دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 8 آذر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 آذر 1396 شعار سال 2 آذر 1396 شعار سال 3 آذر 1396 شعار سال 4 آذر 1396 شعار سال 5 آذر 1396 شعار سال 6 آذر 1396 شعار سال 7 آذر 1396 شعار سال 8 آذر 1396 شعار سال 9 آذر 1396 شعار سال 10 آذر 1396 شعار سال 11 آذر 1396 شعار سال 12 آذر 1396 شعار سال 13 آذر 1396 شعار سال 14 آذر 1396 شعار سال 15 آذر 1396 شعار سال 16 آذر 1396 شعار سال 17 آذر 1396 شعار سال 18 آذر 1396 شعار سال 19 آذر 1396 شعار سال 20 آذر 1396 شعار سال 21 آذر 1396 شعار سال 22 آذر 1396 شعار سال 23 آذر 1396 شعار سال 24 آذر 1396 شعار سال 25 آذر 1396 شعار سال 26 آذر 1396 شعار سال 27 آذر 1396 شعار سال 28 آذر 1396 شعار سال 29 آذر 1396 شعار سال 30 آذر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۹    
استاندار خراسان جنوبی از برگزاری گردهمایی سرمایه گذاری، تولید و اشتغال خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تمام ارکان استان خراسان جنوبی مصمم به توسعه اقتصاد مرزی و افزایش مبادلات مرزی با افغانستان هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۵    
حجت الاسلام روحانی اولین حضور خود در کسوت رئیس جمهور دوازدهم را در برنامه 16 آذر دانشگاه ها تجربه خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۳۸    
با راه اندازی شرکت تعاونی توسعه پایدار سواحل مکران چابهار برای 300 نفر بطور مستقیم و 10 هزار خانوار بطور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس از اختصاص مشوق های سرمایه گذاری برای 41 شهرک و ناحیه صنعتی استان فارس خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۱    
در کنفرانس رباتیک اجتماعی 2017 و در مسابقه "بهترین طراحی ربات" که هفته گذشته در کشور ژاپن برگزار گردید، ربات مانکن (روما) موفق شد در جمع هشت طرح برتر دنیا قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۸    
قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان: عدم رعایت ضوابط شهرسازی و مقررات ملی ساختمان، مجازات انتظامی از درجه یک تا پنج را در پی خواهد داشت
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۸    
یک سایت حامی دولت درباره گزارش صد روزه دولت نوشت: آقای رئیس جمهور! ذائقه مخاطب دیگر این گفت وگوها را برنمی تابد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۵    
طی سال های مدیریت سابق فرهنگی مشهد، اتفاقاتی کم نظیر در بحث های هویتی و مذهبی این شهر رخ داد و با روندی که مدیریت جدید فرهنگی در مشهد پیش گرفته است این نگرانی وجود دارد ظرفیت های فعال شده در این سال ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: افق ما این است که بین 50 تا 70 صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر در کشور ایجاد کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۵    
با امضای تفاهم نامه بین صندوق نوآوری و شکوفایی و مناطق آزاد هفت صندوق خطر پذیر در مناطق آزاد راه اندازی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۵    
معاون پژوهشی وزارت علوم در نشست خبری که ظهر امروز در ساختمان وزارت علوم برگزار شد به تشریح برنامه های هفته پژوهش پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری دانشجو درپی انتشار خبری در خصوص تعطیلی 10 ماهه دفتر بسیج در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، صحت این خبر را از مسئولان و مسئول بسیج این دانشگاه جویا شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اعلام خبر مضروب شدن دو محیط بان کشور بر ضرورت تأمین تجهیزات نوین همچون تجهیزات پایش از راه دور، دوربین دید در شب و جلیقه ضدگلوله برای محیط بانان تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۲:۴۳    
عناوین روزهای هفته پژوهش و فناوری که از 21 آذر ماه جاری آغاز به کار می کند، اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۲:۱۳    
در سایه ضعف دستگاه های نظارتی، محیط زیست شکننده استان یزد هر روز از سوی عده ای سودجو مورد تهدید قرار می گیرد که تعرض به بستر و حریم رودخانه های استان یزد جدیدترین این تهدیدات محسوب می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۱    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، وجود توپ های سرد و گرم و هر گونه تقلب احتمالی در قرعه کشی رقابت های جام جهانی را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت در زمینه ممنوعیت واکسیناسیون آنفلوآنزا در کشورهای اروپایی توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۵    
