سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 25 تیر 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۰    
ائتلاف متجاوز سعودی طی 24 ساعت گذشته 67 مرتبه آتش بس الحدیده را نقض کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۰    
نشست بررسی و نقد کتاب حقوق اسلامی و حقوق بین الملل به صورت مجازی توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۶:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همکاری و مشارکت سازمان های مردم نهاد را زمینه ساز تشویق بهتر مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۸    
مزایای غیرقابل کتمان همکاری های درازمدت ایران و چین به گونه ای است که بسیاری از رسانه های مطرح غربی نیز طی روزهای اخیر به آن اشاره کرده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۶:۴۳    
رسانه های سوریه از وقوع انفجار در مقر شبه نظامیان کُرد مورد حمایت آمریکا در شمال شرق سوریه خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۵:۲۲    
وزیر دفاع لبنان راه حل بحران معیشتی لبنان را اتحاد ملی خواند و گفت که نباید اجازه داد مناقشات سیاسی به درگیری های قومی-مذهبی تبدیل شوند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۳:۲۸    
سکوت کشورهای عربی بهترین فرصت را برای رژیم صهیونیستی جهت اشغال اراضی کرانه باختری فراهم کرده است. یک وبگاه فلسطینی به بررسی دلایل انفعال کشورهای مذکور در این خصوص پرداخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۳:۰۱    
برادرزاده رئیس جمهور آمریکا پس از انتشار کتاب افشاگرانه ای علیه او، در یک مصاحبه تلویزیونی خواستار استعفای وی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۱:۳۱    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق روز چهارشنبه گفت: به زودی زمان برگزاری انتخابات پارلمانی را اعلام خواهیم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۵۲    
گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه به روستای ام الحنطه در شمال شرقی استان دیاله عراق حمله کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۱    
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: نماز جمعه 27 تیر ماه در تمام نقاط استان تهران اقامه می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۵۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به دورکاری یک سوم کارمندان استان تهران از شنبه 28 تیرماه گفت: این دورکاری مشمول وزارتخانه ها نیز می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۶    
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه یکی از مهمترین آرمان های امام(ره) و مردم در انقلاب اسلامی مبارزه با فقر و کاهش نابرابری بود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۱    
ادامه درگیری های طولانی بین دو همسایه ارمنستان و اذربایجان ، آن هم در شرایط کنونی شیوع پاندومی کرونا ویروس، تحمیل رنج و درد و نگرانی مضاعف برای دو ملّت بزرگ آذربایجان و ارمنستان است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۴    
سفیر فلسطین در عراق از موضع علمای این کشور در حمایت از مسأله فسلطین آن هم در شرایطی که به دلایل مختلف حمایت از این موضوع کمرنگ شده است؛ قدردانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۵    
سید عباس عراقچی در راس یک هیات بلند پایه و برای رایزنی با مقامات افغانستان وارد کابل شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۱    
نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین اعلام کرد، اتحادیه اروپا طرح اشغال اراضی کرانه باختری یا هر طرح یکجانبه دیگری مانند آن را به رسمیت نخواهد شناخت.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۱    
علمای اهل سنت، هم در عصر ابن تیمیه و هم بعد از آن و هم در زمان محمد بن عبدالوهاب تا امروز با عقاید این گروه شدیداً مخالفت کرده و آنان را گمراه و منحرف و عقایدشان را مخالف با مبانی دین اسلام دانسته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۸    
منابع لبنانی خبر دادند که یک هیأت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیامی از رئیس دفتر سیاسی این جنبش به رئیس جریان ملی آزاد لبنان تحویل داده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای مالزیایی خود حمایت جمهوری اسلامی ایران از هرگونه ابتکار مالزی برای استقرار صلح و خاتمه یافتن بحران یمن را اعلام و اظهار داشت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۲    
روزنامه القدس العربی اقدام رژیم صهیونیستی در بستن مصلای باب الرحمه مسجد الاقصی را یاغی گری صهیونیست ها عنوان و تأکید کرد که سکوت اعراب در برابر این اقدامات، خجالت آور است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) اظهار کرد: بانکداری اسلامی نتوانسته خود را با شرایط روز تطبیق دهد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۸    
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق اعلام کرد که تحقیقات درباره عملیات فرودگاه بغداد که به شهادت فرماندهان پیروزی و همراهان آنها منجر شد، ادامه دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۵    
