شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 9 آذر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 آذر 1396 شعار سال 2 آذر 1396 شعار سال 3 آذر 1396 شعار سال 4 آذر 1396 شعار سال 5 آذر 1396 شعار سال 6 آذر 1396 شعار سال 7 آذر 1396 شعار سال 8 آذر 1396 شعار سال 9 آذر 1396 شعار سال 10 آذر 1396 شعار سال 11 آذر 1396 شعار سال 12 آذر 1396 شعار سال 13 آذر 1396 شعار سال 14 آذر 1396 شعار سال 15 آذر 1396 شعار سال 16 آذر 1396 شعار سال 17 آذر 1396 شعار سال 18 آذر 1396 شعار سال 19 آذر 1396 شعار سال 20 آذر 1396 شعار سال 21 آذر 1396 شعار سال 22 آذر 1396 شعار سال 23 آذر 1396 شعار سال 24 آذر 1396 شعار سال 25 آذر 1396 شعار سال 26 آذر 1396 شعار سال 27 آذر 1396 شعار سال 28 آذر 1396 شعار سال 29 آذر 1396 شعار سال 30 آذر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۳    
استاندار جدید لرستان در بازدید امروز خود از پروژه های شهرستان بروجرد قول پیگیری و اجرای طرح های مطالعاتی را داد تا در اولین حضور خود در این شهرستان وعده های قبلی را تمدید و یا محکم کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۱    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب استان نیازمند بیش از 70 میلیارد تومان هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۸    
انتخاب سه زن به معاونت رئیس جمهوری، 4 زن به عنوان معاون وزیر و یک زن به عنوان معاون سازمان حفاظت محیط زیست و چندین کرسی مدیریت ارشد دیگر در سایر وزارتخانه ها که در نوع خود در چند دهه اخیر بی سابقه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۵    
هفته گذشته مطلبی با عنوان جاده ها، خاکریز جنگی 90ساله در ایران به چاپ رسید که در این یادداشت برخی موارد تلویحاً به گونه ای برای خواننده القا شده که گویی پلیس راهور هیچ برنامه ای برای کاهش تصادفات ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۵    
با برافتادن دولت زندیان، آغا محمدخان قاجار، میرزا محمدحسین فراهانی وزیر را به طهران فراخواند و از او خواست با دولت نوپای قاجار همراهی کند...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
در روزهای گذشته اعتراضات به شرایط آزمون استخدامی نفت بالا گرفت؛ از نمایندگان مجلس گرفته تا امامان جمعه شهرهای نفت خیز، همه از شرایط این آزمون انتقاد کردند و خواستار اصلاح آن شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۱    
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از آمار پایین ورزش بانوان گفت: آمارها نشان می دهد سهم زنان در ورزش بسیار پایین است و با وجود پنج ساعت اوقات فراغت برای بانوان باید برای این میزان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۱    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در جلسه شورای اشتغال گفت: نرخ بیکاری ابرکوه در سال 96 به 14/01 درصد است که در حال حاضر بیشترین مشکل مربوط به بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۸    
استاندار گلستان گفت: شهرداری ها باید زمینه تربیت پیمانکاران بزرگ را فراهم آورند و در پروژه های شهری همچون ساخت شهربازی، مراکز رفاهی و گردشگری از ظرفیت پیمانکاران بومی استفاده کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۵    
استناد علمی معیاری برای کیفیت سنجی مقالات و پژوهش ها است. به این معنی که هرچه مقاله یا پژوهش شما کاربردی تر و مرجع باشد افراد بیشتری به آن استناد می کنند و در تحقیقات خود از مقاله شما استفاده خواهند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۰    
وقتی هیأت منصفه شکل می گیرد از این باب است که آیا واقعا ذهنیت جامعه این عمل را جرم و ناهنجاری می داند یا خیر؟ این امر بسیار مهمی است که دادگاه قابل پیش بینی باشد و آئین دادرسی برای این همین هدف است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس جزئیات تصمیم جدید پارلمان برای ساماندهی جلسات غیرعلنی را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۱    
حبیب الله چایچیان، شاعر پیشکسوت، نهم آذر ماه در 94سالگی دار فانی را وداع گفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۱    
حضور وزیر ارتباطات در تحریریه اخبار سراسری شبکه با حاشیه هایی همراه بوده است که در ادامه آن را می خوانید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۱    
پورحیدری گفت:صید بی رویه صیادان چینی با کشتی و تور های بزرگ، خطر جدی است که زیست بوم خلیج فارس را تهدید می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۱    
استاندار گیلان به همراه تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برای بررسی و رفع مشکلات به آستارا سفر کرده و در نشست یک روزه هم اندیشی مسئولان استانی و شهرستانی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۱    