رئیس سازمان غذا و دارو، ضمن تشریح سه سیاست دارویی وزارت بهداشت، گفت: این سیاست ها مقاومت هایی را در پی خواهد داشت و احتمالا منجر به یک سری حواشی خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۱    
دبیر کمیته کشوری نظارت بر اجرای برنامه راهبردی کنترل ایدز گفت: ایران تنها کشور توزیع کننده داروی ایدز به صورت رایگان در جهان است اما بیماران به علت ترس، برای درمان مراجعه نمی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تعیین مهلت قانونی برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان از سوی کمیسیون متبوعش ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۵    
مسئول حوزه پژوهش اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از ثبت مهارت و دانش عامه ساخت سرمه چشم در خراسان جنوبی در فهرست میراث معنوی کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
مصاحبه شبکه استرالیا با خداداد عزیزی در پایان دیدار ایران - استرالیا
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهردار سابق، مشاور نجفی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
گفت وگوی تلویزیونی آقای روحانی بازتاب قابل تاملی داشت. کارشناس اقتصادی اصلاح طلب گفت: برنامه روحانی برای خصوصی سازی بانک ها، دعوت به شورش است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۷    
بارها شنیده ایم که پول باعث خوشبختی و خوشحالی نمی شود ولی مطالعه اخیر دانشگاه پرینستون امریکا عکس این مساله را اثبات کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۷    
فضای آموزشی و تاثیر آن در روند آموزش از اهمیت بسزایی برخوردار است و حتی اثر آن در پیشرفت تحصیلی و موفقیت در آزمون سراسری اثبات شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۷    
دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد با نبود امکانات کافی تحصیلی مواجه هستند و برخی از آن ها حتی مدرسه ای برای تحصیل هم نداشته و در پارک و خیابان درس می خوانند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۹    
تحصیل در طول یک ترم قطعا فراز و فرودهای زیادی دارد. این فراز و فرودها، در بعضی مواقع شاید باعث جلو افتادن در یک درس شود و در برخی مواقع چاره ای جز حذف آن درس برای یک دانشجو نمی گذارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۱    
مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان 11 آذرماه به مناسبت روز دانشجو، میزبان رئیس جمهور خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۵    
لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان و از بانیان اصلی هفت نگاه درباره وضعیت فروش هنرهای تجسمی در کشور به ما گفت وگو نشست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۵    
سیستان و بلوچستان هفته آینده میزبان اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در پایان سال میلادی یک فشاری روی بازار وجود دارد و تأثیری بر افزایش نرخ ارز می گذارد که پس از پایان سال میلادی کاهش می یابد. من فکر می کنم این هم از این قاعده تبعیت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲    
مدیر عامل ساماندهی مشاغل شهری سمنان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان سمنانی "بازارچه مهر ولایت" فردا بصورت غیر رسمی افتتاح می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲    
ما وجود انسانی خویش را مدیون ارتباط بین فردی هستیم، اما آیا ارتباطات به تنهایی ستودنی و مفید است؟ در این نوشتار به سویه های تاریک ارتباطات که مختص عصر حاضر هستند تمرکز می کنیم تا نشان دهیم آنچه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲    
چند روز قبل از جشن تولد 59 سالگی اش - که دوم آذر بود-به خانه اش رفتیم تا بخشی از خاطرات زندگی اش را مرور کنیم؛ خاطراتی که از نخستین حضورش در تهران شروع می شود و به نخستین مواجهه اش با رضاشاه می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲    
کمپین تغییر مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران به دلیل اهمال های میراث فرهنگی استان تهران به ویژه مدیرکل این استان در جلوگیری از تخریب آثار تاریخی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
زاراتی برنامه گام به گام برای فشار مجدد بر ایران را البته این بار بسیار جامع تر و با هدفی بزرگتر به ترامپ پیشنهاد می دهد. بخشی از سطور این کتاب مهم تا به حال اجرا شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۷    
