سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 1 بهمن 1396 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 31 فروردین 1396 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1396 شفا آنلاین 31 خرداد 1396 شفا آنلاین 31 تیر 1396 شفا آنلاین 31 مرداد 1396 شفا آنلاین 30 شهریور 1396 شفا آنلاین 30 مهر 1396 شفا آنلاین 30 آبان 1396 شفا آنلاین 30 آذر 1396 شفا آنلاین 30 دی 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 1 بهمن 1396 شفا آنلاین 2 بهمن 1396 شفا آنلاین 3 بهمن 1396 شفا آنلاین 4 بهمن 1396 شفا آنلاین 5 بهمن 1396 شفا آنلاین 6 بهمن 1396 شفا آنلاین 7 بهمن 1396 شفا آنلاین 8 بهمن 1396 شفا آنلاین 9 بهمن 1396 شفا آنلاین 10 بهمن 1396 شفا آنلاین 11 بهمن 1396 شفا آنلاین 12 بهمن 1396 شفا آنلاین 13 بهمن 1396 شفا آنلاین 14 بهمن 1396 شفا آنلاین 15 بهمن 1396 شفا آنلاین 16 بهمن 1396 شفا آنلاین 17 بهمن 1396 شفا آنلاین 18 بهمن 1396 شفا آنلاین 19 بهمن 1396 شفا آنلاین 20 بهمن 1396 شفا آنلاین 21 بهمن 1396 شفا آنلاین 22 بهمن 1396 شفا آنلاین 23 بهمن 1396 شفا آنلاین 24 بهمن 1396 شفا آنلاین 25 بهمن 1396 شفا آنلاین 26 بهمن 1396 شفا آنلاین 27 بهمن 1396 شفا آنلاین 28 بهمن 1396 شفا آنلاین 29 بهمن 1396 شفا آنلاین 30 بهمن 1396 
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۲    
تقابل نور خورشید و ابرهای تیره و تار، جلوه جالبی به عکس داده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۶:۱۵    
اگرچه وراثت و افزایش سن، غیر قابل اجتنابند اما مصرف برخی ویتامین ها، و مواد معدنی منجر به کاهش سرعت سفید شدن موها می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۲    
مصرف بیش از حد غذاهای فرآوری شده و مصرف ناکافی از غذاهای گیاهی، بدون در نظر گرفتن این که چه میزان غذا می خورید، می تواند شما را در معرض خطر کمبود مواد مغذی قرار دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۳:۴۸    
انسان موجودی بسیار رازآلود و پر از پیچیدگی است که هنوز هم علی رغم این همه پیشرفت رازهای زیادی در مورد تمامی جنبه های زندگی، شخصیتی و فکری آن وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۳    
وقتی غذاهای چرب، مملو از قند یا نمک مصرف می کنید، به طور غیرمستقیم پوست صورت خود را در معرض انواع عارضه ها می گذارید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۷:۱۸    
فرونشاندن منظم تشنگی با نوشیدنی های قنددار نه تنها باعث افزایش خطر اضافه وزن می شود، بلکه احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 و سندرم متابولیک را هم افزایش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۳    
افراد مسنی که در حین رژیم به تمرین های مقاومتی پرداختند، توانستند ضمن حفظ عضله، از چربی بدن خود بکاهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۵:۴۵    
تغییر رنگ انگشت ها و ناخن ها ممکن است کمی جالب به نظر برسد، اما تغییر رنگ و تغییر شکل ناخن ها گاهی نشان دهنده وجود یک بیماری یا مشکل جسمی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۳:۱۸    
هنگامی که شخص برای حل مشکل خود به یک روانپزشک یا روانشناس مراجعه کند او تشخیص می دهد که بیمار را خود درمان کند یا نزد متخصص دیگری بفرستد مثلا اگر روانشناس باشد او تشخیص می دهد که فرد را خود درمان کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۱:۴۸    
در ایران رسانه ها، مسئولان و حتی بخش خصوصی ترجیح دادند تا در مورد عواقب زیست محیطی حادثه سانچی سکوت کنند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۱:۱۸    
خلاقیت، توانایی دستیابی به ایده های جدید و مفید است؛ خلاقیت در تمامی جنبه های زندگی روزمره انسان، ایفای نقش می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۳    
همه موارد ابتلا به آنفلوآنزا، از نوع فصلی است که در فصل سرما همانند سال های گذشته شیوع پیدا می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۳    
یکی از نگرانیهای ما مسئله آواربرداری در مناطق زلزله زده است، چراکه منطقه مستعد بیماری سالک است و آواربرداری در پیشگیری از این بیماری اهمیت زیادی دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۳    
محمد شریفی مقدم در واکنش به اظهارات یکی از اعضای کمیسیون تلفیق درباره پیشنهاد 1000 میلیاردی تعرفه پرستاری، گفت: اگر این پیشنهاد در مجلس مطرح شود، قریب به یقین رای می آورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۳    
