شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 11 آذر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 آذر 1396 شعار سال 2 آذر 1396 شعار سال 3 آذر 1396 شعار سال 4 آذر 1396 شعار سال 5 آذر 1396 شعار سال 6 آذر 1396 شعار سال 7 آذر 1396 شعار سال 8 آذر 1396 شعار سال 9 آذر 1396 شعار سال 10 آذر 1396 شعار سال 11 آذر 1396 شعار سال 12 آذر 1396 شعار سال 13 آذر 1396 شعار سال 14 آذر 1396 شعار سال 15 آذر 1396 شعار سال 16 آذر 1396 شعار سال 17 آذر 1396 شعار سال 18 آذر 1396 شعار سال 19 آذر 1396 شعار سال 20 آذر 1396 شعار سال 21 آذر 1396 شعار سال 22 آذر 1396 شعار سال 23 آذر 1396 شعار سال 24 آذر 1396 شعار سال 25 آذر 1396 شعار سال 26 آذر 1396 شعار سال 27 آذر 1396 شعار سال 28 آذر 1396 شعار سال 29 آذر 1396 شعار سال 30 آذر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۲۹    
رئیس آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو گفت: تمامی واحدهای تولیدی کشور اعم از دارو و غذا به سیستم LIMS متصل می شوند و مراحل آزمون هایی که صورت میگیرد می توانند مشاهده نمایند و از این طریق ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۵    
طی حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، علی باقرزاده همایی به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۲    
اگر هنگام سفر قصد رفتن به هتل را دارید، نکات مهمی است که بهتر است آنها را بدانید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۴۶    
زلزله 6.2 ریشتری دقایقی پیش هجدک در استان کرمان را لرزاند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۹    
در حالی که طبق گزارش بنیاد مسکن سه میلیون و 300 هزار خانه روستایی با کوچکترین زلزله ایی به کلی تخریب می شود؛ در پنج سال اخیر صرفا 200 هزار خانه روستایی بازسازی شد!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۲    
اوایل آبان ماه، نخستین قرارداد فروش گاز طبیعی برای تولید گاز مایع شده(LNG) صادراتی بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت IFLNG (شرکتی تحت مالکیت شرکت هملا نروژ) منعقد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۶    
دانشگاه تهران در خصوص جذب اعضای هیات علمی که محل خدمت خود را این دانشگاه انتخاب کرده اند، اطلاعیه ای صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۱:۱۰    
آزمون مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97 از امروز(پنج شنبه 16 آذر) خبر داد و گفت: این آزمون روزهای 6 و 7 اردیبهشت 97 برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۵۴    
مهم ترین برنامه های دولت در سال جاری حفظ ثبات اقتصادی کشور، استفاده گسترده از ظرفیت های بخش خصوصی و تعاونی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۶    
وقتی می خواهیم چیزی را بطور رسمی به کسی بگوئیم به نحوی که بعدا بتوانیم ثابت کنیم که متن مورد نظر را به او گفته ایم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۳    
گردوغبار در مناطق بیابانی و صحراها یک فرآیند طبیعی است امروزه به دلیل سوء تدبیر داخلی و منطقه ای در بخشی از کشور بویژه استان خوزستان به بحرانی ملی تبدیل شده و زندگی را بر مردمان منطقه سخت و طاقت فرسا ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۰    
فرماندار املش از تخصیص 70 میلیون تومان برای تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی املش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار تاکسی این شهرستان هوشمند شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۳    
طی احکامی از سوی مسعود نصرتی، شهردار رشت، انتصابات جدید شهرداری رشت صورت گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۳    
بیکاری باعث مهاجرت مردم روستاها به شهرها می شود.از اینرو تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان برای جلوگیری از مهاجرت موثر است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۳    
یک هزار و 500 واحد تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت | اگر تک تک مردم جامعه کیفیت کار خود را در جایی که فعالیت می کنند ارتقا ندهند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی اسماعیل جلیلی را به عنوان معاون جدید امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۷    
در حالی که ماه ها پیش تعرفه ارتباط با برخی سایتهای پرمراجعه ایرانی نیم بها شد، اما واقعاً مشخص نبود، چرا دولت این سایتها را به صورت گزینشی انتخاب کرده، امروز وزیر ارتباطات این بی عدالتی را پذیرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۱    
دهقان فداکار، چهره آشنای دهه شصتی ها دار فانی را وداع گفت، تصاویری از محل زندگی او را مشاهده می کنید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۱    