با توجه به این که خانواده ها در شرایط بعد از زلزله بیشتر در کنار هم زندگی و از وسایل مشترک استفاده می کنند و احتمال شیوع شپش بیشتر می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۱    
رسانه های روسی از غرق شدن 19 ماهواره روسی و خارجی پرتاب شده با موشک ماهواره بر سایوز به فضا در اقیانوس خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۸    
مسئول روابط عمومی فدراسیون گفت: هیچ کسی به ایشان نگفته روسری سرش کند، این موضوع ابتکار خودش بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۹    
اسناد به دست آمده از تروریست های داعش نشان می دهد که آنها چگونه قوانین سخت گیرانه خود را اعمال می کردند و چه سرنوشتی در انتظار نقض کنندگان این قوانین بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۷    
به 1764 خانواده آسیب دیده زلزله شهرستان دالاهو به خاطر سردسیر بودن هوا کانکس تحویل داده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۸    
معاون سازمان جنگل ها گفت: فرونشست دشت ها ، سیلاب ها و تخریب جنگل ها سالانه 50 هزار میلیارد تومان به کشور خسارت می زند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، آخرین آمار کشته شدگان زلزله کرمانشاه را 505 نفر اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۷    
سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به عنوان میزبان چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به مشکلات اجتماعی گفت: حدود 10 تا 12 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
یک مقام آگاه نزدیک به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت هرگونه تصمیم برای تغییر و جابه جایی رئیس کل بانک مرکزی را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
سخنگوی شورای سیاست گذاری سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
وزیر علوم درباره شایعاتی که در زمینه انتشار عکس عروسی فرزندش در فضای مجازی منتشر شده بود توضیح داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
نیویورک تایمز در گزارش اخیر خود فاش کرد دونالد ترامپ در چند گفتگوی خصوصی، بار دیگر درباره جعلی بودن گواهی تولد باراک اوباما صحبت کرده است
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
فرمانده انتظامی پلدختر از توقف محموله ترافیکی در زیر پل تاریخی جاده پلدختر - خرم آباد به دلیل نقص فنی خودرو خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
احمد دریابیگی به فرمان ناصرالدین شاه نخستین فرمانده نیروی دریایی نوین ایران درخلیج فارس شد وفرماندهی کشتی پرسپولیس را که ایران از آلمان خریده بود برعهده گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: علیرضا کریمی در رقابت های کشتی امیدهای جهان حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر منافع شخصی ترجیح داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود جریان های شمالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبرداد و گفت: دمای هوای نوار شمالی و شمال شرق کشور بین دو تا 10 کاهش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جای پسرم بودم این سخنان را نمی گفتم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
محسن رفیق دوست گفت که کاهش توان دفاعی کشور زمینه ساز تهاجم عراق به ایران و جنگ تحمیلی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
ولایتی نگرانی هایی را در مسائل فرهنگی دارد و تلاش می کند دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاهی تمدن ساز حرکت کرده و الگوی خوبی برای سایر دانشگاه ها باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۸    
تیم ملی وزنه برداری ایران که برای صدور ویزا هم با مشکل مواجه شده بود،همچنان در آمریکا با بی مهری های آمریکایی ها دست و پنجه نرم می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۸    
ابراهیم فرمانی معروف به عمو روحانی طلبه ای ست که سال ها در حوزه کودک و نوجوان فعال است و عموی مهربانی که در تلاش است مفاهیم دینی را به زبان کودکان به آنها بیاموزد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۹    
ایران از عبور هواپیمای نخست وزیر بلغارستان به عربستان جلوگیری کرد
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: کشوری که دانشگاهش تنها پشت میزنشین تربیت کند، این کشور به سمت فقر در حال حرکت است، خروجی دانشگاه باید وارد صنعت و کشاورزی و تولید شود و پشت میزنشینی مشکلی را از کشور حل نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۴    