سندرم گیرافتادگی تاندون عضلات چرخاننده شانه، عامل مهم دوری والیبالیست های حرفه ای از میادین ورزشی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۸    
بر اساس اطلاعیه سنجش پزشکی ثبت نام چهل و پنجمین دوره آزمون دستیاری پزشکی 97 آغاز شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۸    
یکی از پرستاران بخش خبر داد که این کارگردان سینما ساعاتی قبل از بیمارستان مرخص شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۰    
برخی از گیاهان و خوراکی ها دارای هورمون های گیاهی مشهور به فیتواستروژن هستند که می تواند سبب تنظیم هورمون های بدن بانوان شود و مصرف آن ها توصیه می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۶:۴۸    
وقتی افراد وارد رابطه طولانی مدت می شوند، بحث ها تا حدودی اجتناب ناپذیر می شوند. مهم نیست که چقدر همدیگر را دوست دارید، چقدر عاشق یکدیگر هستید، به هر حال با یکدیگر بحث خواهید کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۶:۳۳    
حشرات، موجودات ناخوشایند و دردسرسازی هستند که در همه جا یافت می شوند و همین یک دلیل کافی است تا از بین بردن حشرات دشوار و شاید اعصاب خُردکن شود!
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۰۳    
، هجوم افکار دلایل متفاوتی همچون بالا بودن اضطراب، عدم خواب کافی، مصرف برخی داروها و یا ابتلا به بیماری های خاص، مانند اختلال دوقطبی، دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۴:۳۳    
آسیت نتیجه فشار بالا در عروق خونی کبد و سطوح پایین پروتئینی به نام آلبومین است که می تواند آسیب شدیدی به کبد بزند و به آسیت منجر شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۳:۴۸    
فارنژیت یا التهاب لوزه را از یکی از شایع ترین بیماری های عفونی کودکان عنوان و بیان کرد: این بیماری خود را با درد گلو همراه با تب و در معاینه نیز با چرکی شدن و قرمزی لوزه ها نشان می دهد .
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۳:۰۳    
این بیماری یک بیماری خودایمنی است که زمینه ژنتیک دارد و تمام دستگاه های بدن از جمله مفاصل، پوست و مخاط، چشم، قلب، شش، دستگاه گوارش، مغز و اعصاب و سیستم خونی را درگیر می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۲:۴۸    
کیوسک های تلفن آن روزها پررونق ترین زمان شان را سپری می کردند. از زمانی که کیوسک های تلفن وارد زندگی شهری شدند، چند نسل را پشت سر گذاشته اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۱:۴۸    
شاید عجیب باشد اما این حقیقت دارد که بعد از کاهش وزن، رفتن به پارک و استفاده از امکانات هیجان انگیز آن لذت بیشتری برایتان دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۱:۱۸    
استفاده از شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام، آداب ویژه خود را دارد. اگر می خواهید یک اینستاگرامر خوب و محبوب باشید، باید از یک سری فعالیت ها که موجب آزار مخاطبان می شوند، پرهیز کنید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۱:۱۸    
حدود یک میلیارد و 380 میلیون نفر در کشور چین زندگی می کنند که بخش بسیار زیادی از محصولات موردنیاز مردم جهان را تولید می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۰:۴۸    
وقتی که ما با مشکلی روبرو می شویم، به این خاطر نیست که ما تلاش نمی کنیم، بلکه به این خاطر است که در DNA ما چنین چیزی وجود ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۰:۳۳    
در جریان انتشار گزارش های میاندوره هایی شرکت ها در کدال ، گزارش عملکرد 9 ماهه 71 شرکت بورسی و فرابورسی در گروه های خودروسازی،بیمه،داروسازی،معدنی فولادی و .... منتشر شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۸    
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۰    
هر سال سازمان جهانی بهداشت در پایان سال میلادی گزارشی از بیشترین مشکلات سلامت جهان و اقدامات این سازمان درباره شناسایی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۱۸    
ایرج حریرچی در آئین معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: با توجه به نتایج مثبت طرح تحول سلامت و محافظت مالی قابل توجه از مردم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۸    
معاون خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران توضیحاتی درباره چگونگی رفع همپوشانی های پوشش بیمه ای ارایه کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۳    
قورباغه جدیدی بنام Pristimantis mutabilis در رشته کوه آند کشف شده که هنگام احساس مهاجمین بافتی تیز و خاردار روی بدنش پدید میاید !
