سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۶:۰۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای صدای بورس 24 اردیبهشت 1403 - sedayebourse.ir

صدای بورس 25 فروردین 1399 صدای بورس 29 اسفند 1400 صدای بورس 29 اسفند 1401 صدای بورس 29 اسفند 1402 صدای بورس 31 فروردین 1403 صدای بورس 1 اردیبهشت 1403 صدای بورس 2 اردیبهشت 1403 صدای بورس 3 اردیبهشت 1403 صدای بورس 4 اردیبهشت 1403 صدای بورس 5 اردیبهشت 1403 صدای بورس 6 اردیبهشت 1403 صدای بورس 7 اردیبهشت 1403 صدای بورس 8 اردیبهشت 1403 صدای بورس 9 اردیبهشت 1403 صدای بورس 10 اردیبهشت 1403 صدای بورس 11 اردیبهشت 1403 صدای بورس 12 اردیبهشت 1403 صدای بورس 13 اردیبهشت 1403 صدای بورس 14 اردیبهشت 1403 صدای بورس 15 اردیبهشت 1403 صدای بورس 16 اردیبهشت 1403 صدای بورس 17 اردیبهشت 1403 صدای بورس 18 اردیبهشت 1403 صدای بورس 19 اردیبهشت 1403 صدای بورس 20 اردیبهشت 1403 صدای بورس 21 اردیبهشت 1403 صدای بورس 22 اردیبهشت 1403 صدای بورس 23 اردیبهشت 1403 صدای بورس 24 اردیبهشت 1403 صدای بورس 25 اردیبهشت 1403 صدای بورس 26 اردیبهشت 1403 صدای بورس 27 اردیبهشت 1403 صدای بورس 28 اردیبهشت 1403 صدای بورس 29 اردیبهشت 1403 صدای بورس 30 اردیبهشت 1403 صدای بورس 31 اردیبهشت 1403 
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۶    
معاون بانک مرکزی گفت: تمامی واردکنندگانی که ارز 28 هزار و 500 تومانی دریافت کرده اند در صورت تأیید وزارتخانه مربوطه در خصوص عمل به تعهدات، رفع تعهد ارزی می شوند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۸    
سخنگوی مرکز مبادله گفت: در 26 حراج حضوری برگزار شده مرکز مبادله ارز 4120 کیلوگرم شمش طلای استاندارد مورد معامله قرار گرفته است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۲    
دبیرکل جامعه صرافان ایران روند کاهش قیمت دلار را ادامه دار می داند و می گوید: بدون شک ما در آینده نزدیک و در ماه پیش رو با کاهش بیشتر قیمت ارز مواجه خواهیم بود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۸    
افشای اطلاعات بااهمیت - (افشای معاملات موضوع ماده 129 لایحه اصلاحی قانون تجارت یا سایر اشخاص وابسته - گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 سامان منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۸    
رئیس اتاق ایران تصریح کرد: برای تحقق توسعه باید سطح تعاملات دولت و بخش خصوصی را افزایش دهیم. بسترسازی برای این منظور به کمک رویدادها و همایش های ملی و بین المللی اتفاق می افتد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری ما پایدار و تعدیل نیروی کار کاهش پیدا کرده و شاهد آن هم این است که مستمری بگیران بیمه بیکاری رو به کاهش است و نرخ اشتغال در کشور افزایش و بیکاری کاهش ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
معاون اشتغال وزارت کار از کاهشی شدن تعدیل نیروی کار خبر داد و گفت: بر اساس داده های آماری نرخ اشتغال ناقص 8.2 درصد و نرخ بیکاری جوانان 15 تا 24 سال به 21 ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۹    
گزارشی از بررسی وضعیت سود و درآمد شرکت فباهنر را در این تحلیل پیش رو دارید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۸    
گزارشی از درآمد و سود آوری شرکت شمواد را در این تحلیل می خوانید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۰    
هپکو در خصوص دلایل افزایش سرمایه شرکت توضیح داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۴۱    
صنعت ماشین: علی آبادی درباره گفت: خصوصی سازی پیام انقلاب اسلامی و اصل 44 قانون اساسی است و در برنامه های جدی وزارت صمت قرار دارد اما مسأله مهم در آن امر اهلیت سنجی آن است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۵    
طبق اعلام گمرک، در سال گذشته بالغ بر سه میلیون 605 هزار تن کالا به ارزش دو میلیارد و 506 میلیون دلار توسط شرکت های دانش بنیان صادر شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران از عرضه پساب دو تصفیه خانه بزرگ فاضلاب در بورس انرژی برای نخستین بار خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۲۳    
ترکیب اعضای هیات مدیره مدیر عامل شرکت رایا معرفی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
