یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۴May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 21 بهمن 1396 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 31 فروردین 1396 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1396 شفا آنلاین 31 خرداد 1396 شفا آنلاین 31 تیر 1396 شفا آنلاین 31 مرداد 1396 شفا آنلاین 30 شهریور 1396 شفا آنلاین 30 مهر 1396 شفا آنلاین 30 آبان 1396 شفا آنلاین 30 آذر 1396 شفا آنلاین 30 دی 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 1 بهمن 1396 شفا آنلاین 2 بهمن 1396 شفا آنلاین 3 بهمن 1396 شفا آنلاین 4 بهمن 1396 شفا آنلاین 5 بهمن 1396 شفا آنلاین 6 بهمن 1396 شفا آنلاین 7 بهمن 1396 شفا آنلاین 8 بهمن 1396 شفا آنلاین 9 بهمن 1396 شفا آنلاین 10 بهمن 1396 شفا آنلاین 11 بهمن 1396 شفا آنلاین 12 بهمن 1396 شفا آنلاین 13 بهمن 1396 شفا آنلاین 14 بهمن 1396 شفا آنلاین 15 بهمن 1396 شفا آنلاین 16 بهمن 1396 شفا آنلاین 17 بهمن 1396 شفا آنلاین 18 بهمن 1396 شفا آنلاین 19 بهمن 1396 شفا آنلاین 20 بهمن 1396 شفا آنلاین 21 بهمن 1396 شفا آنلاین 22 بهمن 1396 شفا آنلاین 23 بهمن 1396 شفا آنلاین 24 بهمن 1396 شفا آنلاین 25 بهمن 1396 شفا آنلاین 26 بهمن 1396 شفا آنلاین 27 بهمن 1396 شفا آنلاین 28 بهمن 1396 شفا آنلاین 29 بهمن 1396 شفا آنلاین 30 بهمن 1396 
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۶:۱۴    
، بچه ها به توجه مخصوص نیاز دارند. آن ها نیازمند رشد در یک محیط پرانگیزه اند. نیازمند احساس امنیت و تأمین اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۳:۰۰    
دردهایی که همراه با اختلال در راه رفتن، بی اختیاری ادرار یا مدفوع و کاهش سطح هوشیاری باشد، خطرناک بوده و باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۹    
یک هنرمند کره ای این ساختمان را با 1000 درب بدون مصرف و قدیمی به این شکل در آورده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۲    
مراسم رونمایی کتاب پزشک پرواز که فاطمه دهقان نیری آن را به نگارش درآورده و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است، ساعت 12 روز سه شنبه برگزار خواهد شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۰:۱۵    
استحمام در ساعت های مختلف شبانه روز تاثیر متفاوتی بر بدن دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۲۳:۳۰    
کاشت پوشش گیاهی بر روی سقف اتوبوس ها در راستای کاهش آلایندگی در محیط شهری
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۲۲:۳۲    
پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور پیش از این اعلام کرده بود که 34 بالگرد اورژانس هوایی، 63 اتوبوس آمبولانس، 270 موتورلانس ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۳    
چهار اسکی باز المپیکی ایران پس از عذرخواهی رسمی کمیته برگزاری، هدیه حامی مالی المپیک 2018 کره جنوبی را دریافت کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
میزان بارش های کشور از ابتدای مهر تا 20 بهمن ماه جاری، به 46.5 میلیمتر رسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشوراز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 خبر داد و گفت: این آزمون روز جمعه 4 اسفند ماه 96 برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۹    
محاسبه نیروی انسانی مورد نیاز نظام سلامت بر اساس روشهای مختلفی که در وزارت بهداشت انجام شده، به پایان رسیده است و در مورد آن توافق وجود دارد و نیازسنجی و محاسبات نیروی انسانی که در این مورد که در 5 ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۶    
شفا آنلاین: تصویری از یک موش بیور یا نوتریا در رودخانه شهر هرادتس کرالووه (Hradec Kralove) جمهوری چک
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۲    
اتحادیه هتلداران ترکیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در سال 2017 بیش از 2.5 میلیون گردشگر ایرانی به ترکیه سفر کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پوشش خبری و تصویری 22 بهمن امسال با حضور 125 خبرنگار و عوامل خبری از 71 رسانه منطقه ای و بین المللی وابسته به 24 کشور جهان خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۰:۱۷    
، کیوی ،این میوه کوجک قهوه ای رنگ پرز دار که با نصف کردن آن دو چشم زیبای سبز رنگ نگاه تان می کند میوه ای پرخاصیت است که یکی از منابع تغذیه ای ویتامین C محسوب می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۹:۱۷    
معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۹:۱۷    
شفا آنلاین:محور کندوان و هراز،امروز (یکشنبه 22 بهمن) از ساعت 16 یکطرفه می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۹:۰۲    
شفا آنلاین:یک طراح لباس هلندی، شالی مخصوص برای افراد مشهور ساخته تا از شر خبرنگاران در امان باشند!این شال در مقابل فلش دوربین عکس را به شکل سیاه تبدیل می کند!
