سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۲:۵۷Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای صدای بورس 25 اردیبهشت 1403 - sedayebourse.ir

صدای بورس 25 فروردین 1399 صدای بورس 29 اسفند 1400 صدای بورس 29 اسفند 1401 صدای بورس 29 اسفند 1402 صدای بورس 31 فروردین 1403 صدای بورس 1 اردیبهشت 1403 صدای بورس 2 اردیبهشت 1403 صدای بورس 3 اردیبهشت 1403 صدای بورس 4 اردیبهشت 1403 صدای بورس 5 اردیبهشت 1403 صدای بورس 6 اردیبهشت 1403 صدای بورس 7 اردیبهشت 1403 صدای بورس 8 اردیبهشت 1403 صدای بورس 9 اردیبهشت 1403 صدای بورس 10 اردیبهشت 1403 صدای بورس 11 اردیبهشت 1403 صدای بورس 12 اردیبهشت 1403 صدای بورس 13 اردیبهشت 1403 صدای بورس 14 اردیبهشت 1403 صدای بورس 15 اردیبهشت 1403 صدای بورس 16 اردیبهشت 1403 صدای بورس 17 اردیبهشت 1403 صدای بورس 18 اردیبهشت 1403 صدای بورس 19 اردیبهشت 1403 صدای بورس 20 اردیبهشت 1403 صدای بورس 21 اردیبهشت 1403 صدای بورس 22 اردیبهشت 1403 صدای بورس 23 اردیبهشت 1403 صدای بورس 24 اردیبهشت 1403 صدای بورس 25 اردیبهشت 1403 صدای بورس 26 اردیبهشت 1403 صدای بورس 27 اردیبهشت 1403 صدای بورس 28 اردیبهشت 1403 صدای بورس 29 اردیبهشت 1403 صدای بورس 30 اردیبهشت 1403 صدای بورس 31 اردیبهشت 1403 
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
نرخ جدید گوشی های شیائومی اعلام شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۷    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (نتایج برگزاری مناقصه - گروه الف) منتهی به سال مالی 1403/06/31(اصلاحیه) شرکت کایتا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۲    
در حالی شاخص کل بورس در روز گذشته 0.05 درصد کاهش یافته بود، امروز پس از گذشت یک ساعت 13دقیقه از شروع بازار 0.46 درصد رشد کرده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۸    
دوشنبه هفته گذشته، یکی از برنامه های خوب در حوزه صنعت آب و بازار سرمایه به اجرا درآمد و بالاخره بعد از مدت ها پیگیری و حدود یک سال پس از پذیرش در هیات پذیرش بورس انرژی، پساب در بازار سرمایه معامله شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) با بیان اینکه تعرفه برق در سال 1403 تغییری نخواهد داشت ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
محمود صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به برنامه هفتم توسعه، گفت که در این برنامه حکمی مبنی بر بازنگری و شفاف سازی اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان گنجانده شده است ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
ایران و چین در پکن یادداشت تفاهم همکاری کشاورزی در بخش های باغبانی، زراعت، دامپروری، شیلات و مکانیزاسیون کشاورزی امضا کردند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۴    
سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص تجدیدنظر در دستمزد کارگران گفته که در مذاکرات شورای عالی کار این موضوع مطرح شده که تجدیدنظر در حوزه حقوق کارمندی در حوزه کارگری نیز اعمال شود و در اصلاحیه حقوق کارگران نیز ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی وضعیت شاخص های پولی مؤثر بر تورم را اعلام کرد که نشان می دهد انتظارات تورمی به پیش از تحریم ها بازگشته است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم در موضوع مشارکت مردم در اقتصاد اقدامات جدی را در پیش رو داشته باشیم باید قانون سیاست های اصل 44 را تکمیل کنیم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت میدکو بررسی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
با عرضه اولیه 15 درصد سهام شرکت گوهر فام طی دو مرحله به روش ترکیبی در روز جاری(چهارشنبه) از نخستین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه رونمایی می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۲    
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه های خودرو گفت: حادثه ای که چندی پیش دررابطه با مونتاژی های ام وی ام x55 اتفاق افتاد، بازار خودروهای چینی را هم خراب کرده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۹    
طبق قانون، از فردا مجوزهای کاغذی فاقد اعتبار است و خدمات دولتی به آنها ارئه نمی شود؛ اما بنا بر اطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب وکار ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۶    
معاملات برق سبز در بورس انرژی ایران از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرد. این معاملات در تابلو برق سبز بورس انرژی ایران از روزهای ابتدایی خرداد ماه سال گذشته آغاز شد و تا روز سه شنبه (25 اردیبهشت) یعنی ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۵    
ایرنا نوشت: بر خلاف اظهار نظر دلالان ارز که معتقد بودند تا پایان اردیبهشت دلار از کانال 60 هزار تومان عبور خواهد کرد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران می گوید: علت گرانی پیاز این است که فعلا فقط پیاز جنوب برداشت می شود و هنوز پیاز شهرهای اطراف به عمل نیامده است ضمن آنکه بنا به گزارش های شفاهی صادرات هم انجام ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۹    
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران در آوریل، برای چهارمین ماه متوالی افزایش یافت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
