جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 6 آذر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 آذر 1396 شعار سال 2 آذر 1396 شعار سال 3 آذر 1396 شعار سال 4 آذر 1396 شعار سال 5 آذر 1396 شعار سال 6 آذر 1396 شعار سال 7 آذر 1396 شعار سال 8 آذر 1396 شعار سال 9 آذر 1396 شعار سال 10 آذر 1396 شعار سال 11 آذر 1396 شعار سال 12 آذر 1396 شعار سال 13 آذر 1396 شعار سال 14 آذر 1396 شعار سال 15 آذر 1396 شعار سال 16 آذر 1396 شعار سال 17 آذر 1396 شعار سال 18 آذر 1396 شعار سال 19 آذر 1396 شعار سال 20 آذر 1396 شعار سال 21 آذر 1396 شعار سال 22 آذر 1396 شعار سال 23 آذر 1396 شعار سال 24 آذر 1396 شعار سال 25 آذر 1396 شعار سال 26 آذر 1396 شعار سال 27 آذر 1396 شعار سال 28 آذر 1396 شعار سال 29 آذر 1396 شعار سال 30 آذر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۰۲    
در حالی مسئولین دستگاه قضا از نظارت جدی بر عملکرد مراکز درمانی خبر می دهند که نظارت بر اماکن بهداشتی درمانی از اهمیت به سزایی برخوردار است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: بر اساس آمارهای مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران استان البرز با ایجاد 939 کسب و کار اینترنتی در رتبه ششم کشوری قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به حمله نافرجام به باشگاه و آتش زدن ساختمان پرسپولیس گفت که نیروهای انتظامی پیگیر حادثه است تا ماجرا دقیق روشن شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۲    
تأثیر زلزله های خفیف بر فعال شدن گسل های پایتخت عضو هیات علمی پژوهشگاه مهندسی زلزله با اشاره به وقوع زمین لرزه دو ریشتری اطراف تهران گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲    
در فضای روانی نامناسبی که مردم لرستان همچنان درگیر اختلاس در شهرداری و دستگیری برخی از متخلفین هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی درباره اظهارات یک نماینده مجلس در مورد دیدارش با یکی از سران فتنه گفت: در جواب همه کسانی که از بنده در مورد اصل موضوع سوال کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۷    
حجم ریزش های جوی در آبان ماه سال جاری در تهران نسبت به سال آبی گذشته کاهش 92 درصدی را نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۱    
اعضای تیم تحقیق وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان رقم تخلفات را 14 هزار میلیارد تومان اعلام کرده اند از سوی دیگر دولت بیش از 900 میلیارد تومان به این صندوق بدهی دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۷    
صادرات فرانسه به ایران در نه ماهه سال جاری میلادی از صادرات 12 ماهه سال های 2012 تا 2016 فراتر رفت و به یک میلیارد و 53 میلیون یورو رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۴    
عاملان حمله نافرجام به باشگاه پرسپولیس که طی آن درب ورودی باشگاه به آتش کشیده شده بود، مشخص شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۹    
حقوق اداری به عنوان شاخه ای از حقوق عمومی داخلی، به مجموعه قواعد حقوقی اطلاق می شود که حقوق و تکالیف سازمان های اداری دولت، به خصوص سازمان های اجرایی آن و روابط آن ها با مردم را تعیین می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۸    
یکی از مشکلات حوزه سلامت ایران،ضعف کارشناسی و نگاه های اقتصادی سازمانهای بیمه گر است که پول را بر سلامت جامعه ترجیح می دهند و چند وقتی است نوعی داروی ایرانی با بی مهری بیمه ها مواجه شده است و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۸    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر پرداخت 10 درصدی مالیات تاکید کرد و گفت: قاچاق کالا، واردات و رانت بزرگ ترین مانع در مسیر تولیدکنندگان ایرانی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۸    
آیت الله هاشمی در خاطرات روزانه پنج آذر سال 1368، نظرش را درباره سیدابراهیم رئیسی نوشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۵    
داوود هرمیداس باوند یکی از افرادی است که در بخش مهمی از تاریخ معاصر کشور زندگی کرده است. او حوادث مهمی مانند کودتای 28مرداد در دوران جوانی و تنگناهای پس از آن را به چشم دیده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۲    
تازه ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی هشت ماهه سال جاری حاکی از تراز تجاری منفی چهار میلیارد دلاری برای ایران، افزایش صادرات به عراق و چین و کاهش صادرات به امارات متحده عربی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۲    
در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و بازی کردن این بازیکن با شناسنامه برادر کوچکترش منتشر شد که خود بیرانوند و وکیلش آن را رد کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۷    