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۸:۰۵    
باقالی پلو با ماهیچه یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی است که تقریبا هیچ کس دست رد به سینه آن نمی زند!
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۶:۱۷    
هفده نکته کوچک را که تاثیر زیادی در قبوض شما دارد، بازگو خواهیم کرد. بهترین راه برای صرفه جویی در مصرف انرژی هشیاری کامل در هنگام استفاده و عادت کردن به روش های صحیح مصرف است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۴:۱۷    
شاید برای تان عجیب باشد که چگونه این گیاه که ظاهری شبیه کاکتوس دارد، می تواند به پای ثابت سالن پذیرایی، تراس یا گلخانه های خانگی تبدیل شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۳:۴۷    
اگر حین دخول درد و ناراحتی تجربه کرده باشید شاید نگران کوچک یا تنگ بودن واژنتان برای رابطه جنسی باشید. حقیقت این است که اینطور نیست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۲:۴۷    
اگرچه بسیاری از مشکلات زنان نابارور با استفاده از روش های درمان دارویی یا جراحی قابل حل است ولی در مواردی نیز هیچ یک از روش های درمانی یا دارویی کمک کننده نیست و به ناچار باید از زن دیگری به عوان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۲:۱۷    
کلیه ها دو عضو لوبیایی شکل با میلیون ها واحد فیلترکننده بنام نفرون هستند که وظیفه دفع سموم و جذب مواد مغذی و شیمیایی لازم برای متابولیسم بدن را برعهده دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۰:۴۷    
مصرف شکر، نمک و داشتن اضطراب را می توان اصلی ترین عامل بسیاری از بیماری های روحی و جسمی بشر دانست که کنترل آن ها می تواند موجب بهبود سلامت عمومی افراد شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۰:۳۲    
ممکن است دوربین کامپیوتر یا لپ تاپ ، چهره شما را بشناسد اما صفحه کلید قادر است جنسیت شما را تشخیص دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۰:۱۷    
در حالی که متوسط نرخ تورم رسمی کشور از ابتدای امسال تا پایان دی ماه معادل 9.9 درصد بوده است، مجموع سپرده های ریالی و ارزی بانک ملی ایران طی این مدت به صورت قابل توجهی بیش از نرخ تورم رشد داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۴۷    
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۳۲    
محققان کشور با استفاده از نانوالیاف ابریشمی، داربست کامپوزیتی را برای ترمیم رباط آسیب دیده ورزشکاران ارائه کردند که می تواند گزینه مناسبی برای پیوند به رباط آسیب دیده انسان باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۱۷    
ستاره شناسان به وسیله تلسکوپی در آریزونا خودروی رودستر تسلا را در میان انبوه ستارگان رصد کردند که در فاصله 160 میلیون مایلی خورشید قرار گرفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۰۲    
در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی کره جنوبی (2018) بیش از 1200 پهپاد مجهز به چراغ های ال ای دی در آسمان رقص نور اجرا کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۴۷    
تبلیغ فوق العاده یخچال برای نشان دادن قابلیت تازه نگهداشتن مواد فاسد شدنی به مدت طولانی
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۲    
یک فیزیوتراپ در خصوص پوکی استخوان و شیوع این عارضه در سنین مختلف به بیان توضیحاتی پرداخت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۲    
اگر با کسی دوست هستید که در حضورش احساس بدی دارید، مستقیم یا غیر مستقیم به شما توهین می کند، و کارهایی از این دست را انجام می دهد، دیگر وقتش رسیده تا از شرش خلاص شوید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۷    
ام اس یا مولتیپل اسکلروزیس از جمله بیماری ها ی مزمنی است که دستگاه عصبی مرکزی را تحت تاثیر قرار می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۲    
خوشبختانه، برای پرورش برخی دانه ها و گیاهان کوچک که خواص گیاهی فوق العاده ایی دارند، نیازی به استعداد و مهارت خاص باغبانی نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۴۷    
لیزیک، در واقع، به معنای انجام عمل جراحی قرنیه با لیزر اگزایمر برای کاهش یا اصلاح عیوب انکساری چشم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۵    