جزییاتی از پرونده روانپزشکی محمد رضا پهلوی و پسرش در سیا در رابطه با دوره های افسردگی شاه، آیا هیچ گاه آنقدر شدید بوده است که به طور چشمگیری با کار رهبری وی تداخل داشته باشد؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۰:۴۷    
چگونه از چک بی محل شکایت کنیم؟ کارشناسان وکیل آنلاین پاسخ این پرسش را داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: در هشت ماه نخست امسال افراد 58 هزار و 267 نفر خون اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد رشد داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۶    
قرارمان برای دیدار با خانواده شهیدی از لشکر زینبیون در مسجد جمکران فراهم می شود. ساعتی به انتظار می نشینم تا خانواده شهید ثاقب حیدر از راه برسند. وقتی از دور می بینمشان دلم برای غربت زینبیون می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۳    
با ابلاغ اسحاق جهانگیری، مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی 368 ردیف تعرفه همراه با حذف، ایجاد و اصلاح شرح ردیف تعرفه ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مردم با سود سهام عدالت نمی توانند چند نان سنگک بخرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۱    
رئیس جمهور پیشین یمن اعلام کرد در صورت لغو محاصره یمن و توقف حملات ائتلاف عربی آماده گشایش صفحه جدید در روابط با عربستان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۵    
بانک های دولتی و خصوصی مشترکا تصمیم گرفتند هزینه چاپ سررسید 1397 را برای بازسازی خسارات ناشی از زلزله کرمانشاه هزینه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۵    
استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز بار سنگینی از ترددهای ملی را متحمل می شود، خواستار توجه بیشتر به این استان شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۵    
تشکل های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان در نامه ای خطاب به وزیر علوم اعلام کردند: به شما پیشنهاد می دهیم با اصلاح روند اتخاذ شده در جلسه دیدار رئیس جمهور با دانشجویان لااقل برای این وزارتخانه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۵    
معاون اقتصادی وزیر کشور برای شرکت در دومین نشست کمیته مشترک اقتصادی و ترانزیت ایران و افغانستان، عازم کابل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۲    
حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه اینگونه استخدام ها بر طبق سناریویی از پیش تعیین شده اند گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۲    
دانشجویان سیستانی در حرکتی اعتراضی با ماسک در مراسم سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه زابل حاضر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۲    
بهانه افزایش قیمت میوه از عرضه کنندگان آن با رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال اخذ عوارض از انتقال میوه و تره بار به خارج از استان گرفته شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۲    
لاریجانی گفت: مجلس برای کمک به مردم و برداشتن فشار از روی مردم وقت زیادی صرف کرده است و این روند ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۲    
دادستان های هلند می گویند نتایج کالبدشکافی از جسد اسلوبودان پرالیاک، سیاست مدار بوسنیایی که در دادگاه پس از شنیدن حکم محکومیت خود جام زهر سرکشیده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۹    
گاها مشاهده می شود برخی مسئولین با رفتارهای به دور از شأن باعث هدررفت منابع مالی و بیت المال می شوند و متاسفانه در لج بازی میان شهردار شهر دستنا و مسئول امور آب منطقه شهرستان کیار شاهد نوعی از حیف و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۴    
اگرچه دراین سال ها ظاهرا میان احمدی نژاد و حسن خمینی روابط دوستانه ای وجود نداشت اما شواهد حکایت از آن دارد که در پشت پرده، میان این دو معامله ای وجود دارد که درباره آن سکوت کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۸    
حفاری های علمی باستان شناسی عمل جراحی زمین است، براین اساس دروازه تل آجری می تواند با پوشش حفاظتی سقف برای سالیان متمادی از گزند باد و باران مصون بماند زیرا از آن دروازه باشکوه و بزرگ دوره هخامنشی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
شخصیت های فرهنگی و سیاسی جهان درباره نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی دیدگاه های متفاوت و جالب توجه ای داشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۰    
