سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۸:۳۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای صدای بورس 22 اردیبهشت 1403 - sedayebourse.ir

صدای بورس 25 فروردین 1399 صدای بورس 29 اسفند 1400 صدای بورس 29 اسفند 1401 صدای بورس 29 اسفند 1402 صدای بورس 31 فروردین 1403 صدای بورس 1 اردیبهشت 1403 صدای بورس 2 اردیبهشت 1403 صدای بورس 3 اردیبهشت 1403 صدای بورس 4 اردیبهشت 1403 صدای بورس 5 اردیبهشت 1403 صدای بورس 6 اردیبهشت 1403 صدای بورس 7 اردیبهشت 1403 صدای بورس 8 اردیبهشت 1403 صدای بورس 9 اردیبهشت 1403 صدای بورس 10 اردیبهشت 1403 صدای بورس 11 اردیبهشت 1403 صدای بورس 12 اردیبهشت 1403 صدای بورس 13 اردیبهشت 1403 صدای بورس 14 اردیبهشت 1403 صدای بورس 15 اردیبهشت 1403 صدای بورس 16 اردیبهشت 1403 صدای بورس 17 اردیبهشت 1403 صدای بورس 18 اردیبهشت 1403 صدای بورس 19 اردیبهشت 1403 صدای بورس 20 اردیبهشت 1403 صدای بورس 21 اردیبهشت 1403 صدای بورس 22 اردیبهشت 1403 صدای بورس 23 اردیبهشت 1403 صدای بورس 24 اردیبهشت 1403 صدای بورس 25 اردیبهشت 1403 صدای بورس 26 اردیبهشت 1403 صدای بورس 27 اردیبهشت 1403 صدای بورس 28 اردیبهشت 1403 صدای بورس 29 اردیبهشت 1403 صدای بورس 30 اردیبهشت 1403 صدای بورس 31 اردیبهشت 1403 
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: از ابتدای فروردین ماه تا 23 اردیبهشت ماه امسال، 6 میلیارد و 971 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی تامین شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۵    
بر اساس اعلام سخنگوی دولت قرار است در مذاکره با مجلس برای منابع مورد نیاز طرح فجرانه تعیین تکلیف شود، اما هنوز چیزی ابلاغ نشده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می رسد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۹    
با تایید مصوبه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها از سوی شورای نگهبان، سقف قانونی مجاز برای افزایش سالانه اجاره بهای مسکن بر مبنای نرخ تورم عمومی، تعیین می شود ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۷    
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران گفت: به طور متوسط در سال های 1400 و 1401 شاخص بهره وری کل عوامل تولید شرکت های دولتی 11.4 درصد رشد داشته است که نشان از بهبود عملکرد این شرکت ها در دولت سیزدهم دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۱    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (تغییر سهامدار عمده گروه الف) منتهی به سال مالی 1403/04/31(اصلاحیه) شرکت استقلال منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۱    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: حدود 2.5 درصد از مشترکان برق در کشور بسیار پرمصرف هستند و حدوداً چندین برابر الگوی مصرف از برق استفاده می کنند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
بازار به خودی خود جان نوسان بالایی ندارد، اما با حضور پررنگ تر بازارساز در بازار قیمت دلار می تواند وارد دامنه 50 هزار تومان شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - فسخ قرارداد فروش ساختمان سجادشهر- گروه ب) منتهی به سال مالی 1402/12/29(اصلاحیه) شرکت سباقر منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، با حضور در دیوان محاسبات کشور، گزارشی از فعالیت های شرکت متبوعشان ارائه دادند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
دادوستد بیش از 33 میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش 432 هزار میلیارد تومان در هفته گذشته در بازارهای فرابورس به ثبت رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: طبق قول داده شده از اردیبهشت، حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی همراه با افزایش حقوق پرداخت شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۸    
در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛ دکتر سعید زرندی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران ضمن بازدید از این نمایشگاه ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۶    
مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت برگزار و افزایش سرمایه 60 درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
از اول فروردین ماه تا بیست و یکم اردیبهشت ماه 1403، 6 میلیارد و 801 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
یک فعال بازار طلا با بیان اینکه مردم از خرید طلای دست دوم و آب شده خودداری کنند از احتمال ثبات قیمت طلا و سکه در ماه آینده خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۵    
بانک ملی ایران پیرو بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر فروش ارز به زائران حج تمتع،شرایط فروش این نوع ارز را اعلام کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۹    
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا با اشاره به تعلل وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغ آئین نامه واردات خودروهای کارکرده ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۸    
اولین آمار ارائه شده از بازار ملک در سال جاری، توقف روند رشد قیمت و کاهش محسوس تقاضای سوداگری در این بازار را به تصویر کشید ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۱    