وکیل جمعی از شاکیان تامین اجتماعی از محکومیت خود به 10 ماه زندان و شلاق با شکایت سعید مرتضوی خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۹    
استاد گفتند: چنانکه در قرآن آمده است، روز شنبه برای یهود روز تعطیل بود و آنان در آن روز مجاز به فعالیت نبودند ولی چنانکه در قرآن نیز آمده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۶    
دفتر بازرسی ویژه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۰    
در گزارش سالانه موسسه گالوپ 2017، طی یک پژوهش از 142 کشور اعلام کرد، مردم ایران، عراق و سودان جنوبی به ترتیب عصبانی ترین مردم جهانند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت هم افزایی راهبردی نیروی دریایی ارتش و سپاه در تضمین قدرت دریایی کشور گفت: قدرت دریایی ایران منادی صلح و دوستی ملت ها است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارائه گزارشی از اقدامات این کمیته برای زلزله زدگان کرمانشاه تا امروز ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۹    
در سال های گذشته شاخص بورس مورد دستکاری مدیریتی بازار سرمایه قرار گرفته و شاخص قابل اطمینانی برای پویایی حوزه های بازار سرمایه نبوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۹    
آن هایی که ورزش قهرمانی را می شناسند، می دانند برای یک قهرمان و برای تیم ملی هر کشوری، کسب نتیجه در مسابقات اصلی یعنی همه چیز
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۹    
نخستین باشگاه ورزشی ویژه بانوان دیابتی با همکاری انجمن دیابت نوید سلامت پورسینا همدان و با هدف ترغیب بانوان دیابتی به ورزش و تقویت سلامت آن ها در همدان راه اندازی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۹    
پیکر جاوید جهانگیری پس از وداع در ورزشگاه تختی لاهیجان از مقابل بیمارستان شفای این شهر به سمت آقاسیدمحمد یمنی تشییع و در آرامستان آقامیرشهید به خاک سپرده شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۹    
مشکلات قند خون آنقدر افزایش یافته که تبدیل به مساله ای عادی شده است. با این حال چون این مشکل به شدت شایع است، نباید آن را طبیعی انگاشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۴    
سازمان عفو بین الملل روز دوشنبه از دولت یونان خواست فروش صدها هزار گلوله توپ به عربستان را لغو کند چراکه امکان استفاده این سلاح ها علیه شهروندان یمنی دور از ذهن نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۱    
معاون اول رئیس جمهوری حضور خود با کفش در چادر محل سکونت زلزله زدگان را اتفاقی ناخواسته خواند و بابت آن عذرخواهی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۳    
در جریان سفر هیات بانکی به مناطق زلزله زده به دستور رئیس کل بانک مرکزی، مقرر شد کمیته ای به ریاست معاون نظارتی بانک مرکزی و با حضور رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و رئیس کانون بانک های خصوصی برای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۴    
سخنگوی دولت گفت: کمک بلاعوض دولت در صورتی پرداخت خواهد شد که زلزله زده ها کانکس نگیرند. چون کمک بلاعوض برای اسکان موقت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۱    
برخورد با مدعیان طب و افرادی که در امر پزشکی دخالت غیرمجاز می کنند، آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۸    
شرکت مالک مجله آمریکایی تایم به قیمت دو میلیارد و هشتصد میلیون دلار به گروه انتشاراتی مردیت فروخته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۸    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از پرونده سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از تبرئه سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی شوکه شده است، گفت: امیدوارم که رئیس قوه قضائیه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۴    
وزیر نیرو در سفر به استان کرمانشاه و در حاشیه بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده، با تاکید بر اینکه آب و برق نقاط غرب کشور دارای وضعیت پایداری است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حل مشکلات و معضلات بخش فرهنگ و هنر استان کردستان یکی از اولویت های ماست و دولت دوازدهم توجه ویژه ای به این مهم خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۰۰    
نخست وزیر لبنان مدعی شد که حزب الله در امور همه کشورهای عربی دخالت دارد و ما خواستار بی طرفی آن در درگیری های منطقه هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۰۰    
