش از 180 هزار نفر عنوان کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف 5 سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 7 سنت معادل 0.08 درصد کاهش به 88 دلار و 33 سنت رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۰    
رئیس دولت سیزدهم درست یک سال پیش در اردیبهشت ماه 1402 برای مهار تورم و رشد تولید دستوراتی داد که در 10 بند به دستگاه های مختلف کشور تکلیف شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
معاون روابط کار وزارت کار از بازرسی از کارگاه های پرخطر خبر داد و گفت:امسال کارگاه های پرخطر و دارای حوادث، بیشتر بازرسی می شوند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
طی سال گذشته فقط دو خودروساز دولتی بیش از یک میلیون دستگاه خودرو تولید کرده و همین مقدار نیز ادعا کرده اند به فروش رسانده اند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 2331 دلار و 4 سنت رسید.