رئیس اسبق رسانه ملی گفت: در شورای عالی امنیت ملی اخیر به ریاست روحانی هم برداشتن حصر سران فتنه به تصویب نرسید چراکه این حصر برای حفظ امنیت کشور به تصویب رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۹    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون تلاش می کند اقدامات خود را در چارچوب برنامه و در پاسخ به مطالبات مردم سامان دهد تا مردم دچار سرخوردگی نشوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۶    
نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه عزم جدی برای اجرای قانون رسیدگی به اموال مقامات وجود ندارد، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۴    
ایران و قزاقستان درزمینهٔ تولید مشترک غلات، آبزی پروری، تجارت محصولات کشاورزی دامی و انتقال تکنولوژی همکاری می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۸    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب اعلام کرد که پیرو انتشار اطلاعیه قبلی درتاریخ 96.9.5 مبنی برفاقد مجوز بودن فعالیت موسسه قرض الحسنه خاتم الانبیاء به اطلاع می رساند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۲    
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با دفاع از توافق هسته ای با ایران گفت: برخی رؤسای جمهور و پادشاهان دیگر کشورها پیش از حصول این توافق به ما گفتند که بمباران تنها زبان قابل فهم برای ایران است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جزئیات شکایت معاونت توسعه منابع استانداری سمنان از وی را بیان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۷    
در جریان پنجمین دوره رقابت های کبدی بانوان قهرمانی آسیا اتفاق عجیبی رخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۸    
روزنامه کره شمالی می گیود که این کشور به تمام اهداف خود در راستای تکمیل تسلیحات هسته ای و توسعه موشکی دست یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۸    
این روزها که رسوایی های اخلاقی هالیوود یکی پس از دیگری رسانه ای می شوند بد نیست نگاهی بیندازیم به دوره ای که فیکسرها اجازه انتشار فسادهای هالیوود را نمی دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۵    
برخی افراد زبان شان به دروغگویی عادت کرده، زبان شان هرز شده... خودخواهی و نخوتی دارند که هر چه به ذهن شان برسد حق است و بقیه نمی دانند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۵    
طبق جدیدترین آمار اعلامی وزارت بهداشت، 36هزار و 39 تن مبتلا به اچ آی وی در کشور شناسایی و ثبت شده اند و تزریق مشترک در مصرف کنندگان مواد، همچنان در صدر علل ابتلا به این بیماری قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۲    
بحران در یمن حدود سه سال است که ادامه دارد و طبق آمارهای اعلام شده از سوی نهادهای بین المللی، 17 میلیون نفر از جمعیت 27 میلیونی این کشور از سوءتغذیه رنج می برند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۲    
معاون اقتصادی رییس جمهوری از حل مشکل یک میلیون و 200 هزار سپرده گذار موسسات مالی غیرمجاز خبر داد و گفت: این موضوع باعث سرمایه گذاری بیشتر مردم در بانک ها شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۲    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که موضوع محصولات ارگانیک و تراریخته ها ، وضعیت کشاورزی، رشد بیکاری در روستاها از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۹    
دولت روسیه تصمیم دارد در 2018 میلادی اینترنت مستقل خود را راه اندازی کند. این اینترنت برای کشورهای عضو بلوک بریکس نیز عرضه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۶    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه توضیحات درباره لیست 100 نفره سخنرانان مورد تایید دانشگاه آزاد برای حضور در مراسم 16 آذر به گلایه دانشجویان از "بسته شدن فضای دانشگاه آزاد پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۶    
وضعیت درآمد بودجه سال جاری در هشت ماه امسال نشان می دهد، دولت برای تامین مصارف جاری 25 هزار میلیارد تومان کسری دارد و احتمال استقراض از صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی در ماه های آینده را قوت می بخشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۰    
ایراد از نسل ما نیست. اشکال سر عجول بودن ذاتی بشر است که دلش می خواهد لقمه زندگی را جویده و نجویده قورت دهد. اشتهای توک زدن به آینده و پیش بینی فردا و پس فردا، مجال ظهور یک شبه هر ترفندی را می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۰    