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از پاکسازی 4 روستا در جنوب غرب موصل از لوث تکفیری ها به دست نیروهای بسیج مردمی عراق خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۱    
دادگاهی در تونس “آمنه الشرقی” وبلاگ نویس 27 ساله این کشور را به دلیل انتشار متنی توهین آمیز به مقدسات اسلامی، در شبکه های اجتماعی، به شش ماه حبس محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۵    
طبق اسناد موسسه اقتصاد و صلح؛ افغانستان جزء 5 کشور ناآرام جهان است که از سال 2018 وضعیت بدتری پیدا کرده هر چند که تلاش های زیادی برای استقرار صلح در این کشور صورت گرفته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۰    
قوه قضائیه از این پس به شکایات مطرح شده از سمت بانک ها و مؤسسات اعتباری که به دریافت سود و جریمه تسهیلات، بیشتر از نرخ اعلام شده توسط بانک مرکزی اقدام کرده اند، رسیدگی نخواهد کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۲    
تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر کوچک تصاویر بزرگ تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۹    
ستاد فرهنگی اربعین با صدور اطلاعیه ای، شعار اربعین امسال را الْحُسین سَفینَهُ الْنِّجاة اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۰    
کارشناس مسائل بین الملل بیان کرد: درحال حاضر مهمترین دغدغه دولت افغانستان استقرار صلح و امنیت در این کشور است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶    
وزیر بهداشت گفت: هیچ داروی مؤثر قابل اعتمادی در دنیا در خصوص کرونا وجود ندارد اما ما دو داروی رمدسیویر و فاویپیراویر که برخی از همکاران تجویز می کردند و به خصوص این که در آمریکا و اروپا تاکیداتی بر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۰    
کتاب تفسیر سوره تغابن رهبر معظم انقلاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد. تمامی 18 آیه این سوره در 10 جلسه از تاریخ 7 مهر 1362 تا 28 بهمن 1362 مورد بحث قرار گرفته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۷    
پس از موضع گیری نماینده سازمان ملل مبنی بر تروریستی بودن عملیات شهادت سردار سلیمانی، حالا نوبت پیگیری مسئولان داخلی برای محاکمه بین المللی عاملان ترور است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۶    
شبکه المیادین اعلام کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق هفته آینده به ایران و عربستان سفر می کند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۳    
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: بر اساس آخرین آمارها 49 درصد مجرمان سابقه دار هستند که این آمار پیش از این 55 درصد بود. سارقان بار اولی زیاد شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۳    
مسجد اعظم قم با وسعت 12 هزار متر مربع یکی از بزرگترین بناهای مذهبی و تاریخی است که در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) و به دستور آیت الله العظمی علوی بروجردی از مراجع فقید تقلید احداث شده که از گذشته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهور خدمت به مردم را افتخار و مهم ترین هدف دولت دانست و تاکید کرد که دولت با همه توان و تا آخرین روز و ساعت همانند روز اول و با همان روحیه و نشاط و بدون توجه به حاشیه سازی ها ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه در یادداشتی، تحریم اعضای شورای نگهبان را تحریم حافظ و نگهبان مردم سالاری و حقوق مردم دانست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۶    
جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که سیاستهای شبکه سعودی العربیه کاملا با رژیم صهیونیستی هماهنگ است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۹    
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان احکام انتصاب 52 امام جمعه اهل سنت شهرستان های خاش و تفتان را صادر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۹    
امام جمعه اهل سنت بیجار با بیان اینکه تشکیل اتحادیه اسلامی عزت همه جانبه را برای جهان اسلام به ارمغان خواهد آورد، گفت: تشکیل این اتحادیه باید به مطالبه عمومی مردم در کشورهای اسلامی تبدیل شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۰    
هشتاد و سه سازمان و نهاد حقوق بشری خواستار مجازات رژیم صهیونیستی به خاطر قتل عمد جوانان فلسطینی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۷    
منابع نظامی یمن سه شنبه شب گزارش دادند که ائتلاف سعودی طی 24 ساعت گذشته بیش از 100 مرتبه آتش بس الحدیده را نقض کرده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۱    
اظهارات نماینده رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر مبنی بر تروریستی خواندن حزب الله با واکنش نماینده لبنان روبه رو شد و وی حزب الله را بخشی از پارلمان و دولت لبنان خواند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۶:۳۱    
تعدادی از هموطنان ایرانی در نپال که در پی شیوع کرونا امکان بازگشت به ایران را نداشتند، با پیگیری های انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی در هند و بعد از حدود پنج ماه به کشور بازگشتند.