افشای اطلاعات بااهمیت (انعقاد قرارداد مهم - گروه الف) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت کگاز منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۷    
عضو هیات رئیسه اتاق ایران، ابراز امیدواری کرد که فعالیت کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران و دستاورهای آن، کمکی برای فعالان بخش خصوصی اقتصاد ایران باشد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۰    
مشخصات کمیته حسابرسی و واحد حسابرسی داخلی(اصلاحیه) شرکت سپیدار منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۶    
ثبت نام کنندگان برای دنا پلاس با موتور توربو شارژ که موعد تحویل خودروی آن ها بهار 1403 است باید به جای این خودرو یکی از سه محصول جایگزین را انتخاب کنند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با انتقاد از اختلاف نظرها میان مسئولان درباره سامانه جامع تجارت بر بازگشایی کامل بازار طلا تأکید کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۳    
مدیرعامل تامین سرمایه دماوند با بیان اینکه بند س تبصره 6 با شعار سال در تناقض است، گفت: رویکرد اخیر درباره مالیات موجب افزایش ریسک های سرمایه گذاری می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
در راستای کاهش بار ترافیکی سایت ثبت نام محصولات سایپا و بهره مندی بهتر متقاضیان، فروش خودروهای تجاری زامیاد در طرح فروش روز چهارشنبه (فردا)، تفکیک و به زمان دیگر موکول شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
عضو هیات مدیره شرکت مجتمع صنعتی اسفراین از بورسی شدن این شرکت در آینده ای نزدیک خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
امروز مقرر بود در صحن علنی مجلس درخصوص یکی از مهم ترین ابهامات بازار سهام تصمیم گیری شود، اما این مهم به دلایل نامعلومی از دستور جلسه امروز مجلس خارج شد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۳    
مدیرتوسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بیش از 5 هزار میلیارد تومان عرضه اعتباری به صنایع پایین دست پتروشیمی درفروردین ماه 1403 انجام شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
بعد از اعمال اصلاحات اعلامی، لایحه اصلاح قانون تشکیل حساب پس انداز کارکنان دولت از سوی رئیس جمهور طی تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1403 به مجلس ارسال شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
به نظرمی رسد سیاست تثبیت بانک مرکزی که بخشی از آن صیانت از ارزش پول ملی است، با وجود اتفاقات 18 ماه گذشته، نتیجه مثبتی داشته است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
معاملات 288 میلیارد ریالی پساب تولیدی تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران در روز گذشته، نشان از موفقیت آمیز بودن اجرای برنامه عرضه پساب از طریق بورس انرژی دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
مدیر عامل تامین سرمایه امید از ورود صندوق های بخشی بیمه به بازار بورس استقبال کرد و گفت: تامین مالی صنعت بیمه از مسیر بازار سرمایه باعث افزایش ارزش معاملات و عمق بازار می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۸    
جزئیات برنامه جهش تولید در بخش نفت و گاز اعلام شد و طبق این برنامه ظرفیت تولید نفت ایران امسال به 3.8 میلیون بشکه خواهد رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ثبت معاملات بازار طلا در سامانه جامع تجارت را الزامی و اعلام داشت: زنجیره از بابت ثبت و خریدوفروش باید شفاف شود، در غیر این صورت، تروریست های اقتصادی ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۵    
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور و اعضا انجمن صدور خدمات فنی و مهندسی، بسته حمایتی پیشنهادی در راستای رفع موانع و مشکلات صادرات خدمات فنی مهندسی و رسیدن به هدف 10 میلیارد دلاری در سال ارائه و ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۲    
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به رفع ابهامات ثبت موجودی طلافروشان در سامانه جامع تجارت، اعلام کرد که با رفع ابهامات موجود برای طلافروشان که منجر به نگرانی و در نهایت اعتراض آن ها شده بود ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
اعضا هیات مدیره و مدیرعامل گنگین معرفی شدند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۷    
صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/12/29 (حسابرسی شده)(اصلاحیه) شرکت مداران منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
پیرو دستور رئیس جمهور جلسه کارگروه احیای واحدهای اقتصادی تحت تملک بانک ها برگزار شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد که نرخ رشد نقدینگی فروردین ماه در مقایسه با سال قبل با کاهش بیش از 26 درصدی به 30.9 درصد رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۲    
حجت الله فرزانی با اشاره به تحولات سیاسی و اقتصادی یک ماه اخیر گفت: خوشبختانه در زمینه بازار ارز و همینطور بازار سرمایه بازار ساز به موقع ورود کرد و با استفاده از منابع بازار ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۲    
مدیر عامل شرکت ملی گاز گفت: در شرایط فعلی برنامه ای برای صادرات گاز نداریم و اگر قرارداد جدیدی برای صادرات گاز امضا شود، نسبت به آن متعهد خواهیم بود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۹    
