جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 6 خرداد 1397 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 1 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 2 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 3 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 4 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 5 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 6 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 7 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 8 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 9 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 10 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 11 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 12 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 13 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 14 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 15 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 16 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 17 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 18 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 19 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 20 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 21 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 22 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 23 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 24 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 25 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 26 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 27 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 28 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 29 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 30 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1397 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۰    
کدام محافل و چه جریان هایی این تصور موهوم را ایجاد کردند که با توافق برجام، 100 میلیارد دلار سرمایه به کشور می آید؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: لازم است داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 220 هزار ریال (22 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام شرکت در پذیرش این دوره ها نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 97 امروز چهارشنبه 9 خرداد ماه اعلام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۷    
معامله گران بورس تهران در بازار رخوت آور و بی رمق سهام در حالی تداوم رکود را سپری می کنند که تک سهم های کوچک معدنی در گروه سرب و روی و فلزات اساسی را زمینه ای برای نوسان گیری می بینند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۷    
نتایج آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته 97 فردا چهارشنبه نهم خردادماه منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۱    
به همت مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی؛ فعالان و نخبگان بین المللی توسط آستان قدس رضوی امروز سه شنبه 8 خرداد ماه گردهم می آیند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۲    
بیستمین کنگره شیمی ایران از 26 الی 28 تیرماه جاری در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۶    
مدیریت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه گفت: طرح ولایت استانی یکم مردادماه سال جاری در دانشگاه با حضور 100 دانشجوی بسیجی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۰    
بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ، چند شب پیش در مرکزی که متعلق به شورا ملی زنان یهودی است، کنسرت برگزار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۲    
کرسی تدبر و تلاوت با محوریت سوره حدید همزمان با دهمین روز از ماه نزول قرآن به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان شامگاه گذشته، پنجم خردادماه در دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۰    
تازه ترین آمار گمرک ایران از تراز تجاری مثبت 942 میلیون دلاری و رشد 22 درصدی صادرات غیرنفتی ایران خبر می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: این خرده فرهنگ ها هستند که ریشه را می سازند و اگر اشتباه باشند ناخودآگاه ساقه را نیز تحت شعاع قرار می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۰    
کتاب شاخه ها در باد ریشه ها در خاک اثر مصطفی رحماندوست داستان دو نهالی را روایت می کند که تنها دوست یکدیگر بودند و با هم از آفتاب جان می گرفتند و با باران سیراب می شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۰    
قانع بودن این است که زیاده خواهی نکنید هر چه خداوند داد ،ولی شما تلاش بکنید اما قانع بودن به این نیست که بگذارید دیگران چپاول کنند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۵    
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا گفت: آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی ویژه دانشجویان استان آغاز شده است و در حال حاضر دانشجویان علاقمند برای شرکت در اعتکاف رمضانیه می توانند در نهاد رهبری دانشگاه بوعلی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۶    
