چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 26 آذر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 آذر 1396 شعار سال 2 آذر 1396 شعار سال 3 آذر 1396 شعار سال 4 آذر 1396 شعار سال 5 آذر 1396 شعار سال 6 آذر 1396 شعار سال 7 آذر 1396 شعار سال 8 آذر 1396 شعار سال 9 آذر 1396 شعار سال 10 آذر 1396 شعار سال 11 آذر 1396 شعار سال 12 آذر 1396 شعار سال 13 آذر 1396 شعار سال 14 آذر 1396 شعار سال 15 آذر 1396 شعار سال 16 آذر 1396 شعار سال 17 آذر 1396 شعار سال 18 آذر 1396 شعار سال 19 آذر 1396 شعار سال 20 آذر 1396 شعار سال 21 آذر 1396 شعار سال 22 آذر 1396 شعار سال 23 آذر 1396 شعار سال 24 آذر 1396 شعار سال 25 آذر 1396 شعار سال 26 آذر 1396 شعار سال 27 آذر 1396 شعار سال 28 آذر 1396 شعار سال 29 آذر 1396 شعار سال 30 آذر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: الگوهای پیش یابی حاکی از پایداری بیش از پیش جو و رخداد چندین لایه وارونگی در سطوح میانی در منطقه کرج، فردیس و ساوجبلاغ است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۳:۱۹    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 مورخ 96/09/28در وضعیت ناسالم بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۴    
وزیر کشور گفت: مرز تمرچین و باشماق نیز از امروز باز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۱    
مشکل کانکس برای مستاجران زلزله زده استان کرمانشاه برطرف شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه سال 97 در حوزه کشاورزی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۳    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر نظارت بیشتر بر مدارس ایرانی خارج از کشور، گفت: نیاز است برای مجوزدار شدن یا پلمپ مدارس بدون مجوز در خارج از کشور اقدامات لازم صورت گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۳    
بودجه آموزش و پرورش برای سال آینده چیزی نزدیک به 36 هزار میلیارد تومان است. دو نکته در این بودجه قابل توجه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۶    
خطوط لوله که مربوط به شبکه انتقال گاز هستند در شهر تهران نیست و در اطراف قرار دارد و این خطوط گرچه از ایمنی بالایی برخوردار هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۵    
معاون سازمان انتقال خون هشدار داد: آلودگی هوا سبب افزایش هموگلوبین و افزایش غلظت خون می شود و احتمال سکته قلبی و گرفتگی عروق را افزایش می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۵    
معاون عمرانی استانداری تهران تصمیمات جدید کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران را اعلام کرد و از تعطیلی کلیه مراکز علمی خصوصی در فردا پنجشنبه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۸    
عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس از تلاش نمایندگان زن مجلس برای تداوم تعامل با مراجع عظام قم در جهت تسهیل روند پیگیری طرح ها و لوایح مورد بررسی در حوزه زنان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۵    
معاون استاندار لرستان از واگذاری احداث 25 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه به بروجرد خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۲    
ظهر دیروز، نیروهای سد معبر شهرداری ملایر در میدان آزادی این شهر با باتوم چند میوه فروش را مسدوم و آنها را راهی بیمارستان کردند .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۰    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه گفت: ️فعالیت همه کارگاه های فرآوری شن و ماسه و کارخانه های آسفالت این شهرستان تا عادی شدن کیفیت وضعیت هوای ارومیه ممنوع است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز یکشنبه در حکمی "دکتر مصطفی مطلبی" را به سمت "سرپرست پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری" منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۷:۲۶    
در تریبون های عمومی، سخنرانی ها و نطق های انتخاباتی و غیرانتخاباتی و اکنون که زمان ارائه لایحه بودجه است، به بیان های گوناگون گفته می شود که توریسم راهی آسان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۶:۰۲    
در این مطلب سعی شده تا ترفندهای مدیریت زمان در محل کار به طور کامل توضیح داده شود تا بتوانید از همه وقت خود حین انجام وظایف حرفه ای نهایت استفاده را ببرید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۸    