سامانه تخصیص تایر در اطلاعیه ای اعلام کرد که عرضه این محصول منوط به موجودی در فروشگاه است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۵    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در سال 1402، تعداد 34 کشتی از بندر امام (ره) به میزان 2 میلیون و 150 هزار تن نهاده بارگیری و به سایر استان ها ارسال شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل دفتر مطالعه، پایش و توسعه بازار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از افزایش صادرات زعفران با بسته بندی زیر 30 گرم در سال 1402 خبر داد و گفت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
سخنگو انجمن واردکنندگان برنج گفت: با اعمال گشایش ارزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی، می توان انتظار داشت که هیجان قیمتی در بازار برنج فروکش کند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
معاون نظارت و راهبردی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از تأمین 23 درصد نیاز کشور در پتروپالایش اصفهان خبر می دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) گفت: برق مشترکان بسیار پرمصرف با قیمت برق نیروگاه های تجدیدپذیر محاسبه خواهد شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۲    
یک مقام صنفی گفت: یکی از مشکلات در حوزه واردات بیش اظهاری برخی واردکنندگان در گمرک است؛ چراکه این افراد می خواهند ارز نیمایی بیشتر دریافت کنند و مبلغ اضافی را در بازار بفروشند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۰    
امیر کشانی رئیس اتاق اصفهان گفت: کشورهای عضو ACD بالغ بر 56 درصد جمعیت و 35 درصد از GDP جهان را به خود اختصاص می دهند، بنابراین این مجمع، جایگاه مهمی در تبادلات بین المللی دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۰    
گزارش شفاف سازی در خصوص لزوم رعایت ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان وساربیل منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۳    
گزارش تغییر در ترکیب اعضای هیات مدیره بهپاک منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۷    
شاهمیرزایی با حضور در غرفه پتروشیمی شازند، در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردهای این شرکت قرار گرفت و گفت: شازند، افتخار صنعت پتروشیمی شده است
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
سازمان تأمین اجتماعی جزییات افزایش مستمری و کمک های جنبی پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را که حقوق اردیبهشت ماه آنان براساس فرمول افزایش یافته در حال پرداخت است؛ اعلام کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
رئیس اداره امور صندوق های سرمایه گذاری گفت: تعداد صندوق های سرمایه گذاری فعال در بازار سرمایه که دارای ویژگی نیکوکارانه هستند، 13 صندوق سرمایه گذاری است ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۸    
مرکز آمار اعلام کرد در اسفند ماه بیشترین تورم نقطه به نقطه با 80.7 درصد مربوط به گروه پرورش گاو و گوساله سنتی بوده است و گروه پرورش گوسفند و بره سنتی نیز با 130 ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۹    
هر روز صبح و همزمان با آغاز معاملات بازار، تحلیل و بررسی روند بازار در فضای مجازی گرم است و البته این موضوع فقط به ساعات معاملات ختم نمی شود
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۷    
بعد از پایان معاملات امروز سه نماد معاملات مشکوک داشتند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دستمزد کارگران تعیین تکلیف شده و اعتراضات به دستمزد کارگری مرجع رسیدگی دارد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگویی درباره محتوای طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی اظهار داشت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
گزارش های مراکز آماری داخلی و خارجی از جمله مرکز آمار ایران و بانک جهانی از رشد 10 میلیون نفری شمار فقرا در کشور در دهه 90 به دلیل اتخاذ سیاست ها و اقدامات غلط اقتصادی از سوی دولتمردان وقت حکایت دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
رئیس هیات مدیره مرغ تخم گذار با بیان اینکه سال گذشته با وجود افزایش هزینه های تولید تغییری در قیمت تخم مرغ نداشتیم، گفت:اصلاح قیمت تخم مرغ برای جلوگیری از ضرر و زیان به این صنعت ضروری است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به 1403/01/3 زقیام منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد وضعیت بانکداری کشور گفت: 3 اقدام مؤثر برای اصلاح مسیر بانکداری بازگشت به قانون، تقویت نظارت ها و بررسی ویزه بانک های زیان ده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۵    
فرابورس ایران از قطعیت معامله بلوک 85 درصدی باشگاه استقلال به ارزش 2.79 هزار میلیارد تومان خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از کاهش 48 درصدی تورم غذایی در ایران طی سال 1402 خبر داد و گفت: در سال جاری نیز با تدابیر اتخاذ شده این رویه ادامه خواهد داشت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
دیوان محاسبات کشور به ترک فعل بانک های عامل و سازمان امور مالیاتی در حوزه پرداخت تسهیلات بخش مسکن ورود خواهد کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
حساسیت هایی که بانک مرکزی در دوره جدید درباره تخصیص ارز دارد، قابل پذیرش و کاملا درست است؛ چرا که باید تخصیص بهینه ای داشت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی به دنبال انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی، ضمن تاکید بر خلاف قانون بودن این اقدام نادرست از سوی هر فرد و جریانی ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۲    