مدیرعامل شرکت نفت با بیان اینکه برای بنزین در دولت راهکارهای غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در دولت مطرح نشده و پیشنهاد قیمتی نیز از ما نخواسته اند ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۱    
رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 510 میلیارد ریال فرار مالیاتی از چهار طلافروشی در استان اردبیل خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۳    
امروز یک قرارداد 10 ساله بین ایران و هند با هدف تجهیز پایانه های کانتینری و کالای عمومی بندر چابهار توسط یک شرکت هندی امضا شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۷    
شفاف سازی دسبحان درباره تغییرات سود منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۴    
کارشناسان معتقدند ثبات درازمدت بازار مسکن به عواملی همچون افزایش ساخت و ساز، ایجاد پایه های مالیاتی، کنترل سوداگری ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۰    
واقعیت موضوع این است که اساسا همه پژوهش ها و بررسی ها و مطالعات نشان می دهد که افزایش صادرات در کشورها همیشه با گران شدن دلار یا کاهش ارزش پول ملی یک رابطه معناداری دارد...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۸    
هاشم بوذرجمهر مدیر با سابقه بازار سرمایه، مدیرعامل کارگزاری بانک انصار شد
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: به نظر می رسد تعطیلی روز شنبه برای مسائل اقتصادی مناسب تر خواهد بود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۹    
علی نقوی در نخستین روز از آغاز معاملات پساب در بورس انرژی ایران، مهم ترین مزایای عرضه پساب در بورس انرژی را شفافیت، کشف نرخ در بازاری عادلانه و ایجاد امکانی برای خرید صنایع متعدد کوچک ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۷    
شب و روز گذشته (23 اردیبهشت ماه) با افزایش اندک دمای هوا مصرف برق نیز بیشتر شد که نشان می دهد در برخی مناطق وسایل سرمایشی وارد مدار شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه به هندی ها برای توسعه چابهار اعتماد داریم، افزود: شرکت کشتیرانی مشترک ایران و هند ایجاد می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۹    
واردات خودرو به کشور همچنان در حد حرف و باقی مانده به صورت گسترده انجام نشده است. با اینکه قرار بود واردات خودرو تاثیر مستقیمی بر قیمت ها در بازار بگذارد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۶    
افشای اطلاعات بااهمیت (سایر اطلاعات بااهمیت - نتایج مزایده عمومی املاک بانک به شماره 02-1403- گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت سامان منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۳    
تاکنون 76.6 همت برای اجرای رتبه بندی، پرداخت معوقات و رسیدگی به اعتراضات قانونی در سرجمع اعتبارات 1401 و 1402 وزارت آموزش و پرورش تخصیص یافت و برای امسال نیز 43.2 همت اعتبار پیش بینی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۷    
افشای اطلاعات بااهمیت (سایر اطلاعات بااهمیت تغییر در مفاد قرارداد باغ ایلخانی- گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/06/31 شرکت ثفارس منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۴    
رئیس قوه قضاییه بر ضرورت رسیدگی به سریع و اطلاع رسانی درباره پرونده های مهم نظیر فولاد مبارکه و چای دبش تاکید کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
در جلسه مشترک روسای سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان برنامه و بودجه، پیش شرط های استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه برای تحقق رشد اقتصادی و مسئولیت دولت برای ایجاد فضای مطمئن و آرام در بورس مورد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
مدرس دانشگاه و تحلیلگر مالی فاصله دلار بازار آزاد و نیمایی را به زیان سهامداران دانست و نرخ دلار نیمایی تا پایان سال را پیش بینی کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از کاهش 10 تا 30 درصدی برخی از اقلام صیفی جات و نوبرانه نسبت به هفته های قبل خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در چارچوب اجرای سیاست های وزارت نیرو برای حفظ منابع آبی و ایجاد منابع پایدار آب به منظور توسعه صنایع ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
رئیس کانون کارگران ساختمانی با اشاره به اینکه 10هزار تخصیص بیمه کارگران ساختمانی در روز کارگر بسیار ناچیز است گفت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