رئیس فرهنگستان علوم گفت: کارم فلسفه و در نظرم غرب و تجدد آن روی زمین گسترده شده و توسعه نیافتگی هم حاصل و انعکاس جلوه ای است که برخورداری های جهان متجدد در دل و جان آسیایی ها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری این دانشگاه تاکید کرد: مشکل امروز دانشگاه های کشور بازاریابی برای فروش محصولات پژوهشی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۳:۵۳    
هفت سال از کشف یک فساد کلان بانکی که حکایت از کلاهبرداری هزار و 400 میلیاردی اعضای یک خانواده از هشت بانک دولتی و خصوصی دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۳:۳۵    
کشاورز ایرانی، از تولیدات خودروسازی برند پژو برای استفاده در زمین های کشاورزی به عنوان دنباله بند ماشین کشاورزی، بهره گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۳:۳۲    
مردم در واکنش به خبر افزایش قیمت بنزین به 1500 تومان این سوال ساده را از دولت مطرح کردند، که "گرانی 50 درصدی بنزین با افزایش 10 درصدی حقوق و دستمزد چه تناسبی دارد؟"
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۶    
با ابلاغ دستورالعمل آغاز طرح جدید تثبیت هویتی به مهاجرین افغانستانی در ایران از سوی اداره ثبت احوال و نفوس افغانستان به امور کنسولی وزارت خارجه و تیم های سیار آن در ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: با تصویب کمیسیون اجتماعی 8 ربیع سال آینده تعطیل نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۴    
دختران و زنان ما گاه بی توجه به موانع ریز و درشت و هزار و یک سختی پیش روی، کارهایی می کنند کارستان، که از عهده بسیاری از مردان نیز خارج است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۴    
در حالی که چهار روز بیشتر تا آغاز زمستان باقی نمانده و همچنان خبری از بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۴    
حاجی میرزایی، دبیر هیأت دولت فرآیند تصمیم گیری ها در کابینه را توضیح می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۷    
صنعت گردشگری با اتصال ارگ قدیم بم به کویر شرق کرمان رونق می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۹    
در حالی که برندهای مطرح متعددی، مودم همراه تولید و عرضه می کنند برخی اپراتورها اقدام به فروش کالاهای بی نام و نشان می کنند که مشترکان را به دردسر می اندازد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۹    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید از سئوال 90 نماینده مجلس از رئیس جمهور در مورد نرخ ارز و واسطه های توزیع آن خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: معاون وزیر نفت در جلسه کمیسیون آموزش قول داد تا بر اساس نحوه پذیرش دانشجویان در دفترچه راهنما در مورد دانشجویان دانشگاه صنعت نفت تصمیم گیری شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۴    
در اولین اجلاس سالانه اجرای حقوق شهروندی که روز سه شنبه 28 آذرماه جاری برگزار می شود، 10 دستگاه ملی و وزارتخانه از عملکرد خود دفاع می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۹    
نظام پذیرش دانشجو در آموزش عالی دنیا امکان پذیرش همه داوطلبان ورود به دانشگاهها را ندارد. این موضوع بویژه برای دانشگاههای برتر باتوجه به تعداد زیاد متقاضیان به هیچ وجه امکان پذیر نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۸    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کل متخلف گیلان هفت نفر هستند که بهتر است مسئولان قبل از دستگیری، مابقی متخلفان را از مسئولیت فعلی برکنار کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۸    
بیشتر افراد هنگامی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند به فکر تهیه بلیت هواپیما می افتند؛ اما باید بدانید که برای سفر به شش کشور جهان امکان استفاده از هواپیما وجود ندارد چون این کشورها فرودگاه ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۸    
به مستأجران مناطق زلزله زده استان کرمانشاه کانکس تعلق نمی گیرد تا این افراد در جست وجوی سرپناه مجبور به کوچ از شهرهای خود باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۸    
پاسخی که در قالب یک ردیف بودجه ذیل جدول برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه در لایحه بودجه سال 97، با اعتبار یک هزار میلیارد ریال گنجانده شده است؛ به عبارتی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۸    
کارخانه ای در کشور وارد کننده کاغذ به ایران بود تعطیل، و واردات با قیمت های قبلی متوقف می شود؛ تولید کنندگان محدود داخلی، توانایی پاسخ به تقاضای کاغذ در بازار را ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۸    
