چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۹:۵۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای صدای بورس 17 اردیبهشت 1403 - sedayebourse.ir

صدای بورس 25 فروردین 1399 صدای بورس 29 اسفند 1400 صدای بورس 29 اسفند 1401 صدای بورس 29 اسفند 1402 صدای بورس 31 فروردین 1403 صدای بورس 1 اردیبهشت 1403 صدای بورس 2 اردیبهشت 1403 صدای بورس 3 اردیبهشت 1403 صدای بورس 4 اردیبهشت 1403 صدای بورس 5 اردیبهشت 1403 صدای بورس 6 اردیبهشت 1403 صدای بورس 7 اردیبهشت 1403 صدای بورس 8 اردیبهشت 1403 صدای بورس 9 اردیبهشت 1403 صدای بورس 10 اردیبهشت 1403 صدای بورس 11 اردیبهشت 1403 صدای بورس 12 اردیبهشت 1403 صدای بورس 13 اردیبهشت 1403 صدای بورس 14 اردیبهشت 1403 صدای بورس 15 اردیبهشت 1403 صدای بورس 16 اردیبهشت 1403 صدای بورس 17 اردیبهشت 1403 صدای بورس 18 اردیبهشت 1403 صدای بورس 19 اردیبهشت 1403 صدای بورس 20 اردیبهشت 1403 صدای بورس 21 اردیبهشت 1403 صدای بورس 22 اردیبهشت 1403 صدای بورس 23 اردیبهشت 1403 صدای بورس 24 اردیبهشت 1403 صدای بورس 25 اردیبهشت 1403 صدای بورس 26 اردیبهشت 1403 صدای بورس 27 اردیبهشت 1403 صدای بورس 28 اردیبهشت 1403 صدای بورس 29 اردیبهشت 1403 صدای بورس 30 اردیبهشت 1403 صدای بورس 31 اردیبهشت 1403 
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۷    
در راستای اجرای اصلاح نظام مالی صنعت برق و انجام معاملات برق در بورس انرژی، طی اردیبهشت ماه نیز مبلغ تخصیص یافته برای خرید شرکت های توزیع از بازار برق بورس انرژی در حساب وکالتی آنها شارژ شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۵    
علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته طی یک دوره سه ساله انجام می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۳    
احکام مالیاتی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ابلاغ شد که بر اساس آن سقف و ارزش کل واردات از این طریق به میزان 10 درصد ارزش واردات کل کشور خواهد بود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۰    
افزایش سن بازنشستگی از مصوبات مجلس در 28 آبان ماه بود. این مصوبه در واقع یکی از بندهای ماده 29 برنامه هفتم توسعه بود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۳    
بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای امسال 5 میلیارد و 679 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۹    
شاید مقایسه دو صنعت لوازم خانگی و خودرو به مذاق تولیدکنندگان لوازم خانگی خوش نیاید، اما هر چه می گذرد به عمق فاجعه تولید داخلی این دو کالا (لوازم خانگی برقی و خودرو) پی می بریم ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۹    
هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی تهران با بیان اینکه ورود چینی ها به بازار مسکن تهران و بافت فرسوده شرط و شروطی دارد گفت: فعلا که هنوز با چینی ها به مرحله قرارداد نرسیده ایم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۱    
اولین گواهی سپرده سکه طلای صادره توسط خزانه بورس کالای ایران، دیروز معامله شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۱    
همزمان با افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار تهران نیز سصعودی شد؛ به طوری که هم طلا و هم سکه در مرز ورود به کانال جدید قرار گرفتند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۱    
هشتمین مرحله قرعه کشی سپرده بانکی ارزشمند (سبا) بانک پارسیان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و 5 برنده یک میلیارد ریالی آن شناسایی شدند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
مدیرعامل تأمین سرمایه نوین از برنامه های مهم تنوین در سال جاری خبر می دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۲    
بنابر اعلام وزارت جهادکشاورزی در راستای تنظیم بازار، روزانه هزار تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۹    
رمز ارز یا پول دیجیتال اعتبار قانونی ندارد و قابل توقیف نیست؛ بنابراین، استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت مهریه در ایران، در حال حاضر قانونی نیست و می تواند منجر به مشکلات حقوقی و مالی شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۶    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مشاغلی که فروش کالای شان کمتر از 30 میلیاردتومان بود، ملزم به ارائه دفاتر و ترازنامه نیستند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۰    
رییس ستاد اربعین گفت: ارز مسافرتی برای اربعین پیش بینی شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۷    