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۸    
کارشناسان فنلاندی در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند ابتلا به بیماری های لثه می تواند سبب ابتلای افراد به بیماری های مرگباری شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۳    
رئیس سنجش پزشکی از ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی از فردا تا 18 بهمن خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۸    
آیا سعی می کنید به هر قیمتی شده از استرس دوری کنید؟ برخلاف باور عموم، همه ی استرس ها بد نیستند. حتما دست کم با یک نوع استرس خوب آشنا هستید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۳    
خشونت خانگی، علت اولیه ی آسیب به زنان است که هر ساله یک میلیون زن را به اورژانس های بیمارستان ها راهی می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۸    
گرسنگی ناشی از انواع مختلف تعاملات پیچیده بین دستگاه گوارش شما، هورمون ها و سیستم عصبی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۰۳    
گروهی از محققان آلمانی و ایتالیایی موفق به تولید نانوذراتی شده اند که استنشاق آن به درمان بیماری های قلبی کمک می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۵    
در این مطالعه محققان دریافتند که چگونه می توان شکل غیرفعال یا نهفته پروتئین GDF8 را فعال کرد. این پروتئین سیگنا ل دهنده که گاهی با نام میستاتین نیز شناخته می شود، مسئول محدودیت ماهیچه هاست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۳    
کارشناس متخصص کلینیک اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات مربوط به استقرار نظام ارجاع داخلی در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی تکمیل و عملیاتی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۳    
مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون گفت : با توجه به برودت هوا و کاهش تعداد اهداکنندگان ،اهداکنندگان باسابقه اقدام به اهدای خون کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۳    
جوش غرور جوانی با نام علمی آکنه ولگاریس بیماری است که مختص دوره هورمون های جنسی می شود، یعنی از سن بلوغ تا زمانی که میزان هورمون جنسی پایین آید، در بدن وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۸    
یک ربات دانشمند به محققان در تشخیص ترکیبات موجود در "خمیردندان" کمک کرده است. این ترکیبات می توانند در مبارزه با بیماری "مالاریا" موثر واقع شوند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۳    
با شیوع بیماری تب زرد برنامه واکسیناسیون در جنوب برزیل اجرا شده است. همچنین به دنبال گسترش این بیماری در ایالت میناس گرایس وضعیت فوق العاده اعلام شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۳    
تیمی از دانشمندان بین المللی در تلاشند تا با تغییر ژن پشه ها عادت نیش زدن را در آنها متوقف کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۸    
مدیرعامل مجمع ملی ازدواج آسان جوانان گفت: وقتی در جامعه با چالش هایی نظیر ازدواج سفید و افزایش آمار تجرد قطعی روبرو هستیم، قطعا افزایش مبلغ وام ازدواج به تنهایی کافی نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۳    
طبیعت زعفران از نظر طب ایرانی ایران گرم و خشک است, مهمترین خاصیت زعفران که از قدیم الایام از آن استفاده می شده است, درمان افسردگی است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۳    
هنرمندی اهل کشور ولز، این استخر رو با الهام از نقوش فرش های ایرانی و با استفاده از سرامیک های دست ساز طراحی کرده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۸    
در طرح تحول نظام سلامت بیش از 2500 تخت مراقبت ویژه به ظرفیت بیمارستان های کشور اضافه شد که تجهیز آن اعتبارات بالایی را به خود اختصاص داده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
در برخی صرع ها اختلال در سیستم خودکار اعصاب وجود دارد به طوری که در این نوع صرع ها فرد ممکن است دچار مشکل قلبی، گوارشی، شکم دردهای بی دلیل ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
با موافقت مجلس برای کاهش منابع یارانه نقدی و در نهایت حذف بیش از 30 میلیون دریافت کننده یارانه، اکنون یارانه بگیران دو راه دارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۳    