آمریکا ، روسیه ، انگلستان و چین کشورهایی هستند که از ماده اتوفیول برای به حرکت درآوردن اژدرهای خود استفاده می کنند و اکنون، نیروی دریایی ایران نیز به این باشگاه خاص پیوسته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش 21 درصد تولید اتومبیل سواری طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
رئیس فدراسیون کشتی کشورمان پس از واکنش اتحادیه جهانی به پرونده علیرضا کریمی در آستانه احضار به مقر این اتحادیه و ارائه توضیحات قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت:مرتکبین جرم سیاسی با عنوان مجرمانه "اقدام علیه امنیت ملی" محاکمه می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
پژوهشگر مسائل بین المللی، بسترهای صدور دو نامه امام خامنه ای خطاب به جوانان غربی را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
بر اساس اعلام سامانه اطلاع رسانی دانشکده مهندسی نفت آبادان به دانشجویان، این دانشکده تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
ورود غیرقانونی پسماندهای عفونی بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج به رودحانه بشار موجب نابودی اکوسیستم زیست محیطی و مشکلات بهداشتی درمانی برای ساکنین این منطقه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
حکایت سرکیسه کردن شهروندان یاسوجی توسط یک نمایندگی لغو امتیاز شده شرکت سایپا در یاسوج همچنان ادامه دارد و شهروندان یاسوجی از اینکه افراد بیشتری توسط این نمایندگی قلابی در دام بیفتند نگران هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است با توجه به نبود زیرساخت های مناسب از جمله هنرستان، مدارس فنی و حرفه ای و حتی مدرسان فنی و... نمی توان به تحقق برنامه ششم در این خصوص امید بست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
تهران را همه با امکاناتش می شناسند شایدبه همین دلیل است مدارس فرسوده و ناامنش جدی گرفته نمی شوند، پایتخت ایران دارای 700 مدرسه فرسوده و ناامن است که باید همچنان پابرجابایستند و پذیرای دانش آموزان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با آغاز هفته وحدت در برنامه تلویزیونی زنده باد زندگی حضور یافت و گفت: برنامه بیمه فراگیر اجتماعی را با جدیت دنبال می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
رییس سازمان فروش اموال مازاد بانک ها از برگزاری چهار مزایده برای فروش اموال مازاد بانک های رفاه کارگران، ملی، سپه ومزایده مشترک اموال بانک های کشاورزی، صنعت و معدن و توسعه صادرات تا 15دی ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
محمود صادقی نماینده تهران لیست بدهکاران دانه درشت بانک سرمایه را افشا کرد که در این لیست نام انصاری ها و هدایتی دیده می شود. بدهی این افراد رقمی حدود شش هزار و 900 میلیارد تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۶    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد در هشت ماهه امسال صادرات غیرنفتی این کشور در مقایسه با آمار هشت ماهه سال گذشته 300 میلیون دلار کاهش نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۳    
رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران از بورسیه بیش از 1374 دانشجو در این بنیاد خبر داد و گفت: دانشجویانی که از نظر مالی بی بضاعت هستند، مورد حمایت مالی بنیاد حامیان دانشگاه تهران قرار می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۳    
دومین فیلم بلند شهرام مکری هجوم مدتی است که در گروه سینمایی هنر و تجربه ارکان می شود؛ فیلمی که مثل ساخته پیشین او از سنت های مرسوم سینمای ایران تبعیت نمی کند و اتفاقا مخاطبان بسیاری را با خود همراه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۳    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر عدم همسویی هلال احمر درامدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور، گفت: بنیاد شهید عملکرد قابل قبولی در ارایه خدمات به جامعه هدف خود در این بحران نداشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۵    
منصور غلامی، وزیر علوم درباره سخنرانی 100 نفر از اصولگرایان برای روز دانشجو در دانشگاه آزاد گفت: چنین کارهای معقول نیست. معتقدم نباید برای دانشجویان دانشگاه آزاد محدودیت وجود داشته باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۵    
دانش آموختگان دانشگاه نفت در اعتراض به عدم توجه وزارت نفت به حکم دیوان عدالت مقابل "نهاد ریاست جمهوری" تجمع کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۵    
تشکل های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان در بیانیه ای اعلام کردند: نحوه برگزاری جلسه فرمایشی روحانی در دانشگاه سیستان و بلوچستان را اهانت به بیش از چهار میلیون دانشجو می دانیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۳۸    