دبیر انجمن صنعت بسته بندی گفت: هم اکنون در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار گوشت های تنظیم بازار با نرخ مصوب عرضه می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران برنج و روغن خام در فهرست کالاهای مشمول ارز 28500 تومانی قرار گرفت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: در فروردین امسال میزان دارایی های ارزی کشور حدود 200 میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت 200 میلیون دلاری خرید دارایی های ارزی نسبت به فروش آن است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: معافیت های مالیاتی در قالب طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن واجاره برای موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت می کنند در نظر گرفته می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع عمومی صاحبان سهام واسپاری صنعت نفت آیندگان بررسی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
با اضافه شدن یک خودروی دیگر به سامانه یکپارچه تعداد خودروهای برقی عرضه شده به 3 دستگاه رسید. همچنین قیمت قطعی 3 خودرو و قیمت علی الحساب دو خودرو نیز اعلام شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
بر اساس شامخ فروردین، شاخص قیمت مواد اولیه یا لوازم خریداری شده پس از حذف اثر فصلی (تعدیل فصلی)، معادل 72.3 برآورد شده است که از افزایش قابل توجه قیمت اولیه نسبت به اسفند 1402 حکایت دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
یک نماینده مجلس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
بعد از پایان معاملات امروز سه نماد معاملات مشکوک داشتند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
گزارش فعالیت ماهانه 1 ماهه منتهی به 1403/01/31 وسینا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
به گزارش صدای بورس ،حمیدرضا کاشانی از تعادل بازار تخم مرغ خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری 45 هزار تومان است. ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
نشست خبری وقایع 17 و 18 اردیبهشت ماه امروز در سازمان بورس برگزار شد. در این نشست معاون نظارت بر بورس ها و ناشران ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
شفاف سازی در خصوص شایعه مبنی بر انتخاب مدیر عامل وسینا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات در افزایش حق مسکن و سایر موارد را منتفی کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۷    
گزارش تغییر در ترکیب اعضای هیات مدیره وسینا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
یک تولیدکننده سیمان اعلام کرد: ارزان فروشی سیمان صادراتی باعث شد بعد از عراق، کشور امارات عربی متحده نیز واردات سیمان و کلینکر از ایران را ممنوع نماید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
سود کلان این نهنگ، احتمال ریزش قیمت را تقویت می کند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۰    
زمانبندی پرداخت سود دوره 12 ماهه منتهی به 1402/12/29 شرکت دشیمی تعیین شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۷    
معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن اشاره به 20 میلیارد دلار کالای قاچاق در ورودی و خروجی کشور به جمع آوری کالاهای فاقد شناسه کالا از تمامی فروشگاه ها و رعایت سقف انبار برای هر ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
یک کارشناس بازار سرمایه در رابطه با نوسانات اخیر بازار سرمایه گفت: اساسا هر بازاری ریسک خاص خودش را دارد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
اعضا هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خفناور مشخص شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
شرکت نور ایستا پلاستیک به زودی با نماد خنور در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
کارشناس صنعت خودرو به بیان توضیحاتی درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور پرداخت و گفت: یکی از راهکاری رفع ناترازی بنزین ورود خودروهای با آلایندگی پایین به چرخه مصرف است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
دتماد در دوره 12 ماهه منتهی به 1402/12/29 به ازای هر سهم 8,428 ریال سود شناسایی کرد
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
افشای اطلاعات بااهمیت (تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلاً منتشر شده است گروه ب) منتهی به سال مالی 1403/12/30 شرکت زملارد منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: در شرایط حساس کنونی، برخی اظهار نظرهای غیرکارشناسی باعث ایجاد نوسان و التهاب بیشتر در بازار ارز می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
حجت اله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نباید برای تامین مصارف خانگی به سراغ قطع برق صنایع برویم زیرا قطعی برق در واحدهای تولیدی، اثرات نامطلوبی در زندگی مردم دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
زماهان در مجمع عمومی عادی 195 ریال سود به هر سهم داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
محمود گودرزی، مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: بورس تهران به منظور افزایش سطح آگاهی ناشران با یکی از مهم ترین بخش های حاکمیت شرکتی مطلوب و ضرورت آشنایی ناشران پذیرفته شده با رویکردهای بین المللی و ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نیازها و حتی فراتر از نیازهای مصرفی مردم در طرح مالیات بر سوداگری به رسمیت شناخته شده و از پرداخت مالیات معاف است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