پرستارانی که در این شرایط سخت همه توان خود را در جهت مراقبت از مردم و جامعه و کاهش آلام آنها وقف کرده اند شایسته آن هستند که مسئولین نظام در جهت رسیدگی به خواسته ها و رفع کمبود آنها تلاش کنند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۳    
بیشتر مواقع کنترل سطوح قند خون به آنچه می خورید بستگی دارد. مصرف مواد غذایی پرکربوهیدارت و شیرین می تواند قند خون را بیش از اندازه افزایش دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۸    
نتایج انتخابات انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران اعلام شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
سینوس ها حفراتی پر از هوا هستند که اطراف حفره بینی و زیر و اطراف کره چشم قرار دارند و ظاهر صورت را شکل می دهند؛ چون سینوس پر از هواست، هنگام ضربه به سر و صورت از آسیب به مغز جلوگیری می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
مرگهای زودرس در ایران با جمعیت 81.3 میلیون نفری، در حالی هنوز از نگرانی های جدی نظام سلامت است که در عین حال سن امید به زندگی ایرانیان همچنان رو به افزایش است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۸    
ضرورت اصلاح ساختار مالی اقتصادی موسسات دولتی از جمله دانشگاه های علوم پزشکی از طریق اصلاح نظام حسابداری طی سال های اخیر مورد تاکید قرار گرفته است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۳    
محمدنعیم امینی فرد: همچنان دنبال احقاق حقوق پرستاران هستیم؛ قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از احکام برنامه ششم بوده و امیدواریم با تعامل و همفکری اعضای کمیسیون و انجمن های پرستاری بتوان نسبت به ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۳    
یک سری بیماری ها بر مبنای نیاز کنونی کشور به لیست بیماری های خاص اضافه می شوند کمااینکه در شرایط کنونی اوتیسم یک بیماری شایع است که در گذشته در ایران معنا نداشت یا بیماری هایی همچون ای بی و ام اس که ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۳    
اعتراض رییس کل سازمان نظام پزشکی به نمایندگان مجلس، در مورد مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر عدم افزایش تعرفه های خدمات پزشکی در بودجه سال آینده
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۳    
یکی از دلایلی که افراد دچار کمبود ترکیب های مغذی می شوند، اختلال در فرایند جذب این مواد توسط بدن آن ها است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی 26دیماه از قرار گرفتن بیماران ام اس، پروانه ای و اوتیسم در لیست حمایت بیمه ای بیماری های خاص خبر داده بود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
هم اکنون به دلیل بدعهدی بیمه ها، فرآیند تامین داروی برخی بیماران هموفیلی با اختلال مواجه شده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۸    
در برخی از موارد سنگ های کلیه و مجرای ادرار امکان درمان با سنگ شکنی برای آنها وجود ندارد و در سنگ های بزرگ تر از 2سانتی متر، متعدد و یا بیش از حد منسجم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۳    
گاهی کارهای کاملا غیر اخلاقی توسط برخی پزشکان انجام می شود که مثلا دستگاه کارتخوان را در مطب بر می دارند، این مسئله هم توهین به مراجعه کننده است و هم نشان می دهد که آن پزشک، فرد متخلفی است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۸    
پرویز افشار از افزایش کشفیات 15 تا 16 درصدی مواد مخدر در 9 ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۳    
حوادثی که اشخاص حقیقی و حقوقی را تهدید می کند، سال به سال پیچیده تر می شود. یک روز انرژی هسته ای نداشتیم و یک روز هواپیما وجود نداشت، اما به مرور با پیشرفت جوامع، نوع حوادث نیز تغییر پیدا کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۸    
اگر فست فودها را به عنوان غذای آماده قبول داشته باشیم، در فرهنگ ایرانی غذاهایی هم چون نان و پنیر و هندوانه، فست فود محسوب می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۳    
این سرطان سومین سرطان شایع در جهان به شمار می رود که متاسفانه طی سال های اخیر آمار آن در کشور افزایش یافته است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۳    