معاون آموزشی وزارت علوم از تشکیل کمیته کارشناسی برای تصمیم گیری در خصوص حذف کنکور در این وزارتخانه خبر داد و گفت: هر تصمیمی که در این زمینه صورت بگیرد، تا چهار سال آینده اجرایی نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۶    
فرودگاه موجود در شرق لیبی جدیدترین مرکز رو به توسعه توسط ارتش امارات است که به احتمال فراوان به عنوان پایگاه مقدم عملیات نیروهای اماراتی در این کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: مدارس استان البرز فردا تعطیل نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
سفیر برزیل 15 دی پاسخ فدراسیون فوتبال ایران را می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ورود غیرمجاز خودروهای پلاک دیپلمات به محدوده خط ویژه گفت: قوانین شهر ما برای همه لازم الاجرا است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی موضوع نامه مرغداران به معاون اول رئیس جمهور مبنی بر افزایش معنی دار قیمت نهاده های دام و طیور را بحثی بجا و منطقی دانست و بر لزوم تعدیل قیمت ها تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
بهمن عبداللهی با اتفاق آرا، مجدد به عنوان رئیس اتاق تعاون ایران ابقا شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
جمعی از نمایندگان مجلس پس از نطق جنجالی "محمود صادقی" نماینده تهران در مجلس به مشاجره پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
نماینده مردم تهران از جمع آوری امضاء برای طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
با مصرف روزانه ادویه جات می توانید از مزایای بهداشتی بسیاری برخوردار شوید. مصرف انواع ادویه ها نه تنها به کاهش سدیم در غذاها کمک می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیته مشترکی بین وزارت نفت و کمیسیون انرژی مجلس مساله قرارداد ایران با شرکت نروژی در زمینه FLNG را بررسی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
نماینده مردم نوشهر در مجلس در جریان طرح سوال خود از وزیر راه گفت که با توجه به تامین نظرش و توضیحات شفاف وزیر از پاسخ این سوال قانع شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
شرکت های دانش بنیان موجود، شرکت های خوبی هستند، اما در حال حاضر و با شرایط موجود نمی توان چنین ادعایی کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۹    
مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه شرکت ایرباس تامین مالی قرارداد خرید هواپیماهای جدید را پذیرفت، گفت: امروز با نمایندگان ایرباس برای نهایی شدن قراردادهای فاینانس جلسه ای در تهران برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۶    
در سال های اخیر اسم و رسمش با حاشیه عجین بوده و در متن اخبار در حوزه های ورزشی و اجتماعی و حتی سیاسی قرار داشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۶    
رئیس جمهور در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی اصلاح موادی از قانون تجارت را تقدیم مجلس کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقابل کسی که به کشاورزان توهین کند ساکت نخواهد نشست گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۸    
استاندار گلستان با بیان اینکه پروژه گردشگری تفریحی رونق و اشتغال استان را به همراه دارد، گفت: پروژه گردشگری تفریحی با سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی شرکت عمانی در سواحل شهرستان بندرگز اجرا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۴    
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی شایعات مطرح شده درباره ثبت تصویر رانندگان بدحجاب توسط دوربین های جاده ای را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۴    
قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تابستان 86 تصویب شده، اما تاکنون بنا به دلایل غیرکارشناسی از اجرای آن ممانعت به عمل آمده و اکنون سازمان مدیریت، کمبود بودجه را بهانه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۱    
در مذاکرات دل نمی دهند و قلوه بگیرند. بر سر منافع بحث و گفت و گو می کنند. اگر مصلحتی و منفعتی را فروختند و رازی فاش شد انتقاد وارد است اما صرف اتهام زنی به خاطر ملاقات و مذاکره مسؤولانه به نظر نمی رسد
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران ادعای نیکی هیلی نماینده دائمی آمریکا مبنی بر تحویل تسلیحات ایرانی به انصارالله یمن را به سازمان ملل ارجاع خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۱    
عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از کاهش بودجه های عمرانی در لایحه سال 97، خواستار استفاده از ردیف سرمایه گذاری های خارجی برای جبران این کاهش بودجه شد و با بیان این که امکان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۱    
