سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 24 تیر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۷    
انجمن روزنامه نگاران فلسطینی امروز شنبه، هجمه شبکه العربیه سعودی برای خدشه وارد کردن به وجهه مقاومت فلسطین را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۶    
در یک ویدئوی حرکت آهسته تازه منتشر شده، مشخص شده که ماسک زدن تا حد زیادی از انتقال ذرات کروناویروس جلوگیری می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۷    
با گذشت نزدیک به سه روز از انفجار و آتش سوزی مهیب در کشتی جنگی آمریکایی، این ناو همچنان در آتش می سوزد و علت آن هنوز مشخص نشده ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۱    
وزیر امور خارجه در تماس های تلفنی با همتایان آذربایجانی و ارمنستانی آنها را به خویشتنداری و گفتگو برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات دعوت و آمادگی ایران را برای کمک به پایان تنش ها اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۵:۲۲    
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 3 بیمار مبتلا به کرونا در بروجرد فوت کرده اند، گفت: 60 تا 70 درصد افراد مبتلا در مراسمات عروسی و عزا شرکت کرده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۴:۴۶    
رئیس ارتش رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی به نگرانی های امنیتی در خصوص الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی اشاره کرد و گفت ایجاد آمادگی برای این طرح در اولویت قرار دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۳:۰۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، از تخصیص 6 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت کارانه کادر درمان در ماه آینده خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۱:۲۲    
عضو مجلس شورای یمن، ائتلاف سعودی-اماراتی را اشغالگر دانست و خواستار اتحاد همه جریان های سیاسی یمن برای مقابله با طمع ورزی های این ائتلاف شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۷    
یک فرمانده الحشد الشعبی با بیان اینکه این سازمان همه توان وظرفیت خود را برای پاکسازی استان دیالی در شرق عراق و هم مرز با ایران به کار گرفته است، از نتایج بزرگ و مهم این عملیات تاکنون خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۱    
کمیته اعتبارات مجلس نمایندگان آمریکا طرح جدیدی را برای محدود کردن اختیارات جنگی رئیس جمهور آمریکا علیه ایران به تصویب رساند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۴۳    
جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه های جداگانه ای به جدیدترین اقدام رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی واکنش نشان دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۷    
آمریکا براساس توافقنامه خود با طالبان در قطر، 5 پایگاه نظامی خود در ولایت های لغمان، هلمند، ارزگان و پکتیکا واقع در افغانستان را تعطیل کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۷    
هدف اصلی اسرائیلی ها از جنگ سی و سه روزه لبنان این بود که زیر ساختهای سیاسی و نظامی اجتماعی و اقتصادی مقاومت لبنان را از بین ببرند و مسیر را برای آمریکایی ها هموار کنند تا منطقه خاورمیانه را بر اساس ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۳۷    
مشاور جدید امنیت ملی عراق، تقویت روابط بغداد با همسایگان مطابق با منافع ملت و کشور عراق را از جمله برنامه های اصلی خود در این مسئولیت دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۶    
شور دوم سیاست های راهبردی و برنامه اقدام جهش تولید مرتبط با حوزه فرهنگ و علم و فناوری در هشتصد و سی اُمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۲    
دبیر شورای نگهبان گفت: اگر از چند سال گذشته که رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند، همت شایسته و بایسته ای از سوی مسئولان در این خصوص صورت می گرفت، شاهد برخی مشکلات اقتصادی امروز نبودیم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۳۷    
فرمانده سپاه قدس به حادثه آتش سوزی ناو آمریکایی واکنش نشان داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۱    
کمیسیون حقوق بشر افغانستان اعلام کرد طی 6 ماه گذشته 1200 نفر براثر جنگ در این کشور کشته و 1700 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۲۸    
وزیر خارجه ایران در پیامی در توئیتر از توافق هسته ای برجام به عنوان بزرگترین دستاورد دیپلماتیک دهه گذشته یاد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۳    
دادگاه تجدیدنظر مصر حکم حبس ابد برای رهبر اخوان المسلمین و 87 متهم دیگر را تأیید کرد. 161 تن دیگر نیز به حبش از دو الی 15 سال محکوم شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۹    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجمین سالگرد حصول برجام اعلام کرد: اجازه نمی دهیم که یک قلدر از طریق ارعاب جامعه بین المللی منافع ایران را تضعیف کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۲    