بیشتر ما حداقل یکی دو بار توسط ماموران فرودگاه کنار کشیده شده ایم، چون فراموش کردیم که چه وسایلی را نباید همراه داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۱    
نمایندگان مجلس در حالی لایحه بودجه 96 را تصویب کردند که برخی بندهای بودجه تفاوت قابل توجهی با بندهای سال قبل داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۱    
وزیر جهاد کشاورزی در برنامه گفتگوی ویژه خبری؛ راهکار کاهش فاصله مزرعه تا سفره، تشکیل تعاونی است
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۹    
وزیر خارجه ایران با اشاره به شکست نظامی داعش، گفت: نیاز است تفکر داعشی در همه جای جهان به لحاظ فرهنگی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کاهش یا جلوگیری از واردات نمونه های مشابه خارجی محصولات فناورانه تولید شده توسط شرکت های دانش بنیان کشورمان را پیگیری می کنم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۲    
یگان موشکی ارتش یمن از شلیک و اصابت یک فروند موشک میان بُرد به سمت پایگاهی نظامی در جنوب عربستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۹    
وزیر خارجه ایتالیا در دیدار با ظریف با تاکید بر اجرای کامل برجام گفت: اتحادیه اروپا با نگاه کاملا مثبت به برجام بر لزوم پایبندی همه طرف ها به آن تاکید دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۶    
ناخدا صمدی قسمتی از مصاحبه خود با روزنامه ها قانون درباره انهدام هواپیمای C-130 فرماندهان ارتش و سپاه را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۳    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: همکاریهای ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم بعنوان یک الگوی موفق در دنیا مطرح است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مساله توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارایه لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صحن علنی مجلس در پایان آذرماه سال جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش دمای هوا در اکثر مناطق کشور از بارش برف در برخی مناطق خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۳    
رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون صادراتی وزیر، صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات غیرنفتی کشور در هشت ماهه سال جاری با رشد یک درصد نسبت به مدت مشابه به 28.5 میلیارد دلار رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۵    
دادیار دادسرای دیوان عالی کشور گفت: در بحث دادرسی عادلانه یکسری اصول کلی مثل حق دسترسی به دادگاه ها، دسترسی به قضات مستقل و تساوی هم در برابر قانون وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
وکیل شهلا جاهد هفت سال پس از اعدام او: هنوز هم معتقدم همسر ناصر محمدخانی قاتل اصلی نبود شهلا همواره این مسئله را انکار می کرد و من جزئیات اتفاق را در پرونده مطالعه کردم و شهلا به جرات می گفت من مرتکب ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به اجلاس سالانه زکات با اشاره به جایگاه برجسته و اهمیت والای این فریضه، از کم کاری در امر اقامه زکات انتقاد کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
نشریه اسپانیایی آ.اس ادعا کرد که روس ها پوستر رسمی جام جهانی 2018 را از روی پوستری که این نشریه برای فینال جام جهانی 2010 طراحی کرده بود، کپی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۳    
آمریکا بهانه موجودیت نظامی خود در سوریه را تغییر داد و آن را با راهکار سیاسی مرتبط کرده است تا بتواند به عنوان اهرم فشاری از آن در جهت تحمیل موجودیت خود در روند راه حل سیاسی استفاده کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۰    
در صد و هفتاد و سومین نشست اوپک نسبت به تمدید 9 ماهه (پایان سال 2018) طرح کاهش تولید نفت تصمیم گیری شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۸    
صهیونیستها علاوه بر اقدامات ظالمانه در اراضی اشغالی ضد ملت مظلوم فلسطین، طرح های شومی از قبیل اسکان فلسطینی ها در شبه جزیره سینا در مصر را در سر می پرورانند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۶    
معاون امور حقوقی رئیس جمهوری توجه به تنوع فرهنگی را برای رسیدن به مفاهیم فراگیری حقوق بشری ضروری دانست و گفت: تحمیل فرهنگ ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۳    
وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در انجام رسالت و وظایف خود فراجناحی و تحت امر ولایت فقیه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۳    
