چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 19 تیر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۳    
یک روزنامه صهیونیستی به قدرت موشکی نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان در هدف قرار دادن تل آویو اذعان کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۳:۳۶    
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران از اعلام نخستین فراخوان طرح و ایده های فرهنگی در حوزه زنان و خانواده با عنوان زیست عفیفانه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۲    
اجتماع مجازی دختران انقلاب با عنوان دختران حاج قاسم با سخنرانی حجج الاسلام پناهیان و بی آزار تهرانی و مدیحه سرایی امیر عباسی و با حضور خانواده های شهیدان ابراهیم هادی، صیادشیرازی، رسول خلیلی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۷    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: برقراری مجدد پروازهای ارومیه به استانبول در حال پیگیری است و در صورت فروکش کردن کرونا، دوباره از سرگیری می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت آیت الله سیدحسینعلی نبوی را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه ترور بزدلانه شهید سپهبد سلیمانی را نقض آشکار منشور ملل متحد خواند و گفت: نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۶:۲۷    
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: حجاب پیش از آنکه یک مسئله مرتبط با دین باشد، یک امر عقلانی و انسانی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۵:۲۷    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم یک نهاد امنیتی و 4 نفر از مقامات منطقه خودمختار سین کیانگ چین به بهانه نقض حقوق بشر خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۵:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت: خبر 95سالگی روزنامه اطلاعات، برای مطبوعات در معرض خطر جوانمرگی، نویدبخش است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۳:۲۱    
پلیس سئول اعلام کرد جسد پارک وون سون شهردار این شهر را که صبح امروز مفقود شده بود ساعاتی پیش پیدا کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۲:۵۱    
زینب سلیمانی گفت: ترویج عفاف و حجاب از اهداف پدرم بود که با شهادت خود به این هدف رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۱:۲۱    
حجت الاسلام بی آزار تهرانی گفت: امروزه یکی از اهداف استراتژیک دشمن تخریب حجاب است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۰:۳۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی درگذشت امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۷    
عضو ائتلاف دوله القانون به رهبری نخست وزیر اسبق عراق تاکید کرد که مداخلات سازمان ملل در قبال عراق همواره غیرمنصفانه بوده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش هایی از کرانه باختری منجر به بی ثباتی بیش تر منطقه می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۹    
مسئول هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در یمن نسبت به بروز موج جدید قحطی و گرسنگی جدید در این کشور هشدار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: آمریکا با نقض قواعد آمره و اصول بنیادین حقوق بین الملل وبا نادیده گرفتن کلیه مبانی انسانی و اخلاقی، سپهبد سلیمانی و یارانش را ترور کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۳    
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت:چهار هزار میلیارد تومان توسط این بنیاد در نیروگاه برق چابهار سرمایه گذاری شده تا برق مورد نیاز صنایع، کارخانه های بزرگ و کوچک و مردم چابهار و دشتیاری تامین شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که موشک هایی در اختیار دارند که تمامی مراکز و تأسیسات حیاتی در سراسر فلسطین اشغالی در تیررس آن هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۷    
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور اظهار داشت: با تشکیل اتحادیه اسلامی، وحدت و تقریب بین مذاهب به معنای واقعی عملیاتی می شود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۳    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد: اقدام آمریکا در ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تروریسم دولتی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با رئیس جمهور سوریه، گفت: ایران به ادامه تقویت روابط بین دو کشور دوست در زمینه های مختلف اهمیت می دهد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۶    
سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو ، ترور شهید سلیمانی و همرزمانش را جنایت بین المللی توصیف کرد که صلح و امنیت بین المللی را به خطر انداخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۶    
پیکرهای 9 شهید تازه شناسایی شده نسل کشی سربرنیتسا امروز (پنجشنبه) با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه بوسنی و هرزگوین و تعدادی از سفرای مقیم از جمله سفیر جمهوری اسلامی ایران در شهر سارایوو تشییع شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۲    
وکیل نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه شروع دور دوم جلسات دادگاه او به دلیل عدم دریافت حق الوکاله، استعفا داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۸    
به دنبال تشدید شیوع ویروس کرونا در پایتخت، فعالیت تمامی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران باردیگر تعطیل شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۱    
مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر عراق تاکید کرد که دولت تمام تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان ترور هشام الهاشمی کارشناس سیاسی و امنیتی به کار می گیرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۶    
سفارت کشورمان در کی یف با بیان اینکه آمادگی طرف ایرانی برای آغاز مذاکرات از20 جولای به بعد درباره هواپیمای اوکراینی به اوکراین اعلام شده ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۸    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مردم انتظار گره گشایی از کارشان را دارند، گفت: مایه تاسف است که هیات مدیره ماشین سازی تبریز به خاطر اختلاف دو سازمان اداری و دولتی همچنان تعیین تکلیف نشده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۱    
شماره ی دویست و چهل و چهارم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان قاعده انصاف منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۳    
جلسه رؤسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا روز پنجشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل و آخرین موضوعات و مسائل مهم مرتبط با شیوع بیماری کرونا در کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۷    
گزارشگر ویژه سازمان ملل گزارش خود درباره ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در شورای حقوق بشر سازمان ملل ارائه کرد و کشورهای مختلف نیز به اقدام آمریکا واکنش نشان ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۸    
رئیس مجلس در سخنرانی ویدئویی در اولین نشست مجازی مجمع مجالس آسیایی (APA) تاکید کرد: محور اصلی قانون گذاری پارلمان ها در عصر پساکرونا جلوگیری از تحریم های ظالمانه باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۳    
فرمانده کل سپاه گفت: کلید موفقیت کشور در مواجهه منطقی و موفق با شیوع بیماری کرونا این است که درجه حساسیت دستگاه ها، نهاد ها و مردم کاهش پیدا نکند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور همه تولیدکنندگان و صادرکنندگان را به تلاش مضاعف در مسیر جهش تولید و صادرات فرا خواند و تاکید کرد که دشمنان و در راس آنها آمریکا می کوشند که کشور را در زمینه تامین ارز مورد نیاز دچار مشکل ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۳    
جنبش حماس در ششمین سالگرد جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تأکید کرد که تنها راه بازگردان آوارگان فلسطینی این است که از زور علیه صهیونیست ها استفاده شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای آمریکایی ها مبنی بر توقیف شناور ایرانی حامل سلاح به یمن را تکذیب کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۶    
با حکم مقام معظم رهبری، آیت الله لطف الله دژکام به طور موقت به عنوان تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) منصوب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۰    
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش امروز به نقاط مختلف کرانه باختری چندین عضو ارشد حماس و جهاد اسلامی را بازداشت کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۲    
نیروهای مسلح ونزوئلا از سرنگونی هواپیمای متجاوز به حریم هوایی این کشور با شماره بدنه آمریکایی، که در قاچاق مواد مخدر دخیل بود، خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت، گام های جدی تر و مؤثرتری در زمینه ارتقای سطح معیشت بالغ بر 3 ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۸    
یک نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق ضمن هشدار درباره تلاش آمریکا برای ایجاد هرج و مرج در این کشور گفت که الحشد اراده آمریکا را در هم شکست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۱    
فرمانده کل ارتش با صدور پیامی درگذشت فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش،را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۷    
حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی اظهار داشت: با ترسیم خطوط تقریب و راهنمایی هایی حکیمانه رهبر انقلاب می توان به اهداف اتحاد و انسجام امت اسلامی دست پیدا کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۷    
معاون سابق ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، تصریح کرد: امروز دشمن اصلی ما مسلمانان، صهیونیزم و استکبار جهانی هستد و تا آنها دشمن ما هستند، چرا ما باید به روی هم شمشیر بکشیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۲    
شمار مبتلایان به کرونا در قاره آفریقا با ثبت موارد جدید طی ساعات گذشته به 511 هزار و 170 نفر افزایش یافت و شمار قربانیان هم از 12 هزار نفر عبور کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۱    
مرور کوتاهی بر بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره توافق هسته ای، دستگاه دیپلماسی و مذاکره با آمریکا و اروپا نشان می دهد که رهبری با وجود بدبینی به طرف های غربی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۳    
دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح کنفرانس این جنبش با حماس جهت مقابله با طرح الحاق کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی را برای دشمنان ملت فلسطین تکان دهنده و شوکه کننده توصیف کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۴:۱۸    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی گفت: سنت معرفتی و دینی امروزی که انسان را در مقابل جهان مدرن قرار می دهد، بشر را شهروند دانسته و عبد بودن را برای انسان قائل نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۰:۱۹    
مدیرکل کمیته امداد استان یزد از اجرای طرح اطعام علوی به مناسبت عید قربان و عید بزرگ غدیر به منظور توزیع سبدهای معیشتی و اطعام به مددجویان کمیته امداد خبر داد.