مدیرعامل نگین خودرو در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران از ورود نسل جدید رنو مگان و رنو داستر به ایران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۰:۳۴    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان گفت:بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی عرصه سلامت باکمک سپاه نینوای گلستان و بسیج جامعه پزشکی در منطقه محروم گمیشان راه اندازی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۶    
کره شمالی اعلام کرد نیازی نیست دیگر کشور ها وحشتی از تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ داشته باشند، زیرا آن ها فقط برای مقابله با آمریکا ساخته می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۳    
آنگلا مرکل برای اجتناب از تکرار انتخابات پارلمانی در آلمان، ائتلاف با حزب سوسیال دموکرات را برای تشکیل دولت پذیرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۳    
استاندار ایلام بر لزوم تدوین سند راهبردی علم و فناوری استان ایلام تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۴    
شهردار آبدان گفت: مردم ایران اسلامی هیچ گاه نقش آفرینی بسیج در صحنه های مختلف را فراموش نمی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۱    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد از اختصاص20 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشور خبر داد و گفت: سهم استان یزد از این میزان 270 میلیارد تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: 23 فقره تخلف شکار و صید در آبان ماه سال جاری در استان گلستان کشف و متخلفلن دستگیر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اتمام پروژه های راهسازی استان مرکزی در گرو تامین اعتبار لازم است و باید درصد تخصیص اعتبارات درن ظر گرفته شده افزایش یابد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۷    
در نهم ربیع الاول اتفاقی افتاده است به نام آغاز امامت مهدی موعود(ع) که هم تشیع و هم تسنن بر اصل داستان این نکته یعنی امام عصر اتفاق نظر دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۷    
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از ورود 180هزار تن برنج قاچاق از دُبی به کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۴    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بودجه 97 باید براساس عملکرد بودجه های سال های قبل تدوین شود. ما نباید بودجه ای بنویسیم که دارای انحراف باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۹    
معاون اول رییس جمهور در جمع مردم زلزله زده شهر ازگله خطاب به آنان گفت: دولت تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا آثار زلزله را از زندگی مردم برطرف کرده و مشکلات آنان را کاهش دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۹    
مدیرعامل فرابورس از پذیرش سه صندوق سرمایه گذاری جسورانه به ارزش 120 میلیارد تومان خبر داد و گفت: موافقت اصولی 7 صندوق جسورانه با سرمایه 170 میلیارد تومان نیز دریافت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۶    
سفیر کشورمان در ارمنستان از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در نشست اقتصادی ایروان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۶    
نخست وزیر لبنان با بیان اینکه قدرت حزب الله از سلاحش است که از ایران به آن می رسد، گفت، در خصوص خلع سلاح حزب الله ما قادر نیستیم کاری کنیم و این مسئله نیازمند راهکاری منطقه ای است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۳    
دولت برای سال آینده حقوق کارکنان خود را تا دو میلیون تومان از مالیات معاف کرد، این معافیت برای سال جاری نیز در جریان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۷    
وقتی پای بیت کوین، که امسال قیمت آن بیش از 7 برابر شده است در میان باشد، همیشه با اظهارنظرهای سرسختانه ای روبرو هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۸    
خلفای عباسی از هرگونه اعمال فشار و محدودیت نسبت به امامان دریغ نمی کردند و این فشارها در عصر امام جواد و امام هادی و امام عسکری در سامرا به اوج خود رسید ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۸    
وزیر خارجه و رهبر فعلی میانمار به عنوان برنده جایزه بین المللی "اسلام هراسی" در سال 2017 میلادی معرفی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۸    
رئیس میزعراق در سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به رو به پایان بودن دوره یک ساله معافیت ثبت داروی ایرانی در عراق از احتمال توقف صادرات داروی ایران به این کشور در صورت عدم تمدید این دوره خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۵    