از جالب ترین عطرهای دنیا بنام "پیزا هات" که عطری با بوی پیتزاست.این عطر حدود 10000 خریدار دائم در سراسر جهان داره و بوی باز شدن جعبه پیتزا رو میده
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۱۷    
اثرات "حجامت" در درمان بیماریهایی از قبیل کبد چرب ، آلرژی ، آسم و نفس تنگی ، سردردهای میگرنی ، غلظت خون ، دیسکوپاتی و سیاتالژی ، جوش صورت و بدن ، پسوریازیس ، آفت دهان ، حتی هپاتیت و.. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۲    
اینطور ثابت شده که برخی ترکیبات گیاهی برای پیشگیری از وقوع مجدد سرطان در بازماندگان این بیماری بسیار مفید است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۴۷    
ورزشکاران المپیکی ایران گوشی های اهدایی سامسونگ گلکسی نوت 8 خود را تحویل گرفتند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۲    
دبیر بین المللی شانزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت از حضور 12 میهمان خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، سوئیس، هلند، اسپانیا، آذربایجان و ترکیه در کنگره جراحان دهان، فک و صورت امسال خبرداد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از وزش باد شدید در غالب مناطق کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۱۷    
سومین سمپوزیوم نانوفناوری بازساختی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی 30 بهمن ماه برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۵۰    
هر پک سیگار نه تنها ریسک احتمال ابتلا به بیماری های مزمن را در فرد افزایش می دهد بلکه آنچنان علائم زودرسی دارد که شخص سیگاری حتی فکرش را نخواهد کرد که این علائم به دلیل مصرف سیگار ایجاد شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۲    
یکی از مقدمات استقبال از بهار و سال نو خانه تکانی است که گاهی هم بسیار سخت و مشکل به نظر می رسد حتی ممکن است مقدار زیادی از وقت مان را بگیرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۲    
،انرژی اتمی ایران بر اجرای قانون حفاظت در برابر اشعه نظارت دارد و حفظ سلامت مردم، کارکنان و نسل های آینده در برابر خطرات انواع پرتوها را برعهده دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۷    
اگر فردی در سنین پایین اضافه وزن داشته باشد، در بزرگسالی سلامتی اش تحت تأثیر قرار می گیرد، همچنین چاقی بزرگسالی ریشه در چاقی دوران کودکی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۲    
بعضی از غذاها فورا بعد از خورده شدن می توانند فشار خون را بالا ببرند اما بعضی دیگر ممکن است تاثیر کمی روی فشار خون داشته باشند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۰    
اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی روز پنجشنبه 19 بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۲    
سازمان نظام پزشکی نمی تواند گروهها را جدا کرده و به صورت خط کشی برای آنها قانون تعیین کند، بلکه رشته های مختلف پزشکی باید برای خود مسئولیت تعریف و مشکلات را با تشکیل جلسات مشترک بررسی کرده و به توافق ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۲    
نور ماورای بنفش با ضدعفونی کردن بی خطر هوای محیط می تواند، گسترش فصلی آنفلوآنزا و سایر بیماری ها را کنترل کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۰    
کم آبی بدن می تواند بر سطوح انرژی و شناخت شما تاثیرگذار باشد و حفظ هوشیاری را دشوار سازد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۲    
این نوع سبزی سرشار از ویتامین ث، فیبر، پتاسیم و فولات است. به علاوه مصرف روزانه 122 گرم از این سبزی در روز تا 14 درصد خطر ابتلا به دیابت نوع دو را کاهش می دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۴۷    
درمانگاه تامین اجتماعی 22 بهمن واقع در خیابان آزادی در روز 22 بهمن و همزمان با راهپیمایی خدمات درمانی مورد نیاز را به راهپیمایان ارائه می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۳۵    
تعدادی از شهروندان طی روز به دلیل آلودگی هوا جان خود را در تهران از دست می دهند. آمارها در این زمینه تکان دهنده و در عین حال دردناک است. شاید بتوان گفت مهمترین پیامد منفی ترافیک، همین آلودگی هواست