کاپیتان سابق بارسلونا با انتشار تصویری در بخش استوری اینستاگرام خود، نتیجه قرعه کشی گروه بندی جام جهانی 2018 را پیش بینی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۷    
مرحوم حبیب الله چایچیان، پیش از این در مصاحبه ای کوتاه به ماجرای سرودن شعر آمدم ای شاه پناهم بده اشاره کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۷    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: می خواهند با استانی کردن یارانه ها 31 استان را در حذف یارانه ها شریک کنند تا معلوم نشود چه کسی این کار را کرده که این ظلم است و مجلس هم نباید زیر بار آن برود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۷    
امروزه پدیده موسوم به کودوکوشی یا مرگ در تنهایی در جامعه ژاپن به یک معضل تبدیل شده است، جامعه ای که نزدیک به 28 درصد جمعیت آن را افراد بالای 65 سال تشکیل می دهند و بسیاری افراد نیز در دوره میان سالگی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۷    
از اواخر سال 95 با ابلاغ پست بانک، افتتاح حساب، احراز هویت، تایید اصالت حساب، دریافت دسته چک و کارت بانکی توسط باجه های روستائی این بانک ممنوع شده بود که این ممنوعیت لغو شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۷    
عضو هیئت انتظامی بانک ها از شیوه جدید بانک ها برای پرداخت سودهای بالای 15 درصد خبر داد و گفت: این تخلف در شورای پول و اعتبار بررسی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۷    
در حالیکه بسیاری از کارشناسان مسکن مدعی بودند که قیمت مسکن افزایش نمی یابد، اما با اعلام جدیدترین آمار ها از بازار مسکن قیمت ها جهش 10 تا 40 درصدی داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۷    
این روزها که پولی در بساط دولت نیست، سیاستمداران گوش شنواتری برای توصیه های اقتصاددانان دارند اما حتی در زمانه عسرت هم گوش ها تنها تا آنجا شنوا هستند که بوی کباب سیاست بلند نشده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۱    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: دشمنان همیشه دنبال بهانه جویی علیه ایران هستند و ما باید مراقب باشیم که چگونه رفتار کنیم تا بتوانیم سیمای حقوق بشر را به درستی به جهانیان معرفی کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۷:۳۹    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از انتخاب تبریز به عنوان مرکز مطالعات گردشگری و میراث فرهنگی در محور جاده ابریشم از سوی آژانس همکاری های بین المللی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
رئیس جمهوری فرانسه از ارائه لیستی متشکل از نام سازمان های تندرو در عربستان به ریاض برای توقف حمایت مالی از آنها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
توقف عملیات آزادسازی محله های مهم جوبر و عین ترما وارد پنجاهمین روز شده است؛ تروریست ها با انفجار تونل ها خسارت های سنگینی را به نیروهای ارتش سوریه وارد کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
ظاهراً سفر نخست وزیر بریتانیا به ریاض برای گفت و گو با پادشاه و ولیعهد این کشور در خصوص جنگ در یمن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۶    
خرداد سال آینده رقابت های جام جهانی فوتبال آغاز می شود و بسیاری از هواداران فوتبال به دنبال حضور در ورزشگاه های این کشور و مشاهده این رقابت ها از نزدیک هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۶    
دکتر بهنام فرهودی:با وجود صحبت های برخی مسئولان وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی، هنوز آمار دقیقی در زمینه میزان ابتلای کودکان کار و خیابان به بیماری ایدز وجود ندارد و هشدارهای مسئولان و کارشناسان در ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۷    
آیت الله مصباح یزدی در کنار تمام طرفداری هایش از احمدی نژاد یکبار اطاعت از احمدی نژاد را اطاعت از خدا دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۴    
متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم از سوی مقامات آمریکایی در حالی صورت می گیرد که ما همواره امنیت منطقه را امنیت خودمان دانسته ایم و بیش از پنج سال است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۱    
مسکن اجتماعی طرحی است که با توجه به گذشت 9 ماه از ابلاغ آن هنوز خبری از تخصیص بودجه به این طرح برای تحقق هدف تامین سالیانه 100 هزار واحد مسکونی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ارتقا توان دفاعی و مسائل معیشتی را جزو مهمترین دغدغه های نیروهای مسلح در بودجه دفاعی سال 97 دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۵    
استاندار کرمانشاه از تخصیص 600 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای نقاط زلزله زده خبر داد که در بخش های صنعت و کشاورزی که در زلزله آسیب دیده هزینه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۵    
