چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 24 آذر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 آذر 1396 شعار سال 2 آذر 1396 شعار سال 3 آذر 1396 شعار سال 4 آذر 1396 شعار سال 5 آذر 1396 شعار سال 6 آذر 1396 شعار سال 7 آذر 1396 شعار سال 8 آذر 1396 شعار سال 9 آذر 1396 شعار سال 10 آذر 1396 شعار سال 11 آذر 1396 شعار سال 12 آذر 1396 شعار سال 13 آذر 1396 شعار سال 14 آذر 1396 شعار سال 15 آذر 1396 شعار سال 16 آذر 1396 شعار سال 17 آذر 1396 شعار سال 18 آذر 1396 شعار سال 19 آذر 1396 شعار سال 20 آذر 1396 شعار سال 21 آذر 1396 شعار سال 22 آذر 1396 شعار سال 23 آذر 1396 شعار سال 24 آذر 1396 شعار سال 25 آذر 1396 شعار سال 26 آذر 1396 شعار سال 27 آذر 1396 شعار سال 28 آذر 1396 شعار سال 29 آذر 1396 شعار سال 30 آذر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
افرادی سودجو در واحدهای صنفی خود اقدام به عرضه گوشت های آلوده از نوع خرس، گراز وحشی، الاغ و مرغ می کنند، عوامل پایگاه فعالیت های شناسایی خود را آغاز کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۱    
بسیاری از زنان و دختران پاکدامن، پرتلاش و صبور در روستاهای کهگیلویه وبویراحمد به دلیل فقر و ضعف بنیه مالی در قامت یک مرد به ایفای نقش های چندگانه ای مشغول هستند و می بنیم که این زنان همچو مرد برای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۷:۱۷    
آب آشامیدنی روستاهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از جمله سرپل ذهاب سالم است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۲۶    
قانونگذاران آمریکا ساعتی پیش لایحه ای را تصویب کردند که به موجب آن، هرگونه فروش هواپیما به ایران باید تحت نظارت دقیق کنگره ایالات متحده آمریکا باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۹    
آیت الله علم الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، 24 آذرماه در حرم امام رضا (علیه السلام)، با اشاره به سفر اخیر وزیر خارجه انگلیس به کشور، اظهار کرد: در هفته ای که گذشت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۶    
آیا واردات در حوزه مدیریت امکان پذیر است؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۰    
گوشت گوزن مهمان سفره های ایرانی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۷    
وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه دیگر دلیلی برای حضور نیروهای آمریکایی در سوریه نیست، از تعقیب و گریز بین جنگنده های روسی و آمریکایی برفراز المیادین خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر حمایت بی وقفه این بانک از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهرها ، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۸    
دکه مطبوعاتی، باجه روزنامه فروشی یا کیوسک روزنامه فروشی، هر کدام که توسط ما شهروندان پذیرفته شود محلی برای توزیع جراید و مطبوعات محلی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۴    
ریزش بهمن در اشترانکوه لرستان و جان باختن نه کوهنورد در یک هفته گذشته ورزش ایران را داغدار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۴    
تصویر بقایای یکی از بمب های خوشه ای آمریکا در اطراف شهر صنعا که با وجود ممنوعیت بین المللی، برای استفاده در یمن در اختیار عربستان قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان شرایط معافیت از سربازی افراد تحت پوشش این نهاد گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۱    
این مسابقات برای گرامیداشت زلزله زدگان کرمانشاه در این شهرستان برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۹    
غلامرضا تاجگردون گفت: واژه فقر و محرومیت زیبنده استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد نیست واین استان برای فرار از فقر نیاز به سرمایه گذاری و جذب خیر دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۱۳    
صید ماهی قرمز 20 کیلویی در دریاچه زریبار توسط صیادان مریوانی
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۷    
فرشاد مومنی اقتصاددان حامی دولت حسن روحانی می گوید، دولت در بودجه سال 1397 سیاست گذاری هایی به نفع غیر مولدها دارد که این تورم زاست و معیشت مردم را تهدید می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۵    
یکی از اعضای شورای شهر یاسوج چگونگی انتخاب معاونان شهردار یاسوج را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۵    
