سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 2 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 3 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 4 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 5 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 6 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 7 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 8 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 9 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 10 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 11 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 12 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 13 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 14 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 15 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 16 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 17 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 18 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 19 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 20 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 21 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 22 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 23 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 24 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 25 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 26 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 27 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 28 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 29 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۹    
سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای 5814 نفر به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع مبتلایان به کرونا در کشور به 562 هزار و 705 نفر رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۰:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آمریکا در جایگاهی نیست که یمنی ها و ایرانی ها را در خصوص روابط دوجانبه شان موعظه کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۷    
وبینار بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهادت آیت الله شهید سیدمصطفی خمینی با عنوان مجتهدشهید؛ الگوی حوزه انقلابی به همت بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۴۲    
گروه اسلامی مستقر در سن دیگو در ایالت کالیفرنیای آمریکا، 100 هزار ماسک بین افراد بی خانمان توزیع کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۵۲    
کتاب تحلیل و بررسی آسیب های اجتماعی زنان و خانواده توسط مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم و با تألیف سعیده بیداد چاپ و منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۳۷    
یک پژوهشگر فلسطینی فاش کرد، امارات از پروژه ای صهیونیستی در قدس اشغالی که به روند یهودی سازی این شهر شدت می بخشد، حمایت مالی می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۵۲    
اختراع محققان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با عنوان "روش و سیستمی جهت تنظیم راستای پروتز" پس از ثبت در داخل کشور، در آمریکا نیز به ثبت رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۳۲    
دیده بان حقوق بشر روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که 8 کودک و نوجوان عربستانی ساکن مناطق عمدتا شیعه نشین شرق عربستان سعودی به اتهام شرکت در اعتراضات ضد حکومتی به اعدام محکوم شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۴۷    
در جریان تظاهرات های مردمی روز چهارشنبه در سودان و مخالفت مردم این کشور با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی چندین شهروند کشته و زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۷    
معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان گفت مراسم تشییع پیکر مرزبان هرمزگانی پایگاه دریابانی میناب که روز چهارشنبه 30 مهرماه در درگیری با قاچاقچیان در آب های میناب به شهادت رسید ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۷    
آئین معرفی برگزیدگان طرح ملی احسان قرآن با محوریت حزب خوانی قرآن ویژه ایام اربعین حسینی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۲    
رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
سفیر ایران در دیدار با وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان روابط اقتصادی دو کشور از جمله تسهیل تردد تجار و سرمایه گذاران را بررسی کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
رئیس جمهور ارمنستان با رئیس شورای اروپا در ارتباط با تنش های مرزی قره باغ، دیدار و گفتگو کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه در پی وقوع سیل و رانش زمین در ویتنام که دهها کشته، مفقود و خسارات مادی فراوان بر جای گذاشت، با دولت و مردم ویتنام ابراز همدردی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۲    
سفیر جمهوری آذربایجان در ایران از آیت الله نوری همدانی به دلیل حمایت ایشان از مسلمانان این کشور تشکر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
وزیر کشور فرانسه در پی تهدیداتی که مساجد را در دو شهر جنوبی فرانسه هدف قرار داده، خواستار استقرار نیرو های امنیتی برای محافظت از این مساجد شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۷    
رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد پرداخت مطالبات پرستاران را در اولویت قرار دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۷    
رئیس جمهور درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راههای موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۷    
1500 بسته معیشتی از محل موقوفه مسجد نصیر الملک شیراز در قالب طرح احسان ماندگار امروز چهارشنبه بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۷    
رئیس جمهور مصر از مخالفت کشورش با هر گونه حضور بیگانگان در خاک سوریه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۲    
یک فیلسوف و تاریخ دان برجسته آمریکایی گفت، اقدامات آمریکا علیه ایران از جمله ترور سردار سلیمانی نمایانگر تفکرات افراطی در آمریکا است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران روسیه را یکی از شرکای اصلی خود از جمله در حوزه های دفاعی و نظامی می داند و اکنون که تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل پایان یافته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۷    
ظریف بعدازظهر امروز تلفنی با مورالس رئیس جمهور پیشین بولیوی گفت وگو کرد و پیروزی حزب مورالس در صحنه سیاسی بولیوی را به وی تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۲    
شبکه خبری العالم از گلوله باران شهر الجاح توسط نیروهای سعودی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۷    
ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران درپی شهادت مظلومانه بسیجی شهید محمد محمدی به دست اراذل و اوباش در تهران پیامی صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در حوزه بین الملل در توییتی نوشت: کشورهای حوزه خلیج فارس همواره از ابتکارات خلیج فارس در همکاری منطقه ای استقبال کرده اند و اسرائیل و آمریکا در آینده منطقه جایی ندارند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۷    