12 شرکت حاضر در بازار سرمایه سود بیش از یک میلیون سهامدار را در هفته دوم اردیبهشت ماه از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت کردند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
گزارش صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/12/29 (حسابرسی شده) شرکت وتوسکا منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
دولت وعده داده بود که سال اول تورم نصف می شود و سال دوم تک رقمی می شود. مشخص است که دولت نتوانست به این هدفش برسد و این وعده عملیاتی نشد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در حوزه گوشت قرمز نشان از نوسان قیمتی بسیار این کالا از 450 تا 880 در فروشگاه ها و پروتئین فروشی های سطح شهر دارد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
احمد غریوی یوسف آباد بیان کرد: فعلا پیشنهاد جدیدی در رابطه با اصلاح حق مسکن کارگران مطرح نشده و اگر این موضوع نیز در شورای عالی کار و بعد هیات وزیران مطرح شود، اصلاح نرخی رخ خواهد داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
معاون روابط کار وزارت کار گفت: حداکثر مدت قرارداد موقت برای مشاغل اعم از مستمر و غیرمستمر پنج سال تعیین شود این پیشنهاد در حال سپری کردن مراحل و ضمانت های قانونی است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
معاملات برق بورس انرژی در آغاز سومین هفته از اجرای طرح اصلاح جریان نقدینگی صنعت برق با معامله 163 میلیارد تومان رشد چشمگیر 5 برابری را تجربه کرد و رکورد زد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
در قانون تامین مالی تولید و زیرساختها، مجموعه ای از معافیت های دائمی مالیاتی برای حوزه بازار سرمایه وضع شده که سرمایه گذاری در نهاد بازار سرمایه را به صرفه تر می کند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۲    
بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است سه شنبه این هفته عرضه شود، را ابلاغ کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
یک اقتصاددان گفت: اگر رشد نقدینگی کنترل نشده بود، ممکن بود تورم از کنترل خارج شود و دچار ابرتورم شویم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۶    
با اجرا و پیگیری دقیق سیاست های پولی در بانک مرکزی، نرخ رشد پایه پولی در سال 1402 روند نزولی قابل توجهی را تجربه کرد بطوریکه نرخ این شاخص مهم پولی و تاثیرگذار در تورم نسبت به رقم فروردین سال 1402 که ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۷    
شرکت فرابورس ایران از الزامی شدن استقرار حاکمیت شرکتی به عنوان شرط پذیرش شرکت ها در فرابورس خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد افزایش به 2312 دلار و 19 سنت رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
معاون وزیر اقتصاد گفت: قانون تامین مالی تولید برای کاهش اتکا بر تسهیلات بانکی، مجموعه ای از روش ها و ابزارهای جدید را معرفی می کند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۵    
یک کارشناس سرمایه با اشاره به اینکه 4 بازار کلاسیک و معتبر در ایران فعال است، گفت: مردم باید بدانند از میان این بازارها کدام یک برای سرمایه گذاری مناسب تر است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۵    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به تاریخ 28 اسفند ماه 1402 حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس و فعالیت؛ بانک های غیردولتی را معادل دویست هزار میلیارد ریال ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۵    
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودروی وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۲    
در مورد وضعیت واگذاری ها از سال 99 تا کنون ذکر چند نکته ضروری است؛ جدای از اینکه در زمان ریاست های سازمان خصوصی سازی در ادوار مختلف چه اتفاقاتی رخ داده ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۰    
سه خودروساز بزرگ کشور گزارش عملکرد خود در نخستین ماه امسال را به اطلاع سهامداران خود رساندند؛ گزارشی که نشان می دهد در بخش تولید دچار افت (نسبت به فروردین پارسال) شده اند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۰    
به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشوری در حال حاضر 180 فروند هواپیمای عملیاتی در ایران وجود دارد؛ در حالی که خود او پیش از این گفته بود که با توجه به جمعیت فعلی کشور نیاز به 550 فروند هواپیما داریم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۷    
بازار خودرو در اولین روز معاملاتی هفته، افزایش 5 تا 20 میلیون تومانی قیمت ها را تجربه کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۷    
دولت اعلام کرده از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، منابع ریالی برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم آمده است.