نگاهی به وضعیت اقتصاد ایران نشان می دهد که باید در اجرای سیاست ها محتاطانه رفتار کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۲    
بعد از 4 ماه آرامش و ثبات در بازار مرغ، بنا بر تصمیمات مدیران وزارت جهاد، صادرات مرغ برای اولین بار در حال انجام است ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۹    
متقاضیان اخذ مجوزهای تأسیس نهادهای پولی با مراجعه به درگاه ملی مجوزها می توانند نسبت به درخواست اخذ مجوز اقدام نمایند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۹    
سامانه تخصیص تایر و روغن موتور در تازه ترین اطلاعیه خود، به متقاضیان خرید تایر سواری اعلام کرده که برای خرید ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۹    
نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به 19 اردیبهشت مانند هفته پیش از آن ثابت ماند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۴    
نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی اقدام سازمان تامین اجتماعی در اختصاص و توزیع سهمیه بیمه کارگران ساختمانی را به فال نیک گرفت و گفت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۴    
تعیین شعار اقتصادی برای سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری نشان می دهد اقتصاد همچنان مهمترین مساله برای ایران اسلامی است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۵    
اساسنامه کتوسعه در مجمع عمومی فوق العاده به تصویب رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور با طرح این سوال که مجلس و دولت چه اقداماتی جهت انجام مطالبات رهبر انقلاب اسلامی برای بهبود معیشت مردم می توانند انجام دهند؟ پنج راهکار عملی ارائه کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۴    
شاخص بورس که روز کاری گذشته 0.55 درصد کاهش یافته بود، امروز نیز پس از گذشت 53 دقیقه از شروع بازار 0.11 درصد افت کرده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۴    
قانون تامین مالی تولید و زیرساخت ها به تازگی در شورای نگهبان تایید و امروز توسط رئیس جمهور به بخش های مرتبط در دولت ابلاغ شد اما در فصل مجزایی به مباحث تامین مالی پرداخته است ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
در حالی که وزیر صمت وعده تولید 1.7 میلیون خودرو تا پایان امسال را داده که بررسی صورت های مالی 3 خودروساز بزرگ کشور بیانگر افت 24 درصدی تولید خودرو نسبت به فروردین 1402 است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
صندوق های سرمایه گذاری نهادهای مالی هستند که به جمع آوری منابع از سرمایه گذاران می پردازند و منابعی که جمع می کنند را نزد بانک ها ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور از کاهش قیمت دام زنده به دلیل افزایش زایش ها و کاهش قیمت دلار خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۵    
در بین بازارهای موازی بیشترین رالی حرکتی قیمت به بازار طلای جهانی متعلق خواهد بود چرا که طلای جهانی، به صورت بنیادی بین 10 تا 15 درصد رشد خواهد داشت...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۲    
یک کارشناس بازار سرمایه می گوید: رییس جمهور اخیرا یک گفت وگوی تلویزیونی داشت که درباره همه موضوعات صحبت کرد، جز بازار سرمایه؛ در حالی که آقای رییسی در روزی که تنفیذ می شد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۹    
یک نماینده مجلس گفت: مالیات کارمندان و کارگران به صورت ماهانه و پیش از واریز حقوق از حسابشان کسر می شود، برای سایر مشاغل نیز باید یک برآورد درآمدی وجود باشد تا بر اساس آن مالیات اخذ شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۶    
مدیر عامل شرکت حفاری شمال گفت: با توجه به انعقاد قرارداد های جدیدمان رشد و جهش چند برابری را نسبت به سال های قبل تجربه می کنیم که در همین راستا بالغ بر بیش از 600 میلیون یورو قرارداد امضا شده است .
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.60 درصد افزایش به 2360 دلار و 50 سنت رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۰    
از زمان اجرای سیاست توزیع کالابرگ الکترونیک، سیاستگذار طرح های تشویقی را برای مشمولان این طرح در نظر گرفت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۷    
درحالی که بدهی خودروسازان به فعالان صنعت قطعه از مرز 60همت گذر کرده است، حالا برخی منابع از ترافیک تردد مدیران خودروساز به کشور چین برای خرید قطعه و مشارکت در تولید خودرو خبر می دهند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۴    
شریعتی گفت: بحث ما افزایش قیمت نیست بلکه مدیریت مصرف است و کسی که مازاد مصرف دارد، باید قیمت بالاتری بپردازد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۶    
بازار خودرو در طول یک هفته گذشته شاهد تغییر شدید قیمت ها بود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۳    
طبق گفته وزیر ارتباطات تولید گوشی، کار مشترک وزارتخانه های ارتباطات و صمت است تا بخشی از نیاز کشور را از طریق تولیدکنندگان داخلی تامین شود و امیدوارند امسال چند برند جدید ایرانی داشته باشیم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۰    
مدیرعامل صندوق ملی مسکن با اعلام این که جریمه مالیاتی بانک هایی که تسهیلات مسکن ندادند، طی سالهای 1400، 1401 و 1402 حدود 250 هزار میلیارد تومان است ...