وزارت نفت سعی کرده است با تفسیر بسیار دور از بند (الف) ماده (1) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) که مربوط به نرخ گذاری حامل های انرژی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۲    
جمع کثیری از فارغ التحصیلان و دانش آموختگان دانشگاه های دولتی و آزاد سراسر کشور به همراه دانشجویان دانشگاه صنعت نفت از هفته گذشته با انتشار بیانیه، تجمع ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۰    
زوجین تهرانی برای دریافت وام 110 میلیون تومانی وام مسکن که شامل 100 میلیون وام مسکن و 10 میلیون وام جعاله می شود که باید تعداد 220 برگه اوراق به ارزش حدود 17 میلیون تومان خریداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۷    
مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد از عملکرد شورای عالی فضایی در دولت یازدهم، اعلام کرد که برخلاف اساسنامه، این شورا از بدو تشکیل (سال 83) تاکنون در مجموع 3 جلسه داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۱    
یک کارشناس بازار سرمایه با بررسی دلایل شکسته شدن رکورد شاخص بورس گفت:شاخص ملاک سرمایه گذاری در بورس نیست و این که شاخص از رشد قابل توجهی برخوردار شده نمی تواند ملاک مناسبی برای ورود به بازار سهام و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۱    
نانسی پلوسی با انتقاد از تعدی های جنسی ترامپ علیه زنان، گفت: انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور سیل این اتهام زنی ها علیه مقامات آمریکایی را به راه انداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۸    
نیروهای عراقی بخش نخست از مرحله دوم عملیات آزادسازی صحرای غربی این کشور را به پایان رساندند و موفق شدند 175 روستا را از داعش پاک کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۸    
خودروسازان ایرانی این روزها در حالی از محصولات مشترک با شرکت های خارجی رونمایی می کنند که توجه چندانی به داخلی سازی قطعات این خودروها نمی شود و حتی وزارت صنعت که الزام به آغاز داخلی سازی 40 درصدی را ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:رویکرد کاهش هزینه ها و حرکت به سمت بودجه ریزی عملیاتی و مدیریت هزینه های کلان کشور در لایحه بودجه سال 97 مدنظر قرار داده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۵    
ائتلاف 14 فوریه بحرین خواستار تظاهرات شهروندان این کشور در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۵    
سازمان بیمه سلامت ایران با رد خبرهای منتشره در فضای مجازی مبنی بر دریافت حق بیمه از بیمه شدگان رایگان، گفت: هیچگونه تغییری در بیمه رایگان این سازمان صورت نگرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۵    
یک رسانه آلمانی با انتشار گزارشی از ائتلاف به اصطلاح اسلامی عربستان علیه تروریسم، معتقد است این ائتلاف در حقیقت علیه ایران و برای مبارزه با اثرگذاری تهران بر منطقه تشکیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۵    
دانشمندان دانشگاه دوک با همکاری محققان دانشگاه اوهایو به دنبال ایجاد فرم های ضدهک با استفاده از رمزنگاری کوانتومی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۳۲    
رئیس کمیسیون صنایع گفت: اگر کار عمرانی صورت نگیرد و طلب پیمانکاران پرداخت نشود خود به خود پروژه های عمرانی تعطیل خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور از طرح موضوع سپنتا نیکنام در جلسات اخیر سران قوا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۶    
در پی حذف پوشش بیمه ای یکی از داروهای بیماران پوکی استخوان، رییس سازمان غذا و دارو توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که طبق بررسی های شورای عالی بیمه این دارو اثربخشی مناسبی نسبت به هزینه های بالایش نداشته ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۶    
شرایط بوکس ایران این روزها چندان خوب نیست و روزهای پر تنشی را در این ورزش شاهد هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۶    
معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا قول داده پس از پایان نبرد با داعش، سلاح کُردها در سوریه را جمع آوری خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۶    
اگر تا همین یک ماه پیش، موارد مصرف کانکس های پیش ساخته به استفاده در کارگاه های عمرانی و صنعتی و نیز برخی مصارف تفریحی معطوف بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۳    
جریان تغییرات مبادله چک در شبکه بانکی از برگشت چک های برگشتی به روال رو به رشد قبلی حکایت دارد. روند رو به رشد چک های برگشتی در حالی در شهریورماه متوقف و با کاهش از لحاظ تعدادی و مبلغی همراه بود که ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۷    