سرپرست باشگاه پرسپولیس، با اشاره به فرآیند طی شده برای مذاکره با باشگاه ریزه اسپور ترکیه تاکید کرد که با همکاری اشخاص نزدیک به رییس جمهور، وزیر ورزش و رجب طیب اردوغان این مشکل در حال حل شدن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۱    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ حرفه ای گفت: آلودگی هوای تهران به حد غیر مجاز نرسیده است و بازی ها برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۵    
گروهک تروریستی منافقین روز گذشته با مجوز فرانسه نشستی را در پاریس برگزار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۵    
در آینده همه مشاغل انسانی توسط ربات ها تسخیر خواهد شد اما لوله کش ها، برق کارها و پرستارها نگران نباشند چون از امنیت شغلی بالایی برخوردارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۵    
10 مشعل دار ایرانی المپیک زمستانی، امروز 23 آذر ماه، ایران را به مقصد پیونگ چانگ کره جنوبی ترک کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۲    
دبیر انجمن برنج گفت: ورود وزارت بازرگانی برای اعلام زمان واردات برنج سبب شد که تنظیم بازار به هم بریزد، چرا که همه وارد کنندگان به دنبال ثبت سفارش رفتند و بی نظمی ایجاد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۹    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: نظام بانکی ما با معضلاتی اساسی مواجه بود اما مسئولان نظام بانکی همت کردند تا اصلاحات بنیادی در نظام بانکی صورت بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۹    
رییس ستاد ایمن سازی واحدهای صنفی تهران از تمرکز برای ایمن سازی پنج مرکز تجاری در خیابان جمهوری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۹    
کارشناس مسائل هسته ای نسبت به سخنان اخیر موگرینی درباره برجام واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۹    
طرح بزرگ حماسه خدمت و امنیت نام طرحی متعلق به سازمان بسیج مستضعفین است که با هدف پیشگیری از سرقت و ایجاد امنیت برای مردم در قالب گشت های محله محور در سطح کشور در حال اجرا است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۹    
حسین مرعشی گفته مشکل کارگزاران و خانواده آقای هاشمی این است که مقداری آی کیوی بالایی دارند !
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۶    
مشکل سؤال از آخوندی در صحن علنی مجلس با ارائه نامه ای از سوی مدیرعامل فرودگاه های کشور به نماینده نوشهر و تائید آن توسط وزیر راه و شهرسازی ظرف پنج دقیقه، حل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۳    
قرار است اولین جلسه پارلمان اصلاحات دوم خرداد سال آینده برگزار شود؛ پاسخ به اینکه آیا این طرح می تواند جایگزین مناسبی برای شورای عالی اصلاح طلبان باشد، نیازمند گذر زمان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است مدیریت دانش مهم ترین مساله حل نشده در حوزه پژوهش است چرا که از طریق مدیریت دانش می توان بخش مهمی از مشکلات پژوهشگران را حل کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین علوی: با فراهم ساختن امنیت کامل اقتصادی، فضا برای ترغیب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در کشور فراهم می شود
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۰    
دو عضو قدیمی سازمان مجاهدین انقلاب در نشست تسنیم به ریشه یابی اختلافات دهه شصت و مخالفت جناح چپ این سازمان با آیت الله راستی کاشانی پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۰    
روزنامه نیویورک تایمز در برابر انکار مستمر دولت عربستان، اسناد عجیب ترین مالکیت های بن سلمان را منتشر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۰    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به دنبال قطع یارانه کسی نیستیم، گفت: 32 میلیون وام در شبکه بانکی ثبت شده است اما شاید نیمی از کشور از وام بهره نگرفته اند و باید بر عدالت محور کردن تخصیص ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۰    
بازار میوه سه - چهار روز مانده به شب یلدا اشباع از محصول است و به گفته فروشندگان، قیمت این محصولات دچار افزایش نخواهد شد، چرا که عرضه به اندازه کافی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اولویت بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان موافقت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۵    
"رفتنم شایعه است همین الان آقای نهاوندیان هم در کنفرانس اقتصاد ایران گفت شایعه است."