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در یادداشتی به بررسی عملکرد تشکل های دانشجویی در برابر توصیه های رهبری پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۰    
یک منبع عراقی از نشست مهمی که دو حزب اتحادیه میهنی و دموکرات کردستان درباره تقسیم پست ها در دولت آینده و نیز امکان تشکیل فهرست یکپارچه مرکب از 44 کرسی خواهند داشت، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۷    
کارشناس بازار مسکن گفت: تولید مسکن در سال گذشته در سراسر کشور از 800 هزارواحد مسکونی به کمتر از 400 هزار واحد مسکونی کاهش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۵    
درحالی که شیوع اضافه وزن و چاقی در 73 کشور جهان طی سال های 1980 تا 2015 دو برابر و عوارض فاجعه بار آن 30 درصد افراد جهان را گرفتار کرده است، معاون تحقیقات وزیر بهداشت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۰    
مصطفی سالاری استاندار گیلان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران با حضور در سایت 50 هکتاری دانشگاه آزاد واحد رشت از طرح پیشنهادی احداث مجتمع بوم گردی این دانشگاه بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۷    
مسؤول سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: دولت باید قبول کند که برجام شکست خورده و نباید دل به برجام اروپایی خوش کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۵    
طی امروز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۱    
مراسم معنوی اعتکاف به میزبانی برخی از مساجد دانشگاههای تهران در ایام شب های قدر ماه رمضان برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۵    
مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه دیدار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۰    
در ادامه تحرکات باند خاتمی برای بازگرداندن حیثیت این دست اندرکار فتنه و آشوب نیابتی سال 88، وی در ضیافت افطار محمدرضا عارف شرکت کرد و پشت سر ناطق نوری به نماز ایستاد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۶:۵۰    
پس از آنکه مریم پوژتو دانشجوی دانشگاه سوربن فرانسه به عنوان رئیس اتحادیه ملی دانشجویان انتخاب شد، مجله شارلی ابدو در کاریکاتوری به خاطر حجاب، او را به یک میمون تشبیه کرد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۲:۵۱    
نمی توانم تصور کنم که رئال مثل بارسا در لیگ قهرمانان برتری 4-1 بازی رفت خود را در بازی برگشت از دست بدهد. این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۱:۴۵    
مفسر قرآن کریم گفت: تقوا آثار و فواید زیادی از جمله برکت در رزق و روزی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۱:۲۱    
جلسه هماهنگی به منظور برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۲۲    
جرج اچ بوش، رئیس جمهوری پیشین آمریکا راهی بیمارستان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۲۲    
آن ها که ادعا می کردند قدرت طلب نیستند و فقط برای خدمت به مردم، حزب تشکیل داده اند!... پس چی شد؟!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۱۶    
معاون وزیر خارجه ایران گفت ما جدیت اروپایی ها را برای حفظ برجام شاهد هستیم، اما اینکه توان آن را هم دارند را باید منتظر بمانیم و طی چند هفته آینده ببینیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۱۷    
با خروج رسمی آمریکا از برجام و مسائل پس از آن، می توان باز پرسید که گفت وگوی ایران و آمریکا آیا ممکن است؟مذاکره سیاسی آیا منتج به نتیجه ای خواهد بود؟ بازخوانی این مناظره به فهم این موضوعات کمک می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۵۶    
معاون اشتغال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بابیان اینکه 4 میلیارد دلار واردات پوشاک در کشور انجام می شود گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی اصل ضروری برای تحقق شعار سال است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۴۱    
صدراعظم اتریش با ابراز تاسف از خروج آمریکا از برجام گفت: در هفته های آینده هر چه در توان داریم انجام خواهیم داد تا توافق با ایران را تا زمانی که این کشور نیز بدان پایبند باشد، نجات دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۲۶    
حسن روحانی با تأکید براینکه بخش خصوصی می تواند تحریم را خنثی کند، گفت: دروغ می گویند که هدفشان از تحریم ها مردم ایران نیست؛ ملت ما را هدف گرفته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۲۰    
ستاره باشگاه لیورپول در پیغامی از حضور در جام جهانی روسیه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۱۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد با تمرکز بر موضوع ایران سفری یک هفته ای به آلمان و فرانسه انجام دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۳۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: مهمانان ناخوانده خارجی باید از سوریه خارج شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۲۵    
معاون وزیر امور خارجه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید بتوانند با تحریم های آمریکا مقابله کنند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۲۱    
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هر دو تیم اشتباهات زیادی را مرتکب شدند. ایران در لحظات حساس بازی عملکرد خیلی خوبی مثل دیروز نداشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۵    
اصلاح آیین نامه ساماندهی کالا در بازارچه های غیررسمی موقت مرزی در جلسه هیأت وزیران بررسی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۵    