با کاهش تنش ها و خصوصا تدابیری که در حوزه دیپلماسی اقتصادی دنبال می شود کاهش بیشتر نرخ ارز قریب الوقوع است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به 1403/01/31(اصلاحیه) شرکت فجر در بورس فعالیت دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
بعد از پایان معاملات امروز یک نماد معاملات مشکوک داشتند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۹    
گزارش تحلیلی از بررسی سود آوری و پیش بینی فروش آینده فاما را در این مطلب پیش رو دارید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: بانک مرکزی در دوره جدید اقدامات شجاعانه ای را در انحلال بانک های ناتراز شروع کرده و در آن موفق بوده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۹    
علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به مزیت صندوهای بخشی گفت: انتظار می رود با رونق صندوق های بخشی و انجام برخی اقدامات دیگر شاهد توسعه و سودآوری صنعت بیمه در بازار سرمایه باشیم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۹    
مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی از امروز برای ثبت نام کنندگانی که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند آغاز شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات دولت سیزدهم مبتنی بر تحقق عدالت و مقابله با فرار مالیاتی است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۹    
بهزادی با مروری بر عملکرد مالیات سال1402 در مورد تمرکز دولت در مالیات ستانی هوشمند و سیستمی که با تقاطع گیری داده های مالی به دست می آید، گفت: وقتی این روش به طور منظم و دقیق اجرا شود ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۹    
بانک تسویه حساب های بین المللی از رشد 10 درصدی مراودات مالی ایران با بانک های خارجی در سه ماهه چهارم 2023 خبر داد و کل سپرده های ایران نزد این بانک ها را بیش از 13 میلیارد دلار اعلام کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۳    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - رای دادگاه - حکم به بی حقی- گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 خصدرا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از اجرای آیین نامه تعیین سقف 4 سال در کارهای موقت پروژه ای خبر داد و گفت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
یک کارشناس بازارهای مالی گفت: با کاهش شوک های سیاسی در منطقه نرخ ارز کاهشی شد و احتمال کاهش این نرخ در روزهای آینده نیز وجود دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۴    
پژوهشگر حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: شفافیت حداکثری حاصل از ثبت اطلاعات در سامانه های معرفی شده، موجب شده تا برخی طلافروشان با بهانه های مضحک به دنبال فشار بر دولت و عدم اجرای قانون باشند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۴    
کتاب بیولوژی سرمایه گذار از سوی انتشارات بورس منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۷    
افشای اطلاعات بااهمیت (سایر اطلاعات بااهمیت - تفاهم نامه- گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت خصدرا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۱    
متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در تهران در فروردین 1403 نسبت به اسفند ماه گذشته بدون تغییر ماند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
محاسبات سازمان ملی بهره وری حاکی از سهم مستقیم حدوداً 7/5 درصدی شرکت های دولتی از کل اقتصاد بدون نفت در سال 1401 است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم برگزاری انتخابات الکترونیک از امنیت بالایی برخوردار بود و حال باید به سمت برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیکی گام برداریم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با بیان این که اطلاعی از جرئیات مذاکره شهرداری تهران با چینی ها نداریم، گفت: حاضر نیستیم تحت هر شرایطی کار کنیم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۲    
صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت ما بررسی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن بررسی دغدغه ها و مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور در حوزه های مختلف و احصاء راهکارهای برون رفت از برخی موانع و عملیاتی سازی پیشنهادهای مشخص در ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۵    