وزیر بهداشت از سرمایه گذاری کره جنوبی در ایران در حوزه سلامت خبر داد و اعلام کرد که قرارداد ساخت سه بیمارستان در ایران با سرمایه گذاری کره جنوبی منعقد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۴۳    
در پی درج سوالاتی از سوی کاربران اینترنت در شبکه اجتماعی اینستاگرام، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شفاف سازی درخصوص مصوبه جدید اینترنت پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۸    
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دولت در چهار سال گذشته سعی کرد بخشی از عقب ماندگی مزد کارگران را با افزایش بیش از تورم جبران کند و امسال هم افزایش دستمزد کارگر بیش از تورم اعلامی بانک مرکزی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۲    
آیت الله سیداحمد خاتمی گفت: هیئت اندیشه ورز مجلس خبرگان اسفندماه امسال انتخاب می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۱    
یکی از مشاوران مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: دولت انحرافی محمود احمدی نژاد، آیت الله هاشمی رفسنجانی را در حصر ملاقات های خارجی قرار داده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۹    
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در امور فرودگاه ها با بیان اینکه فرودگاه دروازه ورود گردشگر به کشور است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۹    
در میان بی میلی بانک های بین المللی در ورود به بازار ایران، بزرگ ترین ایرلاین ایران احتمالا مجبور خواهد بود تا از بانک های داخلی برای تامین مالی خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ استفاده کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۹    
در پی فشارهای امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، مدیرعامل ایرباس قرار است تا آوریل 2019 (اسفند 97) پس از 14 سال از قدرت کناره گیری کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۶    
موج انتقادات کارشناس از بودجه 97 به حدی فراگیر شد که فرشاد مومنی (اقتصاددان اصلاح طلب) هم درخصوص آن اعلام کرد این بودجه بحران معیشت مردم را تشدید می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۶    
در هفتاد سال گذشته ناوگان خودروهای پلیس دچار تغییرات زیادی شده است و سراتو آخرین خودرویی است که از امروز وارد ناوگان پلیس می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۶    
محسن رضایی: برخی مسئولان،اشتباهی روی صندلی های ریاست نشسته اند،اشتباهی راننده شده اند و هرروز اتومبیل اقتصاد ما را به درودیوار می کوبند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۶    
ماموران پلیس امنیت موفق شدند 450 کیلوگرم گوشت خرس، گراز وحشی، الاغ و مرغ فاسد را کشف کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۶    
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در واکنش به درگیری عوامل شهربان با یک دستفروش از عزل دو فرد خاطی در این مورد خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۶    
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هشت درصد از انتصابات شهرداری تهران به بانوان اختصاص یافته است، گفت: انتصاب بانوان و جوانان در لایه های پایین تر مدیریتی افزایش خواهد یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
به دلیل آلودگی هوا مدارس شهر ارومیه فردا شنبه تعطیل است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز را پلمب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدارس تبریز روز شنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل و رئیس ستاد راهبری مهار فوران چاه 147 رگ سفید – 2 در شرکت ملی حفاری ایران از رسیدن حفاری نخستین حلقه چاه امدادی بوسیله دستگاه حفاری 93 فتح در این موقعیت به عمق دو هزار متری خبر داد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار گفت: برخی از صادرکنندگان که پسته را از طریق افغانستان صادر می کردند اکنون از دور خارج شده اند، چراکه مدتی است افغان ها به شهرهایی مانند رفسنجان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
یک مقام مسئول از معدوم شدن 11 میلیون قطعه مرغ بر اثر بیماری حاد تنفسی در کشور خبر داد و گفت: میانگین قیمت تخم مرغ درب مرغداری، به بیش از 6 هزار تومان رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تسری اجرای طرح LEZ به محدوده زوج و فرد علاوه بر محدوده طرح ترافیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر صنعت گفت: در صنعت دفاعی توانسته ایم موفق عمل کنیم، چون اولاً نیاز ملی بوده وثانیاً افرادی همچون شهید تهرانی مقدم به روی کار متمرکز شدند و در ثباتی مدیریتی توانستند کار را به نتیجه برسانند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۶    