یک مقام مسئول در بسیج سازندگی از ارائه آموزش های رایگان فنی وحرفه ای این سازمان به متقاضیان در سراسر کشور خبرداد و گفت: تاسیس صندوق های قرض الحسنه مردم یاری برنامه ریزی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۸    
دبیر انجمن راینولوژی ایران گفت: در حال حاضر ورود افراد غیرمتخصص به جراحی زیبایی از اصلی ترین دغدغه های پزشکان این حوزه به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۸    
نقوی گفت: وقتی می گویم مذاکرات باید سوری- سوری- باشد منظور دولت، مردم و مخالفین غیرمسلح است نه تروریست های که سوریه را ویران کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۵    
مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در خصوص مصوبه 4 آذر مجمع تشخیص مصلحت نظام و مبحث حوزه تجهیزات پزشکی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۳    
وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به برخی ایرادات محتوایی اخیر در کتب درسی دانش آموزان گفت: این اشکالات، مهلک و غیر قابل توجیه است و مسئولان باید پاسخگو باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۳    
برخی منابع رسمی اردن از شدت گرفتن تنش بین این کشور و رژیم صهیونیستی و ارسال پیام امان به تل آویو درباره تعیین تکلیف بزرگ ترین پروژه آبی مشترک دو طرف خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۳    
معاون رفاهی وزیر رفاه گفت: برای شناسایی خانوارهای واقعی که دچار فقر هستند، ثبت نام از طریق پنجره واحد رفاهی انجام خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۰    
شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران در مهر ماه امسال نسبت به ماه قبل 4.7 درصد رشد یافت و در این میان محصولات پتروشیمی ایران توانستند نسبت به مهر ماه پارسال 30.1 درصد افزایش قیمت داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۰    
وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۱    
محمد شریعتمداری با یک دست فرمان کاملا معدنی وارد کابینه دولت دوم روحانی شد. او هنگام گرفتن رای اعتماد گفت که مهمترین برنامه اش ایجاد تحول در حوزه معدن است و شاید به همین دلیل بود که پس از گرفتن رای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۹    
این را می شود از هامش کلانتری بر این نامه دریافت. توضیحاتی که رئیس سازمان آنها را خطاب به معاونت محیط زیست انسانی سازمان نوشته و در ابتدای آن قید فوری درج نموده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۶    
شبکه خبری المیادین از عدم مشارکت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۶    
شهرداری تهران از جمله نهادهای طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی است که طبق اعلام مسئولان ذیربط بدهی اش به تامین اجتماعی از مرز 400 میلیارد تومان گذشته و هنوز راهکاری برای پرداخت دیون انباشته این ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۶    
وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به وزیر صنعت با انتقاد از واردات بی رویه برنج به کشور خواستار توقف سریع ثبت سفارش واردات برنج شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۶    
حسام الدین آشنا در واکنش به اظهارات اخیر احمدی نژاد و سکوت اصولگرایان در قبال این رفتار در کانال تلگرامی خود مطلبی نوشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۳    
دو فرد ناشناس که قصد داشتند ساختمان باشگاه پرسپولیس را به آتش بکشند، موفق به این کار نشدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۳    
وزیر جهاد کشاورزی طی نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توقف سریع ثبت سفارش واردات برنج شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۷    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: ایرانیان اکنون در اینکه واشنگتن و ریاض غیرقابل اعتماد هستند، دیدگاه متحدی پیدا کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۲    
ریچارد نیفیو معتقد است استقبال آمریکا از بیانیه آمانو در خصوص بازرسی های مبتنی بر دسترسی تکمیلی از سایت ها و دیگر اماکن ایران توسط آژانس موضوع جدیدی نیست و در پروتکل الحاقی قید شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۲    
فرمانده سپاه قدس با اشاره به کسانی که مجاهدان را تهدید به کشتن می کنند، گفت: کسی که ما را از کشتن می ترساند مانند کسی است که به ما مدال می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۹    
مجموع تجارت خارجی ایران در 8 ماهه امسال با 8 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به 60 میلیارد و 907 میلیون دلار رسید.
  • ۱