لوئیس فیلیپ مادریا کائریو فیگو ، مرد طلایی فوتبال پرتغال و ستاره سال های پیشتر بارسلونا و مادرید اسپانیا به ایران آمد، در یک برنامه تلویزیونی پرمخاطب حضور پیدا کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۶:۵۳    
براساس تفاهم نامه ای بین معاونت اموزش ناجا با نهاد کتابخانه های کشور سربازان وظیفه که دارای مدرک تحصیلی در رشته کتابداری هستند برای خدمت به کتابخانه های عمومی معرفی می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۳۲    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از پیگیری طرح تبدیل اصفهان به عنوان شهر گردشگر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۲    
استاندار قم گفت: باید کارگروهی از دستگاه های مختلف استان برای تحلیل و بررسی نتایج حاصل از سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 تشکیل شود تا آمارها و اطلاعات به دست آمده در برنامه ریزی های استانی مورد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۹    
استاندار هرمزگان با بیان اینکه خیرین هرمزگانی در کنار سپاه و کمیته امداد استان به بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۸    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: اقتصاد مقاومتی در منطقه ی آزاد ارس مشهود است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار در بخش شمالی دریای عمان به دلیل بهره مندی از موقعیت استراتژیک جهت ترانشیپ و ترانزیت کالاهای بنادر حوزه خلیج فارس و افغانستان و آسیای میانه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۸    
طی حکمی از سوی رییس جهاد دانشگاهی مهندس علیرضا زجاجی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: طرح ضربتی رفع تخلفات شهری به ویژه جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی در قم از سه ماه پیش در حال اجرا است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
استاندار لرستان تاکید کرد: در بحث ساخت و سازهای شخصی نظام مهندسی محکم تر و دقیق تر پای کار باشد و با کسانی که در مجموعه خوب کار نمی کنند باید برخورد شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: گرگان ویژگی های منحصر به فردی دارد ولی هنوز نتوانسته ایم آن را به خوبی به کشور معرفی کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به رشد ساخت و سازها در روستای مهریان، اجرای اصلاح و بهسازی شبکه برق در این منطقه و سایر مناطق استان عملیاتی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۱    
استاندار گیلان بر ضرورت جذب کامل اعتبارات یارانه ای در نظر گرفته شده برای گیلان در بخش اشتغالزایی تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۱    
معاون اجتماعی دادگستری البرز با انتقاد از نظارت ضعیف سازمان استاندارد بر کیفیت محصولات تولید داخل گفت: این نظارت ضعیف باعث شده برخی با تولیدات با کیفیت پایین، اعتماد به محصولات ایرانی را از بین ببرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۱    
کارشناسان امنیتی و مدافعان جامعه مدنی میگویند که نبود شفافیت و مشخص نبودن نحوه اجرای طرح جامع تشخیص مردم از روی تصویر دیجیتالی باعث خواهد شد مشکلات فراوانی در این زمینه به وجود آید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۲    
زنگنه: قرار است ظرف یک ماه آینده ایران و عمان، تیم هایی را مشخص کنند تا بعد از انجام کارهای کارشناسی در جلسه وزیران، یک ماه دیگر، وارد فاز عملیاتی قرارداد شویم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۲    
یش از 5سال از آبگیری سد گتوند می گذرد اما هنوز معضل شوری آب این سد کشاورزی خوزستان را تهدید می کند. این مطالبه ای است که با روی کار آمدن دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۹    
بررسی سه نمای بخش صنعت از بازار کار در نیمه نخست سال جاری، بیانگر رشد بیش از 16 درصدی اشتغال ایجاد شده در این دوره زمانی است؛ رشدی که باتوجه به آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۶    
طی یک دهه گذشته تغییر مدیران عامل شرکت های خودروساز با حاشیه هایی همراه بوده است؛ این حاشیه ها از مقاومت مدیران مذکور در برابر حکم عزل خود آغاز می شود و تا مرحله معارفه مدیرعامل جدید ادامه پیدا می ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۷    
صنعت خودروسازی ایران در دهه 40 شمسی و تقریبا همزمان با کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد. در استراتژی صنعتی آن دوران پیش بینی توسعه این صنعت برای دو دهه بعد از آن دیده شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۲    
شورای مرکزی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با ارسال نامه ای به وزیر علوم ضمن اعتراض به نحوه برگزاری مراسم روزدانشجو خواستار برگزاری جلسه ای با حضور رییس جمهور و نمایندگان دانشجویان برای بیان دیدگاه های خود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۹    
