جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۶:۳۲    
برنامه شفیعه در سالروز میلاد پرخیر و برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از رادیو معارف پخش می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۰    
دستیار محتوایی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دین همه حوزه ها اعم از سبک زندگی، مسائل فردی، اجتماعی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۲    
دادستان کل کشور گفت: ما امروز فرار مالیاتی زیاد داریم. ورود به این موضوع و جلوگیری از فرار مالیاتی از مصادیق حقوق عامه است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۰    
آوازه بدنامی سیاست های امپریالیستی، دیکتاتوری و نژادپرستانه رئیس جمهوری آمریکا تا جایی پیچیده است که تصویر ترامپ در یکی از بیلبوردهای شهری در اسپانیا درکنار تصاویر هیتلر و موسولینی به عنوان ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۶    
دبیر انجمن شرکت های حمل و نقل هوایی در خصوص عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پروازها با وجود دستور صریح وزیر راه و شهرسازی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۶:۲۰    
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن از برگزاری جشن مجازی ولادت حضرت معصومه (س) در اولین روز از دهه کرامت خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۵:۴۷    
معاون ارتباطات ستاد نماز جمعه استان قم گفت: پس از تعطیلی بلندمدت نماز جمعه برای جلوگیری از کرونا، این هفته نماز جمعه به امامت آیت الله سعیدی برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۴:۳۵    
کتاب حماسه فاطمی تألیف سید مهرعلی محمدنژاد به منظور الگوشناسی ابعاد حماسی زندگی حضرت فاطمه الزهرا(س) از سوی انتشارات سَنا منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۳:۲۰    
جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید در کتاب جدید خود گفته است که در نشست سران گروه هفت در فرانسه ترامپ قصد داشت با ظریف دیدار کند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۲:۴۱    
انجمن علمای فلسطین علمای امت را به تشویق ملت ها و دولت ها به حمایت از پایداری ملت فلسطین دعوت کرد و گفت: فلسطین امانتی بر گردن همگی به ویژه علماست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۱:۲۶    
خاخام ارشد یهودیان ایران در مصاحبه ای تاکید کرد که تفاوت بزرگی میان صهیونیسم و یهودیت وجود دارد و رژیم صهیونیستی نماینده یهودیان نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۰:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بازسازی عتبات عالیات اقدامی ارزشمند در راستای تحکیم وحدت امت اسلامی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۰:۲۶    
وزیر خارجه در دیدار اتمر هجمه رسانه ای و تحرکات اخیر علیه ایران را در راستای مخدوش کردن همکاری های دو کشور خواند و ابراز امیدواری کرد دولت افغانستان مراقبت بیشتری در جهت ممانعت از فعالیت های مخرب ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۵۶    
جنبش فتح در بیانیه ای از فلسطینیان خواست تا فردا، دوشنبه در اعتراض به طرح الحاق، به سمت الاغوار (دشت اردن) تظاهرات کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۱    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هنوز پاسخ قاطعی درباره وضعیت حج تمتع برای مردم نداریم، گفت: در صورتی که عربستان تا اواسط ذی القعده درباره وضعیت حج اطلاعیه ای صادر نکند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۳    
منابع خبری غروب یکشنبه به وقت تهران از رایزنی وزرای خارجه روسیه و مصر در زمینه آخرین تحولات منطقه به ویژه اوضاع لیبی خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۶    
هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، پیش نویس نهایی برنامه 25 ساله همکاری های جامع ایران و چین را بررسی و تایید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۷    
خط تولید تجاری انسولین با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۶    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از نظر سیاست خارجی و دفاع و امنیتی پیشرفت ها بسیاراست، گفت: ماهواره نظامی ما از بالای سر آمریکا و اسرائیل عکس های دقیق می فرستد و موشک های نقطه زن ما رعب در دل ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۹    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران با بیان اینکه در این استان به جای کرونا با کرونا پلاس روبرو هستیم، گفت: این ویروس به جز ابعاد پیچیده بیولوژیکی، ابعاد اجتماعی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۴    
انتشار جدیدترین فایل ویدئویی از سوی حزب الله لبنان که در آن اهداف و مراکز حساس رژیم صهیونیستی به نمایش درآمده، به شدت صهیونیستها را وحشت زده کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۰    
مردم شهر دیرالزور سوریه امروز با برپایی یک تجمع بزرگ تحریم های آمریکا علیه ملت سوریه را محکوم کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۲    
یک گزارش بین المللی حاکی است تخریب و مصادره املاک و خانه های فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی طی دو هفته اخیر 250 درصد افزایش داشته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۵    
سرلشکر حسین سلامی در پیامی عروج جانباز گرانقدر سردار محسن پاکیاری را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۷    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با دعوت از سفیر رومانی در تهران و اعطای یادداشتی خواستار اقدام سریع مقامات ذیربط رومانی برای روشن شدن علت مرگ غلامرضا منصوری تبعه ایرانی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: پس از شکست های فضاحت بار آمریکا در سوریه و عراق که با فروپاشی داعش رقم خورد، دشمنان ملت های مسلمان با طراحی جدید ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۳    
جامعه اندیشگاهی کشور طی نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی بر آمادگی این جامعه برای همکاری همه جانبه با مجلس یازدهم برای تحقق اهداف انقلاب تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره راهبرد جدید جمهوری اسلامی در موضوع هسته ای تصریح کرد: دوران کوتاه آمدن ها گذشته است و ایران همکاری را فقط در قبال همکاری می پذیرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۱    
معاون امور زنان و خانواده گفت: شخصیت حضرت معصومه (س) الگویی کامل است و امیدواریم با الگو قرار دادن این شخصیت های دینی، نگاه ما نسبت به بحث زنان اسلامی شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۰    