یک استراتژیست سیاسی جمهوری خواه آمریکا ضمن انتقاد از اظهارنظرهای سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید در دفاع از توهین های نژادپرستانه دونالد ترامپ او را یک "دروغگوی مادرزاد" خواند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۷    
محدوده جمعیتی کلان شهر تهران عملا از هشتگرد در استان البرز در غرب آغاز شده و تا کرج و تهران ادامه می یابد و در نهایت در محدوده شهرهای پردیس و بومهن در استان تهران به پایان می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۴    
در حالی که بیش از یک دهه از قانون انتقال زندانها به خارج از شهرها می گذرد؛ عدم تخصیص اعتبار و زیرساخت های لازم برای ساخت زندانها مانع عملیاتی شدن این قانون بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۴    
نماینده تبریز در مجلس با اعلام کلید خوردن استیضاح وزیر راه و شهرسازی به علت کوتاهی در مقاوم سازی ساختمان ها در مناطق زلزله زده گفت: پس از تعطیلات یک هفته ای مجلس ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان فضایی ایران از طراحی و ساخت نمونه پروازی ماهواره مکعب ایرانی به عنوان یکی از اهداف مدنظر دولت دوازدهم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۴    
توسعه حمل و نقل هوایی، دریایی، زمینی و ریلی و برنامه ریزی برای احیای بافت های فرسوده شهری از مهم ترین اقدامات دولت دوازدهم در 100 روز فعالیت در حوزه راه و شهرسازی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت اسکان موقت زلزله زدگان غرب کشور را تشریح و اعلام کرد: کار اسکان موقت تا یک ماه آینده به اتمام می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۱    
در جریانی موازی قطر نه تنها رییس کمیته مسابقات است که بین اسپورت شبکه قطری قرار حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۱    
بیست و دوم آذر 1301 روز پیدایش نظام بازنشستگی در ایران بود از آن تاریخ تا به امروز که دیگر بحران صندوق های بازنشستگی همانند بحران کمبود آب بیخ گوش ماست بیش از 90 سال گذشته ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۸    
امیرالمؤمنین(ع) می فرماید: زمین هیچگاه از حجت خالی نمی ماند، حجت خدا یا ظاهر و آشکار است یا خائف و پنهان، تا حجت ها و برهان های خدا باطل نشود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۸    
تعداد 160 نفر از نمایندگان در نامه ای خطاب به رئیس مجلس از وی خواستند تا موضوع متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته تامین اجتماعی را توسط سازمان تامین اجتماعی پیگیری کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۸    
رئیس کارگروه صنایع غذایی ایران گفت: افتتاح دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در تهران منجر به افزایش و تعمیق همکاری اقتصادی بین دوطرف خواهد شد اما پیشنیازهای ممکن نیز باید بررسی و برطرف شود تا تجار دوطرف ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۶    
تامین منابع مالی برای تکمیل میادین نفتی، تداوم رشد تولید از میادین مشترک، زمینه سازی برای انعقاد 9 قرارداد جدید، افزایش میزان صادرات گازطبیعی به عراق، راه اندازی طرح های جدید گازرسانی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۳    
قیمت بیت کوین با یک جهش از مرز 10 هزار دلار گذشت و در ایران قیمت این ارز دیجیتال از 45 میلیون تومان عبور کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۷    
شبکه سی ان ان گزارش داد که یک تیم واحد متشکل از دیپلمات های اروپایی برای رایزنی درباره برجام به واشنگتن سفر خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۴    
با رای هیات مدیره جدید خبرگزاری فارس، پیام تیرانداز به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری برگزیده شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۴    
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون با حضور شهردار تهران وعده آغاز عملیات ساخت ساختمان پلاسکو در روز جمعه دهم آذرماه داده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۴    
آن طور که رئیس جمهوری اعلام کرده است دولت مبنایی برای افزایش یارانه نقدی ندارد. بر این اساس همچنان از حدود هفت سال گذشته تاکنون و در ادامه مبلغ پرداختی به یارانه بگیران 45 هزار و 500 تومان خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۱    
سوریه و کره شمالی، دو مخالف اصلی آمریکا که توسط وزارت امور خارجه این کشور حامیان تروریسم خوانده می شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۱    
دستاوردهای جدید نیرو دریایی ارتش با حضور جانشین فرمانده کل ارتش، رونمایی شد.