اگر خاطرتان باشد حدود شش سال پیش وزیر ارتباطات اسم دو پیام رسان ایرانی را برای حمایت آورد اما به سرنوشت بدی دچار شدند .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۵    
مطالعات انجام شده در 10 منطقه ایران و روی 20 قلم محصول کشاورزی، نشان می دهد که به طور متوسط بخش کشاورزی سالانه حدود 12 هزار میلیارد تومان خسارت ناشی از تغییرات اقلیمی را متحمل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۲    
حتی سایت های فروش اجناس نیز دیگر قیمت کانکس ندارند و همه شده اند توافقی!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۹    
استاندار کرمانشاه گفت: مجلس اعتبار در نظر گرفته شده برای مناطق زلزله زده را به 600 میلیارد تومان افزایش داد که در اختیار واحد های صنعتی، صنفی و کشاورزی خسارت دیده قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به رشد سه برابری اعتبارات استانی در خصوص بازسازی مدارس، گفت: 20هزار مترمربع فضای مدارس استان بازسازی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل بانک خون بندناف رویان گفت: در دنیا 95 درصد و در کشور ما 98 درصد خون بندناف پس از زایمان دور ریخته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۵    
استاندار تهران در جمع اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان پردیس گفت: ناایمن خواندن مسکن مهر دردی از مردم درمان نکرده و تنها سبب نگرانی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:حوزه انقلابی یعنی حوزه ای که توجه خاص به وضعیت کشور و موقعیت جهانی اسلام داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۸    
کهگیلویه و بویراحمد با داشتن تفاوت های محسوس آب و هوایی به سرزمین چهارفصل شهرت دارد و در فصل پاییز هم هر نقطه ای از این استان هارمونی اعجاب انگیزی از رنگ و زیبایی را به رخ می کشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۵۲    
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان لرستان گفت: باید از روش ها و تکنیک های نوین برای فروش کالا استفاده کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل گمرکات استان کردستان گفت: هزینه جابه جایی دستگاه ایکس ری در مرز باشماق مریوان حدود 5 تا 6 میلیارد تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۳    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی برای کمک به زلزله زدگان گفت: با اینکه کارهای خوبی انجام شده اما دستگاه های اجرای به صورت جزیره ای اقدام کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۵    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید توجه ویژه ای نسبت به جلسات کار گروه فرهنگی داشته باشند و از موازی کاری در حوزه فرهنگ خودداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۳:۲۰    
استاندار مازندران با تاکید بر حفظ سرمایه های ملی در روستاها گفت: نهضت آبادانی در روستاهای مازندران اجرایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۳:۱۴    
معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان بر رعایت اعتدال در اعتبارات ورزش بانوان و آقایان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۳:۱۱    
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: بیش از37 هزار تن ذرت علوفه ای و دانه ای از مزارع استان یزد تولید شده است .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۳:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: 540 هزار نفر از ایران در سال 96 به استان وان ترکیه سفر کرده اند در حالی که متقابلا گردشگری از ترکیه نیز برای دیدار از قسمت های توریستی و تاریخی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۳:۰۲    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته وحدت ویژه برنامه های متنوعی در صدا و سیمای مرکز استان تولید و پخش می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۴    
چگونه مردم از آنچه وعده داده شده اند نمی ترسند، در حالی که هر روز، از [عمر] آنان کاسته می شود ؟! و چگونه کسی که اجلِ پایان پذیری دارد، برای آنچه وعده داده شده، مهیّا نمی گردد؟!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۴    
آمریکا قصد دارد به صورت تدریجی پایگاه هوایی موفق السلطی اردن را جایگرین پایگاه هوایی العدید قطر کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۱    
کانادا همیشه مأمن امنی برای خانواده خاوری بود. بچه ها خیلی زود راهی سرزمین های سرد شمالی شدند تا تحصیلات شان را در دانشگاه های درجه یک این کشور آغاز کنند و در کنار آن بیزینسی در حد و اندازه خانواده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۱    