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۵    
دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو گفت: افزایش قیمت خودروهای داخلی با هدف جبران زیان انباشته است اما اگر روزی تعرفه واردات خودرو منطقی شود هر دو خودروساز ما به ورشکست خواهند شد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از همکاری شش وزارتخانه بهداشت، امور خارجه، آموزش و پرورش، دادگستری، کار و اطلاعات برای تدوین آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان خبر داد و گفت: در صورتی موافقت قوه قضاییه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۰    
در جلسه علنی روز یکشنبه، 26آذر96 محمود صادقی نماینده مردم تهران طی نطق میان دستور خود نمایندگان مجلس را عصاره فضائل شورای نگهبان عنوان کرد که این مسئله تذکر 79 علی ادیانی را به همراه داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۷    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: رژیم سعودی با سکوت در مقابل سیاست های اسرائیل به دنبال تحقق بلندپروازی های خود در منطقه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۷    
عضو شورای عالی سیات گذاری اصلاح طلبان در مورد تعامل جریان اصلاحات با روحانی گفت: در بعضی از امور اجرایی ممکن است اختلاف نظر هایی وجود داشته باشد که قابل انکار نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون شورا ها گفت: مجلس قطعاً زیر بار این موضوع نمی رود که دولت بخواهد بدون محاسبه دقیق منابع حاصل از قطع یارانه ها را به محل دیگری تخصیص دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اعتبار احزاب در بودجه 97 ناچیز است و احتمال کسری در تخصیص ردیف مربوط به احزاب وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۳    
بانک ها در سال 1395 بیش از 200 هزار میلیارد تومان بهره به سپرده گذاران پرداخت کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۰    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه آمادگی دارد تا در مقطع کارشناسی برای 95 درصد رشته های خود پذیرش دانشجو بدون کنکور داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بررسی لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم گفت: هدف غرب از پیوستن ایران به این کنوانسیون سیاسی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به شایعات مطرح شده درباره توقف فروش هواپیما به ایران پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۷    
مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد مجموع بودجه در نظر گرفته برای حمایت از حوزه ادبیات را که در 4 ردیف مجزا در لایحه بودجه 97 منظور شده، 7 میلیارد تومان اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۴    
دستیار ویژه اقتصادی رئیس جمهور گفت: نرخ مشارکت در مقایسه با 10 سال گذشته بسیار افزایش یافته و در حالی که 750 هزار شغل ایجاد شده ، اما با سه میلیون و 300 هزار بیکار روبه رو هستیم که بسیار جدی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۱    
نماینده مردم همدان و فامنین گفت: مذاکره به معنای پذیرش گفته های طرف مقابل است و، چون ما گفته های طرف غربی را نمی پذیریم وارد مذاکره نمی شویم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۱    
نماینده مردم تهران گفت: آقای روحانی چرا به وعده هایی که به مردم داده اید جامه عمل نمی پوشانید؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:تدابیر موثری اتخاذ شود که نرخ دلار در بازار آزاد با قیمت دلار تعیین شده در لایحه بودجه سال آینده، متناسب شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۸    
شاعر کتاب طنز فیض بوک با بیان اینکه ساماندهی اوضاع کاغذ به مدیریت صحیح دولتی وابسته است، گفت: نگهداری کاغذ توسط برخی ارگان های دولتی احتکار تلقی نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۹    
رییس شورای شهر تهران، ری، تجریش به موضوع ضرب و شتم دستفروش توسط ماموران شهرداری واکنش نشان داد.