کارت زرد مجلس تلنگری است که نمایندگان به وزرا می زنند تا در انجام وظایف محوله عملکرد بهتری داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۳    
برنامه ایران جمعه 24 آذرماه ساعت 21:00 در گفت و گو با علی اکبر ولایتی؛ مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۳    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران علویان با اشاره به اینکه شاخص های زیادی برای سطح زندگی وجود دارد، گفت: طبق یکی از شاخص های بین المللی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۳    
رئیس فراکسیون شوراها،مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی از برداشت 2 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در صورت تصویب خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۳    
نماینده جایکای ژاپن در ایران با بیان اینکه تاکید طرح های گردشگری بر اشتغالزایی است گفت: جایکا کمک می کند روستای گوران قشم موزه روباز لنج سازی داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۳    
وزیر امور خارجه گفت: هیچ گونه بازی با حقایق و مستندات (حقایق جایگزین و مستندات جایگزین) هم نمی تواند مباشرت ایالات متحده در جنایات جنگی را بپوشاند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۸    
مدیر سابق HSE شرکت ملی حفاری با اشاره به طولانی شدن مهار آتش چاه نفت 147 میدان رگ سفید گفت: خطاهای انسانی علت طولانی شدن مهار آتش شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۸    
سرپرست مرکز مبارزه با جرائم ملی سازمان یافته پلیس فتا گفت: فاز دوم طرح کوا (کودک و اینترنت ) از سال آینده آغاز می شود که در آن والدین و مربیان هم تحت آموزش قرار می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۹    
معاون سازمان امور مالیاتی از همکاری با اتاق بازرگانی ایران و قوه قضاییه برای ساماندهی و رفع معضل کارت های بازرگانی اجاره ای خبر داد و گفت: نتیجه این بررسی ها برای تصویب به دولت یا مجلس ارایه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۹    
وزیر آموزش وپرورش گفت: به دنبال جذب هزینه آموزش از مردم نیستیم چون پرداخت هزینه آموزش عمومی برعهده دولت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۶    
در حالی که پارلمان اروپا در قطعنامه ای بر ضرورت اجرای برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت تاکید کرد ، روزنامه صهیونستی جروزالم پست در گزارشی جهت دار و تحریف آمیز مدعی شد که پارلمان اروپا از ایران خواسته ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه مواضع ترامپ و پنتاگون درباره سوریه را نشان دهنده عدم درک آمریکایی ها از اوضاع واقعی سوریه و فریب جامعه بین المللی دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۰    
معاون منابع انسانی قوه قضائیه تاکید کرد: امروز هم در آزمون قضاوت کمتر از 30 هزار نفر شرکت کردند که مجموعا در سال 96 نزدیک 78 هزار نفر متقاضی در آزمون های ما شرکت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۷    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به تشریح ماهیت، شکل، رنگ، نحوه مصرف، علائم و قیمت ماده مخدر گُل و همچنین نقش خانواده ها در پیشگیری از گرایش نوجوانان و جوانان به مواد مخدر پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۱    
ماجرای اهدا پول به شیخ حسنعلی نخودکی، توسط امام زمان(عج) و برکات حاصل از این پول را در اینجا بخوانید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۱    
وزیر خارجه عربستان سعودی اذعان کرد که این کشور نقشه راهی برای برقراری روابط دیپلماتیک کامل با رژیم صهیونیستی تدوین کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۸    
براساس لایحه بودجه سال 97 در میان دانشگاه های بزرگ کشور دانشگاه صنعتی شیراز کمترین بودجه و دانشگاه تهران بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی، از احتمال اجرای افزایش نرخ حامل های انرژی در قالب بودجه سال آتی خبر داد و گفت: گرانی سوخت، لزوما مصرف را کاهش نمی دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اذعان به اینکه در مدیریت پرداخت سود سهام عدالت دچار ضعف و ناتوانی هستیم گفت: تعلق سود سهام به مشمولین قطعی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۵    
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: پرداخت وام به خبرنگاران طبق مصوبه قبلی شورا بوده و بر اساس اولویت وام به این افراد پرداخت خواهد شد و سپس پرونده های جدید برای پرداخت وام تشکیل خواهد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۲    