در حالی که نرخ دلار در تلاش های پیشین خود جهت حضور در کانال 60 هزار تومانی ناموفق بود، دیروز برای دومین روز متوالی در این بازه قیمتی به فروش رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
در خصوص اینکه چرا بورس با دلار همگرا نیست باید به این نکته توجه کرد که فروش اغلب شرکت های بزرگ براساس دلار نیمایی بوده نه دلار آزاد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۶    
هنگ کنگ بازار کریپتو را با ارائه وام های مسکن با پشتوانه بیت کوین (BTC) لرزاند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۶    
تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه دوره 12 ماهه منتهی به 1402/10/30(اصلاحیه) شرکت اپال منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۱    
وزیر امور اقتصاد و داریی نیز از به سرانجام رسیدن طرح سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی به عنوان یکی از مطالبات رئیس جمهور از این وزارتخانه خبر داد
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که بازار سرمایه بهترین و کوتاهترین مسیر برای تحقق شعار سال 1403 است ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
بهای هر اونس طلای جهانی با 0.1 درصد افزایش به 2361 دلار و 69 سنت رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
در بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، 468 کیلوگرم (قطعه) شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله و رکورد این معاملات شکسته شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
وزارت صمت در نامه ای خطاب به رئیس اتحادیه طلا، اعلام کرده که ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفاً برای واردات، صادرات و تولید اصل طلاست و به طور قطع، زنجیره های بعد از تولید ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۷    
برای بررسی روند بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در یک سال اخیر در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت که در رقابت با سپرده بانکی هستند...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۱    
معاون صندوق توسعه ملی گفت: مطالبات 15 میلیارد دلاری از شرکت ملی نفت وصول نشده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه پس از ثبت عملکرد موفق ارتقا یافت و با حکم مهدی عبوری به مدیرعاملی هلدینگ نفت و گاز پارسیان منصوب شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
هدف از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استانداردسازی فعالیت های دولت و حرکت به سمت معماری سرویس گرا و خدمت محور عنوان شده است؛ به عبارتی وقتی خدمات استاندارد می شود ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
یک کارشناس بورس از رشد خوب سرمایه گذاری مردم در بازار سرمایه طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: عرضه سرمایه ای که از طریق آورده نقدی و مالی مردم در بازار سرمایه سرمایه گذاری شده در سال گذشته 61 همت و در ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
وقتی موتور خودرو ریپ می زند، تعمیرکاران می گویند: موتور سه کار می کند. به این معنی که یکی از سیلندرهای خودرو به هر دلیلی از کار افتاده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
کاهش وابستگی بودجه به ویژه بودجه جاری به نفت و سوق دادن منابع نفتی به عنوان منابع بین نسلی به سرمایه گذاری در زیرساخت ها همواره یکی از آرمان های اقتصاد کشور در طول دهه های مختلف پس از پررنگ شدن نقش ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
در حالی که بسیاری از فعالان بازار به محدوده حمایتی 2.2 میلیون واحدی دل بسته بودند اما شاخص کل روز گذشته این سنگر حمایتی را نیز از دست داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
نایب رئیس اتحادیه مشاور املاک با بیان اینکه " پیشگویی بازار اجاره مسکن کار ناپسندی است" گفت: آثار مثبت تصمیمات دولت در سال قبل در حوزه مسکن، احتمالا امسال نمایان می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است امروز قرارداد سرمایه گذاری بلندمدت شرکت هندی برای تجهیز بندر چابهار امضا شود. حدود 4 ماه از اتمام قرارداد کوتاه مدت با هندی ها می گذرد.