یک دیپلمات اروپایی با تاکید بر این که شروط جدید آمریکا برای بی ثبات ساختن ایران است، افزود که اندک دیپلمات های اروپایی بر این باورند که تحریم های جدید تاثیر خاصی بر ایران بگذارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۶    
تولیت آستان امام خمینی بر ضرورت برگزاری ساده، اما باشکوه مراسم رحلت امام خمینی تأکید کرد و گفت: باید مراقب باشیم مراسم سالگرد امام هیچ تجملی در خود نداشته باشد و از هرگونه ریخت و پاش اضافی مبرا باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۰    
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: آرزو می کنم کی روش چهار سال دیگر سرمربی تیم ملی بماند و ما نباید چنین مربی بزرگی را به راحتی از دست بدهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۶    
تیم ملی ایران در آخرین بازی از هفته نخست لیگ ملت های والیبال مغلوب حریف آسیایی خود شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ساخت یک مانع دریایی برای مقابله با نفوذ مبارزان حماس ازغزه به سرزمین های اشغالی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۵۷    
اسماعیل جبارزاده گفت: گزارش مبسوط نماینده وزارت کشور، هنگام طرح پرونده حزب در کمیسیون ماده 10 مورد توجه و تصمیم اعضاء محترم کمیسیون خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۰    
رئیس اتحادیه پوشاک گفت: بیش از 70 درصد تولیدی های پوشاک تعطیل شدند و مشکل اصلی بازار تولیدات پوشاک، واردات است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۷    
آموزگار گفت: با ورود دادستان یکی از مراکز فعال در حوزه قاچاق کتاب شناسایی شد 10 وانت کتاب جمع آوری و دو مغازه پلمب شد و مجرمین تحت تعقیب قانون قرار گرفتند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۷    
سازمان هواشناسی اعلام کرد روز سه شنبه و چهارشنبه در برخی از مناطق کشور شاهد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها خواهیم بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۵    
همه اتفاقات فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی رئال مادرید سوژه کارتون یورو اسپورت شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۲    
دادستان تهران در رابطه با پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: 2 هزار و سیصد میلیارد تومان اموال بابک زنجانی به وزارت نفت واگذار شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۲    
فعالان فضای مجازی و توئیتری ها به اعتماد دوباره به اروپایی ها واکنش نشان دادند و با هشتگ #تکرار_اشتباه به این موضوع پرداختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۰    
کی روش باز هم به دنبال مربی گری است و حداقل چهار سال دیگر سرمربی می ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل سپاهان گفته قرارداد قلعه نویی بالای 2 میلیارد است و با یک سری آپشن ها به 3 میلیارد هم می رسد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۲    
عضو شورای اجرایی حزب الله ضمن تأکید بر راهبرد تکامل میان مقاومت و ارتش، افزود مقاومت، امروز برای کسب پیروزی های بزرگتری از سال های 2000 و 2006 آماده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۶    
دستورالعمل تشکیل یگان های حفاظت در دستگاههای اجرایی که به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده بود، برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۰    
دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی فردا هفتم خرداد ماه، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و نمایندگان تشکل های مختلف دانشجویی همانند سال های گذشته در این دیدار ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد این کشور امیدوار است دیدار سران کره شمالی و آمریکا برگزار شود و افزود این دیدار کلید حل مسئله اتمی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۵    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: اگر احساس کنیم که مذاکرات به سمت فرسایشی شدن می رود یا وقت تلف کردن است، طبیعتا به مذاکرات ادامه نخواهیم داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۲    
ناسا از نانولوله های کربنی برای ساخت ابزاری استفاده کرده که قابلیت شناسایی و مشخصه یابی گرد و غبار موجود در فضا را داراست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۰    
وزارت تجارت چین نام 11 پالایشگاه خصوصی را منتشر کرد که به آنها اجازه داده شده است مستقیما نفت خام وارد کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۰    
مهاجم سنگالی استقلال تهران در پیامی به طرفداران این تیم توضیح داد که چرا برای تمدید قرارداد با مشکل مواجه شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: هیئتی عالی رتبه متشکل از نمایندگان دستگاه های اقتصادی، بازرگانی و بانکی کشور وزیر امور خارجه را در این سفر همراهی می کنند و قراراست دکترظریف با همتای هندی خود و دیگر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ماموریت یگان های ارتش در زلزله کرمانشاه تا اسکان موقت بود، گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۰    
سرمربی سایپا در اردوی تیم ملی در بشیکتاش حاضر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۱    