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۳۵    
آمار منتشر شده در 5 ماهه سال 1396 نشان می دهد ایران از بیش از 50 کشور دنیا محصولات دارویی وارد کرده است. بیشترین حجم واردات از کشورهای اروپایی انجام شده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۷    
بیماری آلزایمر متاسفانه درمانی ندارد اما می توان از پیشرفت آن جلوگیری کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۵    
شهرداری تهران تمهیدات ترافیک، خدماتی و ... برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی 22بهمن اخذ کرده که در شرح ذیل می خوانید
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۷    
خبر خوبی که در بحث مشکلات دندانی وجود دارد این است که روت کانال فرایندی سریع است و پالپ دندانی تولید شده از سلول های بنیادی می تواند خطر عفونت های باکتریایی و مشکلات آینده را به میزان قابل ملاحظه ای ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
ایرنا
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
انستیتو پاستور ایران بعنوان موسسه برتر پژوهشی کشور انتخاب شده و رتبه اول دانشگاه ها و موسسه برتر پژوهش در شاخص تعداد استناد به مقالات را نیز کسب کرده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۰    
ایران یکی از 8 کشور موفق در کاهش مرگ و میر مادران باردار است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۰    
تاکنون با وجود این مبلغ بدهی، هیچ خدشه ای در اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارائه خدمات درمانی در این چارچوب به بیماران وارد نشده است و خدمات دهی بدون هرگونه وقفه و مشکل ادامه دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۹    
مصرف بالای لوازم آرایشی در کشور که 40 تا 50 برابر کشورهای پیشرفته ای مانند آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، سوئیس و ایتالیا است به افزایش قاچاق دامن زده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۱    
امسال محدودیت های ترافیکی در دو مرحله اجرا خواهد شد، مرحله اول از ساعت 22 شنبه 21 بهمن ماه آغاز شده و مرحله دوم نیز از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن ماه اعمال می شود و هر دو محدودیت تا پایان راهپیمایی و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۱    
اگر چه توزیع نیروی انسانی علوم پزشکی در کشور عادلانه نیست و تجمع پزشکان متخصص بیشتر در مراکز استان هاست اما وجود رزیدنت ها در بیمارستان های آموزشی بعد از ادغام آموزش پزشکی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۶    
میزان شیوع ام اس در ایران هفت در هر 100 هزار نفر است و میزان شیوع میاستنی حدود دو برابر این میزان است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۲    
در این تحقیقات بخش گلومرول کلیه با استفاده از از سلول های بنیادی(Stem Cells) جنین انسان درون ظرف های پلاستیکی و در مجاورت یک ماده مغذی موسوم به nutrient broth کشت داده شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۷    
داوطلبان می توانند تا تاریخ 4 اسفند ماه نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۲    
پایین بودن سطح آگاهی جامعه در زمینه عوارض حشیش و گل موجب گسترش مصرف این مواد شده که هر دو ، سلول های مغز را از بین می برند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۲    
درمان بیماران نادر به فاکتورهای متعددی نیاز دارد و چنانچه خودمان را محدود به یک فاکتور کنیم؛ در درمان، نگهداری و آموزش نحوه توانبخشی به آنها دچار مشکل خواهیم شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۷    
در برخی موارد افرادی که به دفعات بیشتری دچار سردرد می شوند ترجیح می دهند به جای مصرف مداوم داروهای شیمیایی از جایگزین های طبیعی استفاده کنند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۹    
باید در حوزه تولید و ارتقای کیفیت تلاش کنیم و نارسایی ها، باعث کاهش انگیزه تولیدکنندگان نباشد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۹    
یکی از راه حل هایی که می توان پیشنهاد کرد هم برای رفع مشکل اشتغال زایی و هم افزایش کیفیت خدمات به مردم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۸    