مشاور عالی رئیس جمهور گفت: انتقال آب از سواحل جنوب به مرکز کشور درست نیست و همین سیاست فولاد و تمدن اصفهان را نابود کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۹    
صندوق تأمین خسارات بدنی، صندوقی مستقلی است که هدف از تأسیس آن، حمایت از زیان دیدگانی است که به نحوی، امکان جبران خسارات از طریق بیمه را ندارند و زیان وارد بر آنها بلاجبران می ماند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۹    
رئیس هیات مدیره انجمن وارد کنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی گفت: مردم بدانند که طرح رجیستری قرار نیست باعث ایجاد انحصار یا گرانی شود، این طرح بازار موبایل ایران را سر و سامان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۶    
تولید مسکن در سه دهه اخیر به پایین ترین حد، تنزل یافته و در بسیاری از صنوف، ضرورت خروج از این بن بست، بیش از پیش احساس می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۱    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس، از بررسی پرونده مسکن مهر و همچنین شکایات واصله در خصوص آن در کمیسیون متبوعش در آینده نزدیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۸    
مرد اول سیاست روسیه از اقدامات اخیر فیفا در متهم کردن روسیه به کم کاری و بی نظمی در میزبانی جام جهانی به شدت انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت، در حال حاضر قرارداد ساخت سه بیمارستان با کره جنوبی منعقد شده و این فرصت خوبی برای کشور است تا با سرمایه گذاری بانک های کره ای اشتغالزایی کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۹    
اینکه دو هفته از اعلام نام بدهکاران کلان بانک سرمایه بگذرد،؛ آب از آب تکان نخورد و هیچ مسئولی هم در ارتباط با این موضوع اعلام نظر نکند، به هیچ عنوان از سوی افکار عمومی و جامعه پذیرفته نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۶    
عربستان سعودی در تجاوز به یمن جنایت های وحشتناک و تلخ زیادی را انجام داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۶    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از کاهش بودجه های فرهنگی به ویژه در حوزه های دینی و قرآنی گفت: متأسفانه دولت در این زمینه کوتاهی می کند و بعدها این کوتاهی باید با هزاران برابر هزینه جبران شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۰    
جدیدترین قیمت های ثبت شده بنزین در جهان نشان می دهد ایران پس از ونزوئلا، عربستان، ترکمنستان و الجزایر پنجمین بنزین ارزان دنیا را در جایگاه های سوخت عرضه می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با تشریح جلسه اخیر این هیئت، آخرین اخبار از پرونده اتهامات محمود صادقی به یک مرجع تقلید و سلفی بگیران مجلس را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۸    
فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس به این نتیجه رسیده است که با 70 درصد تخفیف برای تیم ملی از این شرکت لباس خریداری کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۹    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن به اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه ایران واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۶    
می گوییم اکانت فیک نه حساب کاربری جعلی ، چون بنا بر مقررات حاکم در کشورمان، همه حساب های کاربری ساخته شده در این دنیای مجازیِ خاص، غیرقانونی هستند و پایش که بیفتد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی دولت با اعلام اینکه سال آینده بطور قطع یارانه سه دهک افراد بی نیاز را قطع خواهیم کرد، گفت: برای ایجاد حدود یک میلیون فرصت شغلی نیاز به اصلاح قیمت حامل های انرژی در سال آینده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه بحث تحدید حدود دریای خزر به هیچ وجه نهایی نشده، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در مواضعش در این زمینه تجدیدنظری نداشته است
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۴    
گزارش مجمع جهانی اقتصاد از بهبود 23 پله ای ایران در شاخص نوآوری در میان کشورهای جهان خبر می دهد. در این رده بندی جایگاه کشور در مولفه جلوگیری از فرار مغزها ارتقا یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: آئین نامه مرتبط با غربالگری ژنتیک ازدواج تهیه و برای تصویب آن منتظر اعلام نهایی هیئت دولت هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۲    