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه را یکی از مسیرهای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم ذکر کرد و بیان داشت: یکی از هدف گذاری های مهم سازمان بورس و اوراق بهادار در سال جاری ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۹    
تقویت شاخص های ارزی مثل رشد ذخایر و منابع ارزی، تراز تجاری مثبت و سیاست های ویژه بانک مرکزی موجب کاهش نوسانات بازار ارز شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۹    
امروز شرایط بازار ارز کشور در سایه تلاش های بانک مرکزی به آن درجه از ثبات رسیده که در برابر فضاسازی ها مقاومت داشته باشد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
معرفی تغییر در ترکیب اعضای هیات مدیره، مدیر عامل شرکت تنوین منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۱    
بلومبرگ امضای قرارداد 10ساله هند با ایران برای توسعه بندر چابهار را موجب هموار شدن زمینه سرمایه گذاری های مهم تر دانست.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه از شناسایی 120 هزار خانه خالی در دو سال گذشته برای پرداخت مالیات خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۱    
بحث دو روزه شدن تعطیلات پایان هفته از سال 1398 مطرح شده، با این حال علاوه بر اختلاف نظرها بر سر انتخاب روز دوم تعطیلات بین پنجشنبه و شنبه ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
یک نماینده مجلس گفت:برخی ارگان ها مانند سازمان ثبت از همان ابتدا در برابر اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مقاومت می کردند و همچنان هم این مقاومت را دارند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
مجتبی قاسمی عضو هیئت عامل سازمان خصوصی سازی گفت: تصویب نماینده قانونی برای بخش خصوصی گامی رو به جلو در جهت اصل 44 قانون اساسی است و شرکت های خصوصی از این امر خوشحالند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۲    
معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، جزئیات نرخ گاز خوراک پتروشیمی ها بر حسب چهار هاب منطقه ای در اسفند ماه 1402 را اعلام کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتقاد یکی از نمایندگان پیرامون مقاومت در برابر تحقیق و تفحص از بانک مرکزی خواستار پیگیری این موضوع از سوی کمیسیون اصل 90 شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۶    
افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - آگهی عرضه عمومی سهام شرکتها- گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 خودرو منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۰    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - انعقاد قرارداد تصفیه شکر خام- گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/03/31 شرکت قجام منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: به برخی نمایندگان مجلس که در این مدت به افزایش نرخ ارز و بالا رفتن انتظارات تورمی دامن می زدند، توصیه می کنم در امور اقتصادی مشاوره بگیرند تا حساب شده تر اظهار نظر کنند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی سپیدار منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
هیئت وزیران برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم 22 تکلیف برای وزارت راه و شهرسازی تعیین کرد، از جمله اینکه این وزارتخانه مکلف است امسال برای مدیریت مصرف بنزین و گازوئیل اقدامات لازم را با همکاری پلیس ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
بازار سرمایه در بحث تجهیز و تامین منابع مالی برای صندوق ها نیاز به شفافیت بیشتر دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
قیمت طلا امروز، سه شنبه (14 مه) ثابت بود زیرا سرمایه گذاران منتظر داده های کلیدی تورم ایالات متحده بودند که می تواند سرنخ های بیشتری در مسیر سیاست گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اول تا 18 خرداد امسال از ساعت 14 امروز 25 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به هزینه های بالای کاشت، داشت و برداشت به کشاورزان در استان های شمالی توجه شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
تالارهای بورس کالای ایران روز سه شنبه 25 اردیبهشت میزبان عرضه 680 هزار و 161 تن انواع کالا و محصول هستند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
بیت کوین علیرغم کاهش های اخیر همچنان بر بازار کریپتو تسلط دارد و به تازگی از محدوده قیمتی 61 هزار دلار فراتر رفته است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۶    
عضو اتاق بازرگانی ایران در واکنش به نرخ ارز در بازار عنوان کرد: دلار تا 58 هزار تومان به طور موقت تا چند روز آینده پایین خواهد آمد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۴    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می گوید مصرف روزانه بنزین در سال جاری 8 میلیون لیتر افزایش یافته که عدد بسیار بزرگی است ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۸    
عضو شورای عالی کار گفت: قانون کار، حداقل دستمزد را مشخص می کند برای اینکه هیچ کارفرمایی از آن تخطی نکند؛ متاسفانه در حال حاضر این حداقل دستمزد عرفی برای پرداخت حقوق شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۳    
سامانه خودنویس با اهدافی مثل ایجاد شفافیت در بازار مسکن، تسهیل امور، دستیابی بهتر به آمار، حذف هزینه کمیسیون بنگاه ها و کنترل نرخ ها در بازار اجاره راه اندازی شده و قرار است در فاز دوم ...