به طورحتم کاسه صبر فعالان این بخش لبریزشده و مشکلات روز به روز افزایش پیدا می کند؛ تاکنون جلسات متعددی با مسئولان تولید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۰    
اگر به عدم تحمل لاکتوز مبتلا هستید، به شیر آلرژی دارید، یا یک رژیم غذایی فاقد لبنیات را دنبال می کنید، احتمالا جایگزین های مختلفی را برای شیر امتحان کرده اید
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۸    
هر فردی که تاکنون رژیمی بی حاصل را تجربه کرده باشد احتمالا متوقف شدن کاهش وزن پس از یک دوره را حس کرده است که نشان می دهد بدن برای اینکه چربی کمتری بسوزاند فراینده مصرف انرژی خود را تغییر داده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۱    
فشار خون بیماری مزمن است که در آن، فشار خون در شریان ها افزایش پیدا می کند. به این عارضه قاتل خاموش هم می گویند، زیرا در بیشتر مواقع هیچ علامتی ندارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۱    
درست مانند دوران بارداری یا شیردهی، دوران کودکی هم زمانی است که باید دقت زیادی به مصرف مکمل ها داشته باشید و تنها نوعی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته و از منابع معتبر باشند و حتماً قبل از مصرف ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۷    
براساس برنامه زمانی پیش بینی شده مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی از تاریخ 17 بهمن آغاز و تا ساعت 24 امروز 21 بهمن ماه 96 ادامه دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
در راهپیمایی روز 22 بهمن، 34 بالگرد، 63 اتوبوس آمبولانس، 270 موتورلانس، 4650 آمبولانس و 14000 تکنسین اورژانس حضور خواهند داشت
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
انقلاب اسلامی ایران یکی از موهبت های الهی بوده که به مردم شریف ایران ارزانی بخشیده است و به نظر من همه آحاد ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضوری فعال داشته و همگی با هم یکصدا در این جشن ملی شرکت کنند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
هر حوزه ای در این سازمان جایگاهش را براساس تلاش و فعالیت های انجام شده به دست می آورد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۸    
نمایندگان هیأت بورد پرستاری به اتفاق هیأت همراه از بیمارستان های ولایت دامغان و معتمدی گرمسار نیز بازدید و امکانات آموزش بالینی در این بیمارستان ها را مورد ارزیابی قرار دادند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۰    
امنیت، آسایش و سعادت امروز ایران عزیز، ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران می باشد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۱    
رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به شهردار تهران خواستار تمهیدات و تسهیلات لازم برای امکان حضور کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی در محدوده طرح ترافیک شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۸    
از عجیب ترین و خارق العاده ترین موجودات جهان هستی عروس های دریایی هستند ، این موجودات نه قلب دارند و نه مغز! اما شناگرانی باهوش و توانمند هستند
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۳    
ریتا سارکار ، زن 28 ساله، به رسانه های هندی گفته که همسرش بارها از او خواستارپرداخت 200 هزار روپیه به عنوان جهیزیه اش شده و به خاطر همین موضوع بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۵    
کارشناسان درجدیدترین پژوهش های خود دریافتند مصرف برخی مواد غذایی می تواند سبب جلوگیری از ریزش مو های سر، تقویت ریشه و ساقه مو ها و کمک به رشد مجدد آن ها شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۳    
از گرانترین لباس عروس های دنیا ، لباس عروسی به قیمت 76 میلیارد تومن بر تن دختر شاهزاده سعودی است که تماماً از طلای خالص! اما از اون جذاب تر کادوی عروسیشون هست ، یک عدد توالت طلا !
شفا آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۴۸    
شفاآنلاین سلامت در گوشه و کنار کره زمین اقوام و نژادهای گوناگونی با سنن، رسوم، فرهنگ، شیوه زندگی و غیره، زندگی می کنند.
  • ۱