در اینفوگرافیک زیر 42 میلیارد دلار فاینانس خارجی در صد روز نخست دولت دوازدهم را می بینید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۵    
مشاور تامین منابع مالی وزیر راه و شهرسازی گفت: احتساب هزینه ها به ارز نشان می دهد که نزدیک به 140 میلیارد دلار واحد مسکونی خالی در کشور وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۵    
سفیر آمریکا در سازمان ملل هشدار داد، آزمایش موشکی اخیر کره شمالی واشنگتن و پیونگ یانگ را به جنگ نزدیک تر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۵    
شادی کیم جونگ اون پس از آزمایش موشک قاره پیما کره شمالی که ظاهرا نخستین بارهمه مراحل را از صفحات رایانه ها زیرنظرداشته و مشت های گره کرده را به نشانه موفقیت بالا برده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیروزی اخیر در سوریه و عراق معجزه است چراکه داعش برای نابودی اسلام و ایران اسلامی به میدان آمده بود که به لطف الهی خواسته های پلید آنها نابود شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برخی ناگفته های برجام و اسامی جاسوسان هسته ای در تیم مذاکره کننده پرده برداشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۶    
شهادت عبارت است از اینکه شخصی به نفع یکی از اصحاب دعوی و بر ضرر دیگری اعلام اطلاع و خبر از وقوع امری نماید ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۶    
تا کی قرار است این وضعیت ادامه پیدا کند که دایما بگویند ایشان چیزهایی می داند که اگر بگوید نظام به خطر می افتد. این مساله باید یک بار برای همیشه حل شود. قوه قضاییه دادگاهی علنی برگزار کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۳    
مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از 144 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 خبر داد و گفت: با توجه به مهلت تمدیدشده داوطلبان تا ساعت 24 روز شنبه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۰    
شرکت مخابرات ایران، تعرفه های جدید اینترنت خود را از حداقل سرعت 512 کیلوبیت برثانیه با حجم 14 گیگابایت ماهانه و حداکثر سرعت 16 مگابیت برثانیه با حجم 130 گیگابایت اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای، برگزاری همایش سالانه برای ترویج زکات را از بزرگترین توفیقات الهی دانستند و با بیان اینکه ما مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید از کم کاری در اقامه زکات ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۷    
شیوا کاتوزیان، نویسنده و کارگردان گروه ستارگان پرهیز حنانه است. گروهی که با عشق تئاتر های مذهبی را اجرا می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۷    
منابع آمریکایی روز چهارشنبه مدعی شده اند دولت این کشور خرید مواد هسته ای از ایران را متوقف می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۷    
ترامپ پیشتر نیز کیم جونگ اون را مرد موشکی کوچک خطاب کرده؛ لقبی که به مذاق حکومت پیونگ یانگ خوش نیامد و آنها نیز ترامپ را پیرمرد "کودن و خرفت" نامیدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۱    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طرف عراقی پذیرفته است و از همین الان باید تلاش کنیم تا با هماهنگی وزارت امور خارجه مرز خسروی بازگشایی و رفت و آمد در آن روان شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه موضوع صادر نکردن مجوز عبور هواپیمای حامل نخست وزیر بلغارستان از آسمان ایران صحت ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۸    
دکتر فربد فدایی، متخصص روان شناسی، نویسنده و استاد دانشگاه می گوید اگر نمره فیلم های سینمایی در نشان دادن شخصیت های روانی را 100 در نظر بگیریم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۸    
آمارها نشان می دهد در استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیشترین میزان گزارش های همسرآزاری، هم آزاررساندن مرد به زن و هم زن به مرد ثبت شده است. این آمار را پزشکی قانونی داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۸    
یک منبع فلسطینی از قدردانی خواهر سعد حریری از مواضع سید حسن نصر الله در حمایت از برادرش در جریان استعفای اجباری اش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۵    
کیهان می خواهد بگوید آن زمان که ما از احمدی نژاد حمایت کردیم او خوب بوده است و حال تغییر کرده است و ما اشتباه نکردیم و برای این استدلال خود به سخن معروف امام خمینی رجوع کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۵    
مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه در دنیا ربا غوغا می کند،گفت: به بانک ها هر چه می گوییم که دریافت دیرکرد ربا و حرام است گوش نمی دهند.
  • ۱