از مهم ترین راه های فائق آمدن بر بحران کنونی تلاش برای تحقق اهداف تمدن نوین اسلامی از طریق دیپلماسی پزشکی، اقتصادی و گسترش مناسبات بین المللی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
اهم رویدادهای حوزه وحدت اسلامی و تقریب مذاهب هر روز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب و از طریق رادیو وحدت پخش می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۲    
امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: ما باید در رابطه با مردم و دیگران اخلاق پیامبر اسلام (ص) را داشته باشیم که با مردم مهربان و نرم بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۲    
ناکامی بسیاری از کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا در رویارویی موثر با کرونا که در حوزه های اقتصادی و فرهنگی بازتاب زیادی داشت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۷    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه (30 مهر) به ریاست دکتر محمد باقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۷    
دیوان وقف اهل سنت عراق از بازگشایی مسجدی در دیالی بعد از 15 سال خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۷    
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری تجمعات به ویژه در مساجد نیست و باید برنامه های هفته وحدت از طریق رسانه ها و فضای مجازی منعکس شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هفته وحدت در حال حاضر نیاز اصلی کشور است و در زمینه وحدت باید از امام(ره) و مقام معظم رهبری الگو بگیریم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۲    
اپیدمی کرونا نه تنها ادعای کشورهای بزرگ غربی مانند آمریکا در زمینه های مختلفی مانند بهداشت، پزشکی و دارویی را به چالش کشید که واقعیت های فرهنگی و تمدنی جوامع غرب را هم آشکار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۲    
میثم فراهانی در دیدار با رییس مؤسسه تحقیقاتی و پژوهش های علمی الحبیب المستاوی تونس گفت: نقش علما و صاحب نظران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب قدس بسیار مهم و سازنده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۲    
به گفته مقامات امنیتی افغانستان بر اثر حملات شب گذشته طالبان به شمال این کشور تاکنون ده ها نیروی دولتی کشته و زخمی شده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۷    
طراحی راهبردهای جدید برای اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی از طریق فضای مجازی و ساخت برنامه هایی که باعث ترغیب به مشارکت هر چه بیشتر مردم در این برنامه های جایگزین باشد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۷    
عناوین خبری برگزیده با رویکرد تقریبی به مناسبت هفته وحدت و سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با محوریت وبینار برگزاری رؤسای امور دینی کشورهای اسلامی، برگزاری وبینار ابعاد شخصیتی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۲    
مولوی محبی پیروزی جهان اسلام و عزت و افتخارش در جهان را منوط به پیاده سازی وحدت در بین مسلمین دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۷    
خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیأت عالی اسلامی قدس اشغالی تأکید کرد که خطر بازدید سازشگران با رژیم صهیونیستی از مسجدالاقصی کمتر از یورش صهیونیست ها به این مسجد نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۲    
مولوی رئیسی با اشاره به این سخن رهبری که اختلاف یک سم مهلک برای جهان اسلام است، گفت: به همین دلیل نبی مکرم اسلام با ورودشان به مدینه منوره اتحاد و پیمان اخوت بین مسلمانان ایجاد کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۲    
سیره و سنت رسول اکرم(ص) مظهر کامل حق و عدل و رحمت برای بشریت و همبستگی و وحدت برای امت و تبلور همه فضیلتهای ذاتی اوست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۲    
شماره جدید مجله شیرازه کتاب با پرداخت به مساله مطالبه رهبر انقلاب درباره تولید بیشتر آثار ادبیات دفاع مقدس، منتشر شده و روی پیشخوان آمده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۷    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: تحقق تمدن اسلامی در سایه وحدت مسلمانان است و رسانه ملّی به عنوان مهم ترین دستگاه رسانه ای کشور بار سنگینی بر دوش دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۷    
رئیس جمهور لغو تحریم تسلیحاتی ایران بعد از کارشکنی ها و تلاش های فراوان آمریکایی ها را یک پیروزی مهم برای مردم ایران برشمرد و افزود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۲    
جهت گیری اغلب شعارهای سالهای اخیر وجهه اقتصادی داشته و با هدف تامین معیشت و گره گشایی از وضعیت اقتصادی مردم مطرح شده است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۲    
دبیرکل سازمان ملل در جریان یک کنفرانس مجازی ضمن تأکید بر لزوم حفظ برجام، این توافق بین المللی را برای امنیت خلیج فارس حیاتی دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۲    
معاون امور اجتماعی مجمع جهانی تقریب اظهار داشت: آموزه های اسلامی از غنای بسیاری در مقابله با بلایا برخوردار است و می توانیم در این خصوص برای سایر دولتها و ملت ها ارائه الگو داشته باشیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۲    
تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر کوچک تصاویر بزرگ تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر اسلاید تصاویر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۷    
رادیو وحدت هرشب در برنامه امت رسول الله(ص) به یکی از دانشگاه ها و مراکز علمی جهان اسلام سر می زند و با علمای اهل سنت و بزرگان شیعه به بحث و گفت وگو می پردازد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به سفر هیأت رسمی امارات به فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۷    
ضروری است که علاوه بر تعهد دولتها در تأمین سلامت شهروندان کشور خود، کشورهای هم سویی مانند جوامع اسلامی فراتر از عرصه داخلی می توانند از این فرصت استفاده کرده و هر یک ظرفیت های خاص خود را از طریق یک ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۷    
دبیرکل مجمع تقریب تصریح کرد: آن چه بین برخی از کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی شکل گرفته نمی تواند یک صلح حقیقی و نه یک آتش بس باشد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۲    
رهبران کشورهای اسلامی و کسانی که در راس حکومتهای اسلامی قرار دارند باید مسلمانان را با استفاده از وحدت زیر پرچم اسلام جمع کنند نه اینکه تحت تاثیر القائات دشمنان قرار گیرند و به بهانه های مختلف ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۲    
شیوع کرونا باعث شد هر یک از کشورهای اروپایی در مواجهه با این بیماری و پیامدهایی که به دنبال داشت، منافع خود را در اولویت قرار دهند و با ادامه چنین روندی محتمل است که در جهان پساکرونا نقش اتحادیه های ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۲    
امام جمعه سنندج گفت: وحدت مهمترین نیاز امروز جهان اسلام است همه باید در راستای تعمیق پایه های وحدت تلاش کنیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۲    
ایالات متحده آمریکا بار دیگر در کردستان عراق همایش و نشست برگزار کرد تا بتواند برای پروژه تجزیه عراق تحت عنوان اقلیم سنی بازارگرمی کند.