سرطان سینه تهاجمی ترین نوع سرطان زنان در سراسر جهان است و 16 درصد آمار سرطان های زنان را به خود اختصاص می دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۳    
در فصل زمستان ، بیشتر بیماری های ویروسی تنفسی بروز و شیوع پیدا می کند و این بیماری ها چون ماهیت ویروسی دارند برای معالجه نیازی به آنتی بیوتیک ندارند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۸    
نظام ارجاع برنامه ای است که مطابق آن مردم برای دریافت خدمات سلامت ابتدا به پزشک خانواده یا مراقب سلامت مراجعه می کنند و در صورت تشخیص این فرد و نیاز به خدمات تخصصی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۳    
یکی از مهم ترین دلایلی که باعث مهاجرت این صنف از کشور می شود، میزان رفاهی است که برای پرستاران در کشورهای دیگر در نظر گرفته می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۳    
از اواسط ماه دسامبر ویروس کشنده آنفلوآنزا هر هفته به فوت حدود 100 نفر در این کشور منجر شده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۸    
در جلسه آذرماه مجمع تشخیص مصلحت نظام، ماده 3 طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد که پیش از این به دلایلی در مجلس و شورای نگهبان به نتیجه نرسیده بود، بررسی و نهایتا نظر مجلس تایید شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۳    
آبله اصلی که در قدیم شایع بود ضایعات روی صورت را می گرفت . به طوری که ضایعات گود می شد و فرد را آبله رو می کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۸    
عوامل مختلفی ممکن است عناصر موجود در کانال های نخاعی ستون فقرات را تحریک کند و باعث افزایش ضخامت آنها شود، به این ترتیب فضای نخاع کاهش پیدا می کند و فرد دچار تنگی کانال نخاع می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
هِل میوه ای کوچک با پوست تیره و دانه های خوشبو است. هل، میوه گیاهی از تیره زنجبیل هاست و انواع مختلفی مانند هل سیاه، هل سفید و هل سبز دارد. در این مطلب برخی از خواص این گیاه را بیان می کنیم
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
آتروفی مخچه از جمله بیماری های نادر در دنیا به شمار می رود که به علت ماهیت بیماری، کوچکی واضح مخچه در یک سمت یا هر دوقسمت سر به وضوح در نتایج ام. آر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
شفاآنلاین :دبیر انجمن متخصصین بیماری های عفونی و گرمسیری کشور، با اشاره به اپیدمی ویروس انفلوانزا در کشور، بر تزریق واکسن آنفلوانزا برای پیشگیری از عوارض خطرناک این بیماری تاکید کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
اگرچه واحدهای تولیدی غذا و همچنین مراکز نظارتی و مسئولان اجرایی وظایف خطیر و انکارناپذیری در چرخه سلامت غذا دارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۳    
طی تحقیقات انجام شده روی لاشه پرندگان مهاجر در اطراف دریاچه خلیج فارس به شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان پی بردیم
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۸    
داشتن پوستی شفاف برای اغلب خانم ها مهم است و آنها همواره به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند تیرگی پوست خود را از بین ببرند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
قرن بیست و یکم قرن تحقیقات ارزنده و پیشرفت های شگرف در عرصه ناشنوایی است و اکنون امکان تشخیص کم شنوایی در بدو تولد و در زایشگاه وجود دارد و ضروری است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
از آنجایی که بیماری دیابت می تواند باعث کاهش جریان خون به لثه ها شود، افراد مبتلا با احتمال بیشتری ممکن است دچار عفونت لثه و استخوان های نگهدارندده دندان ها شوند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به وزیر بهداشت در مورد طرح تقویت وتوسعه نظام استاندارد ، توضیحاتی ارائه کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۱    
یک مرد مسیحی ارتودوکس روز جمعه 19 ژآنویه (29 دی) 2018 در عید تعمید در سوراخی در رودخانه یخ زده دنیپرو در کیف پایتخت اوکراین غسل می کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران، منصوب شد.
  • ۱