تحلیلگر معروف جهان عرب به دلایل تشدید مواضع خصمانه آمریکا ضد ایران پرداخته و سه دلیل را در این زمینه بیان کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۹    
شهردار مشهد از مهم ترین معضلات کلان شهر مشهد سخن گفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۶    
شبکه خبری روسیا الیوم گزارش کرد: فرحان حق جانشین سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد پنجشنبه شب گفت، مدارک قاطعی دال بر مشخص شدن کشور سازنده موشک های شلیک شده از یمن به عربستان وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۶    
سازمان بهداشت جهانی در گزارش مشترکی با بانک جهانی اعلام کرد خدمات ضروری بهداشت خارج از دسترس حداقل نیمی از جمعیت جهان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۳    
برخی ارقام جداول هزینه و تملک دارایی های سرمایه ای لایحه بودجه 97 برخلاف ادعای شفافیت و انضباطی که رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته، غلط بوده و اختلاف فاحشی باهم دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان داعش را ساخته بودند که حصار امنی برای اسرائیل غاصب ایجاد شود اما به این هدف شوم خود نرسیدند و باعث شدند نفوذ عاطفی، سیاسی و نظامی ما در کل منطقه تعمیق شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۰    
لایحه بودجه 97 موجی از ناامیدی و ترس از رکود و گرانی در بازار ایجاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۷    
استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی: مساله اصلی نبود پژوهش نیست بلکه استفاده نکردن از تحقیقات و نظرات صاحب نظران است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۴    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 9 فیلم منتخب را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۱    
با گذشت 3 ماه از خبر رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر واریز 100 میلیارد تومان به حساب وزارت کار برای اجرای برنامه اشتغال، اطلاعات بدست آمده از عدم واریز این اعتبار حکایت دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۱    
یادداشت تفاهم همکاری های گمرکی ایران و تاجیکستان در حاشیه اجلاس فوق العاده شورای سازمان جهانی گمرک در بروکسل به امضای روسای کل گمرکات دو کشور رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه رییس جمهور از افزایش نرخ ارز بسیار مکدر است،گفت: مسافران ایرانی سالانه 9 میلیارد دلار ارز از کشور خارج می کنند که فشار زیادی به بازار ارز وارد می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۸    
معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه دو معبربان خاطی که به دستفروشان تعرض کرده بودند به دادگاه معرفی می شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۸    
متخصصان و کارشناسان محیط زیست دریافتند که چرا برخی از گونه های نادر منقرض می شوند، اما برخی دیگر باقی می مانند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر از تجهیز دفتر ژئو پارک زمین لغزش سیمره خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۵    
عربستان سعودی و امارات متحده عربی در راستای اجرای پروژه نفوذ در منطقه ساحل آفریقا به پرداخت بیش از 150 میلیون دلار کمک مالی به نیروهای موسوم به جی- 5 ساحل در قاره آفریقا متعهد شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۹    
استاندار مرکزی گفت: به منظور تامین آب مورد نیاز دهکده گل و گیاه محلات با صرف هزینه ای معادل 10 میلیارد ریال، 30 لیتر بر ثانیه آب از محل پساب به این دهکده منتقل و این پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۶    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: دریافت ورودیه به منطقه مرنجاب باید مطابق با خدمات ارائه شده باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۶    
فیلم های در جستجوی فریده و زنانی با گوشواره های باروتی با 7 عنوان نامزدی، پیشتاز فهرست فیلم های دریافت جایزه از بخش مسابقه ملی جشنواره بین المللی سینماحقیقت هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۳    
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با اشاره به اچ دی شدن شبکه های سیما این اقدام را در سال جاری عملی ندانست و بیان کرد که این کار نیاز به زمان زیادی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۵۷    
در پی وقوع زلزله؛ مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از آماده باش نیروهای امدادی در شوشتر خبر داد.
  • ۱