نخست وزیر روسیه تاکید کرد، اکنون و بعد از توافق هسته ای با ایران، هیچ مانعی برای عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
بازنشستگی به معنی کناره گیری از ادامه شغل در اثر بالا بودن سن و گاه در پی بیماری و ازکارافتادگی است. شخص بازنشسته تا زمانی که زنده است شخصاً از حقوق بازنشستگی استفاده می کند و پس از مرگش بازماندگانش ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۳    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گزارش های اخیر منتشر شده مبنی بر اینکه کاخ سفید به دنبال برکناری رکس تیلرسون از وزارت خارجه و جانشینی مایک پامپئو، رئیس سازمان سیاست را اخبار جعلی خواند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۳    
رئیس مجمع واردکنندگان موبایل از افزایش 89 درصدی واردات گوشی پس از اعلام طرح رجیستری خبر داد و گفت: بازار ایران سالانه به 12 میلیون گوشی نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۰    
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: رییس جمهور، استان سیستان و بلوچستان را سرزمین اسطوره ها و در همیشه تاریخ، حافظ مرزهای ایران برشمرد و با بیان اینکه همه مذاهب از درخت تنومند اسلام ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
رئیس سازمان فضایی ایران از راه اندازی 15 سامانه مرتبط با فناوری فضایی کشور خبر داد و گفت: تلاش این است که توانمندی های فناوری فضایی در زندگی روزمره مردم کاربردی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، وحدت و انسجام را به عنوان تنها راه مقابله در برابر تفرقه افکنی های دشمنان دانست و بر هوشیاری و شناخت دقیق امت اسلامی در این مسیر تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
بیش از 90 روز از آغاز به کار نجفی می گذرد، هنوز شهردار تهران هیچ رویکرد مشخصی در اداره شهر ندارد. پروژه ها متوقف شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
کار خداست که چهره واقعی افرادی که به مدت هشت سال هرچه خواستند گفتند و هر کاری خواستند کردند و آبروی انسان ها برایشان اهمیتی نداشت و سرنوشت کشور و ملت هم برایشان مهم نبود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۴    
بخشی از جامعه آقای کافو را مقصر قرار گرفتن ایران در گروه مرگ می دانند. آنها به سراغ بهترین روش از نظر خود برای نشان دادن مقصر بودن کافو رفتند، فحش دادن
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۴    
استفاده از شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام برای پیشبرد کسب و کارها و مشاغل مختلف روز به روز در حال افزایش است و به تازگی رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
روند رسیدگی به پرونده علیرضا کریمی در کمیته حقوقی و اخلاق اتحادیه جهانی کشتی، به گونه ای است که گفته می شود پای شیطنت برخی افراد داخلی و خارجی در میان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از منابع آگاه اعلام کرد : سامانه های ضدهوایی سوریه با موشک های اسرائیلی شلیک شده به سوی یک پایگاه نظامی در حومه دمشق مقابله و دو فروند از آن ها را منهدم کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد پرداخت یارانه داروهای بیماریهای خاص و صعب العلاج همچنان مانند گذشته ادامه دارد و قطع نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۸    
پس در سطحی کلان تر نمی تواند آسیبی به ساختار نظام بزند و نهادهای رسمی را از کار بیندازد. احمدی نژاد چون گوی فولادی است که از آن برای تخریب ساختمان های فرسوده استفاده می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۸    
رییس بانک مرکزی فرانسه، روز جمعه پس از نوسانات تجاری اخیر گفت که بیت کوین یک سرمایه خیالی است و افرادی که در آن سرمایه گذاری می کنند، ریسک آن به عهده خودشان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۵    
رئیس هیئت سوریه در مذاکرات ژنو8 تأکید کرد که فرستاده سازمان ملل به سوریه در این دور از مذاکرات مرتکب اشتباهات زیادی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح الحاق یک تبصره به ماده 353 قانون آیین دادرسی کیفری(جلسات متهمان جرائم اقتصادی به صورت علنی برگزار و نام متهمان این جرائم در صورت تشخیص دادگاه منتشر شود) خلاف شرع و قانون ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۸    
مجتبی ذوالنوری عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: احمدی نژاد خود را در حالتی قرار داده است که گویا روانگردان مصرف کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۸    
خانواده از آن جهت که اصلی ترین نهاد تربیت و پرورش نسل های آینده به شمار می رود، خود نیازمند مراقبت های ویژه ای است که غفلت از آن ها موجب بروز بی ثباتی و تزلزل پایه های این نهاد ارزشمند می شود.