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اعلام کرد که از ابتدای شیوع کرونا 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۱    
در دیدار سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان با ظریف اعلام شد که سند همکاری های جامع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری افغانستان حداکثر تا سه ماه آینده نهایی می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۰    
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری با اشاره به اینکه امروز متأسفانه برخی در جهان اسلام حرف از گفتگو با رژیم صهیونیستی می زنند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۱    
یک سازمان حقوق بشری از ائتلاف سعودی اماراتی خواست تا اقدامات خود علیه ملت یمن و مداخله های نظامی در این کشور را متوقف کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا حملات نژادپرستانه خود را علیه نماینده مسلمان کنگره آمریکا تکرار کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۴    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به کشف بیش از 950تن مواد مخدر در سال 98،گفت:86درصد کشفیات در 6 استان شرقی کشور بوده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۸    
رئیس مجلس سنای اردن، معامله قرن را ساخته رژیم صهیونیستی دانست و گفت که عبدالله دوم شاه اردن بدون اطمینان از حفظ اصول کشور و حق تعیین سرنوشت فلسطین، هرگونه گفت وگو درباره این معامله را نخواهد پذیرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۰    
یک مسئول فلسطینی از نقشه رژیم صهیونیستی برای تبدیل کردن قدس اشغالی به یک شهر صهیونیستی طی سالهای آتی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۰    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمنان دیگر هوس راه انداختن جنگ نظامی با ما را نمی کنند، گفت: آمادگی ها، رشد قدرت دفاعی و اعتبار این قدرت دلایلی است که جنگ نظامی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۶    
ساختار سیاسی لبنان از نوع دموکراتیک پارلمانی است و ارکان سه گانه قدرت یعنی رئیس جمهوری، نخست وزیر و رئیس پارلمان از سوی نمایندگان مردم انتخاب می شوند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۶    
مراسم تجلیل از 1100 مبلغ دینی امروز همزمان در سراسر کشور از جمله تهران برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۱    
بررسی گزارش های رسمی نشان می دهد که علاوه بر برخی قاچاقچیان و کلاهبرداران داخلی، قاچاقچیان خارجی نیز در امر قاچاق سوخت ایرانی مشارکت دارند و مبارزه با این نوع قاچاق نه تنها در داخل ایران که در ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: موج جدید بیماران کووید 19 فشار کاری مضاعف تری را به سیستم و بهداشت و درمان، خصوصا کادر پرستاری وارد می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۷    
امام جمعه اهل سنت سیریک هرمزگان تصریح کرد: دشمنان اسلام با تضعیف همایش ها و کنفرانس های وحدت اسلامی و ایجاد هجمه های رسانه ای، سعی دارند اتحاد و همبستگی مسلمانان را از بین ببرند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۱    
جنگنده های ترکیه مناطق مرزی در داخل خاک عراق را بار دیگر به شدت بمباران کردند و هنوز تلفات این حملات مشخص نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۵    
یکصد و چهل و پنجمین جلسه ستاد اقتصادی دولت صبح یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، برگزار شد و مهمترین مسائل و موضوعات اقتصادی کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۶    
بارش باران بهاری که فروردین و اردیبهشت امسال طبیعت ایران را پس از دهه ها سبزپوش کرده بود، در خرداد ماه به فصل حرارت رسید و آتش به دامن بسیاری از مراتع، مزارع و جنگل ها افتاد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۳    
افزایش افسارگسیخته و بدون رصد و بدون برنامه جمعیت تهران، کلان شهری را که قلب تپنده سیاسی، اداری و اقتصادی ایران است در آینده ای نزدیک با مشکل تأمین آب مواجه می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۰    
سرپرست وزارت خارجه افغانستان امروز (یکشنبه) با وزیر امور خارجه ایران در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰    
جنبش النُجَباء عراق با صدور بیانیه ای 9 بندی، وظیفه تیم مذاکره کننده عراقی را تسریع در خروج تمام اشغالگران عنوان و تاکید کرد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۹    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تنها راه حل و فصل اختلافات در دست علما و نخبگان است، تأکید کرد:نخبگان را باید به نویسندگی پیرامون وحدت و موضوعات مورد اتفاق و اشتراک دعوت کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰    
رییس قوه قضاییه با تاکید بر اجرای عدالت گفت: نباید هیچ کس به خودش اجازه قانون گریزی بدهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مخالف دیپلماسی و مذاکره نیستیم اما عقیده داریم که مذاکره با آمریکا مطلقاً مضر و ممنوع است و مذاکره با کشورهای اروپایی باید با حداکثر بی اعتمادی انجام شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۴    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که فشارهایی بر دولت وی برای ممانعت از تحقق اصلاحات اقتصادی در این کشور اعمال می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۱    
مسؤول جنبش فلسطینی حماس در خارج اعلام کرد، رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر به هدف گرفتن حماس در خارج مانند انجام ترور، تلاش برای ترور و تحریک آفرینی علیه حضور حماس در برخی کشورها شدت داده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۹    
رئیس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اپیدمی کووید19 هنوز در ایران به مرحله کنترل نرسیده، دسترسی به واکسن هم تا یکسال آینده امکانپذیر نیست ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی ایران گفت: تسهیلات به مستاجرانی که مشخص شود در طول سالهای گذشته مستأجر بوده اند و دارای کد رهگیری هستند، پرداخت خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۰    
حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: مسئله نیایش یک مسئله مشترک بین همه ادیان است که می تواند وحدت و تقریب را در بین ادیان و مذاهب جلوه گر کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۳۹    
جنبش النجباء امروز، 31 خردادماه، در بیانیه ای بر ضرورت تسریع اجرای مصوبه سابق پارلمان عراق درباره اخراج همه نیروهای خارجی از این کشور خبر داد.