در جلسه غیر علنی امروز ضرب العجل یک ماهه ای برای رئیس بانک مرکزی، مرکز پژوهش ها و وزارت اقتصاد در راستای نهایی کردن لایحه بانکداری اسلامی تعیین شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تشکل ها و کانون های دانشجویی موجب ارتقای فعالیت های علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دانشجویان در دانشگاه می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر اروپا در برجام مانده است و از آن حمایت می کند، به خاطر منافع است و ایران هم در صورتی که منافعش تامین شود و تضمین های کافی را دریافت کند، در برجام می ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از موضع گیری های رئیس جمهور در قبال حضور آمریکا و اروپا در برجام انتقاد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۷    
"موفقیت اتفاقی نیست. " این جمله ای است که احتمالا پس از حضور در کمپ باشگاه بشیکتاش ترکیه به ذهنتان می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۷    
آزمون کتاب نبض ازدواج ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، به همت اداره مشاوره و سلامت روان در مسجد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: با خروج توتال، شرکت چینی CNPC و شرکت پترو پارس جایگزین می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۲    
دانشجویان انقلابی دانشگاه علامه در واکنش به اتفاقات ضدفرهنگی کم سابقه در دانشگاه علامه واکنش نشان دادن و به رئیس دانشگاه دو روز مهلت دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران جاذبه گردشگری ندارد اما نتوانسته ایم در این بخش نیز موفقیت چشمگیری داشته باشیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۲    
یک سایت انگلیسی پیش بینی کرد که تیم ملی کشورمان در دیدار دوستانه فرداشب مقابل ترکیه به پیروزی خواهد رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که نگهداری ارز در خانه خطرناک است و باید ارز در چرخه اقتصادی کشور وارد شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۶    
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۰    
دادستان دیوان محاسبات توضیحاتی پیرامون پاداش های پایان خدمت بازنشستگی مدیران در پایان سال 96 ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۲۷    
آمار و ارقام کمپانی مقابله با تجارت اسلحه انگلیس از افزایش صادرات تسلیحات این کشور به رژیم صهیونیستی خبر می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۲۱    
در اینجا پنج استراتژی ساده، اما واقعا موثر را می آوریم که می توانید در زندگی تان بکار ببرید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۲۱    
مجموع قیمت بازیکنان تیم ملی ایران درجام جهانی اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی از مشکلات نظارتی در کشور می گوید و لزوم توجه بیشتر بر محتوای تولید شده در فضای مجازی و همچنین از نحوه عملکرد صدا و سیما و شیوه نظارت بر آن گلایه مند است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۵    
دادگاه فدرال عراق دادخواست ارائه شده مبنی بر عدم تایید نتایج انتخابات به بهانه وقوع تخلفات را رد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۵    
مشاور عالی سنجش گفت: نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 97 در روز چهارشنبه 9 خرداد ماه به صورت کارنامه منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۵    
علاقه مندان جهت ثبت نام در ترم آتی مدرسه رباتیک می توانند به نشانی اینترنتی این مدرسه به آدرس roboschool.aut.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۲    
یک ناوشکن و یک ناو آمریکایی که هر دو مجهز به موشک انداز هستند، به نزدیکی جزایری در دریای چین جنوبی رفتند که تحت مالکیت چین است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۲    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات 6 روز خرداد ماه با 168 کاهش به پله 95 هزار و 625 واحدی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۲    
50 نماینده مجلس شورای اسلامی طرحی را برای قانونی کردن شروط رهبر معظم انقلاب برای مذاکره با اروپایی ها در خصوص برجام امضا کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۶    
دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات گفت: میزان مصرف قلیان در دختران 10 برابر مصرف سیگار گزارش شده که از مسیر سیگار و قلیان، نوجوانان به سمت اعتیاد کشیده می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۶    
محمد ایران پوریان کاپیتان فصل گذشته تیم تراکتورسازی با تیم سپاهان به توافق رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۶    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین طی نامه ای از نمایندگان این استان برای رای به لایحه FATF انتقاد کرد و از آنان خواست تا از اجرای این لایحه جلوگیری کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دشمنان نظام آنقدر مستاصل و گرفتار شده اند که برای تحقق منویات خود به تروریست هایی متوسل شده اند که دستشان به خود مردم ما آلوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد اجازه نخواهیم داد سلاح های مرگبار از سوریه به لبنان منتقل شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۷    
یک رسانه قطری نوشت مذاکرات بین ائتلاف النصر به ریاست حیدر العبادی نخست وزیر عراق و ائتلاف سائرون به ریاست مقتدی صدر به مراحل پیشرفته ای برای تشکیل بزرگترین فراکسیون پارلمانی رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۷    
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: آیین نامه ارتقا و ترفیع اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد به زودی به واحد های مجری رشته های علوم پزشکی ابلاغ می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 180