روزنامه رأی الیوم در مقاله ای به تهدیدات جنبش انصارالله درباره حمله به اهدافی در تل آویو پرداخت و وقوع این حمله را بعید ندانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۱    
یک روزنامه لبنانی با اشاره به اهمیت توافق نظامی ایران و سوریه تأکید کرد که صهیونیست ها از این توافق بسیار وحشت دارند و آن را اقدامی در راستای حمایت تمام قد تهران از دمشق می دانند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۱    
جنبش مقاومت اسلامی حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۰    
وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که غرب به دنبال سیاسی کردن فعالیتهای سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با انتشار یک پست توئیتری خطاب به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی گفت: بن سلمان، تو سزاوار مرگ هستی.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۹    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی ویدئو کنفرانسی با وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم ایجاد محدودیت ها و کارشکنی ها به اتخاذ تدابیر لازم به منظور ارسال کمک های انسانی جهت مقابله ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه به دبیرکل جدید شورای همکاری خلیج فارس توصیه کرد که به جای ادامه روند فرافکنی، اتهام زنی و ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران در پیروی از نقش مخرب برخی از اعضای این شورا ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۹    
مسجد مکرم دارای گنجایش 30 هزار نفر بوده و جزو 10 مسجد مشهور جهان به شمار می رود؛همچنین این مسجد دهمین مسجد بزرگ جهان است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور تصریح کرد: اداره و مدیریت کشور در این شرایط بسیار سخت، توانمندی ملت در برابر آمریکا در دستیابی به اهداف ضد ایرانی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۹    
منابع فلسطینی گزارش دادند که رئیس جمهور سوریه در نامه ای دست نویس پاسخ رئیس تشکلات خودگردان فلسطین را داده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۷    
فراخوان دومین دورۀ جشنوارۀ ملی تئاتر سردارآسمانی، به پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۴    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در سال جاری 200 مرکز فرهنگی مذهبی را در سراسر کشور به بهره برداری می رساند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۸    
یک کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه آمریکا با تحریم سزار مسیرهای همکاری غرب با سوریه را مسدود می کند، گفت: این تحریم ها فرصتی برای ایران، چین و روسیه است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۱    
وزیر امور خارجه گفت: زمانی که سند همکاری 25 ساله ایران و چین نهایی شود و مورد توافق دو طرف قرار بگیرد، در مراجع قانونی به تصویب خواهد رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۸    
شاه اردن بار دیگر تاکید کرد که برنامه الحاق بخشهایی از کرانه باختری و دره اردن به سرزمین های اشغالی فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی، صلح و امنیت خاورمیانه را تهدید می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۹    
دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه در یمن وابسته به سازمان ملل با انتقاد از تداوم جنگ علیه یمن گفت که طی شش ماه نخست سال جاری میلادی، هزار شهروند یمنی جان باخته اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۸    
آخوند فرهمند گفت: حجاب و عفاف از ارکان اصلی تحکیم بنیان خانواده و جامعه است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۸    
علمای اهل سنت کشور استقلال و آزادی ایران اسلامی را از عوامل تقویت وحدت و تقریب امت اسلامی دانستند و تاکید کردند امت اسلامی باید هوشیاری خود را در برابر سناریوهای جدید دشمنان حفظ کرده و طبق ایدئولوژی ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۵    
کتاب جنجالی جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که دونالد ترامپ را هدف گرفته، سوالات زیادی را به ذهن متبادر می کند. اینکه کل ماجرا را یک تسویه حساب شخصی قلمداد کنیم، بیشتر ساده سازی مساله است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۲    
خبرگزاری رویترز مدعی شد که آمریکا ماه گذشته یک تبعه لبنانی مرتبط با حزب الله را از زندان های خود آزاد کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۴۹    
دبیر انجمن ویروس شناسی، با اذعان به قدرت ویروس کووید 19، گفت: این ویروس آمده که نقاط ضعف ویروس های هم خانواده خودش را بپوشاند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۴۶    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تخصیص 2 هزارمیلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان خبر داد و گفت: امسال به 500 هزار نفر وام 4 میلیون تومانی پرداخت می شود.